تعمیر هود آشپزخانه

خدمات تعمیر هود آشپزخانه با استفاده از قطعات فابریک و گارانتی 3 الی 12 ماه توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص آی پی امداد در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران به مشتریان در محل ارائه می شود.

بازه هزینه تعمیرات هود آشپزخانه: 120,000 تا 950,000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر هود آشپزخانه

هود آشپزخانه یک دستیار مهم در آشپزی است و در برخی مواقع ممکن است روشن نشود، صدای زیادی بدهد، مکش نداشته باشد، یکسره کار کند و ... که در این شرایط باید برای تعمیرات آن اقدام کنید. آی پی امداد یکی از بهترین مراکز تعمیرات هود آشپزخانه در تهران است که دارای بیش از 30 سال تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی مختلف از جمله انواع مختلف هود آشپزخانه قدیمی و جدید می باشد. تعمیر هود آشپزخانه در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران توسط تعمیرکار آموزش دیده آی پی امداد در محل شما انجام می شود. این مجموعه خدمات تعمیرات هود توکار، روکار، کابینتی، شومینه ای و … را با گارانتی معتبر 90 تا 365 روز، قطعات اورجینال، فاکتور رسمی و پشتیبانی آنلاین مشتریان در پنل کاربری ارائه می دهد. برای استفاده از خدمات تعمیر هود قدیمی و جدید خود می توانید از طریق شماره های 02158941 یا 02191093903 با کارشناسان مجموعه آی پی امداد تماس بگیرید تا تعمیرکار متخصص در سریع ترین زمان به محل شما اعزام شود.

کلیه خدمات ارائه شده برای تعمیرات هود آشپزخانه در آی پی امداد دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370

نحوه تماس برای تعمیر هود آشپزخانه در تهران

در صورتی که هود آشپزخانه شما دچار خرابی شده است، می توانید در سریع ترین زمان اقدام به ثبت درخواست خدمات در آی پی امداد نمایید تا یک تعمیرکار متخصص را در محل خود داشته باشید. نحوه تماس با برای تعمیر هود آشپزخانه در تهران به شرح زیر است:

  1. شما می توانید برای استفاده از خدمات تعمیرات هود در آی پی امداد با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.
  2. همچنین برای سرعت بخشیدن به بهره مندی از خدمات هود خود می توانید درخواست آنلاین را در سایت آی پی امداد ثبت کنید.
  3. کارشناسان آی پی امداد در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

طریقه ارائه خدمات تعمیرات هود آشپزخانه در آی پی امداد

  1. پس از ثبت مشخصات، کد اشتراک به همراه لینک پنل کاربری سایت آی پی امداد برای شما ارسال می شود.
  2. در پنل کاربری می توانید مشخصات تکنسین، مدت گارانتی، فاکتور، زمان حضور تعمیرکار و ... را مشاهده کنید.
  3. همچنین می توانید به صورت آنلاین با واحد پشتیبانی، انتقادات و شکایات مجموعه آی پی امداد در ارتباط باشید.
  4. سپس تعمیرکار هود در کمتر از یک ساعت یا طبق زمانبندی انجام شده به محل شما اعزام می شود.
  5. پس از اتمام کار تعمیرات هود، تعمیرکار به شما گارانتی 3 الی 12 ماه و فاکتور رسمی آی پی امداد را ارائه می دهد.
  6. از ابتدای مدت زمان گارانتی تا پایان آن، یک کارشناس در پنل کاربری پشتیبان شما خواهد بود.
  7. همچنین شما می توانید برای امتیازدهی به خدمات تعمیرکار مربوطه به پنل کاربری خود مراجعه کنید.
  8. در نهایت واحد هپی کال مجموعه آی پی امداد از شما عزیزان نظرسنجی خواهد کرد و 6 سوال مهم بابت خدمات ارائه شده از شما خواهد پرسید. هرگونه انتقادی و پیشنهادی را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

شما می توانید با بهره مندی از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر هود خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر هود آشپزخانه در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر هود آشپزخانه

یکی از عوامل مهمی که بسیاری از افراد را از رفتن به یک تعمیرگاه مجاز برای تعمیر هود آشپزخانه باز می‌ دارد، هزینه تعمیرات این دستگاه است. یک مرکز معتبر علاوه‌ بر ارائه خدمات تخصصی، باید بتواند هزینه تعمیر را نیز برای مشتریان کاهش دهد. در همین راستا، یکی از ویژگی‌ های آی پی امداد، دریافت هزینه مناسب و معقول برای تعمیر هود است. آی پی امداد فعالیت خود را با مجوز و تحت نظارت نهادهای ناظر آغاز کرده است و هزینه تمامی خدمات خود را بر اساس نرخ مصوب این نهادها از مشتریان دریافت می کند. البته باید در نظر داشته باشید که علت تفاوت در هزینه تعمیر هود به شرح زیر است:

  • نوع خرابی و قطعات معیوب هود
  • قدیمی یا جدید بودن هود آشپزخانه
  • مدل و تکنولوژی های به کار رفته در هود
  • مدت زمان گارانتی دستگاه

اگر برای تعمیر هود خود از خدمات آی پی امداد استفاده کنید، می‌ توانید از بابت مقرون به صرفه بودن قیمت اطمینان داشته باشید. چراکه اولویت تعمیرکاران این مجموعه تعمیر و سپس تعویض قطعات با لوازم فابریک و قیمت مناسب می باشد. بنابراین شما می‌ توانید با خیال راحت دستگاه خود را برای تعمیر به این مرکز بسپارید. در جدول زیر به بررسی قیمت تقریبی تعمیر یا تعویض قطعات هود آشپزخانه برای شما پرداخته ایم.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات هودهزینه تعمیرات هود
موتور250/000 الی 1/040/000 تومان
برد الکترونیکی390/000 الی 985/000 تومان
پروانه175/000 الی285/000 تومان
مدار فرمان445/000 الی 675/000 تومان
شیشه330/000 الی 495/000 تومان
فیوز145/000 الی 210/000 تومان
نصب240/000 الی 355/000 تومان
سرویس230/000 الی 360/000 تومان
نمایش بیشتر

تعمیر کدام مدل ها و برندهای هود در آی پی امداد انجام می شود؟

ساختار هود ممکن است پیچیده نباشد، اما تعمیرات آن نیاز به تخصص دارد و هرگونه خطا در هنگام عیب یابی، می تواند به دستگاه شما آسیب برساند و در نهایت ملزم به پرداخت هزینه شوید. بنابراین برای عیب یابی و تعمیر مدل های مختلف هود خود حتما باید از خدمات مرکز تعمیرات هود آشپزخانه برای کمک به حفظ کیفیت دستگاه و افزایش طول عمر دستگاه بهره مند شوید.

تعمیر هود کابینتی، جزیره ای، توکار، مبله، شومینه ای و سایر مدل ها توسط تعمیرکاران مجرب، متعهد و آموزش دیده آی پی امداد انجام می شود. در نظر داشته باشید که با استفاده از خدمات تکنسین متخصص و قطعات اورجینال، دیگر نیازی به نگرانی در مورد تعمیر و فرسودگی انواع هود خود نخواهید داشت. تکنسین های مجرب و متخصص آی پی امداد انواع خدمات مربوط به سرویس، عیب یابی و تعمیر هود آشپزخانه توکار، روکار، جدید و قدیمی را با بهترین کیفیت و با استفاده از بهترین تجهیزات و قطعات اصل انجام خواهند داد.

تعمیرات انواع هود ایرانی و خارجی نیز در مجموعه آی پی امداد با بهترین کیفیت انجام می شود. به خاطر داشته باشید که در این مجموعه با توجه به برند و مدل دستگاه شما، تعمیرکار متخصص هود به محل اعزام می شود. بنابراین چه برند دستگاه شما ایرانی و چه خارجی باشد، نگران خدمات تعمیرات هود آشپزخانه خود نخواهید بود.

  • ارائه خدمات تعمیرات انواع هود ایرانی مانند: اخوان، کن، استیل البرز، داتیس، بیمکث، درخشان، صدرا، درسا، رابیتس و …
  • ارائه خدمات تعمیرات انواع هود خارجی مانند: الیکا، لتو، بوش، آاگ، فریجیدر، میله، لوفرا، آریستون، الکترولوکس، ویرپول و …

خدمات تعمیرکار هود آشپزخانه در آی پی امداد

هود آشپزخانه دارای انواع مختلفی مانند کلاسیک، مورب، مخفی و… است. هریک از این هودها می توانند مشکلاتی مانند هم داشته باشند. اما این مسئله دلیل بر آن نیست که حتما تعمیر آن نیز به یک شکل انجام می شود. تعمیر هریک از انواع هودها نکات کلیدی مخصوص خود را دارند که در صورت رعایت نشدن، ممکن است مشکلات جدیدی را به وجود بیاورد. آی پی امداد، انواع خدمات مربوط به سرویس، عیب یابی و تعمیر هود آشپزخانه را با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال و با بهترین کیفیت انجام می دهد. تعمیرکاران این مجموعه کلیه خدمات جزئی و کلی شامل تعمیر یا تعویض قطعات هودهای مختلف را در محل مشتریان انجام می دهند. از جمله خدمات قابل ارائه توسط مرکز تعمیر هود شامل موارد زیر است:

  • تعمیر هود قدیمی و جدید در انواع مدل ها و برندها
  • تعمیر و تعویض انواع قطعات هود مانند: موتور، کلید، برد الکترونیکی، لامپ، پروانه، سنسور، شیشه و …
  • نصب و راه اندازی هود
  • سرویس کامل هود

جهت استفاده از خدمات هود آشپزخانه خود می توانید با شماره تلفن 02158941 تماس بگیرید تا تکنسین متخصص آی پی امداد در سریع ترین زمان به محل شما اعزام شده و تعمیرات دستگاه شما را انجام دهد.

مرکز تعمیرات هود در تهران

تعمیر هود آشپزخانه در تهران دیگر مثل گذشته پردردسر و سخت نیست؛ زیرا آی پی امداد تعمیرگاه را به منزل شما آورده است تا نیازی نباشد وقتی را صرف رفت و آمد کنید. تعمیرکار آی پی امداد در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی شما برای آسودگی خاطر مشتریان بوده و در ساعت مورد نظر شما برای تعمیر هود در محل حضور خواهد داشت. بعد از برقراری تماس، درخواستتان برای تعمیرات هود آشپزخانه بلافاصله به نزدیکترین شعبه منتقل می شود و تعمیرکاران مجرب آی پی امداد از نزدیکترین مرکز در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران به محل مورد نظر شما اعزام می شوند تا خدمات تعمیرات هود را با بهترین کیفیت و قطعات انجام دهند. بنابراین در هریک از مناطق تهران که ساکن هستید، می توانید از خدمات عیب یابی و تعمیرات هود خود در محل توسط تکنسین های متخصص آی پی امداد بهره مند شوید.

خدمات هود در محل

تعمیرات هود در محل شما بخشی از خدمات مقرون به صرفه و بهینه آی پی امداد است. به طور کلی هود آشپزخانه یکی از لوازمی است که جابجایی و حمل آن به تعمیرگاه امری بسیار دشوار است. در همین راستا، تعمیرکار آی پی امداد در محل شما انواع هود آشپزخانه را با رعایت نکات بهداشتی و قوانین مشتری مداری عیب یابی و تعمیر خواهد کرد. مزایای استفاده از خدمات تعمیر هود آشپزخانه در محل به شرح زیر است:

  • دیگر نگران پرداخت هزینه های اضافی و هدر رفتن زمان خود نخواهید بود.
  • شما عزیزان می توانید از نزدیک ناظر خدمات تعمیر هود خود باشید.
  • دستگاه شما به دلیل عدم جابجایی، دچار آسیب دیدگی مجدد نخواهد شد و هزینه جابجایی نیز برای شما حذف می شود.

توجه داشته باشید در برخی موارد، تعمیرکار مربوطه پس از ارائه خدمات در منزل شما متوجه ایراد در برد الکترونیکی یا موتور می شود و برای حفظ کیفیت کار، قطعه معیوب با ارائه فاکتور رسمی به کارگاه مجهز آی پی امداد منتقل شده و پس از تعمیر، مجددا بر روی دستگاه شما نصب می گردد.

سرویس هود آشپزخانه چگونه از خرابی آن پیشگیری می کند؟

هود آشپزخانه یکی از پرمصرف ترین لوازم منزل به شمار می رود که مصرف کنندگان به صورت روزانه از آن برای از بین بردن هرگونه بو و دود به هنگام آشپزی استفاده می کنند. اما نکته ای که حائز اهمیت می باشد، این است که این دستگاه نیز مانند سایر لوازم خانگی نیاز به سرویس منظم و دوره ای دارد تا کیفیت اولیه خود را حفظ نماید.

خدمات سرویس هود آشپزخانه یکی از مهمترین خدماتی است که می تواند ایرادات جزئی دستگاه را در همان مراحل اولیه شناسایی کرده و رفع نماید. همچنین در عملیات سرویس و تعمیر هود، اقدامات لازم جهت تمیز کردن و رفع هرگونه آلودگی از بخش های مختلف هود نیز صورت می گیرد. این خدمات موجب می شود تا دستگاه شما در طولانی مدت کیفیت خود را حفظ کرده و مانند روز اول کار کند. تکنسین های متخصص آی پی امداد انواع خدمات سرویس و تعمیرات هود را به شما مشتریان عزیز ارائه می نمایند. این خدمات شامل موارد زیر است:

  • سرویس کار هود آشپزخانه پس از حضور در محل، ابتدا بخش های مختلف دستگاه را به صورت کامل بررسی و عیب یابی می کند.
  • در صورتی که هریک از قطعات هود دچار ایراداتی شده و یا در حال خراب شدن باشند، در همان مراحل اولیه قطعه مورد نظر را تعمیر و تعویض می کند.
  • همچنین اتصالات، کابل ها و برد الکترونیکی هود آشپزخانه نیز توسط تکنسین های آی پی امداد مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز تعمیر می شوند.
  • در نهایت بخش های مختلف نظیر پروانه و فیلترهای هود به صورت کامل و با استفاده از مواد مناسب تمیز خواهند شد.

عیب یابی مشکلات رایج هود آشپزخانه

عواملی مثل گذر زمان، جای نامناسب دستگاه، استفاده طولانی و بسیاری از دلایل دیگر گاهی موجب خرابی لوازم خانه و آشپزخانه شما می‌ شوند. هود آشپزخانه نیز جزء لوازمی است که مدام در حال استفاده می‌ باشد. از همین رو خراب شدن یا عیب پیدا کردن آن امری طبیعی است. تنها نکته مهم در این شرایط این است که ما از تعمیرکار متخصص برای تعمیرات هود کمک بگیریم. در ادامه رایج ترین مشکلات هود آشپزخانه و روش های عیب یابی آنها را برای شما ذکر کرده ایم.

روشن نشدن هود آشپزخانه

  • اولین علت روشن نشدن هود مربوط به برق خانه است که باید بررسی کنید.
  • همچنین باید پریزهای برق را چک کنید و از وجود جریان در آنها مطمئن شوید.
  • ممکن است دکمه روشن و خاموش هود آسیب دیده باشد که در صورت خرابی باید تعویض شود.
  • در صورت سوختن فیوز اصلی هود دستگاه روشن نمی شود و باید تعویض شود.
  • بررسی برد و مدار هود آشپزخانه نیز از دیگر مواردی است که حتما باید بررسی کنید.
  • اگر موتور هود سوخته باشد، باید موتور را تعویض کنید.

ضعیف بودن مکش هود

  • اگر فیلتر هود آشپزخانه شما کثیف باشد، مسدود شده و در نتیجه موجب ضعیف شدن مکش هود آشپزخانه می شود.
  • همچنین باید خروجی هوای هود را به دقت بررسی کنید تا مسدود نشود.
  • در صورت انسداد باید آنها را تمیز کنید تا مکش هود افزایش یابد.
  • اگر پروانه هود آسیب دیده باشد، این مشکل نیز پیش می آید و باید تعویض شود.

سر و صدای زیاد هود آشپزخانه

  • در صورت بروز هرگونه مشکل در موتور دستگاه، صداهایی به وجود می آید.
  • فیلتر کثیف یکی دیگر از دلایلی است که در صورت تمیز نشدن به موقع دستگاه در حین کار صدا ایجاد می کند.
  • ممکن است صدای هود آشپزخانه مربوط به خرابی پروانه، فن و گیربکس دستگاه باشد که باید بررسی و تعمیر شود.

کار نکردن دکمه های پنل هود آشپزخانه

  • این مشکل می تواند از برد دستگاه باشد.
  • همچنین گاهی سیم کشی هود شما با مشکل رو به رو شده و یا دچاره قطعی شده است.
  • در صورتی که تاچ هود دچار خرابی شده باشد نیز این مشکل رخ می دهد.
  • در این صورت برد و سیم کشی هود شما نیاز به بازبینی دارد.

خاموش نشدن هود آشپزخانه

  • نقص دکمه روشن و خاموش دستگاه می تواند باعث از کار افتادن هود شود که در صورت خرابی باید تعویض شود.
  • در صورت لمسی بودن هود، خرابی پنل لمسی این مشکل را ایجاد می کند و باید بررسی شود.
  • ممکن است برد کنترل هود آشپزخانه دچار مشکل شده باشد و در نتیجه نیاز به عیب یابی داشته باشد.
  • در صورت آسیب دیدن برد الکترونیکی هود باید آن را بررسی و در صورت نیاز تعمیر کنید.

قطع شدن فیوز با روشن شدن هود

  • دستگاه اتصال بدنه پیدا کرده است و باید با رعایت ایمنی کامل به رفع آن اقدام کرد.
  • احتمال بعدی این است که در مدار داخلی اتصال کوتاه به وجود آمده که باید فورا رفع گردد.
  • در نهایت ممکن است موتور هود سوخته و نیاز به تعویض داشته باشد.

وجود نم و رطوبت در هود

  • به طور معمول هود آشپزخانه قادر است هوای بیرون را به داخل کشیده و از طریق لوله های خروجی به بیرون هدایت کند.
  • اما گاهی به دلیل کثیفی بیش از حد و تجمع روغن در جداره ای هود، رطوبت به شکل قطرات آب به بیرون می‌ ریزد.
  • در واقع هود کثیف نمی‌ تواند رطوبت را جذب کند و رطوبت در بدنه دستگاه سرد شده و به شکل آب دیده می‌ شود.
  • وجود قطرات آب به خودی خود چندان مشکل ایجاد نمی‌ کند، اما در دراز مدت موجب زنگ زدن قطعات فلزی هود می‌ شود.

یکسره کار کردن هود آشپزخانه

  • در صورتی که برد الکترونیکی هود دچار مشکل شده باشد، ممکن است دستگاه مداوم کار کند.
  • همچنین این مشکل می تواند مربوط به خرابی دکمه یا تاچ پد لمسی دستگاه باشد که باید بررسی شود.
  • برای عیب یابی علت یکسره شدن هود آشپزخانه لازم است دکمه خاموش/روشن دستگاه را نیز چک کنید که گیر نکرده باشد.
  • اگر پنل لمسی هود آسیب دیده باشد، ممکن است به درستی عمل نکرده و فرمان ها را به طور صحیح به برد اصلی هود منتقل نکند.

لرزش زیاد هود آشپزخانه

  • اگر هود آشپزخانه در هنگام کار کردن دچار لغزش می‌ شود، احتمالا یکی از اجزای آن ایرادی پیدا کرده و یا شل شده است.
  • بعد از خاموش کردن هود اتصالات نگهدارنده هود را بررسی کنید.
  • اگر احساس کردید که به طور کامل ایمن هستند، آنها را باز کنید و پوشش را در بیاورید و به دنبال قطعات خراب بگردید.

قطع برق در هود آشپزخانه

  • بررسی کنید که جریان از داخل هود قطع نشده باشد و یا قطعه قطع کننده جریان از جای خود تکان نخورده باشد.
  • اگر این اتفاق افتاده باشد،آن را به جای خود باز گردانید.
  • در غیر این صورت ممکن است فیوز منفجر شده باشد که باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.
  • جهت تعویض قطعات می توانید از خدمات مرکز تعمیرات هود در تهران بهره مند شوید.

سوالات متداول تعمیرات هود آشپزخانه

در ادامه به بررسی رایج ترین سوالاتی خواهیم پرداخت که به هنگام استفاده از خدمات تعمیرات هود در آی پی امداد برای مشتریان مطرح خواهد شد:

هزینه های تعمیرات هود آشپزخانه در آی پی امداد با توجه به نوع و میزان خرابی دستگاه و بر اساس تعرفه های اتحادیه مشخص می شود که باعث کاهش 75 درصد از هزینه های شما خواهد شد.

در مجموعه آی پی امداد تنها از قطعات درجه یک و فابریک برای تعمیر هود شما استفاده می گردد.

پس از ارائه خدمات تعمیرکاران آی پی امداد، به شما گارانتی معتبر 90 الی 365 روزه برای تعمیرات هود ارائه خواهد شد.

حضور تکنسین آی پی امداد برای تعمیرات هود در محل و مطابق با زمان بندی مورد نظر شما صورت می گیرد.

بله. تعمیرکاران مجرب و متخصص آی پی امداد می توانند انواع مدل های قدیمی و جدید هود آشپزخانه را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهند.

8 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • ناشناس 01 دی 1402

    سلام من پارسال هود لمسی خریدم خودم راه اندازی کردم دکمه لمسی روشن رو میزنم چراغ صدا میده ورون میشه اما در حالت روشن ده دقیقهوه بعد شروع به کار کردن میکنه علت چیه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 01 دی 1402

      درود، سنسور و تاچ هود را بررسی کنید.

      پاسخ دادن
  • م.پ 27 مهر 1402

    سلام وقت تون به خیر میخوام هود بخرم لطفا راهنماییم کنید فلت بهتره یا مورب کدوم کمتر خراب میشه؟ و چه هودی تو بازار هست و بهتره بخرم؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 27 مهر 1402

      درود، فلت یا مورب بودن هود آشپزخانه ارتباطی به خرابی آن نداشته و نحوه استفاده و نگهداری از هود، می تواند موجب خرابی آن شود. این روزها برندهای ایرانی نظیر کن، اخوان و ... هودهای متنوع و باکیفیتی تولید می کنند که از خدمات پس از فروش مناسبی نیز برخوردار می باشند.

      پاسخ دادن
  • علی یاری 06 شهریور 1402

    سلام، برای تعویض چراغ هود استیل البرز مدل sa-102 چیکار باید بکنم؟ از زیر هواکش دسترسی نداره، باید پیچ جایی رو باز کنم؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 06 شهریور 1402

      درود، قاب هود باید از قسمت زیرین باز شده و سپس به لامپ دسترسی پیدا کنید که این کار تخصصی می باشد.

      پاسخ دادن
  • آرتمیس 26 تیر 1402

    سلام و عرض ادب و احترام ما ی هود توی خونمون داریم که وقتی برق ضعیف میشه صدا میکنه و خاموش نمیشه محافظ هم نداره دلیلش چیه وراستی مدلش هم قدیمی هستش چیکار کنم که خود هود وقتی برق ضعیفه خاموش بشه ؟ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 تیر 1402

      درود، اگر هود شما لمسی است، مشکل از تاچ دستگاه بوده و اگر کلیدی است، دکمه های آن دچار اتصالی شده است.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد