logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

علت نشتی آب در اسپرسوساز

علت نشتی آب در اسپرسوساز
علت نشتی آب در اسپرسوساز
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله علت نشتی آب در اسپرسوساز به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

علت نشتی آب در اسپرسوساز چیست؟ یکی از سوالات بسیار پرتکرار در خصوص دستگاه اسپرسوساز، دلیل چکه کردن آب در اسپرسوساز است. امروزه اسپرسوساز به عنوان یکی از دستگاه های برقی پرطرفدار در ادارات و منازل شناخته می شود. وجود هر نوع خرابی و مشکل در این دستگاه ممکن است باعث اختلال در عملکرد آن و در نتیجه خراب شدن دستگاه شود. با توجه به همین موضوع، هر نوع خرابی در این دستگاه برای مصرف کننده نگران کننده است. ما در این مطلب به توضیح علت آب دادن دستگاه اسپرسو ساز می پردازیم. در صورتی که تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه راهنمای بررسی چکه کردن اسپرسوساز و رفع مشکل نشت آب اسپرسوساز دارید، می توانید تا انتهای این محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش علت نشت آب از اسپرسوساز خود می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و تعمیرگاه مجاز آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

چرا آب از اسپرسوساز نشت پیدا می کند؟

دلیل نشتی آب در اسپرسوساز چیست؟ دلایل متعددی هستند که در دستگاه اسپرسوساز باعث چکه کردن آب می شوند. این عوامل هرچه که باشند، باید سریع تر رفع شوند تا آسیبی جدی به دستگاه اسپرسوساز وارد نشود. در متن زیر به بررسی انواع دلایل چکه کردن آب در اسپرسوساز می پردازیم.

  1. خرابی نازل بخار
  2. پاره شدن شلنگ
  3. ترک خوردگی المنت
  4. پوسیدگی واشر

خراب شدن نازل بخار علت آب دادن دستگاه اسپرسو ساز

اولین علت نشت آب در دستگاه اسپرسوساز، خراب شدن نازل بخار است. نازل بخار یکی از اجزای پرکاربرد در اسپرسوساز است که وظیفه دارد آب درون اسپرسوساز را به بخار تبدیل کند. خراب شدن نازل بخار اسپرسو ساز، خراب شدن لوله دستگاه در صورت خراب شدن باعث آب دادن اسپرسوساز می شوند. بر این اساس اگر علت نشت آب خراب شدن نازل بخار باشد، می توانید با تعویض این قطعه به رفع مشکل نشت آب اسپرسوساز بپردازید.

خراب شدن نازل بخار اسپرسوساز

پاره شدن شلنگ دلیل نشت آب در اسپرسوساز

دومین علت آب دادن دستگاه اسپرسو ساز، پاره شدن شلنگ این دستگاه است. پمپ اسپرسوساز وظیفه پمپاژ کردن آب در دستگاه اسپرسوساز را بر عهده دارد. در صورتی که شلنگ های متصل به پمپ دستگاه اسپرسوساز پاره شوند، آب از شلنگ نشت می کند. بنابراین بهتر است برای رفع این مشکل تمام شلنگ های متصل به دستگاه اسپرسوساز را بررسی کرده و در صورت پارگی آن را تعویض کنید.

پاره شدن شیلنگ اسپرسوساز باعث نشتی آب میشود

ترک خوردگی المنت از علل چکه کردن آب در اسپرسوساز

علت آب دادن اسپرسوساز چیست؟ درون دستگاه اسپرسوساز قطعه ای به نام المنت وجود دارد که موظف است آب درون مخزن را از طریق تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی، گرم کند. در صورتی که المنت اسپرسوساز به دلیل استفاده مداوم دچار رسوب شود، کارایی خود را از دست می دهد. در واقع رسوبات اطراف المنت باعث فشار زیاد به المنت و در نتیجه ترک خوردن المنت اسپرسوساز باعث نشتی آب در دستگاه اسپرسوساز می شود. برای رفع این مشکل باید از تعمیرکار بخواهید تا به تعویض المنت اسپرسوساز بپردازد.

ترک خوردن المنت اسپرسو ساز باعث آبریزی میشود

پوسیده شدن واشر از دلایل نشتی آب دستگاه اسپرسوساز

یکی دیگر از دلیل های آب دادن اسپرسوساز مربوط به پوسیده شدن واشر دستگاه است. این واشر که در کف مخزن تعبیه شده است، با گذشت زمان ممکن است پوسیده شود. همین امر موجب می شود تا دستگاه دچار مشکل نشتی آب شود. برای بررسی این مشکل می توانید مخزن را از آب پر نموده و سپس منتظر نشتی از زیر آن باشید. چنانچه از کناره یا زیر اسپرسوساز آب چکه می کند، به احتمال زیاد واشرهای دستگاه دچار مشکل شده اند. در این شرایط تنها راه رفع مشکل نشتی آب دستگاه اسپرسوساز، تعویض واشرهای پوسیده با واشرهای جدید است.

خرابی واشر اسپرسوساز

دلیل نشت مخزن آب دستگاه اسپرسوساز

علت چکه کردن آب از مخزن اسپرسوساز چیست؟ یکی از مشکلات دستگاه اسپرسوساز این است که ممکن است آب از مخزن دستگاه اسپرسوساز نشت کند. هر دستگاه اسپرسوساز دارای مخزنی است که برای آب استفاده می شود. در صورتی که مخزن آب دچار نشتی شود، بهتر است به بررسی مخزن دستگاه و اورینگ ها بپردازید. ترک خوردگی مخزن، شکستگی مخزن، شل شدن اورینگ و … از عواملی هستند که باعث نشت آب دستگاه اسپرسوساز می شوند. برای رفع مشکل نشت آب اسپرسوساز بهتر است اورینگ ها را تعویض کرده و مخزن جدیدی را در صورت ترک خوردگی تهیه کنید.

نشت مخزن آب دستگاه اسپرسوساز

عوامل موثر در نشت آب از کنار گروپ اسپرسوساز

در صورتی که نشتی آب را از کنار گروپ اسپرسوساز مشاهده کرده اید، توجه داشته باشید که علت نشتی دستگاه به دلیل خراب شدن لاستیکی است که در اطراف گروپ دستگاه اسپرسوساز قرار دارد. اطراف گروپ لاستیکی از جنس پلاستیک وجود دارد که در صورت پاره شدن و گشاد شدن لاستیک فضایی برای نشت آب یا قهوه ایجاد می شود. برای رفع چه کردن آب از کنار گروپ اسپرسوساز توصیه می شود با توجه به برند و مدل دستگاهتان، لاستیک جدیدی را برای دور گروپ خریداری کنید.

علت نشت آب از کنار گروپ اسپرسوساز

چگونه مشکل نشتی آب اسپرسوساز را برطرف کنیم؟

در صورتی که با مشکل آب دادن دستگاه اسپرسوساز خود مواجه شده اید، باید در سریع ترین زمان اقدام به بررسی علت بروز مشکل و رفع آن اقدام نمایید تا دستگاه دچار مشکلات دیگری نشود. در ادامه به راهکارهای رفع مشکل نشت آب اسپرسوساز برای شما پرداخته ایم:

  • یکی از مواردی که باید آن را بررسی کنید، لاستیک دور هد گروپ است که در صورت پارگی یا خرابی باید اقدام به تعویض این قطعه نمایید.
  • بررسی مخزن آب و اورینگ نیز از دیگر بخش هایی است که نیاز به بررسی و در صورت نیاز تعویض یا خرید مخزن جدید آب دارد.
  • در بسیاری از مواقع بروز رسوبات در اطراف المنت موجب بروز این مشکل می شود که بهتر است در زمان های مشخص اقدام به رسوب زدایی اسپرسوساز خود نمایید.
  • همچنین بهتر است تمام شلنگ های متصل به پمپ اسپرسوساز را نیز بررسی نموده و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل در کارکرد نازل بخار می توانید مشکل را با تعویض این قطعه به راحتی برطرف کنید.

نتیجه گیری از علت نشتی آب در اسپرسوساز

در این مطلب به بررسی کلیه عواملی که باعث چکه کردن آب در اسپرسوساز می شوند، پرداختیم. علت نشتی آب در اسپرسوساز در بسیاری از موارد به دلیل خراب شدن المنت، شکستگی مخزن، پاره شدن شلنگ، کار نکردن نازل بخار، خراب بودن فیلتر و … اتفاق بیافتد. چنانچه علت نشتی آب به دلیل مشکلات فنی باشد، باید هرچه سریع تر برای تعمیر به تعمیرگاه مراجعه کنید.

تیم آی پی امداد یکی از موفق ترین و باسابقه ترین شرکت هایی است که تعمیرات اسپرسو ساز را به صورت تخصصی انجام می دهد. در صورتی که نگران سپردن لوازم خانگی خود به تعمیرگاه هستید، می توانید مجموعه مورد اطمینانی را چون شرکت آی پی امداد انتخاب کنید. این مجموعه دارای مجوزهای معتبر و سابقه بالا در این حوزه است که نشان دهنده قابل اطمینان بودن آن نیز می باشد.

4.4/5 - (10 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

212 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • بهنیم 25 آبان 1402

    سلام دستگاه نوا۱۴۹دارم امروز مخزن ابشو پرکردم یهوخود به خودبه سرعت شیربرگشت دستگاه شروع کردن به پس زدن اب و کل مخزن ابوخالی کردالان هرچقدر مخزنو پرمیکنم همین اتفاق میفته تادستگاه روشن میکنم سریع اب دستگاه خالی میشه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 آبان 1402

      درود، برد دستگاه یکسره شده و باید تعویض شود.

      پاسخ دادن
  • امین اسدی 12 آبان 1402

    سلام.بنده دستگاه دلونگی خانگی دارم.خود بخود مخزن آبش خالی شده و رفته زیر دستگاه.مشکلش چیه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 12 آبان 1402

      درود، اتصالات زیر دستگاه یا سوپاپ زیر مخزن دچار مشکل شده اند.

      پاسخ دادن
  • علی 11 آبان 1402

    سلام قهوه ساز نوا خریدم. از محل بخار بدون زدن دکمه بخار خارج میشه. با زدن دکمه قهوه فقط از لوله بخار آب خارج میشه. مشکل چیه؟ نو میباشد.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 11 آبان 1402

      درود، ولوم دستگاه را ببندید تا بخار خارج نشود.

      پاسخ دادن
  • مهدی مرادی 04 آبان 1402

    سلام چرا از زیر دستگاه اسپرسو ساز سیلور کرست نشت آب دارم؟ همچنین از مخزن شیر اصلا شیر نمیاد. دستگاه نو هست و هنوز استفاده نشده.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 04 آبان 1402

      درود، این مشکل می تواند از پمپ یا بویلر دستگاه باشد که باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • علی قدردان 25 مهر 1402

    دستگاه قهوه ساز جیپاس تازه خریدم ولی از قسمت مخزن آب نشتی داره. چیکار باید بکنم؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 25 مهر 1402

      درود، ممکن است مخزن به درستی در جای خود قرار نگرفته یا واشر مخزن شل شده باشد.

      پاسخ دادن
  • زهرا 21 مهر 1402

    سلام قهوه ساز دلونگی دارم اما از قسمت شیر جوش نشتی داره و صدا میده مشکل از کجاس ؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 21 مهر 1402

      درود، ابتدا از باز بودن داخل نازل مطمئن شوید. سپس مدار اتصال شیر به بویلر و خود شیر بخار را چک کنید.

      پاسخ دادن
  • امید شمس 10 شهریور 1402

    باعرض سلام ،من به تازگی اسپرسو ساز نوا ۱۴۰گرفتم ،الان موقع خاموش و روشن کردن یه کم آب داخل سینی زیرش می ریزه ممنون راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 شهریور 1402

      درود، این مسئله طبیعی است و مشکلی ندارد.

      پاسخ دادن
  • شمین بیدشهری 22 مرداد 1402

    سلام. من به تازگی اسپرسو ساز زیگما RL333N رو خریدم. وقتی که هدگروپ رو میذارم، هم زمانیکه داخل بسکت پودر قهوه ریختم و تمپ کردم و هم زمانیکه بسکت خالی بود و میخواستم فقط آب از دستگاه خارج بشه تا چکش کنم، از هردو سمت عصاره یا آب خارج نمیشد و فقط از یک طرف عصاره یا آب تقریباً روان جریان پیدا میکرد و در سمت دیگه فقط حالت چکه کردن وجود داشت. البته چندباری که امروز دستگاه رو تست کردم، شاید یکبار از هردو سوراخ هدگروپ آب جوش به خوبی و تقریباً روان جریان پیدا کرد اما در بقیه موارد با مشکلی که ذکر کردم رو به رو بودم. درضمن امروز برای اولین بار بود که این دستگاه رو استفاده میکردم و دستگاه کاملاً نو بود پس میخوام ببینم اگر ایراد از خود دستگاه هست، تعویضش کنم. همچنین در ابتدای کار پیش از استفاده از دستگاه، اجازه دادم به اندازه یک لیوان آب از قسمت اسپرسو و نازل بخار خارج بشه و دستگاه آماده استفاده بشه. آب مورد استفاده هم معدنی بود.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 23 مرداد 1402

      درود، پمپ، المنت و فیلتر داخل دسته گروپ را چک کنید.

      پاسخ دادن
  • فرهاد 10 مرداد 1402

    سلام دستگاه رو واشر عوض کردیم ولی الان قهوه بدون کرما یا فوم میده مشکل چیه؟ ممنون اگر جواب بدید دستگاه صنعتی هستش

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 مرداد 1402

      درود، المنت دستگاه را چک کنید. همچنین ممکن است بویلرها نیاز به رسوب زدایی داشته باشند.

      پاسخ دادن
      • روزبه 23 آبان 1402

        سلام دلونگی 685 خریدم نو هست بعد از استفاده زیر دستگاه از قسمتی که چند تا شیار داره آب میاد مشکل از کجاست ؟

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 23 آبان 1402

          درود، باید اتصالات داخل دستگاه چک شود.

          پاسخ دادن
  • امید 01 مرداد 1402

    سلام وقت شما بخیر، بنده دستگاه inox 4605 خریداری کردم ولی وقتی مخزن رو روی دستگاه جا میزنم، آب از زیر بیرون میاد ولی مخزن رو جدا که میکنم، هیچ نشتی نداره. اتصالات مخزن به دستگاهم رو که چک میکنم، اونم درسته. اشکال از چیه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 01 مرداد 1402

      درود، سوپاپ مخزن آب باید به صورت کامل در جای خود قرار بگیرد.

      پاسخ دادن
    • حسین 23 مهر 1402

      سلام ببخشین من اسپرسو ساز نوا مدل ۱۴۹ گرفتم ولی زمانی ک قهوه میزنم و خاموشش میکنم در قسمت پایین اسپرسو ک سینی قرار گرفته اونجا یه قسمتیه نمیدونم اسمش چیه ازش نصف لیوان اب شفاف میاره تو سینی علت چیست ؟؟؟

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 23 مهر 1402

        درود، اگر دستگاه نو می باشد، این مسئله طبیعی است و در غیر اینصورت مشکل از سه راهی مخزن می باشد که باید بررسی شود.

        پاسخ دادن
        • حسین 23 مهر 1402

          ممنون اره دستگاه نو است تازه خریدم

          پاسخ دادن
  • علی 24 تیر 1402

    سلام وقتتون بخیر یه دستگاه جیمیلای ۳۰۰۵ دارم موقعی که لاته درست می‌کنم یعنی هم باید اسپرسو بگیرم هم از نازل بخار استفاده کنم مشکلی نداره ولی زمانی که اسپرسو تنها میگیرم بدون استفاده از نازل بخار برای سری‌های بعدی آب از نازل بخار با فشار خارج میشه، ده روزه دستگاه رو گرفتم ممنون میشم لطف کنین راهنمایی بفرمایین چکار کنم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 25 تیر 1402

      درود، ولوم مربوط به فشار بخار دستگاه را بسته و از آن استفاده نکنید.

      پاسخ دادن
      • علی 25 تیر 1402

        سلام مجدد یعنی کلا دیگه از نازل بخار استفاده نکنم حتی برای لاته درست کردن؟ چه مشکلی داره دستگاه؟

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 25 تیر 1402

          درود، به طور کلی استفاده بیش از اندازه از بخار، می توانید منجر به خروج آب و بخار از دستگاه شود که باید از بخار کمتر استفاده کرده و یا ولوم بخار را ببندید و دستگاه مشکلی ندارد.

          پاسخ دادن
  • علیرضا 22 خرداد 1402

    سلام یک دستگاه اریکسون دو روز پیش گرفتم وقتی روشن میکنم قبل از روشن شدن چراغ اوکی از هدگروپ آب میچکه طبیعی هست؟ زمان خروج قهوه هم با فشار زیاد و پخش به اطراف قهوه خارج میشه علت چیست؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 22 خرداد 1402

      درود، سوپاپ و واشر دسته گروپ را بررسی کنید.

      پاسخ دادن
  • شیوا 17 خرداد 1402

    سلام وقتتون بخیر، من یک دستگاه اسپرسوساز دارم که یک مشکلی پیدا کرده و آب یکسره از هد گروپ ها میاد و قطع نمیشه. مشکل از چیه؟؟ امکان داره رله پمپ خراب شده باشه؟؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 17 خرداد 1402

      درود، مشکل می تواند از شیر برقی یا رله های برد باشد.

      پاسخ دادن
  • فاطمه هنرمند 16 خرداد 1402

    با سلام دیروز یک دستگاه اسپرسوساز مدل gem869 خریداری کردم موقع روشن کردم از اطراف بسکت آب میریزه و هیچ قهوه ایی درست نمیکنه. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 خرداد 1402

      درود، دسته گروپ را به درستی جا نزده اید.

      پاسخ دادن
  • Samin 18 اردیبهشت 1402

    سلام من دستگاه ec685 دلونگی رو چند روزی هست که خریداری کردم از قسمت هدگروپ دستگاه آب چکه میکنه دلیلش چی هست؟ هنوز یه هفته هم نشده که این دستگاه رو گرفتم امیدوارم مشکل جدی نداشته باشه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 19 اردیبهشت 1402

      درود، لیوان را زیر هدگروپ قرار داده و پس از عصاره گیری کامل، آن را بردارید.

      پاسخ دادن
  • هادی محمدی 15 اردیبهشت 1402

    سلام ببخشید من وقتی قهوه رو میریزم ازکنار پرتافیلتر قهوه میچکه ایراد ازکجا ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 اردیبهشت 1402

      درود، مشکل می تواند از واشر یا فیلتر دسته گروپ باشد که باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
    • احسان سرحدی 17 خرداد 1402

      سلام وقت بخیر من دستگاه خانگی اسپرسو ساز دارم الان ک کاپ رو جا میزنم اصلا اب ب قهوه نمیرسه و قهوه خشک خشکه و اب از دو کاپ میریزه مشکل چیه

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 18 خرداد 1402

        درود، نشتی از قسمت تک شات است یا دو شات؟

        پاسخ دادن
  • فهیمه صالح آبادی 04 فروردین 1402

    شما میتونید انجام بدید در منزل یا خیر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 04 فروردین 1402

      برای استفاده از خدمات می توانید با شماره 02158941 تماس حاصل نمایید.

      پاسخ دادن
    • مهدی 10 خرداد 1402

      سلام من اسپرسو ساز نوا149 دارم یک هفته میشه خریدم وقتی دستگاه رو روشن میکنم آب که جوش میاد داخل سینی چکه گیر از پایین در حد یک ته استکان آب جمع میشه ممنون میشم راهنمایی کنید این مدلش یا دستگاه ایراد داره ؟

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 11 خرداد 1402

        درود، این مسئله طبیعی است و در همه اسپرسوسازها وجود دارد.

        پاسخ دادن
  • فهیمه صالح آبادی 04 فروردین 1402

    با عرض سلام و خسته نباشید، من به تازگی اسپرسوساز استار لایت خریداری کردم مخزن آب بعد از خاموش شدن از کف نشتی داره مخزن رو به درستی جا زدم اما بازم کلی آب ازش می‌ره علتش چی می‌تونه باشه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 04 فروردین 1402

      سلام. مخزن آب را به درستی جا نزده اید.

      پاسخ دادن
      • فهیمه صالح آبادی 04 فروردین 1402

        مخزن رو به درستی جا زدیم اما بازم آب میده از زیر مخزن

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 04 فروردین 1402

          سلام. ممکن است مخزن دستگاه دچار خرابی، ترک خوردگی یا ... شده باشد. همچنین باید اتصالات و شلنگ های دستگاه نیز بررسی گردد.

          پاسخ دادن
          • فهیمه صالح آبادی 04 فروردین 1402

            چطور میشه بررسی کرد

          • آی پی امداد 04 فروردین 1402

            باید دستگاه به صورت کامل باز شده و بخش های مختلف به صورت دقیق بررسی شود تا علت و محل نشت آب پیدا گردد.

  • محمدی 22 اسفند 1401

    سلام وقت بخیر . اساتید محترم راهنمایی کنید. من دستگاه اسپرسوساز موباشی 2015 دارم و از تصفیه آب 6 مرحله ای هم استفاده می کنم. چند روزی است که برای گرفتن اسپرسو دکمه دستگاه را فشار می دهم آب زیادی از لوله بخار خارج می شود. آیا شیر نازل بخار نیاز به تعویض دارد؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 23 اسفند 1401

      درود، این احتمال وجود دارد که شیر نازل بخار نیاز به تعویض داشته باشد، اما چند دلیل بالقوه دیگر برای مشکل شما وجود دارد. اول، مهم است که قبل از تهیه اسپرسو مطمئن شوید که دستگاه شما به درستی گرم شده است. اگر دمای آب خیلی پایین باشد، می تواند باعث نشت آب در شیر نازل بخار شود. قبل از تهیه اسپرسو مطمئن شوید که اجازه می دهید دستگاه کاملا گرم شود. یکی دیگر از دلایل بالقوه خروج آب از لوله بخار، گرفتگی میله بخار است. اگر لوله با باقی مانده شیر یا باقی مانده های دیگر مسدود شده باشد، می تواند باعث شود که به جای بخار، آب از چوب خارج شود. سعی کنید دسته بخار را به طور کامل تمیز کنید تا ببینید آیا با این کار مشکل برطرف می شود یا خیر. اگر هیچ یک از این راه حل ها مشکل را حل نکرد، شیر نازل بخار ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. با این حال، بهتر است برای تعمیر اسپرسوساز از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

      پاسخ دادن
      • اکبر 23 فروردین 1402

        سلام وقت بخیر در زمان روشن کردن دستگاه برای ساختن اسپرسو، از نازل بخار آب خارج میشود و از نازل ساخت هیچ آبی خارج نمیشود. لطفا راهنما بفرمایید.

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 23 فروردین 1402

          درود، ديگ دستگاه اسپرسوساز شما خراب شده است و لازم است از قسمت ورودی شير، مخصوصا زمانی که آب به جای خروج از هد گروپ، از شير نازل بخار بيرون بيايد، سرويس شود.

          پاسخ دادن
  • فاطمه 13 اسفند 1401

    سلام.خسته نباشید. ببخشید من یه دستگاه اسپرسواز خانگی نوا ۱۴۰ دارم که مخزن آب روباز کردم و داخلش رو فقط تمیز کردم.الان که وصل کردم زمان روشن کردن از قسمت قهوه ساز خروجی آب قطع نمیشه و تمام آب مخزن خارج میشه.خواستم بدونم مشکل از چیه؟

    پاسخ دادن
1 2 3 4 5
اینستاگرام آی پی امداد