logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

علت نشتی آب در اسپرسوساز

علت نشتی آب در اسپرسوساز
علت نشتی آب در اسپرسوساز
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله علت نشتی آب در اسپرسوساز به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

علت نشتی آب در اسپرسوساز چیست؟ یکی از سوالات بسیار پرتکرار در خصوص دستگاه اسپرسوساز، دلیل چکه کردن آب در اسپرسوساز است. امروزه اسپرسوساز به عنوان یکی از دستگاه های برقی پرطرفدار در ادارات و منازل شناخته می شود. وجود هر نوع خرابی و مشکل در این دستگاه ممکن است باعث اختلال در عملکرد آن و در نتیجه خراب شدن دستگاه شود. با توجه به همین موضوع، هر نوع خرابی در این دستگاه برای مصرف کننده نگران کننده است. ما در این مطلب به توضیح علت آب دادن دستگاه اسپرسو ساز می پردازیم. در صورتی که تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه راهنمای بررسی چکه کردن اسپرسوساز و رفع مشکل نشت آب اسپرسوساز دارید، می توانید تا انتهای این محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش علت نشت آب از اسپرسوساز خود می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و تعمیرگاه مجاز آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

چرا آب از اسپرسوساز نشت پیدا می کند؟

دلیل نشتی آب در اسپرسوساز چیست؟ دلایل متعددی هستند که در دستگاه اسپرسوساز باعث چکه کردن آب می شوند. این عوامل هرچه که باشند، باید سریع تر رفع شوند تا آسیبی جدی به دستگاه اسپرسوساز وارد نشود. در متن زیر به بررسی انواع دلایل چکه کردن آب در اسپرسوساز می پردازیم.

  1. خرابی نازل بخار
  2. پاره شدن شلنگ
  3. ترک خوردگی المنت
  4. پوسیدگی واشر

خراب شدن نازل بخار علت آب دادن دستگاه اسپرسو ساز

اولین علت نشت آب در دستگاه اسپرسوساز، خراب شدن نازل بخار است. نازل بخار یکی از اجزای پرکاربرد در اسپرسوساز است که وظیفه دارد آب درون اسپرسوساز را به بخار تبدیل کند. خراب شدن نازل بخار اسپرسو ساز، خراب شدن لوله دستگاه در صورت خراب شدن باعث آب دادن اسپرسوساز می شوند. بر این اساس اگر علت نشت آب خراب شدن نازل بخار باشد، می توانید با تعویض این قطعه به رفع مشکل نشت آب اسپرسوساز بپردازید.

خراب شدن نازل بخار اسپرسوساز

پاره شدن شلنگ دلیل نشت آب در اسپرسوساز

دومین علت آب دادن دستگاه اسپرسو ساز، پاره شدن شلنگ این دستگاه است. پمپ اسپرسوساز وظیفه پمپاژ کردن آب در دستگاه اسپرسوساز را بر عهده دارد. در صورتی که شلنگ های متصل به پمپ دستگاه اسپرسوساز پاره شوند، آب از شلنگ نشت می کند. بنابراین بهتر است برای رفع این مشکل تمام شلنگ های متصل به دستگاه اسپرسوساز را بررسی کرده و در صورت پارگی آن را تعویض کنید.

پاره شدن شیلنگ اسپرسوساز باعث نشتی آب میشود

ترک خوردگی المنت از علل چکه کردن آب در اسپرسوساز

علت آب دادن اسپرسوساز چیست؟ درون دستگاه اسپرسوساز قطعه ای به نام المنت وجود دارد که موظف است آب درون مخزن را از طریق تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی، گرم کند. در صورتی که المنت اسپرسوساز به دلیل استفاده مداوم دچار رسوب شود، کارایی خود را از دست می دهد. در واقع رسوبات اطراف المنت باعث فشار زیاد به المنت و در نتیجه ترک خوردن المنت اسپرسوساز باعث نشتی آب در دستگاه اسپرسوساز می شود. برای رفع این مشکل باید از تعمیرکار بخواهید تا به تعویض المنت اسپرسوساز بپردازد.

ترک خوردن المنت اسپرسو ساز باعث آبریزی میشود

پوسیده شدن واشر از دلایل نشتی آب دستگاه اسپرسوساز

یکی دیگر از دلیل های آب دادن اسپرسوساز مربوط به پوسیده شدن واشر دستگاه است. این واشر که در کف مخزن تعبیه شده است، با گذشت زمان ممکن است پوسیده شود. همین امر موجب می شود تا دستگاه دچار مشکل نشتی آب شود. برای بررسی این مشکل می توانید مخزن را از آب پر نموده و سپس منتظر نشتی از زیر آن باشید. چنانچه از کناره یا زیر اسپرسوساز آب چکه می کند، به احتمال زیاد واشرهای دستگاه دچار مشکل شده اند. در این شرایط تنها راه رفع مشکل نشتی آب دستگاه اسپرسوساز، تعویض واشرهای پوسیده با واشرهای جدید است.

خرابی واشر اسپرسوساز

دلیل نشت مخزن آب دستگاه اسپرسوساز

علت چکه کردن آب از مخزن اسپرسوساز چیست؟ یکی از مشکلات دستگاه اسپرسوساز این است که ممکن است آب از مخزن دستگاه اسپرسوساز نشت کند. هر دستگاه اسپرسوساز دارای مخزنی است که برای آب استفاده می شود. در صورتی که مخزن آب دچار نشتی شود، بهتر است به بررسی مخزن دستگاه و اورینگ ها بپردازید. ترک خوردگی مخزن، شکستگی مخزن، شل شدن اورینگ و … از عواملی هستند که باعث نشت آب دستگاه اسپرسوساز می شوند. برای رفع مشکل نشت آب اسپرسوساز بهتر است اورینگ ها را تعویض کرده و مخزن جدیدی را در صورت ترک خوردگی تهیه کنید.

نشت مخزن آب دستگاه اسپرسوساز

عوامل موثر در نشت آب از کنار گروپ اسپرسوساز

در صورتی که نشتی آب را از کنار گروپ اسپرسوساز مشاهده کرده اید، توجه داشته باشید که علت نشتی دستگاه به دلیل خراب شدن لاستیکی است که در اطراف گروپ دستگاه اسپرسوساز قرار دارد. اطراف گروپ لاستیکی از جنس پلاستیک وجود دارد که در صورت پاره شدن و گشاد شدن لاستیک فضایی برای نشت آب یا قهوه ایجاد می شود. برای رفع چه کردن آب از کنار گروپ اسپرسوساز توصیه می شود با توجه به برند و مدل دستگاهتان، لاستیک جدیدی را برای دور گروپ خریداری کنید.

علت نشت آب از کنار گروپ اسپرسوساز

چگونه مشکل نشتی آب اسپرسوساز را برطرف کنیم؟

در صورتی که با مشکل آب دادن دستگاه اسپرسوساز خود مواجه شده اید، باید در سریع ترین زمان اقدام به بررسی علت بروز مشکل و رفع آن اقدام نمایید تا دستگاه دچار مشکلات دیگری نشود. در ادامه به راهکارهای رفع مشکل نشت آب اسپرسوساز برای شما پرداخته ایم:

  • یکی از مواردی که باید آن را بررسی کنید، لاستیک دور هد گروپ است که در صورت پارگی یا خرابی باید اقدام به تعویض این قطعه نمایید.
  • بررسی مخزن آب و اورینگ نیز از دیگر بخش هایی است که نیاز به بررسی و در صورت نیاز تعویض یا خرید مخزن جدید آب دارد.
  • در بسیاری از مواقع بروز رسوبات در اطراف المنت موجب بروز این مشکل می شود که بهتر است در زمان های مشخص اقدام به رسوب زدایی اسپرسوساز خود نمایید.
  • همچنین بهتر است تمام شلنگ های متصل به پمپ اسپرسوساز را نیز بررسی نموده و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل در کارکرد نازل بخار می توانید مشکل را با تعویض این قطعه به راحتی برطرف کنید.

نتیجه گیری از علت نشتی آب در اسپرسوساز

در این مطلب به بررسی کلیه عواملی که باعث چکه کردن آب در اسپرسوساز می شوند، پرداختیم. علت نشتی آب در اسپرسوساز در بسیاری از موارد به دلیل خراب شدن المنت، شکستگی مخزن، پاره شدن شلنگ، کار نکردن نازل بخار، خراب بودن فیلتر و … اتفاق بیافتد. چنانچه علت نشتی آب به دلیل مشکلات فنی باشد، باید هرچه سریع تر برای تعمیر به تعمیرگاه مراجعه کنید.

تیم آی پی امداد یکی از موفق ترین و باسابقه ترین شرکت هایی است که تعمیرات اسپرسو ساز را به صورت تخصصی انجام می دهد. در صورتی که نگران سپردن لوازم خانگی خود به تعمیرگاه هستید، می توانید مجموعه مورد اطمینانی را چون شرکت آی پی امداد انتخاب کنید. این مجموعه دارای مجوزهای معتبر و سابقه بالا در این حوزه است که نشان دهنده قابل اطمینان بودن آن نیز می باشد.

4.4/5 - (10 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

212 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • مهرداد سالار 07 دی 1401

    سلام خسته نباشید ببخشید من یه قهوه ساز نوا مدل 149 نو خریدم واسه اولین بار که اساره گیری کردم آب از یه خروجی داره پشت چکه گیر میاد جمع میشه داخل چکه گیر علتش چی میتونه باشه ممنونم اندازه یه نصفه لیوان آب میلد داخل چکه گیر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 08 دی 1401

      سلام اگر منظور از چكه گير سينی زير هد گروپ است اون آب شستشوی برگشت دستگاه ميباشد و طبيعی هستش برای همه دستگاه ها اين مورد يكسان هست

      پاسخ دادن
  • محمدرضا 04 دی 1401

    سلام خسته نباشین دستگاه اسپرسو ساز نوا ۱۴۰ خریدم ، بعد استفاده متوجه شدم آب تو قسمت پایین که برای چکه کردن اضافه قهوه هست پر میشه ، میخواستم بدونم خرابه یا علت دیگه داره

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 05 دی 1401

      سلام نه اون آب شستشوی برگشت دستگاه هست و اينكار طبيعی است

      پاسخ دادن
  • hassan 08 آبان 1401

    سلام.خسته نباشید یک سوال ، من دستگاه بار دوم بود ازش استفاده می کردم ، بعد از ۵ الی ۸ دقیقه درست یادم نیست چقدر، ولی چراغش سبز شده بود ، نازل بخار بجای بخار ازش آب می آمد، و بخار از زیر پرتافیلتر بیرون می زد. به نظر شما آیا دستگاه مشکل خاصی دارد یا طبیعی،

    پاسخ دادن
  • hassan 08 آبان 1401

    با سلام و عرض ادب خدمت شما ، من یک دستگاه اسپرسوساز خانگی دارم که برای بار دوم بود که ازش اسفاده می کنم ، بعد از اینکه چراغش سبز شد ، حدودا بعد از ۷الی۸ دقیقه ، قهوه را مقداری داخل پرتافیلتر گذاشتم ، و عصاره گیری کرد ، بعد از اینکه قهوه عصاره گیری شد ، پرتافیلتر رو که در آوردم ، روش آب جمع شده بود ، می خواستم بدونم این بخاطر گرم نشدن کافی دستگاه هستش یا دستگاه مشکلی داره ، آخه بار دوم بود ازش اسفاده می گردم ، ممنون میشم اگر پاسخ بدهید.

    پاسخ دادن
  • رویا 02 آبان 1401

    سلام وقت بخیر من یک دستگاه نوا ۱۴۹ خریدم و دستگاه نو هست و وقتی قهوه را درست میکنم داخل پرتا فیلتر و روی تفاله قهوه آب میمونه و تفاله خشک نیست دلیلش چی هست و از هد گروپ هم کمی اب چکه میکنه

    پاسخ دادن
  • محمد 22 مهر 1401

    سلام و عرض ادب من یه دستگاه نو خریدم دکمه پاور که میزنم قبل از روشن شدن چراغ سبز دستگاه شروع به چکه کردن می‌کنه مشکلش کجاست ممنونم

    پاسخ دادن
    • تحریریه آی پی امداد 24 مهر 1401

      درود کاربر گرامی؛ احتمالا مشکل از المنت یا برد الکترونیکی دستگاه است.

      پاسخ دادن
      • فرشته 07 آذر 1401

        سلام من دستگاه اسپرسوساز نوامدل ۱۴۰دارم هر وقت میخام شیر رو فوم بدم از نازلش همراه بخار کمی هم آب میاد به نظرتون طبیعیه یا مشکلی در دستگاه وجود داره؟

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 07 آذر 1401

          سلام. باید صبر کنید چراغ دستگاه سبز شود.

          پاسخ دادن
          • فرشته 18 بهمن 1401

            دستگاهمون چراغ سبز نداره کلا،نوا ۱۴۰ هست

        • علیرضا 31 فروردین 1403

          سلام وقت بخیر میخواستم بدونم موقعی ک چراغ سبز میشه چرا ار زیر فیلتر چکه میکنه ایا طبیعی است یانه ممنون میشم جوابمو بدین مرسی

          پاسخ دادن
          • آی پی امداد 01 اردیبهشت 1403

            درود، سوپاپ فنر کمی حالت خود را از دست داده است ولی مشکلی ایجاد نمی شود.

  • محمد 17 مهر 1401

    سلام . دستگاه دلونگی مدل ECP35.31دارم وقتی اسپرسور میگیرم ودستگاه راخاموش میکنم هنوز آب چکه میکنه وحدود یک دقیقه بعد قطع میشه .آیا این طبیعیه یا وقتی قطع کردم بلافاصله چکه کردن آب باید قطع بشه ؟

    پاسخ دادن
  • محمدی 29 شهریور 1401

    سلام من اسورسوساز زیگما دارم،موقعی ک میخام شیرو فوم بدم از نازل ن بخار خارج میشه ن اب،فقط صدا بخار از داخل دستگاه میاد،و از اطراف دستگاه هم اب بیرون میاد،میخاستم بدونم مشکل نازله یا لوله های داخل دستگاه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 30 شهریور 1401

      سلام مشكل از شير بخار هست اگر نشتي آب هم دارين ابتدا اتصالات شير در غير اينصورت شير را تعويض كنيد

      پاسخ دادن
    • Danial 22 آذر 1401

      ببین اول یکم شیر نازل باز کن تا اب بره بعد شروع کن استفاده هر کاری کنی اولش یکم اب میاد زیرش لیوان بگیر بذار یکمش بره

      پاسخ دادن
  • داود حیدری 22 شهریور 1401

    سلام وقت بخیر دستگاه اسپرسو تک گروپ بزارا دارم از محل اتصال پیچ بالای مخزن آب به بدنه یک سوراخ ریز ایجاد شده که آب با فشار به سمت بیرون پاشیده می شه باید جوش بدیم محل پایه پیچ رو یا با چسب آکواریم جوابگو هست ؟؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 22 شهریور 1401

      نه عزيز چسب جوابگو نيست اگر از بويلر باشه جوش هم نميتوانيد بدين و بايد بويلر تعويض بشه اگر از جاي ديگه باشه بايد باز بشه و چك بشه

      پاسخ دادن
  • سعید جی ام 19 شهریور 1401

    با سلام ببخشید اسپرسو ساز نوا ۱۴۰ نو خریدم ولی بعد عصاره گیری مقداری بخار و کمی آب از پایین دستگاه که کفی مخصوص آب هست میاد آیا ایراد هستش ؟ یه شخصی گفت اون پمپش نیم سوزه نباید آب و بخار بیاد میشه راهنمایی کنید که اگه ایراده پسش بدم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 20 شهریور 1401

      سلام نه عزيز چه ربطي به پمپ داره هيچ ايرادي نداره اون آب شستشوي برگشت دستگاه هست و هيچ مشكلي نداره طبيعي است

      پاسخ دادن
  • فاطمه حیدری 18 شهریور 1401

    سلام وقت بخیر من یک دستگاه اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685 خریدم وقتی داخل مخزنش اب ریختم حتی قبل از این که روشن کنم متوجه شدم آب از قسمت پایینش نشت داره مخزن رو چک کردم مشکلی نداشت دلیل چی میتونه باشه؟چطوری میتونم برطرفش کنم؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 19 شهریور 1401

      سلام اگر دستگاه نو هست لوله اتصال منبع به پمپ از جای در اومده

      پاسخ دادن
      • عباس 23 مهر 1401

        سلام من یک اسپرسو ساز میباشی ecm 2009 دارم که وقتی دکمه اسپرسو را میزنم از کنار پرتافیلتر اب بیرون میزنه می خواستم بدونم مشکل از کجاست

        پاسخ دادن
        • تحریریه آی پی امداد 24 مهر 1401

          درود کاربر گرامی؛ واشر خراب است که باید اقدام به تعویض واشر بخشی که نشتی آب دارد، نمایید.

          پاسخ دادن
  • فائزه امیری 15 شهریور 1401

    سلام وقت شما بخیر. من ی دستگاه ۳۰۳۲ مباشی خریدم. اما از دیوار پشت گروپ و اتصال نازل بخار به دستگاه اب خارج میشه. علتش چی هست؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 شهریور 1401

      سلام چون دستگاه نو هست ممكنه شير اتصال منبع به بخار از جای در اومده باشه ولي با اين حال بايد كامل باز بشه تا علت نشتی معلوم بشه

      پاسخ دادن
  • لیلی علافی 08 شهریور 1401

    لطفا منو راهنمایی کنید برا بارکردن هدگروپ و تعویض واشر دستگاه قهوه ساز بیزرا صنعتی تک گروپ دستی ک فقط ی پیچ آلن خورد روش داره،،،،شهرستانی ک من هستم تعمیرکاری نیس ک بتونه اینکارو انجام بده ،میخام خودم بازش کنم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 08 شهریور 1401

      سلام پيچ را باز كرده و با پيچ گوشتي كوچك از زير واشر را بلند كرده و در بياوريد سپس واشر نو را انداخته داخل جاي گروپ و در آخر دسته گروپ را ببنديد تا در جای خود بيافتد

      پاسخ دادن
  • لیلی علافی 08 شهریور 1401

    سلام من دستگاه صنعتی تک گروپ بیزرا دستی دارم موقع اسپرسو گیری دور هد گروپ آب می‌ریزه ،دلیلش چیه؟ لطفا راهنمایی کنید،اگه ازواشر هست بگید چجوری بازش کنم و تعویض واشر انجام بدم ممنونم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 08 شهریور 1401

      سلام بله واشر گروپ رو بايد تعويض كنيد ابتدا فيلتر گروپ وا باز كنيد سپس با يك پيچ گوشتي كوچك واشر را در بياوريد و تعويض كنيد

      پاسخ دادن
  • میثم جلیلیان 28 مرداد 1401

    سلام دستگاه اسپرساز ۱۴۷نوا دارم.زمانی که دکمه روشن میزنم و بعد گرم شدن اب و روشن شدن چراغ سبز از هد گروپ شروع میکنه به چکه کردن اب در انتهای گرفتن قهوه هم که هد گروپ همچنان گرم باز چکه میکنه و تا دکمه خاموش نزنم همچنان چکه اب از هدگروپ دارم دلیلش میفرمایید؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 29 مرداد 1401

      سلام فنر و سوپاپ اطمينان هدگروپرو نياز به تعويض داره و مشكل حل خواهد شد

      پاسخ دادن
  • محسن 24 مرداد 1401

    سلام خسته نباشید یه سوال داشتم دستگاه من نوا 147 چند ماهی خریدم امروز دیدم زیرش آب میره میخواستم ببینم چی شده ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 مرداد 1401

      سلام اگر از جای واشر داخل منبع آب مطمئن هستين بايد دستگاه باز بشه چون نو هست ممكن بعضی از اتصالات پمپ به ديگ يا به منبع از جای در اومده باشه

      پاسخ دادن
  • محمد 11 مرداد 1401

    سلام من یک دستگاه نوا ۱۴۹ خریدم که وقتی برای تهیه کاپوچینو میخواستم استفاده کنم ، متوجه وجود آب در نازل بخار شدم بطوریکه اب ، به بخار تبدیل نشد و بجای بخار همش آب میاد ممنون میشم علت را بگید؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 12 مرداد 1401

      سلام اگر اگر دستگاه نو هست دكمه بخار رو بزنيد پس از ١ دقيقه چراغ كه سبز شد شير را به سمت بخار بچرخانيد اگر با اين حال ايراد دارد بايد خود شير بخار از قسمت بويلر چك بشه

      پاسخ دادن
      • محمد 13 مرداد 1401

        ممنون از راهنماییتون بله دستگاه رو تازه خریدم و میخواستم برای اولین بار کاپوچینو درست کنم، وقتی که شیر را به سمت بخار میچرخونیم هنوز بجای بخار آب داغ ادامه داره

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 13 مرداد 1401

          سلام اگر مطمين هستين كه دكمه اسپرسو همزمان خاموشه شير بخار را باید تعويض كرد

          پاسخ دادن
  • محمد امین 07 مرداد 1401

    سلام چرا دستگاه من قبل از استفاده موقعی که پاور رو میزنم اندازه یه قاشق چکه میکنه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 08 مرداد 1401

      سلام اگر دستگاه رو روشن ميكنه بعد از روشن شدن چكه ميكنه مشكل خاصي نيست كمي فنر گروپ را تنظيم كنيد حل خواهد شد

      پاسخ دادن
      • رویا 02 آبان 1401

        سلام وقت بخیر من یک دستگاه نوا ۱۴۹ خریدم و دستگاه نو هست و وقتی قهوه را درست میکنم داخل پرتا فیلتر و روی تفاله قهوه آب میمونه و تفاله خشک نیست دلیلش چی هست و از هد گروپ هم کمی اب چکه میکنه

        پاسخ دادن
  • مرضیه 04 مرداد 1401

    سلام خسته نباشید من یک دستگاه ۶۸۵ دارم که چندروز خریدم کارم تموم میشه باید مخزن خالی کنم از زیرش قطره قطره اب میاد

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 04 مرداد 1401

      سلام واشر داخل منبع آب رو تنظيم كنيد ممكنه از جايش در اومده باشه يا جا به جا شده باشه

      پاسخ دادن
  • هلما 27 خرداد 1401

    سلام ،من یک دستگاه اسپرسو ساز دلونگی  bco421 گرفتم . وقتی برای تهیه قهوه اسپرسو استفاده می‌کنیم ،در سینی چکه گیر در حدود نصف فنجون آب جمع میشه و این آب از مجاری  قسمت پشت چکه گیر نشت و داخل چکه گیر میشه ،اما وقتی خاموش هست چکه نداره، بنطرتون طبیعی هست؟برای شما هم موقع تهیه اسپرسو ،بخش چکه گیرش با آب نشتی از مجاری پشتی نیمه پر میشه؟؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 27 خرداد 1401

      سلام بله اون طبيعی هست در اون قسمت آب شستشوی برگشت دستگاه برميگرده و جمع ميشه

      پاسخ دادن
      • وحید 21 شهریور 1401

        سلام. در ادامه سوال دوستمون میخواستم بگم از من هم همین ایراد رو داره و دستگاه هم نو هستش و توی دومین قهوه ای که درست مردم این مشکل پیش اومد، آیا نیازی هست به تکنسین نشون بدین؟

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 21 شهریور 1401

          برای تعمیر در تهران میتوانید با شماره 02158941 تماس بگیرید و از خدمات آی پی امداد استفاده نمایید.

          پاسخ دادن
          • Reyhane 10 مهر 1401

            سلام من دستگاه فیلیپس مدل۳۲۴۶گرفتم قبل اسپرسو اول چندقطره اب میاد بعداسپرسو این طبیعیه؟ واینکه درجه اسیاب دستگاه رو چجوری بایدتغییربدم

    • علی 15 مهر 1401

      سلام من یک دستگاه نوا 149 نو خریدم تازه برای دومین بار استفاده متوجه شدم ی مقدار ای داخل ناودان یا جای مخصوص ریخته شد آیا طبیعیه

      پاسخ دادن
1 2 3 5
اینستاگرام آی پی امداد