logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

علت ارور e17 ظرفشویی بوش

علت ارور e17 ظرفشویی بوش
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله علت ارور e17 ظرفشویی بوش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از مهمترین ارورهای ماشین ظرفشویی بوش، خطای E17 است. به دلیل اینکه فشار ورودی آب در ماشین ظرفشویی کاهش یا افزایش یافته است، شاهد چنین اروری هستیم که در این مقاله به نحوه عیب یابی علت ارور e17 ظرفشویی بوش می پردازیم. در ادامه همراه آی پی امداد باشید تا به دلیل کد خطای e17 ماشین ظرفشویی بوش و طریقه رفع کد اخطار e17 بپردازیم. همچنین می توانید سوالات خود را در قسمت نظرات همین مقاله مطرح کنید تا تکنسین آی‌پی امداد به صورت آنلاین و کاملا رایگان شما را راهنمایی کند.

خلاصه ای از علت ارور e17 ظرفشویی بوش

کاربران گرامی وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از علت ارور e17 ظرفشویی بوش را مطرح کرده ایم.

علت کد خطای e17 ماشین ظرفشویی بوش
  • خرابی برد فرمان
  • قطعی اتصالات برد و قطعات درون
  • خراب شدن شیر برقی
  • خرابی هیدروستات
طریقه عیب یابی ارور e17 ظرفشویی بوش
  • در صورتی که دستگاه بوی سوختگی، گرم نشدن آب، تخلیه نکردن آب و خاموش شدن ناگهانی ماشین ظرفشویی حین کار را از خود نشان دهد یعنی برد الکترونیکی دچار مشکل شده است.
  • خرابی شیر برقی نیز باعث می شود زمانی که درب دستگاه را باز کنید آب جمع شده است.
  • خرابی هیدروستات ماشین ظرفشویی بوش نیز باعث مشکلاتی همچون آبگیری زیاد و یا آبگیری کم دستگاه می شود.
نحوه رفع کد اخطار e17 ماشین ظرفشویی بوش
  • برد باید تعمیر شود. در صورتی که تخصص در تعمیر برد ندارید، جای نگرانی نیست، آی پی امداد تخصص در تعمیر برد ماشین ظرفشویی بوش دارد.
  • برای تعمیر شیربرقی باید ابتدا پشت سینک را باز کرده تا بتوانید به شیر برقی دسترسی داشته باشید. پس از اینکه به شیر برقی دسترسی داشتید می توانید آن را تعویض کنید.

دلیل کد خطای e17 ماشین ظرفشویی بوش

به غیر از خرابی آبشمار که باعث ارور E17 ماشین ظرفشویی بوش می شود، باید بدانید که دلایل دیگری نیز در ارتباط با ارور E17 وجود دارد. دلیل کد خطای e17 ظرفشویی بوش خرابی آبشمار است. اما برخی از دلایل دیگر مربوط به خطای E17 عبارتند از:

  1. خرابی برد فرما
  2. قطعی اتصالات برد و قطعات
  3. خراب شدن شیر برقی
  4. خرابی هیدروستات

خرابی برد فرمان علت کد خطای e17 ماشین ظرفشویی بوش

آسیب دیدن برد الکترونیکی ظرفشویی بوش یکی از دلایل دیگر ارور E17 ماشین ظرفشویی بوش است. به طور کلی تمام نوسانات الکتریکی که در داخل ماشین ظرفشویی رخ می دهد، عمر دستگاه را کوتاه می کند. وقتی کیفیت برد ماشین ظرفشویی رو به افول می رود، یا دچار مشکلاتی می شود که می تواند باعث چنین اروری شود.

خرابی برد فرمان علت کد خطای e17 ماشین ظرفشویی بوش

اگر برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی آسیب دیده باشد، مشکلات زیادی در داخل ماشین ظرفشویی به وجود می آید، بنابراین در صورت آسیب دیدن برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی باید سریعا تعمیر و تعویض شود. فقط تعمیرکاران حرفه ای می توانند برد ماشین ظرفشویی بوش را تعمیر و تعویض کنند. برای تعمیر و یا تعویض این قطعه اصلی و حیاتی می توانید با آی پی امداد تماس بگیرید.

قطعی اتصالات برد و قطعات درون دلیل ارور e17 ماشین ظرفشویی بوش

یکی دیگر از دلایل خطای E17 ماشین ظرفشویی بوش خرابی و قطع شدن برد و اجزای ماشین ظرفشویی است. به طور کلی، باید به خوبی بدانید که سایش کابل می تواند باعث خرابی ماشین ظرفشویی شود. به عنوان مثال، باید بدانید که کابل متصل به سیستم آبشمار ممکن است درست نباشد. همچنین ممکن است به دلیل جابجایی کابل، عملکرد ماشین ظرفشویی تحت تأثیر قرار گیرد. این مشکل باعث سرریز شدن مخزن آب ماشین ظرفشویی و نمایش ارور E17 می شود.

قطعی اتصالات برد و قطعات درون دلیل ارور e17 ماشین ظرفشویی بوش

خراب شدن شیر برقی دلیل کد خطای e17 ماشین ظرفشویی بوش

خرابی شیر برقی ماشین ظرفشویی یکی از دلایلی است که خطای E17 ظاهر می شود. باید توجه داشته باشید که در صورت خرابی شیر برقی فشار آب در دستگاه کاهش یا افزایش می یابد. به همین دلیل پس از مشاهده ارور E17 در نمایشگر، باید سلامت شیر ماشین ظرفشویی را بررسی کنید. برای بررسی عملکرد شیر دستگاه بهتر است از متخصصی که در این زمینه تخصص بیشتری دارد، بخواهید که شما را راهنمایی کند.

خراب شدن شیر برقی دلیل کد خطای e17 ماشین ظرفشویی بوش

خرابی هیدروستات علت ارور e17 ماشین ظرفشویی بوش

چهارمین موردی که باید بررسی شود، هیدروستات ماشین ظرفشویی بوش است. معمولاً دو هیدرواستات در ماشین ظرفشویی بوش وجود دارد که سطح آب ورودی به ماشین را کنترل می کند. هیدرواستات اول معمولاً وظیفه کنترل سطح آب هنگام پر شدن مخزن را بر عهده دارد و هیدرواستات دوم با خارج شدن آب از مخزن شروع به کار می کند.

خرابی هیدروستات علت ارور e17 ماشین ظرفشویی بوش

هنگامی که اولین هیدرواستات از کار می افتد، سطح آب ورودی به دستگاه نامناسب است و آب بیش از نیاز به دستگاه وارد می شود. برای رفع این مشکل توصیه می کنیم با تعمیرگاه ماشین ظرفشویی بوش در آی پی امداد تماس بگیرید، اما در صورت داشتن دانش فنی مناسب می توانید این مورد را خودتان حل کنید.

نحوه عیب یابی ارور e17 ظرفشویی بوش

  • در صورت خرابی برد ماشین ظرفشویی بوش شاهد روشن نشدن ماشین ظرفشویی، بوی سوختگی، گرم نشدن آب، تخلیه نکردن آب و خاموش شدن ماشین ظرفشویی در حین کار خواهیم بود.
  • در صورت خرابی شیر برقی ماشین ظرفشویی بوش زمانی که درب دستگاه را باز کنید، شاهد جمع شدن آب تمیز خواهید بود. همچنین ممکن است شاهد آبگیری نشدن دستگاه نیز باشیم.
  • خرابی هیدروستات ماشین ظرفشویی بوش نیز دارای علائمی همچون آبگیری زیاد یا کم گرفتن آب و آبگیری مداوم ماشین ظرفشویی است.

طریقه رفع کد اخطار e17 ماشین ظرفشویی بوش

برد یکی از قطعات حساس و تخصصی در تعمیر می باشد که برای تعمیر برد ماشین ظرفشویی بوش پیشنهاد می شود از خدمات تعمیرات آی پی امداد بهره مند شوید. هچنین جهت تعمیر هیدروستات و شیر برقی ماشین ظرفشویی بوش پیشنهاد می شود شخصا اقدام به تعمیر نکنید و می توانید از خدمات تعمیرات آی پی امداد استفاده کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد