logo logo نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

راهنمای استفاده از یخچال فریجیدر

راهنمای استفاده از یخچال فریجیدر
راهنمای استفاده از یخچال فریجیدر
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله راهنمای استفاده از یخچال فریجیدر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

برند فریجیدر یکی از قدیمی ترین و پر سابقه ترین برند یک شرکت آمریکایی است که سالهاست به تولید یخچال هایی با کیفیت بسیار بالا تولید میکند اگر شما نیز جزو آن دسته افرادی هستید که برای جهیزیه و یا منزل خود به تازگی اقدام به خرید یخچال فریجیدر نموده اید با ما در مقاله راهنمای استفاده از یخچال فریجیدر همراه باشید.

کاربران گرامی؛ در صورتی که به دفترچه راهنمای یخچال فرریجیدر دسترسی ندارید می توانید با همراهی تعمیرکار لوازم خانگی آی پی امداد در این مقاله از راهنمای فارسی استفاده از یخچال فریجیدر استفاده کنید.

نحوه راه اندازی و نصب یخچال فریجیدر انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال فریجیدر نحوه تراز نمودن یخچال فریجیدر در راهنمای آن معرفی دکمه و کلیدهای موجود روی یخچال فریجیدر طریقه تنظیم درجه دمای یخچال فریجیدر انتخاب درجه مناسب دما برای یخچال فریجیدر در زمستان و تابستان نحوه نگهداری از یخچال فریجیدر به هنگام سفر نحوه جابه جایی یخچال فریجیدر در هنگام اثاث کشی نحوه تمیز کردن یخچال فریجیدر نحوه تمیز کردن پشت یخچال (کندانسور یا همان لوله های شبکه ای) یخچال فریجیدر نحوه تمیز کردن قسمت فاضلاب و رفع گرفتگی درین یخچال فریجیدر نحوه خوشبو کردن یخچال فریجیدر زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال فریجیدر نحوه استفاده از یخساز یخچال ساید بای ساید فریجیدر نحوه تعویض فیلتر یخچال فریجیدر نحوه ریست کردن فیلتر آب یخچال فریجیدر نحوه تعویض لامپ یخچال فریجیدر طریقه استفاده از صفحه نمایش یا دیسپلی در یخچال فریجیدر بررسی راهنمای استفاده از یخچال فریجیدر به طور کلی

نحوه راه اندازی و نصب یخچال فریجیدر

با در اختیار داشتن دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال فریجیدر شما همیشه نیاز به یک تکنسین برای نصب و راه اندازی یخچال خود ندارید و میتواندید به راحتی این کار را توسط خودتان انجام دهید: به این منظور میتوانید از نحوه راه اندازی و نصب یخچال فریجیدر خود که در ادامه برای شما آورده این کمک بگیرید:

  • برای راه اندازی یخچال، شما احتیاج دارید که تمامی قطعات یخچال خود را در محل دقیق آنها قرار دهید به این منظور آنها را از پلاستیک خود بیرون آورد.
  • و پس از آن اقدام به قرار دادن طبقات یخچال به صورت کشویی نمایید.
  • در مرحله بعدی شما باید طبقات درون درب یخچال خود را نیز در محل خود قرار دهید، و پس از آن کشوهای فریزر را نیر در محل خودشان قرار دهید.
  • پس از نصب شیر آب ورودی یخچال برای آبسرد کن و یخساز میتوانید یخچال فریجیدر خود را با توجه به دمای فصلی که در آن قرار دارید تنظیم نموده .
  • در مرحله آخر یخچال شما برای اتصال به برق آماده است که برای این کار سعی کنید حتما از یک محافظ استفاده نمایید.

انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال فریجیدر

با توجه به هزینه زیادی که شما برای خرید یک محصول مانند یخچال پرداخت میکنید بهتر است در ابتدای خرید نسبت به آن دقت کافی را داشته باشید  همانطور که در دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال فریجیدر نیز مشاهده میکنید محل انتخاب شده توسط شما در واقع تعیین میکند که کارکرد یخچال شما چگونه باشد، در ادامه به موضوع  انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال فریجیدر برای شما عزیران میپردازیم:

  • سطح زیر یخچال شما باید به طور کامل صاف و یکدست باشد زیرا در صورت نا صاف بودن این سطح شامد کارکرد نادرست یخچال خود خواهید بود.
  • مکانی را برای یخچال خود انتخاب نمایید که از گرمای حاصل از اجاق گاز و سماور به دور باشد گرما میتواند بر عملکرد یخچال شما تاثیر منفی بگذارد.
  • سعی کنید یخچال فریجیدر خود را در معرض تابش مستقیم نور آفتاب یا برخورد باد کولر قرار ندهید.
  • برای انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال فریجیدر بهتر است به فاصله آن با دیوار و سایر اجسام نیز دقت کافی را داشته باشید.

نحوه تراز نمودن یخچال فریجیدرq

نحوه تراز كردن يخچال یکی از اقدامات اساسی در جهت بهبود کارکرد یخچال در راهنمای فارسی استفاده از یخچال فریجیدر میباشد، شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد ک مشاهده میشود در صورت تراز نبودن یخچال صداهایی از آن شنیده میشود بدین منظور برای نحوه تراز نمودن یخچال فریجیدر در راهنمای فارسی میتوانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • تراز نمودن یخچال در انواع مدل های یخچال فریجیدر با استفاده از ابزار مختلفی انجام میگردد، بعضی از این یخچال ها دارای پیچ تنظیم و برخی دیگر نیز مجهز به پایه برای تراز شدن هستند.
  • البته پایه بیشتر در مدل های قدیمی مشاهده میشوند و با پیشرفت یخچال ها و سنگین تر شدن بدنه آنها در بیشتر مدل های امروزی شاهد وجود پیچ تنظیم تراز هستیم.
  • به این منظور و برای بالا بردن قسمت جلویی یخچال باید این پیچ را در جهت عقربه های ساعت چرخانده و تا جایی این کار را ادامه دهیم تا در صورت باز کردن درب یخچال، درب حرکت نکرده و ثابت بایستد.
  • در صورت وجود نداشتن پیچ های تنظیم باید از پایه های یخچال فریجیدراستفاده نمایید که به این منظور این پایه ها در قسمت های جلویی و عقبی زیر یخچال قرار میگیرند و به وسیله اهرمی که دارند تنظیم میشوند.

معرفی دکمه و کلیدهای موجود روی صفحه نمایش یا دیسپلی یخچال فریجیدر

دکمه های روی درب یخچال های فریجیدر نیز مانند ساید یخچال های ساید بای ساید به منظور تنظیمات یخچال مورد استفاده قرار میگیرند که در ادامه برای شما به معرفی دکمه و کلیدهای موجود روی یخچال فریجیدر میپردازیم:

دکمه های یخچال فریجیدر معنای دکمه های یخچال فریزر فریجیدر
ON/OFF خاموش و روشن
OPTIONS دسترسی به منوی اصلی
LOCK قفل کردن فعالیت های یخچال
+ و _ بالا و پایین بردن صفحات و تنظیمات
LAMP تنظیمات لامپ داخلی یخچال
RESET ریست یخچال
HOME بازگشت به صفحه اصلی
ICE سیستم یخساز
ALARM سیستم هشدار یخچال
WATER سیستم آبسردکن

چگونه درجه دمای یخچال فریجیدر را تنظیم کنیم؟

تنظیم دمای یخچال فریجیدر مشکل بسیاری از افراد می باشد که چگونه باید دمای مناسب را برای یخچال تنظیم کرد تا دما در یخچال و فریزر مطلوب باشد:

  • در برخی مدل های معمولی کلید تنظیم درجه دمای یخچال فریجیدر را پیدا کنید. سپس دمای یخچال را بر 2 یا 3 و یا 4 قرار دهید. دمای مناسب 3 می باشد.
  • اگر کنترل کننده دما در جلوی یخچال قرار دارد، در ابتدا باید قفل تغییر دما را باز کنید و سپس درجه یخچال را تنظیم کنید.
  • دکمه  Unlock را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا علامت قفل موجود ب روی صفحه نمایش به صورت قفل باز شده تغییر یابد.
  • حالا با استفاده از دکمه  Cooling temperature یا Refrigerator temperature دمای یخچال را کم و زیاد نمایید.
  • همچنین در یخچال هایی که سیستم Jet Freezing موجود می باشد، می توانید با فعال کردن آن در سریع ترین زمان فریزر یخ می سازد.

انتخاب درجه مناسب دما برای یخچال فریجیدر در زمستان و تابستان

آشنایی با نحوه تنظیم درجه یخچال باعث ایجاد تازگی و فاسد نشدن در مواد غذایی میگردد بدین منظور قصد داریم انتخاب درجه مناسب دما برای یخچال فریجیدر در فصل زمستان و تابستان را برای شما عزیزان آموزش دهیم:

  • اهمیت تنظیم درجه حرارت را در قسمت های مختلف ایجاد مشکل در یخچال ها و در راهنمای فارسی استفاده از یخچال فریجیدر مشاهده میکنید، به این منظور و برای این تنظیمات باید دمای تنظیم شده برای فصل تابستان در یخچال روی 5 باشد و این میزان برای فریزر یخچال  بهتر است منفی20 درجه سانتی گراد باشد.
  • میزان این دما در فصل زمستان بهتر است روی 3 بوده و برای فریزر نیز روی منفی 16 تنظیم گردد.

پیش از سفر چه اقداماتی برای نگهداری از یخچال فریجیدر انجام دهیم؟

گاهی ممکن است به دلایل مختلفی مانند سفر قصد استفاده از یخچال فریجیدر را نداشته باشید و یا مجبور شوید یخچال خود را از برق بکشید. اگر برای مدت طولانی قصد استفاده از یخچال را ندارید و یا به هر دلیلی قرار است برای چندین ماه از یخچال استفاده نکنید، از برق کشیدن یخچال به مدت طولانی را به شما توصیه می کنیم. زیرا امکان دارد به دلایلی همچنون نوسان برق یا قطعی برق، دستگاه خاموش شود و مواد غذایی خراب شود یا نوسان برق ایجاد شده به دستگاه شما آسیب برساند.

گاهی نیز امکان دارد در صورت وصل بودن محافظ برق به یخچال، مشکلات برقی به وجود آید و دستگاه دچار آتش سوزی شود. اما اگر قرار است برای مدت کوتاهی مثل تعطیلات عید یا حداکثر زمان 15 روز تا 1 ماه از یخچال خود استفاده نکنید، نیازی به از برق کشیدن یخچال نیست. اگر اطلاع دارید که منطقه محل سکونت شما دچار نوسانات برق شدید است، در زمان‌ های کوتاهی که قصد استفاده از دستگاه را ندارید، بهتر است یخچال از برق کشیده شود.

نحوه جابه جایی یخچال فریجیدر در هنگام اثاث کشی

یخچال ها یکی  از گران قیمت ترین لوازم خانگی محسوب میگردند به این دلیل در هنگام جا به جایی و اثاث کشی بهتر است همانگونه که در راهنمای فارسی استفاده از یخچال فریجیدر به آن  تاکید شده است در حمل این وسایل نهایت دقت را داشته باشید تا از وارد شدن آسیب به آنها جلوگیری نمایید برای نحوه جا به جایی یخچال فریجیدر در هنگام اثاث کشی میتوانید مطابق زیر عمل کنید:

  • برای جلوگیری از پرت شدن و سقوط اجسام دورن یخچال بهتر است تمام طقات و کشوهای آن را بعد از بیرون آوردن از برق خالی کنید.
  • پس از آن اقدام به خالی کردن آب موجود در آبسرد کن و مواد غذایی درون فریزر نمایید.
  • در مرحله بعدی باید به وسیله یک طناب یا پلاستیک حباب دار دور تا دور یخچال فریجیدر خود را بپوشانید و پس از آن میتوانید در صورت موجود بودن کارتن یخچال از آن برای حرکت دادن یخچال ساید خود استفاده نمایید.
  • در هنگام جا یه جا کردن یخچال خود در بین طبقات دقت داشته باشید تا حد امکان از افقی کردن یخچال خودداری نمایید تا برای نحوه قرار گیری گاز آن مشکلی پیش نیاید.

نحوه تمیز کردن یخچال فریجیدر

نظافت یخچال ها یکی از نکات مهمی است که همواره  در قسمت های مختلف راهنمای فارسی استفاده از یخچال فریجیدر به آن اشاره شده است، زیرا این مکان دقیقا مکانی است که مواد غذایی که ما میخوریم در آن قرار دارد و به دنبال آلوده بودن ممکن است سبب بیماری ما گردد. برای آگاهی از نحوه تمیز کردن یخچال فریجیدر میتوانید مطابق مراحل زیر اقدام نمایید:

  • در اولین قدم برای بیرون آوردن مواد غذایی از درون یخچال خود اقدام نمایید تا مواد شوینده به داخل آنها وارد نگردد همچنین بر فضایی داخلی یخچال خود تسلط کامل داشته باشید.
  • پس از آن میتوانید یخچال خود را از برق بکشید.
  • برای تمیز کردن طبقات یخچال فریجیدر خود میتوانید آنها را بیرون آورده و یا در همان محل خودشان به کمک یک دستمال نرم و یک مایع پاک کننده سطوح آنها را تمیز نمایید.
  • برای تمیز کردن بدنه یخچالتان نیز بهتر است از یک دستمال نرم به همراه محلول جوش شیرین و آب ولرم استفاد نمایید.
  • در صورت جدا شدن آبسرد کن یخچال فریجیدر خود آن را چندین مرتبه از آب پر و خالی کنید.
  • پس از انجام این مراحل میتوانید یخچال فریجیدر خود را با رعایت نکات ایمنی توضیح داده شده در دفترچه راهنمای یخچال فریجیدر به برق متصل نمایید.

نحوه تمیز کردن قسمت پشت یخچال فریجیدر (کندانسور یا همان لوله های شبکه ای)

ممکن است در هنگام جا به جا کردن یخچال فریجیدر خود متوجه وجود یک سری لوله های شبکه ای مانند مشکی در پشت آن شده باشید که در واقع این لوله ها کندانسور یخچال میباشد، گاها مشاهده شده است که در صورت تمیز نکردن و ایجاد گرد و خاک در قسمت های پشتی یخچال و این لوله ها نمیتوانند به درستی عمل سرمازایی را در یخچال ایجاد نمایند. برای نحوه تمیز کردن پشت یخچال گلد فریجیدر میتوانید مطابق با مراحل زیر پیش روید:

  • طبق راهنمایی انجام شده در دفترچه راهنمای فارسی یخچال فریجیدر برای از بین بردن گرد و خاک لوله های شبکه ای پشت دستگاه باید یخچال را کمی جلو کشیده و پس از آن به کمک یک دستمال اقدام به تمیز کردن آن نمایید.
  • پس از آن میتوانید به کمک سری باریک جاروبرقی و یا سری باریک جاروشارژی اقدام به جمع آوری ذرات باقی مانده در اطراف این لوله ها نمایید تا از مشکل خنک نکردن یخچال خود جلوگیری نمایید.

طریقه تمیز کردن قسمت فاضلاب و رفع گرفتگی درین یخچال فریجیدر

در قسمت داخلی و پشتی همه یخچال ها محفظه ای وجود دارد که برای تخلیه آب از ناشی از عمل دیفراست قرار داده شده است عمل دیفراست به یخ زدایی در یخچال ها گفته میشود که در اثر آن باید محلی برای تخلیه این آب وجود داشته باشد ، این محل ها همان درین یا ناودان یخچال هستند که متاسفانه گاهی به دلیل تمیز نکردن دچار گرفتگی میشوند توجه داشته باشید در صورت دو قلو بودن یخچال شما، یخچال شما دارای دو درین میباشد، به منظور تمیز کردن قسمت فاضلاب یخچال و رفع گرفتگی یخچال فریجیدر میتوانید مطابق با مراحل زیر اقدام نمایید:

  • برای تمیز کردن این قسمت میتوانید از یک جسم میله مانند که قابلیت انعطاف نیز دارد مثل یک میله بافتنی و یا سیخ نازک استفاده نمایید و آن را دورن این محفظه قرار دهید تا در صورت گرفتگی سبب باز شدن آن گردد.
  • پس از آن میتوانید یک قیف در سر درین یخچال فریجیدر قرار داده و مقداری آب جوش برای برطرف کردن چسبندگی و ذرات چسبیده به این قطعه بریزید تا مسیر آن برای آب های ناشی از دیفراست باز گردد.
  • اگر این مکان را در یخچال خود مشاهده نکردید میتوانید برای پیدا کردن آن از تصویر دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال فریجیدر استفاده نمایید.

راهکارهای مناسب جهت خوشبو کردن یخچال فریجیدر

در صورتی که شما نیز با بوهای ناخوشایندی در یخچال فریجیدر خود مواجه شده اید و قصد دارید تا اقدام به کابین داخلی یخچال خود را خوشبو کنید، می توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید:

  • بهترین راه برای خوشبو کردن یخچال فریجیدر استفاده از جوش شیرین است. یک ظرف جوش شیرین را داخل یخچال بگذارید و درب یخچال را برای مدتی ببندید تا بوی بد را به خود جذب کند. بعد از اینکه بوی بد برطرف شد ظرف را خارج کنید و جوش شیرین را دور بریزید.
  • می توانید از ترکیب جوش شیرین و وانیل استفاده کنید. وانیل بوی ها تند و ماندگار را از بین می برد. برای این منظور نصف فنجان جوش شیرین را با یک قاشق غذاخوری وانیل مخلوط کنید و برای چند ساعت در یخچال بگذارید.

مدت زمان لازم نگهداری مواد غذایی در یخچال فریجیدر

مدت زمانی که برای مواد غذایی مختلف جهت نگهداری در یخچال فریجیدر در نظر گرفته شده است، براساس جدول زیر می باشد:

مدت زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال روز
ماست 7 روز
پنیر 6 تا 12 هفته
تخم مرغ تازه 3 هفته
تخم مرغ آب پز 1 هفته
گوشت گوساله 3 تا 5 روز
شیر تازه 5 تا 7 روز
گوشت ماهی کم چرب 1 تا 2 روز
گوشت ماهی پرچرب 1 تا 2 روز
سیب 1 ماه

آموزش استفاده از یخساز یخچال ساید بای ساید فریجیدر

یخساز یخچال فریجیدر و نحوه راه اندازی آن مجموعه اقداماتی است که برای فعالسازی بخش یخساز در انواع یخچال انجام می‌شود.

  • در ابتدا یخچال را به شیر آب خانه متصل نمایید.
  • می توانید با اتصال شلنگ کوچکی که در پشت دستگاه وجود دارد، این کار را انجام دهید.
  •  همچنین تنظیمات یخچال با توجه به مدل دستگاه متفاوت است.
  • بعضی از یخچال ها دارای دکمه روشن و خاموش می باشند.
  • برهی از مدل های این یخچال دارای اهرمی به شکل میله هستند که با قرار گرفتن در حالت بالا و پایین روشن فعال و غیرفعال می گردند.
  • همچنین برای اینکه تنظیمات مربوط به یخساز را انجام دهید، بهتر است از دفترچه راهنما استفاده نمایید.

نحوه تعویض فیلتر یخچال فریجیدر چگونه است؟

فیلتر معمولا در قسمت پایینی یخچال یا در درب آن قرار دارد. دکمه خروج فیلتر را فشار داده تا فیلتر خارج شود، فیلتر قدیمی را خارج کنید. سپس فیلتر را در خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا کلاهک فیلتر از کارتریج جدا شود. این کلاهک را برای فیلتر جدید استفاده کنید. می توانید برای جلوگیری از چکه کردن آب یک دستمال زیر فیلتر قرار دهید. حال فیلتر جدید را باز کرده و کارتریج آن را تعویض کنید. کلاهک فیلتر را روی آن قرار دهید و آن را بچرخانید تا جا بیافتد.

می توانید برای اطمینان از عدم وجود کربن، چند گالن آب را از آن عبور دهید. این کار مواد و املاح داخل فیلتر را نیز تمیز می کند. حال فیلتر را در جای خودش قرار دهید. برای غیر فعال سازی چراغ آلارم تعویض فیلتر باید یخچال را ریست کنید. پس از تعویض فیلتر یخچال فریجیدر مشکلات ناشی از آن نیز از بین خواهد رفت و باعث کارایی بهتر یخچال  در بسیاری از حالت ها می شود.

نحوه ریست کردن فیلتر آب یخچال فریجیدر

برای ریست کردن فیلتر آب یخچال فریجیدر خود شما میتوانید از قسمت منوی یخچال یا همان OPTIONS مطابق با مراحل زیر اقدام نمایید :

  • همانطور که در راهنمای فارسی استفاده از یخچال فریجیدر برای شما عزیزان دکمه های این یخچال را معرفی کردیم وگفتیم بسیاری از تنظیمات این یخچال از روی گزینه OPTIONS آن انجام میشود میتوانید پس از وارد شدن به این منو دکمه WATER  را زده .
  • و پس از آن بر روی دکمه ریست یخجال خود کلیک نمایید.

نحوه تعویض لامپ یخچال فریجیدر

لامپ های قرار داده شده در طراحی یخچال فریجیدر از نوع لامپ های ال ای دی بزرگ هستند که در دیواره پشتی یخچال قرار دارند که میتوانید تصویر آن را در دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال فریجیدر مشاهده نمایید، لامپ ها جزو قطعات مصرفی یخچال محسوب میگردند و ممکن است به هر دلیلی دچار خرابی و یا سوختگی گردند. به این منظور میتوانید برای اطلاع از نحوه تعویض لامپ یخچال فریجیدر مطابق زیر عمل نمایید:

  • در ابتدا باید مواد غذایی که در مسیر دست شما قرار دارند را بیرون آورده تا در صورت برخورد با دست شما سقوط نکنند.
  • بهتر است در حین انجام اینکار برق دستگاه را برای ایمنی بیشتر قطع نمایید.
  • پس از آن به کمک یک پیچ گوشتی به آرامی و بدون وارد کردن ضربه اقدام به بیرون آوردن لامپ و تعویض آن با لامپ جدید مینمایید.

طریقه استفاده از صفحه نمایش یا دیسپلی در یخچال ساید بای ساید فریجیدر

صفحه نمایش یخچال فریجیدر نسبت به سایر مدل های ساید بای ساید توانایی و کارایی بیشتری دارد. به این منظور شما میتوانید علاوه بر مشاهده دما و ارور های یخچال بر روی آن همانطور که در راهنمای فارسی استفاده از یخچال فریجیدر در قسمت معرفی دکمه ها گفته شد تمامی منوهای باز شده در قسمت OPTIONS یخچال فریجیدر برای شما در صفحه دیسپلی نمایش داده خواهد شد. و طریقه استفاده از صفحه نمایش در یخچال ساید بای ساید فریجیدر به کمک دکمه های اطراف آن میباشد.

بررسی راهنمای استفاده از یخچال فریجیدر به طور کلی

همانطور که در جای جای  راهنمای فارسی استفاده از یخچال فریجیدر برای شما عزیزان توضیح دادیم دفترچه های راهنما برای به کار گیری اصول و مقررات استفاده از یک محصول با این دستگاه ها به مصرف کنندگان ارائه میگردد تا با استفاده از آن سبب افزایش طول عمر دستگاه خود گردند. همچنین در نظر داشته باشید که اگر در حین استفاده از یخچال فریزر یا ساید بای ساید فریجیدر سوالی داشتید، میتوانید در بخش دیدگاه همین مقاله از کارشناسان آی پی امداد پرسش نمایید تا به صورت آنلاین و کاملا رایگان راهنمایی شوید.

4.5/5 - (4 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • King cyrus 30 تیر 1402

    سلام، من یدونه یخچال ساید فریجیدر دارم. الان ۹ساله فقط فیلتر ازش تعویض کردم و بینظیره این یخچال. مامان من ۲ سال پیش از فروشگاه ارتش یخچال ایرانی برداشت، قشنگ تاریخ گارانتیش که تمام شد، ترموستات یخچال با برد و فنش سوخت. اگر کسی قصد خرید داره، خواهش میکنم جنس اول چینی دوم ایرانی نخرید که بدبخت میشین. فرقش عین پراید و ۲۰۶ ما با بنز BMW اوناس.

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد