logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخساز یخچال سام

تعمیر یخساز یخچال سام
تعمیر یخساز یخچال سام
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخساز یخچال سام به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر یخساز یخچال سام از جمله کارهایی است که تنها با داشتن دانش فنی و تخصص در این زمینه می توان اقدام به انجام آن نمود. در برخی مواقع ممکن است برای یخساز یخچال سام مشکلاتی ایجاد شود که در این شرایط کاربران به دنبال یافتن علت و رفع آن هستند. در این مقاله از آی پی امداد قصد داریم به آموزش تعمیرات یخساز سام و همچنین بررسی مشکلات رایج یخساز یخچال سام بپردازیم.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره تعمیر یخساز سام می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و وبسایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

نحوه تماس با نمایندگی یخساز ساید بای ساید سام در تهران

در صورتی که شما نیز با مشکلاتی در یخساز یخچال سام خود مواجه شده اید، می توانید برای رفع آن از نمایندگی مجاز آی پی امداد کمک بگیرید:

  1. شما می توانید با نزدیک ترین شعبه از تعمیرگاه یخچال سام در آی پی امداد تماس گرفته و یا اینکه درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.
  2. پس از ثبت درخواست شما تکنسین متخصص مجموعه در سریع ترین زمان در محل مورد نظر شما حاضر می شود.
  3. پس از بررسی و عیب یابی یخساز سام، تعمیرکار متخصص کار تعمیرات را آغاز کرده و پس از اتمام کار به شما فاکتور معتبر تقدیم می نماید.

تعمیر یخساز یخچال سام در محل

یکی از مهمترین خدماتی که جهت تعمیر یخساز یخچال سام به کاربران ارائه می شود، خدمات تعمیرات در محل می باشد. در نتیجه برای استفاده از این خدمات کافیست با آی پی امداد تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را مطرح کنید تا در مدت زمان کوتاهی و برای بررسی و تعمیرات یخساز یخچال سام، تکنسین متخصص به محل و منزل شما اعزام شود. با فراهم کردن این امکانات مشتریان دیگرنیازی به صرف هزینه اضافی برای تعمیرات یخساز سام خود نخواهند داشت و این مسئله رضایت صد در صدی مشتریان را فراهم می آورد. همچنین خیال مشتریان از بابت عیب یابی و تعمیر دستگاه نیز راحت خواهد بود.

نحوه راه اندازی یخساز یخچال سام چگونه است؟

برای اینکه بتوانید یخساز یخچال سام خود را فعال نمایید، راه حلی وجود دارد که در اکثر مدل های این یخچال ها به صورت مشابه می باشد. در برخی از مدل ها بر روی نمایشگر روی درب یخچال ساید سام دکمه های  on / off قرار داده شده است که با لمس این دکمه ها می توانید یخساز یخچال سام خود را روشن یا خاموش کنید. در برخی دیگر از مدل ها نیز شاسی روشن و خاموش کردن یخساز سام تعبیه شده است.

راه اندازی یخساز یخچال سام

چگونه یخساز یخچال سام را خاموش کنیم؟

نحوه خاموش کردن یخساز یخچال سام در مدل های مختلف این یخچال ها دارای تفاوت هایی است که در ادامه روش های انجام این کار را بیان خواهیم کرد:

  • در برخی مدل ها باید قفل کودک دستگاه را فعال نموده و پس از گذشت سه ثانیه، دکمه یخ ریز/یخ درشت را نگه دارید که صدای آلارم نشان دهنده خاموش شدن یخساز است.
  • در سایر مدل ها نیز می توانید از دکمه قفل یخساز یا ICE OFF برای انجام این کار استفاده کنید.

نحوه ریست کردن یخساز ساید سام چگونه است؟

ریست کردن یخساز یخچال سام را می توانید خودتان به راحتی انجام دهید. برای انجام این کار مطابق با مراحل زیر عمل کنید:

  • ابتدا در زمان روشن بودن یخچال، درب فریزر را باز کنید.
  • سپس محفظه درب یخساز یخچال سام را باز کنید.
  • پس از آن دکمه قرمز رنگ ریست را فشار دهید.

آموزش تعمیرات یخساز یخچال سام با تعمیرکار آی پی امداد

در این بخش از مقاله، تکنسین متخصص آی پی امداد جهت آموزش تعمیرات یخساز یخچال سام به بررسی رایج ترین و متداول ترین ایرادات مربوط به یخساز این یخچال برای شما پرداخته است تا در صورت نیاز بتوانید اقدام به رفع عیب یخساز سام خود در منزل نمایید.

علت یخ نساختن یخساز یخچال سام چیست؟

در برخی مواقع ممکن است کارکرد یخساز سام عادی باشد، اما شروع به ساخت یخ نکند. در این شرایط برای عیب یابی یخساز یخچال سام به بررسی نکات زیر بپردازید:

  • ممکن است فیلتر آب مسدود شده و نیاز به تعویض داشته باشد.
  • در صورتی که فشار آب ورودی یخچال پایین باشد، یخساز قادر به تولید و ساخت یخ نخواهد بود.
  • کم بودن گاز یخچال نیز می تواند موجب کاهش سرما و در نتیجه یخ نساختن یخساز شود.
  • در برخی از موارد خاموش بودن یخساز نیز می تواند از یخ ساختن این بخش جلوگیری کند.

چرا یخساز ساید بای ساید سام کار نمی کند؟

هنگامی که یخساز یخچال سام کار نمی کند، علت های مختلفی می تواند داشته باشد که از جمله رایج ترین این علت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ممکن است یخساز خاموش باشد که باید بررسی کنید یخساز در حالت on قرار گرفته باشد.
  • در برخی مواقع ممکن است غیرفعال بودن بازوی کنترل یخساز موجب بروز این مشکل شود که باید از کارکرد صحیح این بازو اطمینان حاصل نمایید.
  • بروز هرگونه انسداد یا قطع شدن آب ورودی از دیگر دلایل بروز این امر است که نیاز به رفع انسداد و اتصال مجدد آب دارد.
  • چنانچه فیلتر آب یخچال مسدود شده باشد، باید برای رفع مشکل فیلتر را تعویض کنید.

دلیل چسبیدن یخ ها در یخساز سام چیست؟

یکی از مشکلات رایج یخساز یخچال سام، چسبیدن یخ ها به یکدیگر است که برای رفع این مشکل و تعمیرات یخساز سام باید نکات زیر را بررسی کنید:

  • در صورتی که مصرف یخ توسط شما کم باشد، پر شدن بیش از اندازه مخزن موجب به هم چسبیدن یخ ها می شود.
  • در صورت عدم استفاده از یخساز بهتر است آن را خاموش کنید.
  • دلیل دیگر چسبیدن یخ ها می تواند مربوط به سرمای ناکافی یخساز باشد که در این حالت یخ ها ذوب شده و به هم می چسبند.

سنسور یخساز ساید سام در کجا قرار گرفته است؟

یکی از انواع قطعات کاربردی که می تواند فرمان لازم جهت صدور یخ را برای یخساز ساید سام صادر نماید، سنسور یخساز است. در صورتی که یخساز شما کارکرد صحیحی ندارد، می توانید این قطعه را که در پنل مخصصوص یخ ساز تعبیه شده است، مورد بررسی و عیب یابی قرار داده و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

محل قرارگیری ترمودیسک یخساز یخچال سام

ترمودیسک از مهمترین قطعاتی است که در زمینه بررسی دمای یخساز یخچال سام و بالا رفتن بیش از حد دمای آن نقش بسیار مهمی ایفا می کند. این قطعه که محل قرارگیری آن در میان اواپراتور و المنت یخچال می باشد، می تواند در صورت بالا رفتن دما به اواپراتور هشدار داده و از گرم شدن بیش از حد المنت نیز جلوگیری نماید.

ترمودیسک یخساز یخچال سام

شیر برقی یخساز یخچال سام کجاست؟

شیر برقی یا شیر ورودی آب اصلی ترین قطعه ای است که در انواع مختلف ساید بای سایدها از آن استفاده می شود. این قطعه که به طور معمول در پشت یخچال و روی لوله ورودی آب یخچال تعبیه می شود، اجازه می دهد تا آب به خوبی درون لوله آب یخچال جریان پیدا کرده و وارد قالب یخ شود تا یخساز سام بتواند اقدام به تولید یخ کند.

شیر برقی یخساز یخچال سام

قطعات یخساز سام را از کجا تهیه کنیم؟

به طور کلی استفاده از قطعات اصل و اورجینال یدکی برای یخساز باعث افزایش طول عمر این قطعه و یخچال شما می شود. به همین علت استفاده از قطعات اورجینال و فابریک در تعمیرات یخساز یخچال سام اهمیت زیادی دارد. شما با استفاده از خدمات تعمیر یخساز در تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد می توانید از قطعات اورجینال بهره مند شوید. همچنین می توانید انواع قطعات اصلی یخساز سام را از فروشگاه لوازم جانبی آی پی امداد تهیه نمایید.

نتیجه گیری از تعمیر یخساز یخچال سام

یخساز یخچال ساید سام در برخی مواقع به دلیل خرابی هریک از قطعات یا بخش های این دستگاه نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد. از آنجایی که مرکز مجاز تعمیرات یخ ساز سام در آی پی امداد از تعمیرکاران و تکنسین های متخصص و آموزش دیده برخوردار است و با داشتن شعب گوناگون می تواند بهترین خدمات تعمیرات یخچال را به مشتریان خود ارائه دهد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد