logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر ریموت کنترل تلویزیون سام

تعمیر ریموت کنترل تلویزیون سام
تعمیر ریموت کنترل تلویزیون سام
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر ریموت کنترل تلویزیون سام به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از مهمترین خدماتی که امروزه در زمینه تعمیرات تلویزیون به کاربران ارائه می شود، تعمیر و رفع عیب ریموت کنترل می باشد. ریموت کنترل یکی از دستگاه هایی است که همراه با تلویزیون های برندهای مختلف مانند سام به شمتریان ارائه می شود. این دستگاه از قطعات مختلفی تشکیل شده است و دارای کاربردهای زیادی می باشد. در صورتی که ایراداتی در نحوه کارکرد ریموت کنترل رخ دهد، کاربران قادر به استفاده از تلویزیون خود نخواهند بود. از این رو باید سریعا اقدام به تعمیر ریموت کنترل تلویزیون سام شود. برای انجام این کار بهترین راه استفاده از خدمات نمایندگی مجاز و مرکزی آی پی امداد می باشد.

کاربران گرامی؛ چنانچه قصد تعمیرات یا تعویض ریموت کنترل تلویزیون سام خود را دارید، اما در این زمینه از تخصص لازم برخوردار نیستید، در این مقاله با توضیحات متخصصین شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

برای تعمیر ریموت کنترل تلویزیون سام به کجا مراجعه کنیم؟

ریموت کنترل یکی از اصلی ترین لوازم تلویزیون های برند سام می باشد. از این رو تعمیرات و یا تعویض آن نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد. از این رو این کار باید توسط تعمیرگاهی انجام شود که بتواند به بهترین شکل ممکن اقدام به تعمیر ریموت کنترل تلویزیون سام نماید. در صورتی که شما نیز با مشکلات و خرابی هایی در ریموت کنترل تلویزیون سام خود مواجه شده اید، باید به دنبال تعمیرگاهی باشید که بتواند بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به شما ارائه نماید.

نمایندگی مجاز آی پی امداد به دلیل برخورداری از تجهیزات پیشرفته و قطعات باکیفیت و همچنین استفاده از تکنسین های مجرب توانسته است خدمات تعمیرات تلویزیون را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماید. شما تنها با یک تماس می توانید از خدمات تعمیرات ریموت کنترل تلویزیون سام در تهران و کرج توسط مجموعه آی پی امداد در محل برخوردار شوید.

ویژگی های یک مرکز معتبر برای تعمیر ریموت کنترل تلویزیون سام

این روزها مراکز و تعمیرگاه های زیادی جهت ارائه خدمات تعمیرات تلویزیون از جمله تعمیر ریموت کنترل تلویزیون سام در تهران و کرج به وجود آمده اند. به دلیل جلوگیری از خرابی بیشتر دستگاه توسط افراد غیرمتخصص، لازم است که ویژگی های یک مرکز معتبر تعمیراتی را بدانید. با اطلاع پیدا کردن از این موضوع تلویزیون خود را برای تعمیرات به مراکز غیرتخصصی نمی سپارید و مانع از خرابی مجدد آن خواهید شد.

مرکز مجاز آی پی امداد که دارای شعبات زیادی در شهر تهران و کرج می باشد. این مرکز می تواند با کمترین هزینه و بهترین کیفیت اقدام به تعمیرات ریموت کنترل تلویزیون سام نموده و موجب افزایش طول عمر مفید دستگاه شما گردد. در صورتی که از تلویزیون های برند سام استفاده می کنید و کنترل تلویزیون شما به هر دلیلی دچار خرابی و ایراداتی شده است، بهترین کار استفاده از خدمات این مجموعه می باشد.

ایرادات و اشکالات متداول ریموت کنترل تلویزیون سام

ریموت کنترل تلویزیون سام ممکن است با ایرادات و مشکلات مختلفی مواجه شود که در این شرایط نیاز به تعمیرات ریموت کنترل تلویزیون سام می باشد. یکی از رایج ترین این مشکلات تمام شدن باتری ریموت است و در این شرایط کنترل کارکرد درستی نخواهد داشت که باید باتری تعویض گردد. همچنین ممکن است برخی از اجزای برد ریموت کنترل دچار خرابی هایی شده باشند. علاوه بر باتری و برد، ممکن است قسمت های دیگر ریموت کنترل نظیر فنرهای باتری، ریموت کنترل و … دچار مشکل شده باشند. در این شرایط باید هریک از اجزا به صورت کاملا تخصصی بررسی و عیب یابی شوند. در صورتی که کاربران هنگام کار با ریموت کنترل تلویزیون خود دچار مشکلاتی شده اند. همچنین اگر نمی توانند جهت تغییر تنظیمات و کانال های تلویزیون خود از این وسیله استفاده کنند، به این معناست که این وسیله دچار خرابی شده و باید تعمیر گردد.

نحوه تعمیر و تعویض ریموت کنترل تلویزیون سام

اولین کاری که پیش از اقدام برای تعمیر ریموت کنترل باید انجام شود، عیب یابی دقیق دستگاه است. در صورتی که پس از بررسی کنترل خود متوجه شدید که خرابی دستگاه مربوط به قسمت اصلی کنترل است، باید سریعا اقدام به تعمیر و یا تعویض آن نمایید. به طور کلی ریموت کنترل دستگاهی بسیار حساس است که در اکثر مواقع امکان تعمیر آن وجود ندارد و در صورت بروز آسیب دیدگی جدی باید تعویض گردد. در صورتی که از دانش و تخصص لازم در این زمینه برخوردار هستید، می توانید خودتان اقدام به تعمیر ریموت کنترل تلویزیون سام نمایید. در غیر این صورت، در صورت عدم برخورداری از تخصص ممکن است موجب بروز خرابی در سایر قسمت های دستگاه و یا از کار افتادن آن شوید.

هزینه تعمیر ریموت کنترل تلویزیون سام

هزینه تعمیر ریموت کنترل تلویزیون سام یکی از مسائلی است که همواره مصرف کنندگان به دنبال اطلاع پیدا کردن از آن می باشند. به طور کلی هزینه ای که برای تعمیرات این قطعه در نظر گرفته می شود، با توجه به عواملی نظیر نوع و میزان خرابی ریموت کنترل، نوع و مدل تلویزیون و … کاملا متفاوت می باشد. این هزینه تنها هنگامی به طور دقیق مشخص می شود که تعمیرکار متخصص به عیب یابی دستگاهتان بپردازد. شما برای اطلاع پیدا کردن از هزینه تقریبی رفع عیب ریموت کنترل تلویزیون خود می توانید با کارشناسان نمایندگی آی پی امداد تماس بگیرید.

محدوده ارائه خدمات تعمیر ریموت کنترل تلویزیون سام

آی پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز تلویزیون با تاسیس شعبات مختلف در سراسر استان تهران و البرز، انواع خدمات تعمیرات ریموت کنترل تلویزیون سام در تهران و کرج را به مشتریان خود ارائه می نماید. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سام از تعمیرگاه های مجهز در سطح شهر به همراه کادر مجرب و آموزش دیده برخوردار است. از این رو همواره آماده ارائه خدمات تعمیرات و تعویض ریموت کنترل تلویزیون های برند سام به مشتریان عزیز می باشد. افراد در هر محدوده ای از شهر تهران و کرج که باشند، می توانند برای استفاده از خدمات تعمیرات تلویزیون خود با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایند.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر ریموت کنترل تلویزیون سام در آی پی امداد

در این بخش از مطلب قصد داریم تا به بررسی مزایای استفاده از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد بپردازیم:

  • قطعاتی که جهت تعویض ریموت کنترل تلویزیون سام مورد استفاده قرار می گیرند، اصلی و اورجینال بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
  • به دلیل اینکه هزینه های این نمایندگی مطابق با تعرفه اتحادیه است، هزینه های مشتریان تا ۷۵ درصد کاهش خواهد داشت.
  • تمامی خدمات تعمیراتی که توسط این مجموعه به مشتریان ارائه می شود، همراه با ضمانت نامه معتبر و فاکتور رسمی می باشد.
  • تکنسین های آی پی امداد دارای تخصص و مهارت بالایی در زمینه تعمیرات تلویزیون هستند. آن ها می توانند سریعا ایراد دستگاه را تشخیص داده و آن را رفع می کنند.
2.7/5 - (4 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

36 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • مجید 03 شهریور 1402

    سلام تلویزیون منم دقیقا مثل دوستان بعد وصل شدن به بلوتوث دیگه ریموت کار نمیکنه فقط روشن خاموش....۱ ماهه خریدم چیکار کنیم؟

    پاسخ دادن
  • هستی 10 بهمن 1401

    سلام چجوری فیلم فلشو را عقب / جلو و پلی کنم؟ مدل تلوزیونم سام هستش

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 11 بهمن 1401

      برای عقب یا جلو بردن یک فیلم فلش در تلویزیون Sam، می توانید از کنترل از راه دور استفاده کنید و مراحل زیر را دنبال کنید: دکمه "مکث" را روی کنترل از راه دور فشار دهید تا فیلم متوقف شود. برای عقب یا جلو بردن فیلم، دکمه "Rewind" یا "Fast Forward" را فشار دهید. دکمه «پخش» را فشار دهید تا پخش فیلم از سر گرفته شود.

      پاسخ دادن
  • سارا 03 دی 1401

    سلام تلویزیون منم دقیقا مثل دوستان بعد وصل شدن به بلوتوث دیگه ریموت کار نمیکنه فقط روشن خاموش....۱ ماهه خریدم چیکار کنیم

    پاسخ دادن
  • علی‌رضا 21 آبان 1401

    سلام‌‌آنتن‌هوایی‌راچک‌کنید‌یعنی‌چه?

    پاسخ دادن
  • محمد 10 آبان 1401

    تلویزیونمون بعد چن ماه خراب شد از نمایندگی امدن درستش کردن الان اون برنامه ایی که گوشی باهاش وصل میشد نیس یعنی یجوری برداشته شده بعد کنترلشم اصلا کار نمیکنه انگار قفل کرده شما میتونید راهنماییم کنید؟

    پاسخ دادن
  • امیرمهدی 26 تیر 1401

    تلوزیونو وصل میکنم به بلوتوث کنترل دیگه کار نمیکنه

    پاسخ دادن
  • ناشناس 17 تیر 1401

    سلام برای درست شدن کنترل سام بعد از تنضیمات کارخانه. دکمه برگشت و خانه رافشار داده به صورت همزمان تا کنترل شماوصل شد نکته*این عملیات را دوبار تکرار کنید تا کنترل شما درست شود التماس دعا

    پاسخ دادن
  • ارمان 08 تیر 1401

    سلام تلویزیون اندروید ریست کردم حالا کنترل وصل نمیشه از بلوتوث چیکار کنم

    پاسخ دادن
    • هادی فتاحی 08 اردیبهشت 1402

      سلام بلوتوث تلویزیون رو خاموش کردم کنترل از کار افتاد چیکارش کنم؟

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 09 اردیبهشت 1402

        درود، اگر بلوتوث تلویزیون خود را خاموش کرده اید و کنترل از راه دور تلویزیون شما دیگر کار نمی کند، این امکان وجود دارد که کنترل شما از بلوتوث برای برقراری ارتباط با دستگاه استفاده کند. در این حالت می توانید دوباره بلوتوث را روشن کنید و ببینید که آیا کنترل از راه دور شروع به کار می کند. گاهی ممکن است برای برقراری مجدد ارتباط با تلویزیون، کنترل نیاز به تنظیمات کارخانه داشته باشد که برای این کار باید دکمه ریست روی کنترل را فشار دهید. اگر کنترل همچنان کار نمی کند، سعی کنید از دکمه های روی خود تلویزیون برای دسترسی منو و تنظیمات استفاده کنید.

        پاسخ دادن
        • هادی 09 اردیبهشت 1402

          ممنون تنظیمات کارخانه رو از جو استیک پشت تی وی فعال کردم و اوکی شد ممنون

          پاسخ دادن
  • 28 خرداد 1401

    با سلام و خسته نباشید. تلوزیون ما سام ۵۸ اینچ سال پیش خریدیم. دو هفته است که خود به خود خاموش و روشن و بعضا برقش کلا قطع میشه و باید از پریز بکشیم و دوباره به برق بزنیم کنیم تا برقش وصل شه. از امروز هم تنظیمات بلوتوث تلوزیون رو دستکاری میکردیم که کنترل از کار افتاد و فقط دکمه خاموش و روشن کار میکند. لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 29 خرداد 1401

      سلام، مشکل نرم افزاری داره به نمایندگی مراجعه کنید

      پاسخ دادن
    • میترا 02 تیر 1401

      ماهم دقیقا به این مشکل خوردیم اما میگفتن این کنترل تی وی نیست همینجوری دادن

      پاسخ دادن
      • حامد 23 تیر 1401

        سلام منم بلوتوث تلویزیون را داشتم بررسی میکردم ک کنترل تلویزیون از کار افتاد و فقط دکمه روشن و خاموشش کار می‌کنه..لطفاً راهنمایی کنین الان چکار کنم

        پاسخ دادن
  • آذرنوش 15 خرداد 1401

    تلویزیون خاموش روش میشه کنترول فقط دگمه روشن خاموش کار میکنه

    پاسخ دادن
  • شاهکا 15 اردیبهشت 1401

    سلام کنترل تلویزیون ما همه کار ها را می‌کنه اما روشن نمیکنه ولی خاموش می‌کنه و بقیه کار ها را

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 اردیبهشت 1401

      سلام، زیر کنترل یه کیت تعبیه شده که احتمالا کثیفه و باید باز کنید و با اسپری مخصص تمیز کنید

      پاسخ دادن
      • علیرضا 11 شهریور 1401

        سلام و وقت بخیر. تلویزیون 50اینج ما هم مشکل ریموت پیدا کرده. فقط خاموش و روشن میشه و بقیه دکمه‌هاش از کار افتادن. باطری نو هم واسش گرفتم ولی خنوز مشکل رفع نشده. لطفن راهنمایی کنید.

        پاسخ دادن
  • محمد حسن زاده 18 فروردین 1401

    سلام خسته نباشین تلویزیون سام ۵۸ گرفتیم تنظیمات بلوتوث رو دستکاری کردم حالا کنترل جفت نمیشه و فقط چند لحظه چراغ کنترل چشمک میزنه و دکه روشن و خاموش کار میکنه لطفا راهنماییم کنین موندیم تشکر

    پاسخ دادن
    • مجید 14 اردیبهشت 1401

      برین به تنظیمات کارخانه وریست کنید خوب میشه

      پاسخ دادن
    • سارا 05 خرداد 1401

      دقیقا مشکل منم همینه کنترل کار نمیکنه چجوری ریست کنم خب؟؟

      پاسخ دادن
      • ارشیا 20 شهریور 1401

        دوستان برای رفع مشکل ریموت دکمه بک و دکمه خونه رو همزمان چند ثانیه نگه دارین کنترل زیست میشه و به بولوتوث راحت متصل کنین

        پاسخ دادن
        • مرتضی 14 آذر 1402

          دمت گرم داداش مشکل ما حل شد ممنون

          پاسخ دادن
        • محسن 20 دی 1402

          ممنون از راهنماییتون مشکل کنترلم حل شد

          پاسخ دادن
    • معراج، محمد نرماشیری 21 خرداد 1401

      سلام تلویزیون 58گرفتم مشکل تلویزبونم دقیقا مثل مشکل محدحسن زاده هست بلوتوث خاموش کردم الان کارنمیکنه به برق وصل بشه باریموت روشن میشه دوباره بزنم صداش قطع میشه دیگه کارنمیکنه لطفأ راهنمایی کنید وسواسی ام بیست میلیون وپانصد پول بایستی برایش بدم...راهنمایی کنید وگرنه میشکنمش اعصابم راحت بشه

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 22 خرداد 1401

        سلام، مشکل نرم افزاری داره

        پاسخ دادن
  • حسین 17 اسفند 1400

    سلام کنترل تلویزیون فقط دکمه خاموش و روشن کار میکنه سام 55

    پاسخ دادن
    • علی سالاری 27 فروردین 1401

      سلام تلویزیون سام فقط دکمه روشن و خاموش ریموت کار میکنه بقیه کار نمی‌کند

      پاسخ دادن
      • شاهکا 15 اردیبهشت 1401

        تلویزیون ۶۵ هم است

        پاسخ دادن
      • محسن 01 خرداد 1401

        دوست عزیز دقیقا منم همین مشکل ودارم شما مشکلتون حل شده یان

        پاسخ دادن
      • محمد 10 تیر 1401

        سلام دوست عزیز تلوزیون ما هم دچار همین مشکل شده شما چحوری درست کردید؟

        پاسخ دادن
        • مجتبی 12 آذر 1401

          تلویزیون رو ریست کنید بصورت دستی درست میشه

          پاسخ دادن
          • فرهود 29 دی 1401

            چجوری باید ریست کنیم

اینستاگرام آی پی امداد