logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخساز یخچال ایندزیت

تعمیر یخساز یخچال ایندزیت
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخساز یخچال ایندزیت به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از مهمترین مسائل تعمیر یخساز یخچال ایندزیت در هنگام بررسی مشکلات این دستگاه است. عیب یابی و رفع ایرادات یخساز از جمله مسائلی است که نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد و بهتر است برای انجام آن از یک فرد متخصص کمک گرفته شود. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی نحوه راه اندازی یخساز ایندزیت و همچنین ریست یخساز ساید ایندزیت در مواقع نیاز بپردازیم. شما به کمک مقاله آموزش تعمیرات یخساز ایندزیت می توانید به راحتی اقدام به رفع عیب دستگاه خود نمایید. در ادامه با آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره تعمیر یخساز ایندزیت می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

نحوه تماس با نمایندگی یخساز ساید بای ساید ایندزیت در تهران

نحوه تماس با تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد جهت تعمیرات یخساز ایندزیت در تهران به شرح زیر است:

  1. در هنگام نیاز به تعمیر یخساز یخچال ایندزیت به جهت کمتر شدن هزینه و صرفه جویی در زمان با نزدیکترین شعبه نمایندگی آی پی امداد تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید به سایت مراجعه کرده و اقدام به ثبت درخواست تعمیرات نمایید.
  3. سپس کد اشتراک به همراه نام تکنسین برای شما پیامک می شود.
  4. تکنسین اعزامی از نمایندگی ظرف کمتر از یک ساعت به محل اعزام می شود.
  5. توجه داشته باشید پس از اتمام تعمیر باید از تعمیرکار اعزامی ضمانت نامه رسمی دریافت نمایید.

تعمیر یخساز یخچال ایندزیت در محل

اگر در یخساز یخچال ایندزیت شما مشکلی ایجاد شده است، می توانید به سادگی و با یک تماس از خدمات تعمیرات یخساز ایندزیت در محل بهره مند شوید. به کمک خدمات تعمیر یخساز یخچال ایندزیت در محل و منزل خود دیگر نیازی به صرف هزینه و وقت برای تعمیرات دستگاه خود نخواهید داشت. همچنین سرعت روند کار تعمیرات بسیار بالاتر رفته و در هزینه تعمیرات شما نیز صرفه جویی می شود. تعمیرکاران متخصص آی پی امداد پس از ثبت درخواست شما در سریع ترین زمان در محل مورد نظر شما اعزام می شوند و کار تعمیرات را انجام می دهند.

برای راه اندازی یخساز یخچال ایندزیت چه باید کرد؟

اولین مرحله پیش از استفاده و کار با یخساز ایندزیت، راه اندازی آن است. برای فعالسازی یخساز یخچال ایندزیت می توانید از دکمه ای که بر روی یخساز این یخچال ها تعبیه شده است، استفاده نمایید. این دکمه که معمولا به صورت on می باشد، بر روی بدنه یخساز وجود دارد که در صورت فشار دادن آن یخساز فعال خواهد شد. در صورتی که یخساز ساید ایندزیت شما دارای میله آهنی است، می توانید برای راه اندازی میله را به سمت پایین بکشید.

راه اندازی یخ ساز یخچال ایندزیت

آموزش خاموش کردن یخساز یخچال ایندزیت

در صورتی نمی خواهید به مدت طولانی از یخساز یخچال ایندزیت خود استفاده کنید، بهتر است اقدام به خاموش کردن آن نمایید. برای انجام این کار مطابق روش زیر عمل کنید:

  • اگر یخچال دارای دکمه on یا off است، در این حالت باید دکمه را روی off قرار دهید.
  • در مدل هایی که دارای اهرمی برای فعال کردن یخساز ایندزیت هستند در این حالت می توانید اهرم را به سمت بالا کشیده و یخساز را خاموش نمایید.

نحوه ریست یخساز ساید ایندزیت به چه صورت است؟

تولیدکنندگان یخ ساز ایندزیت، معمولا این بخش را به دکمه تنظیم مجدد یا ریست مجهز می کنند که به راحتی قابل شناسایی است. برای دسترسی به این دکمه ابتدا باید سینی یخ را بردارید. پس از انجام این کار باید دکمه ریست یا تنظیم مجدد قرمز رنگ را در پایین خود یخ ساز مشاهده کنید. برای ریست یخساز ساید ایندزیت این دکمه را فشار داده و به مدت 10 ثانیه نگه دارید.

ریست یخ ساز یخچال ایندزیت

راهنمای تعمیرات یخساز یخچال ایندزیت با تعمیرکار آی پی امداد

در ادامه این بخش تنها به رایج ترین مشکلات یخساز یخچال ایندزیت و راهکارهای ساده جهت برطرف کردن آنها خواهیم پرداخت. به طور کلی رفع برخی از این مشکلات بدون کمک تکنسین تعمیر یخ ساز ایندزیت نسبتا آسان است و گاهی اوقات یک تنظیم مکانیکی ساده می تواند مشکل را برطرف کند. در ادامه ابن بخش همراه ما باشید.

چرا یخ از یخساز ایندزیت خارج نمی شود؟

یکی دیگر از انواع مشکلاتی که ممکن است شما نیز با آن مواجه شده باشید، خارج نشدن یخ از یخساز ایندزیت است که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد:

  • در صورتی که یخ ها به هر دلیلی به یکدیگر جسبیده باشند، یخ از یخساز بیرون نمی آید.
  • ممکن است بازوهای انتقال دهنده یخ ها خراب شده یا گیر کرده باشد که نیاز به بررسی دارد.
  • بیش از اندازه پر بودن محفظه یخساز نیز دلیلی دیگر بر عدم خروج یخ از آن است که باید تخلیه گردد.
  • بروز خرابی در مدول یخساز از دیگر مواردی است که باید به دقت بررسی شود.

چرا یخ ساز ایندزیت کم آبگیری میکند؟

در صورتی که با مشکل کم یا زیاد آبگیری کردن یخساز ایندزیت خود مواجه شده اید، برای عیب یابی یخساز یخچال ایندزیت خود باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در صورتی که فیلتر آب ساید بای ساید تعویض نشود، می تواند سرعت یخسازی یخچال را کاهش دهد.
  • ممکن است کانال خروجی هوا و انتقال سرما به یخساز به دلیل مواد غذایی مسدود شده باشد که باید رفع شود.
  • تعداد زیاد باز و بسته شدن درب فریزر و میزان دمای فریزر نیز در میزان سرعت یخسازی یخچال ایندزیت تاثیر زیادی خواهد داشت.
  • در صورتی که باکس یخ، عملیات یخسازی متوقف خواهد شد که باید باکس را خالی نمایید.

علت کار نکردن یخساز ساید ایندزیت چیست؟

در صورتی که هنگام استفاده از یخساز یخچال ایندزیت خود متوجه شدید که کار نمی کند، باید سریعا به کمک موارد زیر اقدام به عیب یابی این بخش نمایید:

  • در صورتی که درب یخچال به صورت کامل بسته نشده باشد، یخساز یخ تولید نخواهد کرد؛ از این رو باید میکوسوئیچ قفل درب را بررسی کنید.
  • ممکن است برد کنترلی یا موتور یخساز دچار مشکل شده باشند که باید به دقت عیب یابی شوند.
  • چنانچه لوله آب یا شیر برقی خراب شده باشند، با عدم کارکرد یخساز مواجه خواهید شد.
  • همچنین بهتر است سنسور و فیلتر آب یخچال را نیز بررسی نمایید.

سنسور یخساز ساید بای ساید ایندزیت کجاست؟

ممکن است برای شما نیز این پرسش ایجاد شود که سنسور یخساز ساید بای ساید ایندزیت در کدام قسمت تعبیه شده است. یخچال های که دارای سیسم آبسردکن و یخساز هستند، از یک سنسور مخصوص برخوردارند که می تواند قرارگیری لیوان و اجازه خروج آب یا یخ را صادر نماید. برای اطلاع پیدا کردن از محل قرارگیری سنسور یخچال خود می توانید از دفترچه راهنمای یخچال ایندزیت کمک بگیرید و پس از باز کردن کاور سنسور، آن را مشاهده و بررسی کنید.

ترمودیسک یخساز ساید ایندزیت در کجا قرار دارد؟

یکی دیگر از قطعاتی که در این بخش قصد داریم کارکرد و جایگاه آن را برای شما شرح دهیم، ترمودیسک می باشد. این قطعه که به عنوان کنترل کننده دما نیز شناخته می شود، اجازه افزایش دما به المنت را نمی دهد و هشدارهای لازم را نیز به اواپراتور یخچال ارسال می کند. ترمودیسک یخساز ایندزیت در کنار اواپراتور یا المنت قرار دارد.

ترمودیسک یخ ساز ایندزیت

شیر برقی یخساز یخچال ایندزیت در کدام قسمت میباشد؟

شیر برقی یا شیر ورودی آب یخساز یخچال ایندزیت یکی از مهمترین بخش هایی که بروز مشکل در آن می تواند موجب ایراد در کارکرد سایر بخش های دستگاه شود. این شیر وظیفه تامین آب یخساز و رساندن آب به منبع آبسردکن یخچال را برعهده دارد و معمولا در قسمت پشتی یخچال تعبیه شده است که با باز کردن پنل پشتی یخچال می توانید به آن دسترسی لازم را پیدا کنید.

شیر برقی یخ ساز یخچال ایندزیت

چگونه می توان قطعات یخساز یخچال ایندزیت را تهیه کرد؟

بروز خرابی و ایراد در کارکرد یخساز ساید ایندزیت معمولا به دلیل مشکلات جزئی یا خرابی و معیوب شدن برخی از قطعات آن است که نیاز به تعویض دارد. آی پی امداد یکی از مراکزی است که تمامی قطعات اصلی و اورجینال یخساز یخچال ایندزیت را در اختیار شما قرار داد. در صورتی که به دنبال تهیه قطعات باکیفیت برای تعمیر یخساز یخچال ایندزیت خود هستید، این مجموعه می تواند به شما کمک زیادی نماید.

نتیجه گیری از تعمیر یخساز یخچال ایندزیت

در این مقاله به طور کامل آموزش تعمیرات و عیب یابی یخساز یخچال ایندزیت را برای کاربران مورد بررسی قرار دادیم تا در صورت نیاز بتوانید مشکل دستگاه خود را در منزل رفع کنید. تعمیرگاه یخچال ایندزیت در آی پی امداد با داشتن شعبات متعدد در سراسر شهر تهران همواره در تلاش است تا مشتریان بتوانند در سریع ترین زمان به تعمیرکاران یخساز ساید ایندزیت دسترسی لازم را داشته باشد. از این رو در صورت بروز هرگونه مشکل در یخساز ایندزیت خود می توانید با کارشناسان این مجموعه برای تعمیرات یخچال تماس حاصل نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد