logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی گودمن

ارور کولرگازی گودمن
ارور کولرگازی گودمن
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی گودمن به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ارور کولرگازی گودمن یکی از نشانه های خراب شدن قطعات اسپیلت است که در گذشته به صورت چراغ چشمک زن و امروزه به صورت کدهای خطا در پنل کولرگازی نمایش داده می شود. کد خطای کولرگازی گودمن به عنوان یک هشدار برای مصرف کنندگان عمل می کند تا در صورت مشاهده آن هر چه سریع تر برای بر طرف کردن آن اقدام کنند‌. بر طرف نشدن آلارم کولر گازی گودمن موجب می شود تا آسیب های جدی به کولر وارد شود. بر این اساس ما در این مطلب به بررسی هشدارهای کولرگازی گودمن و روش های بر طرف کردن این مشکل می پردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی گودمن صرفه جویی داشته باشید.

معرفی انواع کد خطا کولرگازی گودمن

در ادامه به بررسی انواع ارور کولرگازی گودمن و علت بروز آن ها خواهیم پرداخت:

ارور کولرگازی گودمن علت کد خطا
Fp بررسی سنسور دمای محیط
Fb ضعیف شدن باتری ریموت کنترل
F1 سنسور دمای محیطی یونیت خارجی
F4 اختلال در ترمیستور سیم پیچ یونیت داخلی
F5 اختلال در ترموستات بی سیم
F6 اختلال در ترمیستور شارژر داخلی
L9 گرم شدن لوله دیس شارژ کولر
Lc اختلال در دمای سیم پیچ یونیت خارجی
C1 تمیز کردن سیم پیچ یونیت داخلی
Co تمیز کردن سیم پیچ یونیت خارجی

علت کد خطا بالا رفتن دمای کمپرسور کولرگازی گودمن چیست و چگونه رفع می شود؟

در بسیاری از موارد شاهد این موضوع هستید که کولرگازی با نمایش کد خطا کولرگازی گودمن نشان می دهد که کمپرسور کولر دارای دمای بسیار بالایی است‌. در واقع کولرگازی بیش از حد گرم شده است. این مشکل در بیشتر اوقات به دلیل قدیمی شدن کولرگازی و همچنین روشن گذاشتن کولر برای مدت طولانی اتفاق می افتد. رفع ارور کولرگازی گودمن هرچه سریع تر باید انجام شود. زیرا ممکن است باعث بروز مشکلاتی چون نیم سوز شدن یا سوختگی کمپرسور کولر شود. برای رفع این مشکل کافیست تا دستگاه را برای مدتی خاموش کنید تا دمای کمپرسور دستگاه کاهش پیدا کند.

علت هشدار خروج صدای ناهنجار از کولرگازی گودمن چیست و چگونه رفع می شود؟

در برخی مواقع ممکن است کولرگازی با وجود خنک کردن محیط اتاق با صدای ناهنجاری همراه باشد. زیاد بودن صدای کولر گازی موجب کد خطا کولرگازی گودمن می شود. معمولاً عوامل شایعی چون گرفتگی لوله تخلیه آب کولر گازی، قدیمی شدن اتصالات و کابل ها، کثیف شدن فیلتر کولر گازی و … موجب خروج صدای ناهنجار و در نتیجه هشدار کولر گازی گودمن می شود. در صورت خارج شدن صدای زیاد از کولر بلافاصله با یک تکنسین تماس گرفته تا عیب یابی دستگاه را انجام دهد. بعد از تشخیص علت خروج صدای زیاد می توانید از تکنسین کولرگازی بخواهید تا با استفاده از قطعات اصلی تعمیرات اسپیلت را انجام دهد.

دلیل آلارم خنک نکردن کولرگازی گودمن چیست؟

در بسیاری از مواقع شاهد این موضوع هستیم که کولرگازی خنک نمی کند. این موضوع در اثر عواملی چون نشتی گاز مبرد، کم شارژ کردن گاز کولرگازی نسبت به میزان تعیین شده در کارخانه، کثیف شدن فیلترهای کولرگازی، خراب شدن سنسور و … ایجاد می شود. در صورت بروز چنین مشکلی تکنسین متخصص در زمینه تعمیرات باید هر یک از عوامل بالا را مورد بررسی قرار دهد و بعد از تشخیص علت ارور خنک نکردن کولرگازی گودمن جهت تعمیرات اقدام کند.

نتیجه گیری از هشدارهای کولرگازی گودمن

در مطلب فوق به بررسی برخی از دلایل ارور کولرگازی گودمن و روش های برطرف کردن آن ها پرداختیم. بر طرف کردن کدهای خطا در کولرگازی گودمن نیازمند دانش و مهارت بالایی است. برای این که بتوانید این مسئله را در کولرگازی گودمن بر طرف کنید، باید از تکنسین های متخصص در این حوزه بخواهید تا با توجه به علت ارور، به عیب یابی کولرگازی بپردازند و در ادامه برای تعمیرات کولرگازی گودمن اقدام کنند. آی پی امداد یکی از بزرگ ترین مراکز تعمیر کولرگازی گودمن در استان تهران است که با استفاده از قطعات اورجینال و نیروهای متخصص تعمیر کولر گازی را در محل مورد نظر شما انجام می دهد. برای ارتباط با این مجموعه می توانید با شماره 02158941 تماس حاصل کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد