logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر کولرگازی گودمن

تعمیر کولرگازی گودمن
تعمیر کولرگازی گودمن
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر کولرگازی گودمن به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

از کار افتادن کولرگازی گودمن یا خراب شدن ناگهانی این دستگاه از مسائل نگران کننده ای است. این مشکل ممکن است برای بسیاری از کسانی که از این دستگاه استفاده می کنند، اتفاق بیافتد. دلیل اصلی نگرانی مصرف کنندگان از خراب شدن این دستگاه این است که ممکن است نتوانند تعمیرگاه معتبری را پیدا کنند که تعمیر کولرگازی گودمن را به صورت تخصصی انجام دهد. در واقع بالا بودن تعداد تعمیرگاه هایی که در استان تهران تعمیر کولرگازی را انجام می دهند، موجب شده است که مصرف کننده در انتخاب تعمیرگاه مجاز کولرگازی گودمن دچار سردرگمی شود. بر این اساس ما در این مطلب بر آن شدیم تا به معرفی یکی از تعمیرگاه های معتبر بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولرگازی گودمن صرفه جویی داشته باشید.

چگونه می توانیم با نمایندگی مجاز کولر گازی گودمن ارتباط حاصل کنیم؟

اگر مایل به استفاده از خدمات نمایندگی مجاز کولرگازی گودمن دارید، باید از طریق رو ش های موجود با نمایندگی تعمیرات کولر گازی گودمن ارتباط حاصل کنید. اولین راه و آسان ترین راه برای اینکه بتوانید درخواست خود را در شرکت آی پی امداد به ثبت برسانید، تماس با این مجموعه از طریق شماره تماس 02158941 است‌. پس از ثبت درخواست تکنسین کولرگازی گودمن در محل درخواست شده حاضرر شده می شوند و عیب یابی کولرگازی را انجام می دهند. تمام تعمیرکاران نمایندگی تعمیر کولرگازی گودمن وظیفه دارند تا علت خراب شدن کولر یا اسپیلت را برای مشتری توضیح دهند. در ادامه در صورت رضایت مشتری تعمیر، تعویض و سرویس دستگاه را مقابل مراجعه کننده انجام دهند.

تعمیر کار کولرگازی گودمن در استان تهران چه خدماتی را در محل ارائه می دهد؟

تعمیرکار کولرگازی گودمن در استان تهران وظایفی را در قبال مراجعه کنندگان بر عهده دارند. بر این اساس از سوی شرکت آی پی امداد جهت نظم بیشتر و ارائه خدمات بهتر تعیین شده است. چند مورد از مهم ترین وظایف نمایندگی تعمیر کولرگازی گودمن عبارت است از:

  • حضور به موقع در محل
  • استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات
  • عیب یابی و تعمیر کولرگازی مقابل مراجعه کنندگان
  • تعمیرات کولرگازی و تعویض قطعات با رضایت و درخواست مشتری
  • ارائه فاکتور خرید قطعات به مشتری برای اطلاع از هزینه ها

در صورت مراجعه به شرکت آی پی امداد به عنوان نمایندگی کولرگازی گودمن از چه خدماتی بهره مند می شویم؟

در صورتی که از طریق شماره تماس ذکر شده توانستید با مجموعه آی پی امداد ارتباط برقرار کنید و تعمیر کولرگازی گودمن را به این مرکز بسپارید، از خدماتی بهره مند می شوید که عبارتند از:

  • شرکت آی پی امداد برای اطمینان بیشتر شما مشتریان گرامی بعد از تمام شدن کار تعمیرات ضمانت نامه ای را با اعتبار 3 تا 12 ماه به شما تحویل می دهد تا در صورت بروز مشکلی مجدداً با این نمایندگی تماس حاصل کنید.
  • مجموعه آی پی امداد فاکتور خرید قطعاتی که برای تعمیر کولرگازی و سرویس آن خریداری کرده است را به مشتری تحویل می دهد.
  • از دیگر خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات کولرگازی گودمن این است که هزینه تعمیرات را طبق نرخ مصوبه اتحادیه تعمیرکاران از مشتریان دریافت می کند.

نتیجه گیری از تعمیرات کولرگازی گودمن

در مطلب فوق به معرفی یکی از تعمیرگاه های تخصصی که تعمیر کولرگازی گودمن را با کیفیت بالایی انجام می دهد، پرداختیم. همچنین تمام خدمات و وظایفی که از سوی نیروهای این مجموعه برای مشتریان ارائه می شود را ذکر کردیم. با دانستن این اطلاعات بدون هیچ نگرانی و با آگاهی بیشتری می توانید تعمیر اسپیلت گودمن را به شرکت آی پی امداد بسپارید. اگر با وجود مطالب ذکر شده در مورد شرکت آی پی امداد بازهم با ابهام همراه هستید و نیازمند دانستن اطلاعات بیشتری هستید، می توانید سوالات خود را در مورد تعمیرات کولرگازی در انتهای این محتوا مطرح کنید تا کارشناسان و پشتیبانی این مجموعه شما را در رابطه با مشکلتان راهنمایی کنند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد