logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

چرا صندلی ماساژور ناگهان خاموش میشود؟

چرا صندلی ماساژور ناگهان خاموش میشود؟
چرا صندلی ماساژور ناگهان خاموش میشود؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله چرا صندلی ماساژور ناگهان خاموش میشود؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

همراهان گرامی آی پی امداد، دعوت میکنیم مطلبی که در مورد اینکه چرا صندلی ماساژور ناگهان خاموش میشود برای شما آماده کرده ایم را مطالعه بفرمایید. در همه جای دنیا به خصوص در بین ما ایرانیان، یکی ار بهترین روش های رفع خستگی و بهبود شرایط عضلات بدن ماساژ دادن است. بعد از ماساژ، بدن به آرامش می رسد و انرژی بدن بالاتر می رود.  در این مطلب قصد داریم ابتدا صندلی ماساژور را معرفی کنیم و در ادامه در زمینه خاموش شدن صندلی ماساژور اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم. همچنین در صورت بروز این مشکل می توانید از تکنسین های متخصص نمایندگی مجاز آی پی امداد جهت رفع مشکلات مربوط صندلی ماساژور خود کمک بگیرید. لطفا تا پایان آی پی امداد را همراهی کنید.

5 علت خاموش شدن ناگهانی صندلی ماساژور

یکی از مشکلاتی که ممکن است حین استفاده از صندلی ماساژور با آن مواجه شوید، این است که صندلی ماساژور یک دفعه خاموش میشود و شما دلیل آن را نمی دانید. اما جای نگرانی نیست؛ زیرا ما با مشورت تکنسین های مجموعه آی پی امداد که از متخصص ترین تعمیرکاران لوازم برقی خانگی هستند، به شما خواهیم گفت که چرا صندلی ماساژور ناگهان خاموش میشود؟

5 علت خاموش شدن ناگهانی صندلی ماساژور

خاموش شدن خودکار

  • بسیاری از صندلی‌های ماساژور مجهز به سیستم خودکار خاموش شدن هستند که در صورت عدم استفاده یا بی ‌حرکتی بیش از زمان تعریف شده برای آن خاموش میشود تا از آسیب دیدن قطعات صندلی جلوگیری کند.

مشکل در برق صندلی ماساژور

  • هرگونه مشکل در قسمت های پریز، سیم برق، سیم های داخلی دستگاه و یا نوسانات برق میتواند باعث شود که صندلی ماساژور ناگهان خاموش شود.
  • لازم است هریک از این بخش ها را به دقت بررسی کنید.

مشکل در قطعات الکترونیکی

  • در صورتی که قطعات الکترونیکی صندلی ماساژور دچار نقص شوند، ممکن است سیستم صندلی ماساژور قادر به کارکرد صحیح نباشد و خاموش شود.
  • بررسی و عیب یابی مشکلات مربوط به قطعات الکتریکی دستگاه امری تخصصی بوده و باید توسط تعمیرکار انجام شود.

 

 نوسانات ولتاژ

  • نوسانات ولتاژ در شبکه برق نیز می‌تواند باعث خاموش شدن صندلی ماساژور شود.
  • در برخی از موارد، استفاده از ولتاژ پایدارساز می‌تواند بهترین راه برای جلوگیری از این مشکل باشد.

مشکل در کنترلر صندلی ماساژ

  • کنترلر به عنوان یک واسط بین کاربر و صندلی ماساژور عمل می‌کند. کاربران با کمک آن، می‌توانند تنظیمات و نوع ماساژ مورد نظر خود را انتخاب کنند.
  • اگر این قسمت از صندلی ماساژ دچار مشکل شده باشد، عملکرد آن دچار مشکل شده و ممکن است یک دفعه خاموش شود.
  • در این شرایط لازم است سیستم کنترل دستگاه توسط یک فرد متخصص بررسی شود.

آنچه در مورد مشکل خاموش شدن ناگهانی صندلی ماساژور آموختیم

همراهان گرامی آی پی امداد از اینکه زمان خود را صرف مطالعه این مطلب از سایت آی پی امداد کردید، از شما سپاس گذاریم. در این مطلب آموختیم که صندلی ماساژور در بهبود وضعیت جسمانی و روحی افراد و رفع خستگی و رفع گرفتگی عضلات آن ها تا چه اندازه میتواند موثر باشد.

همچنین در مورد مشکل خاموش شدن ناگهانی صندلی ماساژ نیز اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. حال میدانیم که نوسانات ولتاژ و نوسانات بر، مشکل در قطعات الکترونیکی دستگاه، مشکل در قسمت کنترل صندلی ماساژ، مشکل برقی میتواند باعث شود که صندلی ماساژ یک دفعه خاموش شود.

رفع مشکل خاموش شدن صندلی ماساژور امری تخصصی است و نیاز به دانش فنی دارد. از این رو قطعا نیاز به حضور تکنسین خواهید داشت تا این مشکل برطرف شود. بهتر است تعمیر صندلی ماساژور را به افرادی که در این زمینه دانش و تخصص کافی دارند بسپارید. ما به شما توصیه میکنیم اگر ساکن شهر تهران و یا حومه هستید، از مجموعه آی پی امداد درخواست کنید تا تکنسین در محل شما حضور پیدا کند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد