logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نحوه وصل کردن USB به تلویزیون

نحوه وصل کردن USB به تلویزیون
نحوه وصل کردن USB به تلویزیون
زمان مطالعه: 3 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نحوه وصل کردن USB به تلویزیون به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نحوه وصل کردن USB به تلویزیون به چه صورت است؟ USB یکی از پرکاربردترین حافظه داخلی موجود در بازار است که جهت ذخیره اطلاعات از دستگاه های مختلف استفاده می شود. اطلاعاتی که درون USB ذخیره می شود، باید از طریق دستگاه هایی چون تلویزیون، تلفن همراه، کامپیوتر و … نمایش داده شود. در واقع تنها راه دسترسی به اطلاعات ذخیره شده در USB، اتصال آن به دستگاه های ذکر شده است. در این مطلب به توضیح آموزش اتصال USB به تلویزیون می پردازیم. چنان از راهنمای اتصال USB به تلویزیون ال جی، سامسونگ، سونی و … آشنا نیستید، می توانید تا انتهای مطلب همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره نحوه وصل کردن USB به تلویزیون می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

نحوه اتصال USB به تلویزیون هوشمند چگونه است؟

در صورتی که قصد وصل کردن USB به تلویزیون و استفاده از آن را دازید، باید فلش را به پورت متصل به تلویزیون وصل کنید. امروزه تمام تلویزیون های هوشمند موجود در بازار از پورت USB سریع پشتیبانی می کنند. بنابراین کافیست تا پورت USB در قسمت بدنه تلویزیون پیدا کنید. معمولاً پورت USB در قسمت پشتی یا کناره تلویزیون نصب می شود. فلش را به شکل صحیح وارد پورت کنید و برای چند ثانیه تا چند دقیقه منتظر بمانید تا اطلاعات فلش در تلویزیون نمایش داده سود. حال گزینه home را فشار داده و گزینه USB را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه USB تمام پوشه های ذخیره شده در فلش،  در دستگاه تلویزیون به نمایش در می آیند و شما می توانید با انتخاب هریک از فایل های ویدئویی، صوتی، تصویری و … به آن ها دسترسی پیدا کنید.

نحوه اتصال USB به تلویزیون هوشمند

چرا برخی از اطلاعات USB در تلویزیون نمایش داده نمی شوند؟

آیا با وجود اتصال USB به پورت تلویزیون بازهم برخی از اطلاعات در تلویزیون نمایش داده نمی شوند؟ یکی از مهمترین دلایلی که موجب می شود اطلاعات USB در تلویزیون نمایش داده نشوند، پشتیبانی نکردن تلویزیون از فرمت مورد نظر است. تلویزیون از جمله دستگاه هایی است که ممکن است برخی از فرمت ها را پشتیبانی نکند. به همین دلیل برخی از اطلاعات ذخیره شده در فلش نمایش داده نمی شوند. برای رفع این مشکل می توانید USB مورد نظر خود را به دستگاه دیگری مانند کامپیوتر یا تلفن همراه متصل کنید.

اطلاعات USB در تلویزیون نمایش

نتیجه گیری از وصل کردن USB به تلویزیون

در این مطلب به بررسی نحوه وصل کردن USB به تلویزیون و همه نکاتی که در هنگام متصل کردن USB به تلویزیون باید به آن توجه شود، پرداختیم. اتصال USB به تلویزیون یک روش آسان برای دسترسی به اطلاعات ذخیره شده در فلش است که از طریق اتصال آن به پورت تلویزیون انجام می شود. هرگونه خرابی در پورت تلویزیون ممکن است باعث بالا نیامدن اطلاعات ذخیره شده در تلویزیون شود. چنانچه پورت USB در تلویزیون خراب است، باید برای تعمیرات تلویزیون اقدام کنید. یکی از شرکت های معتبر و باسابقه که تعمیرات انواع لوازم خانگی را با کیفیت بسیار بالایی انجام می دهد، شرکت آی پی امداد است. تکنسین های تعمیرگاه تلویزیون در آی پی امداد با استفاده از قطعات اورجینال و کمک تکنسین های دوره دیده، در کمتر از یک ساعت در محل حاضر شده و تعمیرات پورت USB  در انواع تلویزیون های هوشمند را انجام می دهد.

3.3/5 - (18 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

53 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • ابوالفضل 21 اسفند 1402

    من فلش میزنم به تلوزیون اما کار نمیکند تازه خریدم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 21 اسفند 1402

      درود، به طور کلی تلویزیون‌ ها از فرمت های خاصی از فلش ها نظیر FAT32 و NTFS پشتیبانی می کنند و ممکن است فرمت فلش شما با تلویزیون سازگار نباشد.

      پاسخ دادن
  • . 15 اسفند 1402

    آیا تلویزیون ویارا جای فلش داری؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 اسفند 1402

      درود، معمولا دارای دو یا چند پورت USB هستند که در بخش کناری یا پشت تلویزیون قرار دارد.

      پاسخ دادن
  • محمد حسن جوکار 11 اسفند 1402

    آیا برای استفاده از فلش در تلویزیون بست ۳۲ اینچ باید فلش را در پورت usb اتصال آنتن قرار دهیم؟ یا پورت جداگانه ای دارد؟ محل آن کجاست؟ با تشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 11 اسفند 1402

      درود، یک پورت USB در کنار یا پشت تلویزیون قرار دارد. برای استفاده از این پورت، باید فلش مموری خود را به طور مستقیم به آن وصل کنید. نوعی پورت USB دیگر در داخل پورت اتصال آنتن قرار دارد. برای استفاده از این پورت، باید از یک آداپتور USB استفاده کنید که فلش مموری شما را به پورت اتصال آنتن متصل می کند.

      پاسخ دادن
1 2
اینستاگرام آی پی امداد