logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟

لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟
لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟ محصولات برند بوش یکی از منحصر به فردترین محصولاتی هستند که از کشورهای خارجی به ایران و سایر کشورهای دنیا عرضه می شوند. این برند قدیمی و لوکس با استفاده از بهترین متریال موجود در دنیا اقدام به تولید لوازم خانگی و لوازم برقی آشپزخانه می کند. از گذشته تا به الان افراد زیادی هستند که به سبب کارایی منحصر به فرد و عملکرد عالی لوازم خانگی بوش، تنها محصولات این برند را خریداری می کنند.

اما سوالی که ممکن است برای اغلب خریداران لوازم خانگی بوش ایجاد شود این است که لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟ تاریخچه شرکت بوش چیست و چگونه می توان لوازم خانگی اصلی بوش را در ایران خریداری کرد. با توجه به این که در سوالات بالا در میان خریداران بسیار پر تکرار است، بر آن شدیم تا در این مطلب به بررسی پاسخ این سوالات  بپردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای محتوا همراه ما باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره لوازم خانگی بوش می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

لوازم خانگی بوش در چه کشوری تولید می شوند؟

لوازم خانگی بوس ساخت کشور آلمان است که در ابتدا فعالیت خود را در شهر اشتوتکارت آلمان آغاز کرده است. امروزه محصولات و لوازم خانگی های بوش علاوه بر کشور آلمان در برخی از کشورها مانند ترکیه، مالزی، چین، مجارستان و …تحت لیسانس کارخانه اصلی برند بوش آلمان تولید و به بازارهای سراسر دنیا عرضه می شود. رابرت بوش تاسیس کننده اصلی برند بوش است که در سال 1901 فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی بوش آغاز کرده است. تمام محصولات برند بوش از سال  1917 از آلمان به سایر کشورهای دنیا عرضه می شوند.

لوازم خانگی بوش در چه کشوری تولید می شوند؟

آیا امکان خرید یخچال اصلی بوش در ایران وجود دارد؟

برند بوش نیز مانند برندهایی چون ال جی و سامسونگ به دلیل تحریم هایی که علیه کشور ایران انجام شده است فعالیت خود را در کشور ایران خاتمه داده اند و هیچ یک از محصولات خود را به کشور ایران وارد نمی کنند. در واقع قرار داد میان شرکت بوش و کشور ایران به طور کل به اتمام رسیده است و در حال حاضر هیچ محصولی از برند بوش به صورت قانونی به کشور ایران وارد نمی شود‌.

آیا امکان خرید یخچال اصلی بوش در ایران وجود دارد؟

ممکن است در برخی مواقع محصولات مونتاژ شده برند بوش به صورت غیر قانونی به کشور ایران وارد شوند که دارای هیچ اعتباری نیستند. به همین دلیل است که امکان خرید یخچال اصلی بوش که از ضمانت اصالت کالا برخوردار باشد در کشور ایران وجود ندارد و ممکن است کالای خریداری شده به صورت غیر اصل و مونتاژ شده باشد.

آیا نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران حضور دارد؟

در حال حاضر هیچ نمایندگی برند بوش در کشور ایران وجود ندارد. از این رو امکان استفاده از خدمات پس از فروش لوازم خانگی بوش در کشور ایران به پایان رسیده است. امروزه تمام محصولات و لوازم خانگی های بوش در ایران بدون هیچ ضمانت نامه و اعتباری به فروش می رسند. از این رو هیچ مسئولیتی در قبال خرابی این دستگاه برای فروشندگان ایجاد نمی شود. در صورت هر گونه خرابی در لوازم خانگی برند بوش باید به تعمیرگاه هایی مراجعه کرد که به صورت تخصصی تعمیرات لوازم خانگی بوش را انجام می دهند و قادر هستند بدون آسیب به دستگاه تعمیر لوازم خانگی بوش  را انجام دهند.

آیا نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران حضور دارد؟

نتیجه گیری از لوازم خانگی بوش ساخت کجاست

در مطلب فوق به بررسی اینکه لوازم خانگی بوش ساخت کجاست و در چه کشورهایی نمایندگی این برند وجود دارد، پرداختیم. برند بوش با تولید لوازم خانگی های لوکس و با کیفیت در کشور آلمان توانسته است محبوبیت زیادی در سراسر دنیا داشته باشد. اگرچه با خروج نمایندگی این برند از ایران میزان فروش محصولات برند بوش ‌کم شده است. اما با وجود این مسائل افراد زیادی هستند که مایل به تهیه لوازم خانگی بوش هستند.

اگر از لوازم خانگی برند بوش استفاده می کنید و دستگاه شما به هر علتی خراب شده است، می توانید جهت تعمیرات با نمایندگی مجاز لوازم خانگی بوش در استان تهران تماس حاصل کنید. آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز لوازم خانگی بوش با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی تعمیر لوازم خانگی بوش را در منزل و در مقابل مراجعه کنندگان انجام می دهد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد