logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

لوازم خانگی آاگ ساخت کجاست؟

لوازم خانگی آاگ ساخت کجاست؟
لوازم خانگی آاگ ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله لوازم خانگی آاگ ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

لوازم خانگی از ضروری ترین لوازم موجود در منزل هستند که بالا بودن کیفیت آن ها از اهمیت زیادی برخودار است. به همین دلیل است که بسیاری از خریداران قبل از خرید لوازم خانگی آاگ مایل هستند تا اطلاعاتی را در رابطه با تاریخچه لوازم خانگی آن برند کسب کنند. آاگ یکی از مارک های تولید کننده لوازم خانگی است که با تولید لوازم آشپزخانه و خانگی درجه یک و کاربردی رضایت خریداران زیادی را به خود جلب کند. دانستن اطلاعات کاملی مانند اینکه بدانید لوازم خانگی آاگ ساخت کجاست کمک می کند تا بتوانید با اطمینان بیشتر از محصولات و لوازم خانگی برند آاگ استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تاریخچه لوازم آشپزخانه آاگ کافیست تا انتهای مطلب همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره لوازم خانگی آاگ می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

شرکت آاگ در کدام کشور است؟

آاگ یک برند تولید کننده لوازم خانگی بسیار معروف و بی همتا در کشور آلمان است که محصولات بی نظیر و فوق العاده با کیفیتی را تولید و به بازارهای سراسر دنیا عرضه می کند. شرکت آاگ اولین بار در کشور آلمان فعالیت خود را در زمینه تولید موتور های برقی آغاز کرده و در ادامه به تولید لوازم برقی روی آورده است. این برند از سال 1883 تا به آن در رده برندهای برتر تولید کننده لوازم خانگی است که محصولات متنوعی را تولید و به بازارهای سراسر دنیا عرضه می کند. شما می توانید محصولات این برند را با کیفیت بالایی در بازارهای ایرانی خریداری کنید.

شرکت آاگ چه لوازم خانگی هایی را تولید و به بازار عرضه می کند؟

آاگ از جمله برندهایی است که محصولات متنوعی را تولید می کند. در واقع استقبال زیاد خریداران در سراسر دنیا جهت خرید لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه برند آاگ موجب شده است که این برند اقدام به تولید طیف وسیعی از لوازم خانگی در طرح ها و کاربرد های مختلف بپردازد. خریداران لوازم خانگی آاگ می توانند مطابق با هر سلیقه ای که باشند از محصولات این برند استفاده کنند. انواع لوازم خانگی شرکت آاگ عبارتند از:

  • یخچال
  • ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرفشویی
  • اجاق گاز
  • هود
  • جاروبرقی
  • مخلوط کن
  • همزن
  • اتو
  • اتو بخار

آیا نمایندگی لوازم خانگی آاگ در ایران وجود دارد؟

آاگ از جمله برندهای باکیفیتی است که بهترین لوازم خانگی های موجود در بازار را تولید می کند. نمایندگی لوازم خانگی آاگ در ایران وجود دارد و کسانی که مایل به خرید لوازم خانگی آاگ هستند، می توانند با مراجعه به این نمایندگی ها جهت خرید لوازم مورد نظر خود اقدام کنید. با مراجعه به نمایندگی های معتبری که در ایران وجود دارد علاوه بر خرید لوازم اصلی آشپزخانه می توانید از خدمات پس از فروش لوازم خانگی آاگ بهره مند شوید.

معمولاً نمایندگی های برند آاگ با ارائه ضمانت نامه معتبر این اطمینان را به شما می دهند که کالای با کیفیت و اصلی را خریداری کرده اید و در صورت خراب شدن می توانید از خدماتی که برای مشتریان این کالا در نظر گرفته شده است، بهره مند شوید.

نتیجه گیری از لوازم خانگی آاگ ساخت کجاست

در مطلب فوق به بررسی اینکه لوازم خانگی آاگ ساخت کجاست و چه لوازم خانگی هایی توسط شرکت آاگ تولید می شوند پرداختیم. برند آاگ با تولید بهترین لوازم خانگی موجود در بازار و ارائه خدمات پس از فروش در ایران و سایر کشورهای دنیا توانسته است به فروش بالایی دست پیدا کند. چنانچه لوازم خانگی آاگ خراب شده باشد، می توانید برای تعمیر کردن آن به شرکت های معتبر یا نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ در ایران مراجعه کنید‌.

همچنین می توانید برای تعمیر لوازم خانگی آاگ و لوازم برقی این برند به شرکت آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز لوازم خانگی آاگ مراجعه کنید. در صورت مراجعه به شرکت آی پی امداد از خدمات منحصر به فردی چون تعمیر لوازم خانگی در منزل، تعمیر دستگاه با قطعات اصلی، کاهش هزینه تعمیرات تا 75 درصد و … بهره مند می شوید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

5 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • الهه 04 آبان 1401

    من آبمیوه گیریشو گرفتم خیلی خوب کار می‌کنه ، در کل محصول خوبیه

    پاسخ دادن
  • طیبه یاس 22 تیر 1401

    باسلام. یخچال فریزر دو قلو AGE از نطر کارکرد چگونه است؟؟؟ ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 22 تیر 1401

      سلام، یخچال فریزر آاگ در ترکیه مونتاژ میشود و اگر فیک نیست، خوبه

      پاسخ دادن
      • طیبه یاس 22 تیر 1401

        باسلام. منظور از فیک چیست؟ از کجا بفهمیم فیکه می باشد؟ بعد مگه برند AGE همان آاگ می باشد؟؟؟

        پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد