logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

لباسشویی پارس خزر خوبه؟

لباسشویی پارس خزر خوبه؟
لباسشویی پارس خزر خوبه؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله لباسشویی پارس خزر خوبه؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

با توجه به خروج برند های خارجی از ایران و بالا رفتن قیمت آن ها خریداران برای خرید لوازم خانگی مشتاق به استفاده از برند های ایرانی شدند، یکی از برترین برند های ایرانی پارس خزر است که به جرات می توان گفت یکی از بهترین ماشین های لباسشویی آسیا را تولید می کند، به همین دلیل خرید ماشین لباسشویی پارس خزر می تواند یکی از بهترین انتخاب های ممکن باشد، شاید با شنیدن این حرف این سوال در ذهن شما تداعی شود که مگر ماشین لباسشویی های پارس خزر چه امکاناتی دارند؟، یا لباسشویی پارس خزر خوبه؟، اگر علاوه بر این سوال های سوالات دیگری هم در مورد این محصول دارید به شما توصیه می کنیم تا در مقاله بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های پارس خزر از آی پی امداد با ما همراه باشید.

کاربران گرامی چنانچه تجربه یا نظر به خصوصی در مورد استفاده یا خرید لباسشویی پارس خزر دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در این باره در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ماشین لباسشویی های پارس خزر چه امکاناتی دارند؟

اگر تا به حال با ماشین لباسشویی های پارس خزر مواجه نشده باشید حتما این پرسش برای شما پیش خواهد آمد که ماشین لباسشویی های پارس خزر چه امکاناتی دارند؟، پاسخ به این سوال دقیقا می تواند دلیل انتخاب این محصول باشد، در ادامه به معرفی رایج ترین ویژگی ها و امکانات ماشین لباسشویی های پارس خزر می پردازیم.

  • استفاده از موتور اینورتر در ماشین لباسشویی های پارس خزر که موجب پایین آمدن میزان لرزش و صدا شده.
  • استفاده از برنامه های شست و شوی متعدد.
  • دارای امکان شست شوی با تاخیر و شست و شوی سریع.
  • طراحی بسیار زیبا.
  • به کار بردن صفحه نمایشگر در ماشین لباسشویی های پارس خزر.
  • استفاده از قفل کودک در لباسشویی برای افزایش ایمنی این محصولات.

ماشین لباسشویی های پارس خزر چه امکاناتی دارند

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی های پارس خزر

اگر تا به حال از برند پارس خزر هیچ محصولی خریداری نکرده اید به شما توصیه می کنیم تا با آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی های پارس خزر نگاهی به اعتبار و افتخارات محصولات این برند داشته باشید، و با نگاهی به میزان رضایت مشتریان این برند خیال خود را از این خرید راحت کنید.

  • برند پارس خزر در سال 1347 با کمک برند توشیبای ژاپن در شمال ایران تاسیس شد و با قصد تولید لوازم خانگی مانند جاروبرقی پارس خزر مطابق با سلیقه ایرانیان به بازار پا گذاشت، این برند در حال حاضر در بیش از 41 گروه و 264 مدل به تولیدات محصول می پردازد.
  • تمرکز برند پارس هزر به روی تولید محصولات آشپزخانه است و همین موضوع این برند را به بزرگترین تولید کننده صنعتی درون کشور تبدیل کرده است.
  • اصلی ترین سیاست برند پارس خزر تکریم مشتری است و از این راه سعی دارد تا بتواند نظر مشتریان خود را جلب کند.

موتور ماشین لباسشویی پارس خزر ساخت کجاست؟

اگر ماشین لباسشویی را یک موجود زنده در نظر بگیریم بدون شک موتور قلب تپنده آن است و میزان کیفیت آن تاثیر مستقیمی روی میزان کیفیت دستگاه دارد، به همین دلیل در این بخش از بررسی پرسش لباسشویی پارس خزر خوبه یا نه؟ به دنبال پاسخی برای این پرسش هستیم که موتور ماشین لباسشویی های پارس خزر ساخت کجاست.

موتور ماشین لباسشویی پارس خزر ساخت کجاست

برند پارس خزر یکی از آن برند هایی است که همواره از تکنولوژی موجود در دیگر کشور ها استفاده زیادی می کند و موتور اینورتری که در ماشین لباسشویی های خود به کار می برد را از برند میدیا چین تهیه می کند. به غیر از موتور ماشین لباسشویی پارس خزر دیگر قطعات این محصول تماما ایرانی هستند و به دست متخصصین داخلی تولید می شود.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های پارس خزر چطور است؟

ماشین لباسشویی همواره یکی از آن محصولاتی بوده که سالیان طولانی را در کنار خانواده ها سپری می کند، علاوه بر این بروز هرگونه خرابی در ماشین لباسشویی می تواند زندگی روزمره را با مشکل مواجه کند، به همین دلیلی بررسی این موضوع که خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های پارس خزر چطور است و شیوه تعمیر این محصولات به چه صورت است یکی از بخش های مهم در بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های پارس خزر است.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های پارس خزر

  • برند پارس خزر با داشتن 450 نمایندگی رسمی در سراسر ایران به صورت 24 ساعته از محصولات خود پشتیبانی می کند و در هنگام خرابی ماشین لباسشویی خود برای عیب یابی لباسشویی می توانید با تماس گرفتن با شماره روی ضمانتنامه محصول مشکل خود را بر طرف نکنید.
  • اما اگر متوجه شدید که مشکل محصول شما شامل خدمات پس از فروش نمی شود یا به هر دلیل دیگری از خدمات پس از فروش برند پارس خزر راضی نبودید می توانید تعمیرات لباسشویی خود را به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بسپارید.

ماشین لباسشویی های پارس خزر با محصولات چه برند هایی در حال رقابت هستند؟

وقتی که به تبلیغات برند های ایرانی نگاه می کنیم می بینیم که این برند ها همواره مدعی هستند که محصولات آن ها توانایی رقابت با برند های بزرگ خارجی را دارد، برای این که صدق و کذب این مسئله را در مقاله لباسشویی پارس خزر خوبه؟ از آی پی امداد بررسی کنیم در این بخش با ما همراه باشید.

  • در پاسخ به این سوال که ماشین لباسشویی های پارس خزر با محصولات چه برند هایی در حال رقابت هستند باید بگوییم که زمانی که به بازار جهانی نگاه می کنیم شاید این برند را نتوانیم حتی نزدیک به بهترین ها قرار دهیم، اما می توان این محصولات را در حد محصولاتی نظیر  ماشین لباسشویی پاناسونیک، آریستون و میدیا بدانیم، کیفیت ماشین لباسشویی های پارس خزر با رشد روز افزونی همراه است به طوری که می توان ادعا کرد به زودی نام این برند را میان برند های بهتری می بینید.
  • اما در داخل ایران ماشین لباسشویی های پارس خزر با کدام محصولات رقابت می کنند؟، شاید بتوانیم بگوییم که برند پارس خزر یکی از بهترین تولید کننده های ماشین لباسشویی در ایران است، اما نزدیک ترین برند ها به این محصول برند هایی نظیر اسنوا و پاکشوما هستند که جفت آن ها از سرآمد های حوزه صنعتی در ایران هستند.
  • به شما توصیه می کنیم تا برای مقایسه بهتر محصولات داخلی نگاهی هم به بررسی کیفیت لباسشویی اسنوا در آی پی امداد بیاندازید.

چرا ماشین لباسشویی پارس خزر بخریم؟ لباسشویی پارس خزر خوبه؟

در بخش قبل با آشنایی با رقبای ماشین لباسشویی های پارس خزر به این مسئله پی بردیم که این محصولات کیفیت بالایی دارند اما برند های دیگری هم هستند که در حد این برند یا حتی بهتر از آن باشند، در این بخش می خواهیم به این موضوع بپردازیم که چرا ماشین لباسشویی پارس خزر بخریم؟، ماشین لباسشویی پارس خزر خوبه؟ در ادامه به معرفی اصلی ترین نقاط قوت ماشین لباسشویی های پارس خزر می پردازیم.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های پارس خزر

برند پارس خزر یکی از بهترین خدمات پس از فروش موجود در ایران را دارند که موجب می شود تا مصرف کننده با خیالی راحت از محصولات این برند استفاده کند.

طراحی زیبای ماشین لباسشویی های پارس خزر

زمانی که به ظاهر ماشین لباسشویی های جدید پارس خزر نگاهی میاندازیم می بینیم که این محصولات از بسیاری از ماشین لباسشویی های خارجی خیلی بهتر هستند و می توانند نمایی زیبا به هر آشپزخانه ای بدهند.

قیمت مناسب ماشین لباسشویی های پارس خرز در کنار کیفیت مناسب آن ها

ماشین لباسشویی های پارس خزر توانسته اند تا به روز ترین امکانات را در خود جای دهند، و به رقیبی جدی به برای محصولات خارجی تبدیل شوند، اما زمانی که به قیمت این محصولات نگاه می کنیم می بینیم این محصولات خیلی ارزان تر از نمونه های خارجی هستند.

معرفی بهترین ماشین لباسشویی پارس خزر

برند پارس خزر تنها یک مدل در حال تولید دارد که از هر لحاظ جزو بهترین های این برند محسوب می شود و کیفیت بسیار بالایی دارد، برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این محصول به معرفی بهترین ماشین لباسشویی پارس خزر پرداخته ایم تا شما با تمام ابعاد این محصول آشنا شوید. ما به همین قصد در این بخش به معرفی بهترین ماشین لباسشویی پارس خزر پرداخته ایم.

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی پارس خزر مدل WM-8514

این ماشین لباسشویی که اخیرا از برند پارس خزر به بازار ارائه شده یکی از بهترین محصولات ایرانی است که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.

  • دارای طراحی فوق العاده زیبا
  • دارای مخزن 8/5 کیلوگرمی
  • دارای صفحه نمایش لمسی
  • دارای گرید مصرفی +++A
  • دارای قفل کودک
  • دارای سیستم عیب یاب هوشمند
  • دارای 16 برنامه شست و شو
  • دارای موتور اینورتر برای پایین آوردن میزان صدا و لرزش

ماشین لباسشویی پارس خزر مدل WM-8514

لیست قیمت روز لباسشویی های پارس خزر موجود در بازار در بهار 1400

ماشین لباسشویی قیمت روز
ماشین لباسشویی پارس خزر مدل WM-8514 ظرفیت 8.5 کیلوگرم نرخ روز این مدل لباسشویی برابر با 14,750,000 تومان می باشد.
ماشین لباسشویی پارس خزر سفید WM-8514 این مدل لباسشویی پارس خزر با قیمت روز 15,445,000 تومان در بازار موجود می باشد.
ماشین لباسشویی پارس خزر نقره ای WM-8514 قیمت روز این مدل از لباسشویی پارس خزر در بازار 12,700,000 تومان می باشد.
ماشین لباسشویی پارس خزر مدل WM-8514 ظرفیت 8.5 کیلوگرم نرخ روز این لباسشویی برابر با 12,350,000 تومان است.
ماشین لباسشویی پارس خزر مدل WM-814 ظرفیت 8 کیلوگرم قیمت جدید این مدل لباسشویی پارس خزر در بازار 13,174,000 تومان است.
ماشین لباسشویی پارس خزر مدل WM-712 ظرفیت 7 کیلوگرم نرخ روز این لباسشویی برابر با 12,150,000 تومان است.

مزایا و معایب ماشین لباسشویی های پارس خزر از نظر مصرف کنندگان این محصول

اگر از آن دسته افرادی هستید که خیلی سخت به محصولات ایرانی اعتماد می کنید و با بررسی پرسش لباسشویی پارس خزر خوبه یا نه به تمام سوالات خود نتوانستید پاسخ دهید به شما توصیه می کنیم تا در بخش مزایا و معایب ماشین لباسشویی های پارس خزر از نظر مصرف کنندگان این محصول با ما همراه باشید تا تمام عیوب و نقاط قوت این محصول را در طول مدت مصرف بشناسید.

مزایای ماشین لباسشویی های پارس خزر از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • طراحی بسیار زیبا
  • استفاده از تمام امکانات روز دنیا
  • داشتن خدمات پس از فروش عالی
  • پایین بودن سطح صدا و لرزش
  • قیمت مناسب ماشین لباسشویی پارس خزر

معایب ماشین لباسشویی های پارس خزر از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • تنوع کم ماشین لباسشویی های پارس خزر
  • نیاز این محصول به سرویس سالیانه

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های پارس خزر از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

استفاده از نظر کارشناسان در هنگام خرید هر محصولی می تواند کاری عقلانی باشد که سود زیادی برای مشتری دارد، به همین دلیل در پایان این مقاله با استقاده از نظر متخصصین به بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های پارس خزر از نظر تعمیرکاران متخصص ای پی امداد می پردازیم.

  • اخیرا شاهد تبلیغاتی مبنی بر حمایت از کالای ملی هستیم، که البته برند های ایرانی برای حمایت شدن نیاز به پیشرفت و بهبود کیفیت دارند، ماشین لباسشویی پارس خزر یکی از محصولاتی است که از هر نظر لیاقت حمایت شدن از طرف مشتریان را دارد و محصولی با کیفیت برون مرزی تولید کرده است که به سادگی هر سلیقه ای را راضی نه می دارد.
  • ویژگی های فنی، ویژگی های ظاهری،قیمت و خدمات پس از فروش مناسب این محصول موجب شده تا هیچ نگرانی در زمینه راهنمای خرید ماشین لباسشویی پارس خزر باقی نماند.
  • به طور کلی می توانیم بگوییم اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی عالی با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش هستید فقط و فقط ماشین لباسشویی پارس خزر بخرید.
3.6/5 - (25 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

5 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • ناشناس 13 دی 1402

    من خریدم مزخرف ترین مارک پارس خزر حیف پولم

    پاسخ دادن
  • علی 28 آبان 1402

    پارس خزر مزخرف+ خرید دردسر +درست جواب ندادن نمایندگی +دنبال تعمیرکار گشتن+ کار بلد نبودن تمیزکار شرکت + از همان اول شروع وسیله خراب بودن + با هزار عیب دیگر ..........

    پاسخ دادن
  • امیرعلی 02 دی 1400

    سلام ماشین چرا خوب خشک نمیکنه .

    پاسخ دادن
  • فرهاد 17 خرداد 1400

    اصلا به درد نمیخوره خداوکیلی من ۶ ماهه خریدم سه بار قفل درش خراب شده تا حالا هیچکس هم پاسخگو نیست

    پاسخ دادن
    • a.aliakbari.61@gmail.com 07 فروردین 1403

      من دوماهه خریدم الان لباسامو درآوردم یکی ازلباسام که نوهم بود دیدم سوخته علتش چیه

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد