logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

علت ارور oe لباسشویی دوو

علت ارور oe لباسشویی دوو
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله علت ارور oe لباسشویی دوو به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

علت ارور oe لباسشویی دوو می‌ تواند بدلیل خرابی شیر برقی لباسشویی دوو، مشکل در برد الکتریکی و مشکل در اتصالات داخلی لباسشویی و غیره باشد. در این مقاله از آی پی امداد به موضواعات بسیار مهمی اشاره خواهیم کرد که در این میان می توان به دلایل اخطار oe لباسشویی دوو، نحوه عیب یابی ارور oe لباسشویی دوو و طریقه رفع خطای oe لباسشویی دوو اشاره کرد.

خلاصه ای از علل ارور oe لباسشویی دوو

کاربران گرامی سایت تعمیرات لوازم خانگی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از علل ارور oe لباسشویی دوو را مطرح کرده ایم.

دلیل ارور oe لباسشویی دوو
  • پیچ خوردگی یا مسدود بودن شلنگ تخلیه
  • خرابی پمپ تخلیه
  • خرابی هیدرواستات
  • انجام آبگیری در زمان تخلیه
  • خرابی برد
  • مشکل در شیر برقی
طریقه عیب یابی ارور oe ماشین لباسشویی دوو
  • برای عیب یابی پیچ خوردگی یا مسدود بودن شلنگ تخلیه لازم است تا فقط شلنگ را بررسی کنید.
  • مشکلاتی مانند خرابی پمپ تخلیه، خرابی هیدرواستات و … کاملا تخصصی می باشد و پیشنهاد می شود برای عیب یابی و تعمیر از تعمیرکار کمک گرفته شود.
نحوه رفع ارور oe لباسشویی دوو
  • برای رفع ارور oe بدلیل پیچ خوردگی یا مسدود بودن شلنگ تخلیه لازم است تا فقط شلنگ را بررسی کنید و در صورتی پیچ خوردگی آن را درست کنید.
  • مشکلاتی مانند خرابی پمپ تخلیه، خرابی هیدرواستات و … کاملا تخصصی می باشد و پیشنهاد می شود برای عیب یابی و تعمیر از تعمیرکار کمک گرفته شود.

دلیل ارور oe لباسشویی دوو

دلایل ارور oe لباسشویی دوو می تواند به موارد مختلفی بستگی داشته باشد که از مهمترین آن ها می توان به موارد ذکر شده زیر اشاره کرد:

  1. پیچ خوردگی یا مسدود بودن شلنگ تخلیه از دلایل ارور oe ماشین لباسشویی دوو
  2. خرابی پمپ تخلیه از علل کد خطای oe ماشین لباسشویی دوو
  3. خرابی هیدرواستات از علت های ارور oe لباسشویی دوو
  4. انجام آبگیری در زمان تخلیه از دلایل کد خطای oe ماشین لباسشویی دوو
  5. خرابی برد از علل ارور oe لباسشویی دوو
  6. مشکل در شیر برقی از علت های ارور oe ماشین لباسشویی دوو

پیچ خوردگی یا مسدود بودن شلنگ تخلیه از دلایل ارور oe ماشین لباسشویی دوو

یکی از ساده ترین دلایل بروز خطای OE ماشین لباسشویی دوو، گرفتگی شلنگ تخلیه است. بدیهی است در صورت خم شدن لوله تخلیه، انتقال آب از دستگاه غیرممکن است و در نتیجه آب در دستگاه باقی می ماند و این ارور ظاهر می شود. در ضمن اگر لوله صاف است باید مطمئن شوید که چیزی در لوله گیر نکرده است، برای این منظور باید لوله تخلیه را جدا کرده و بررسی کنید و در صورت مسدود بودن لوله باید اضافی آن را بردارید، در غیر این صورت می توانید لوله تخلیه را تعویض کنید.

پیچ خوردگی یا مسدود بودن شلنگ تخلیه از دلایل ارور oe ماشین لباسشویی دوو

خرابی پمپ تخلیه از علل کد خطای oe ماشین لباسشویی دوو

یکی از دلایل اصلی ارور OE ماشین لباسشویی دوو خرابی پمپ تخلیه است. در صورت خرابی پمپ تخلیه، به اصطلاح آب قابل پمپاژ نیست و در نتیجه آب از دستگاه خارج نمی شود. در این صورت باید پمپ تخلیه چک شود و در صورت خرابی پمپ تخلیه، این قطعه تعویض شود. به هنگام خرابی پمپ تخلیه می توانید نشت آب را بررسی کنید.

پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

خرابی هیدرواستات از علت های ارور oe لباسشویی دوو

یکی دیگر از دلایل کد خطای oe لباسشویی دوو ممکن است به دلیل خرابی کنترل کننده آب یا سنسور سطح آب باشد. همانطور که می دانید رگولاتور آب، سطح آب دیگ را کنترل می کند، یعنی اجازه نمی دهد آب کمتر از حد نرمال یا بالاتر از سطح تنظیم شده وارد دستگاه شود. حال اگر هیدرواستات آسیب ببیند، ممکن است آب زیادی بگیرد و در نتیجه تخلیه آن دچار مشکل می شود و به دلیل آب زیاد دستگاه و مشکلات و ارورها نمایان شود.

انجام آبگیری در زمان تخلیه از دلایل کد خطای oe ماشین لباسشویی دوو

گاهی اوقات به دلیل نقص در پمپ فاضلاب یا خرابی در برنامه شستشو، همزمان با تخلیه نشتی ایجاد می شود. در نتیجه این فرآیند، سطح آب دیگ بالا می رود و دستگاه ارور OE ماشین لباسشویی دوو را تشخیص می دهد. تشخیص این مشکل کاملا منحصر به فرد است و نیاز به بررسی پمپ تخلیه، شیر برقی و موارد دیگر دارد، در این صورت پیشنهاد می شود از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.

خرابی برد از علل ارور oe لباسشویی دوو

برد لباسشویی به عنوان مغز دستگاه عمل می کند و می تواند عملکرد آن را از طریق اتصالات الکترونیکی به تمام قسمت ها کنترل کند. هر گونه مشکل دستگاه به برد گزارش می شود و خطای ماشین لباسشویی دوو بر اساس اطلاعات ارائه شده به برد روی صفحه نمایش داده می شود. بنابراین خرابی قسمتی از برد به معنای تحلیل اشتباه اطلاعات و کد اشتباه است. خرابی برد می تواند دلیل خشک نشدن و بسیاری از مشکلات دیگر باشد. با توجه به قیمت بالای برد و حساسیت فوق العاده آن برای تعمیر ارور OE در لباسشویی دوو پیشنهاد می شود تا از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.

خرابی برد از علل ارور oe لباسشویی دوو

مشکل در شیر برقی از علت های ارور oe ماشین لباسشویی دوو

خرابی شیر برقی یکی از دلایل ارور oe ماشین لباسشویی دوو است. در این حالت با وجود اینکه پمپ تخلیه به درستی و کامل کار می کند، باز هم آب داخل دیگ وجود دارد؛ زیرا شیر برقی آب را به داخل دیگ می آورد. این بدان معناست که کاربر می تواند جریان آب را بشنود، اما هنوز آب داخل آن وجود دارد. در این حالت هیدرواستات میزان آب داخل دیگ را به برد دستگاه اطلاع می دهد و خطای OE روی صفحه ظاهر می شود.

خرابی هیدرواستات از علت های ارور oe لباسشویی دوو

نحوه عیب یابی ارور oe ماشین لباسشویی دوو

نحوه عیب یابی ارور oe ماشین لباسشویی دوو بسیار ساده می باشد و تنها کافی است تا به موارد ذکر شده که پیش تر ذکر شد دقت کنید. پیچ خوردگی یا مسدود بودن شلنگ تخلیه تنها کافی است تا ماشین لباسشویی را جا به جا کرده و هر گونه پیچ خوردگی را برطرف کنید. خرابی پمپ تخلیه نیز نیاز به تخصص دارد تا بتوانید مشکل را عیب یابی کنید. خرابی هیدرواستات نیز یکی دیگر از مشکلاتی می باشد که معمولا برای برخی از دستگاه ها رخ می دهد و تعمیر آن کاملا تخصصی می باشد و پیشنهاد می شود از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.

طریقه رفع کد خطای oe لباسشویی دوو

پیچ خوردگی یا مسدود بودن شلنگ تخلیه را می توان با بررسی ساده برطرف کرد، اما در صورتی که مشکلاتی مانند خرابی پمپ تخلیه برای شما پیش آمده است، پیشنهاد می شود حتما از خدمات تعمیرکار آی پی امداد برای برطرف کردن مشکل کمک گرفته شود. همچنین لازم به ذکر است که در صورتی که قصد تعمیر قطعات بسیار حساسی مانند برد را دارید، حتما باید تخصص لازم داشته باشید تا بتوانید به درستی این کار را انجام دهید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد