logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر برد لباسشویی دوو

تعمیر برد لباسشویی دوو
تعمیر برد لباسشویی دوو
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر برد لباسشویی دوو به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از این قطعات مهم لباسشویی دوو، برد است و در صورتی که برد خراب شود یا بسوزد، ماشین لباسشویی قادر نخواهد بود تا به وظایف خود عمل کند و عمل شستشو با اختلال مواجه خواهد شد. از این رو باید اقدام به تعمیر برد لباسشویی دوو خود نمایید. تعمیرات برد ماشین لباسشویی دوو نیازمند داشتن دانش کافی در این حوزه است. به همین دلیل باید توسط تعمیرکار مجرب انجام شود. در صورتی که قصد دارید تا برد را خودتان تعمیر کنید، در ادامه با ما همراه باشید. در این مقاله از آی پی امداد قصد دارید تا مراحل تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی دوو را توضیح داده و به برخی از سوالات رایج شما در این باره پاسخ دهد.

کاربران گرامی؛ چنانچه با تعمیر برد لباسشویی دوو مواجه هستید به شما توصیه می کنیم تا در این مقاله با همراهی تعمیرکار لوازم خانگی آی پی امداد به عیب یابی و نحوه رفع این مشکل در منزل بپردازید.

برای تعمیر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دوو به کجا مراجعه کنیم؟

برای تعمیر برد شما باید درخواست خود را در مرکز تعمیرات برد لباسشویی دوو ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناس مربوطه برای بازدید از دستگاه به منزل شما اعزام شود. تعمیرکار آی پی امداد بعد از حضور در محل یک گزارش کامل از دلایل خرابی دستگاه، راه های رفع و هزینه های مرتبط آن را به شما اعلام خواهد کرد. تمام نیروهای آی پی امداد افراد مجرب و متخصص هستند که از دانش کافی در حوزه تعمیرات برخوردار هستند و در سریع ترین زمان ممکن ماشین لباسشویی شما را عیب یابی خواهند کرد.

تعمیر برد لباسشویی دوو در محل

در صورتی که شما با مرکز تعمیر برد لباسشویی دوو تماس گرفته باشید، تعمیر برد در محل انجام خواهد شد. بعد از ثبت سفارش شما در اسرع وقت، تکنسین مربوطه به محل اعزام می شود و برد را جهت عیب یابی بررسی می کند. در صورت نیاز برد را به بخش تعمیرات الکترونیکی ارجاع می دهد. نهایت بعد از 1 الی 3 روز کاری، برد الکترونیکی دوو رفع تعمیر شده و روی دستگاه نصب می شود.

مراحل تعمیرات برد ماشین لباسشویی دوو

تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی دوو یک کار تخصصی است که باید توسط تکنسین مجرب انجام شود. اما در صورتی که علاقه مند به تعمیر برد هستید می توانید از راهنمای زیر کمک بگیرید.

ماشین لباسشویی را خاموش کنید

قبل از هر اقدامی دوشاخه ماشین لباسشویی دوو را از برق بیرون بکشید. در صورتی که در حین تعمیر دستگاه به برق وصل باشد ممکن است که با دستگاه آسیب وارد شود یا خود شما هنگام تعمیر در معرض خطر قرار بگیرید.

لوازم مورد نیاز برای تعمیر برد لباسشویی را آماده کنید

برای تعمیر برد شما نیاز به برخی از وسایل دارید. این وسایل عبارتند از: پیچ گوشتی، دو سو و اهم متر. البته بهتر است که برای محافظت از دستان خود، از دستکش ایمنی استفاده کنید.

کنترل پنل لباسشویی را باز کنید

برای اینکه بتوانید برد را باز کنید و عیب یابی کنید ابتدا باید کنترل پنل را از دستگاه جدا کنید. برای آن که بتوانید کنترل پنل را بیرون بیاورید ابتدا پیچ‌های دستگاه را باز کنید. سپس سطح آن را تمیز کنید.

برد ماشین لباسشویی را بررسی کنید

برد الکترونیکی در صورتی که سوخته باشد باید آن را تعویض کنید. در غیر این صورت ممکن است که خرابی یکی از قطعات علت از کار افتادن برد باشد. به همین دلیل باید قطعات برد را به دقت بررسی کنید. یکی از قطعاتی که خرابی یا سوختن آن می تواند علت اصلی کار نکردن برد باشد، خازن است. حالت قرارگیری خازن‌ها را با دقت کامل بررسی کنید. در صورت وجود خرابی در خازن‌ها، اقدام به تعویض آن‌ها کنید.

برای تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی دوو باید تمام این قطعات را به دقت مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که قابل تعمیر باشند، تعمیر کنید و در غیر این صورت نسبت به تعویض آن ها اقدام کنید. البته لازم به تذکر است که عیب یابی قطعات مدار فرمان برد الکترونیکی بهتر است که توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی دوو انجام شود.

عیب یابی برد ماشین لباسشویی دوو

چرا برای تعمیر برد به مرکز تعمیر برد لباسشویی دوو مراجعه کنیم؟

برد ماشین لباسشویی دوو یکی از اجزای بسیار حساس است؛ به همین دلیل باید توسط تعمیرکار مجرب تعمیر شود. به همین دلیل توصیه می کنیم در صورتی که در زمینه تعمیرات برد ماشین لباسشویی دوو تخصصی ندارید جهت احتیاط و جلوگیری از هزینه تراشی از مرکز تعمیر برد درخواست اعزام کارشناس داشته باشید.

از طرف دیگر در صورت نیاز به تعویض قطعه، تعمیرکاران آی پی امداد تنها از قطعات اورجینال استفاده خواهند کرد. در حالی که در تعمیرگاه های غیرمجاز هیچ ضمانتی در ارتباط با استفاده از قطعات فابریک وجود ندارد و ممکن است قطعه تقلبی روی دستگاه شما نصب شود.

آیا آی سی برد لباسشویی دوو قابل تعمیر است؟

آی سی مهم ترین قطعه در برد است که در صورت خراب شدن تعمیر آن امکان پذیر نیست و باید برد تعویض شود. برای عیب یابی آی سی باید به مرکز تعمیرات برد لباسشویی دوو مراجعه کنید و درخواست اعزام کارشناس داشته باشید.

نقشه برد ماشین لباسشویی دوو

تعمیرکاران آی پی امداد از نقشه برد لباسشویی دوو برای تعمیرات برد استفاده می‌کنند. نقشه برد شامل علائم اختصاری است که خواندن آن تنها برای تعمیرکاران حرفه‌ای امکان پذیر است. به همین دلیل است که توصیه می کنیم برای تعمیر برد ماشین لباسشویی دوو به مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی مراجعه کنید.

نقشه برد ماشین لباسشویی دوو

چگونه از خراب شدن برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دوو جلوگیری کنیم؟

برد الکترونیکی لباسشویی دوو به دلایل مختلفی می تواند آسیب ببیند، با رعایت کردن برخی نکات می توان از خرابی برد تا حد زیادی جلوگیری کرد. به عنوان مثال:

  • برای جلوگیری از سوختن برد در اثر نوسانات برق از محافظ برق استفاده کنید.
  • مرطوب شدن برد از دلایل رایج خراب شدن برد است، در نتیجه سعی کنید از ورود آب به دستگاه جلوگیری کنید. (توجه کنید یکی از دلایل مرطوب شدن برد، وجود کف بیش از حد در دستگاه است که ممکن است در اثر استفاده ی بیش از حد از شوینده به وجود بیاید.)
  • لباسشویی را در محیط های گرم و مرطوب قرار ندهید.
  • بین هر بار روشن کردن دستگاه یک ساعت فاصله بیندازید.
  • برای استفاده صحیح از لباسشویی حتما دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی دوو را مطالعه کنید.

هزینه تعمیر برد لباسشویی دوو چقدر است؟

هزینه تعمیر برد ماشین لباسشویی دوو با توجه به زمان عیب ‌یابی و اینکه آیا قطعات نیاز به تعویض دارند یا تعمیر، متفاوت خواهد بود. از طرف دیگر قیمت قطعات الکترونیک در ایران ثابت نیست و دائما در حال تغییر است. به همین دلیل نمی توان یک قیمت ثابت برای هزینه تعمیرات برد الکترونیکی لباسشویی دوو در نظر گرفت. برای استعلام قیمت می توانید با شماره های درج شده در سایت آی پی امداد مرکز تعمیرات برد لباسشویی دوو تماس بگیرید و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • داورکامکار 10 شهریور 1401

    سلام مهندسین عزیز خسته نباشید تشکرمیکنم ازسایت خوب تون تست مد لباسشویی برند دوو میخواستم ممنون میشم

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد