logo logo نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس در تهران با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

راهنمای فارسی یخچال وستینگهاوس

راهنمای فارسی یخچال وستینگهاوس
راهنمای فارسی یخچال وستینگهاوس
زمان مطالعه: 10 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله راهنمای فارسی یخچال وستینگهاوس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

بدون شک نام آشنای برند امریکایی وستینگ هاوس را بارها و بارها شنیده اید. شرکت وستینگ هاوس در سال ۱۸۸۶ توسط آقای وستینگ هاوس و در پنسیلوانیای امریکا تاسیس شد. از محصولات مهم این شرکت می توان به انواع باتری ها ، انوال کولرهای گازی و انواع مختلف یخچال و فریزر اشاره کرد. راهنمای فارسی یخچال وستینگهاوس را برای شما عزیزان شرح داده ایم تا با مطالعه دفترچه آموزشی و نکات ذکر شده در زیر استفاده وستینگهاوسنه از این محصول وستینگ هاوس داشته باشید.

چنانچه نیازمند خدمات و عیب یابی یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس خود بودید کافی است با شماره های سایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد در سراسر تهران بزرگ تماس حاصل نمایید.

دفترچه راهنمای فارسی نحوه کار با یخچال وستینگ هاوس آموزش راهنمای نصب یخچال وستینگ هاوس راهنمای انتخاب مکان مناسب برای یخچال وستینگ هاوس نحوه تراز کردن یخچال وستینگ هاوس نحوه حمل و جابجایی یخچال فریزر وستینگ هاوس نکات مهم نحوه استفاده از یخچال فریزر وستینگ هاوس معرفی دکمه های صفحه نمایش یخچال وستینگ هاوس طریقه تنظیم درجه دمای یخچال وستینگ هاوس نحوه نگهداری از یخچال وستینگ هاوس به هنگام سفر نحوه تمیز کردن یخچال وستینگ هاوس نحوه برطرف کردن گرفتگی ناودان فاضلاب یخچال وستینگ هاوس علت بوی بد در یخچال فریزر وستینگ هاوس نحوه خوشبو کردن یخچال وستینگ هاوس زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال وستینگ هاوس نحوه استفاده از یخساز یخچال ساید بای ساید وستینگ هاوس نحوه تعویض فیلتر یخچال وستینگ هاوس نحوه ریست کردن فیلتر یخچال وستینگ هاوس راه های افزایش عمر مفید یخچال وستینگ هاوس نتیجه گیری از راهنمای فارسی استفاده از یخچال فریزر وستینگ هاوس

آموزش و راهنمای فارسی نحوه استفاده از یخچال وستینگهاوس

یخچال وستینگ هاوس یک وسیله برقی پرکار در آشپزخانه شما هست که به صورت بیست و چهار ساعته در حال کار کردن است و در صورتی که از آن به طور صحیح استفاده شود بیش از بیست سال مهمان خانه و آشپزخانه شما خواهد بود.

راهنمای یخچال وستینگ هاوس شما را در این زمینه کمک خواهد کرد.

امروزه علم و فناوری با سرعت بالایی در حال رشد است و شرکت وستینگ هاوس نیز تلاش می کند در تولید یخچال های خود از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا بهره گیرد. بنابراین یخچالی که شما امروزه خریداری می کنید قطعا امکانات ، عملکردها و برنامه هایی به آن اضافه شده است که استفاده صحیح از این امکانات نیاز به آموزش هایی دارد.

شما می توانید تنها با یک بار مطالعه راهنمای فارسی یخچال وستینگهاوس تمامی آموزش های لازم را دریافت کنید.

آموزش استفاده از پنل الکتریکی ( صفحه نمایش دیجیتال ) و عملکرد هر یک از دکمه های آن، چگونگی نصب و راه اندازی یخچال وستینگ هاوس، چگونگی تعویض فیلتر آب و ریست کردن یخچال، تعویض فیلتر هوا ، دماهای مناسب برای یخچال و فریزر و موادی که داخل آن نگهداری می شوند ، نحوه صحیح تمیز کردن بیرون و داخل یخچال و… از جمله اطلاعاتی هستند که راهنمای یخچال وستینگ هاوس در اختیار ما قرار می دهد. و در ادامه به توضیح بیشتر این آموزشها می پردازیم.

آموزش فارسی نصب و راه اندازی یخچال وستینگهاوس

راهنمای یخچال وستینگهاوس اصول کلی طریقه نصب یخچال را با زبان ساده بیان کرده است.

  • پس از آن که یخچال را در مکان مناسب قرار دادید و از تراز بودن جای آن مطمئن شدید بهتر است یک بار به طور کامل بیرون و داخل یخچال را تمیز کنید.
  • حال می توانید یخچال خود را به برق متصل کنید.
  • البته توصیه می شود حتما از محافظ استفاده شود.
  • چون معمولا برق شهری دارای نوساناتی است که استفاده از محافظ خیال شما را از آسیب رسیدن به یخچال وستینگ هاوس به دلیل بالا و پایین شدن ولتاژ برق راحت می کند.
  • پس از آن که یخچال خود را به برق متصل کردید می توانید دمای یخچال خود را تنظیم کنید.
  • معمولا بهترین دما برای یخچال ۲تا ۷ درجه است که نسبت به فصلی که در آن قرار دارید و دمای محیط باید بهترین دما را برای یخچال خود انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب مکان مناسب برای یخچال وستینگ هاوس

پس از آن که یخچال خریداری شده را به منزل خود منتقل کردید باید جای مناسبی را برای قرار دادن یخچال انتخاب کنید. طبق اصولی که در راهنمای یخچال وستینگ هاوس به آنها اشاره شده است :

  • مکانی که یخچال در آن جا قرار می گیرد باید کاملا تراز باشد.
  • شیب دار بودن مکان یخچال ممکن است تبعاتی از جمله بسته نشدن در یخچال ، تولید صدا و نهایتا آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  • در ضمن باید دقت داشته باشید که یخچال شما در مقابل تابش مستقیم نور خورشید و یا در نزدیکی وسایلی مانند اجاق گاز که تولید حرارت می کنند قرار نگیرد.
  • نکته دیگر در مورد مکان یخچال رعایت فاصله مناسب از دیوار است.
  • توجه داشته باشید که کویل ها و سیم پیچ هایی که در پشت یخچال قرار دارند حرارت داخل یخچال را به محیط بیرون منتقل می کنند و نیاز به هوای آزاد دارند و نزدیک بودن ریش از حد یخچال به دیوار راندمان یخچال را پایین می آورد

نحوه تراز کردن یخچال وستینگهاوس

برای تراز کردن یخچال وستینگهاوس باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا محل مناسبی برای یخچال در نظر بگیرید.
  • یخچال باید حداقل 20 سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشد.
  • نزدیک بودن به پریز برق نیز یکی دیگر از شرایط تراز کردن یخچال است.
  • ابتدا قسمت عقب دستگاه را در جایی صاف قرار دهید.
  • زیر یخچال حتما باید بدون ناهمواری باشد. سپس باید قسمت جلو یخچال و غلطک زیر یخچال را تراز کنید.
  • برای تست کردن تراز یخچال درب آن را کمی باز کنید. در یخچال های تراز شده درب باز شده نه بیشتر باز می شود و نه بسته می شود.

آموزش و راهنمایی نکات مهم در حمل یخچال وستینگهاوس

اولین موضوعی که پس از خرید یخچال مورد پسند شما مطرح می شود روش حمل یخچال تا منزل است. مخصوصا اگر یخچال ساید بای ساید خریده اید حمل آن سخت تر هم خواهد شد. حمل و نقل یخچال دارای اصول و ضوابطی است که اگر رعایت نشود ممکن است آسیب‌های جدی به یخچال شما وارد شود.

  • از روش های حمل یخچال وستینگهاوس، استفاده از چرخ دستی، استفاده از کمربند های مخصوص و یا حمل بر دوش است.
  • در همه این روش ها باید توجه داشته باشیم حتی الامکان یخچال ما در حالت ایستاده قرار گیرد و اگر مجبور به خم کردن یخچال هستم فقط به سمت عقب یا جلو کج کنیم چرا که کج کردن یخچال به سمت پهلو باعث نشت روغن موتور در کمپرسور به لوله های خنک کننده شده و به موتور یخچال صدمه می زند.
  • زمانی که یخچال وستینگهاوس را در داخل کامیون قرار دادید نیز توجه داشته باشید که جای آن کاملا ثابت باشد.
  • یخچال وستینگ هاوس حاوی مایع خنک کننده هستند و زمانی که حمل می شوند این مایع در داخل حرکت کرده و از حالت تعادل خود خارج می شود.
  • نکته مهمی که پس از انتقال یخچال وستینگ هاوس به منزل باید به آن توجه کنید این است که بلافاصله یخچال را به برق وصل نکنید و اجازه دهید یخچال شما چند ساعتی بدون باقی بماند تا مایع داخل آن ( گاز یخچال ) نیز به حالت سکون برسد.
  • حتما از محافظ برای اتصال یخچال فریزر وستینگهاس به برق استفاده نمایید.

طریقه استفاده از یخچال وستینگهاوس

شاید استفاده مداوم از یخچال برای ما تبدیل به عادت شده و گاها آن را شبیه به یک کمد یا گنجه خنک کننده مواد غذایی خود بدانیم که استفاده از آن نیاز به تکنیک ها و قوانین خاصی ندارد. اما باید نحوه استفاده از یخچال وستینگ هاوس کاملا صحیح و اصولی باشد تا عمر مفید و راندمان یخچال شما بالا رود. همان طور که گفته شد تمامی نکات حائز اهمیت در چگونگی استفاده از مدل های مختلف این محصول به طور کامل در راهنمای فارسی یخچال وستینگ هاوس ذکر شده است. برخی از این نکات عبارتند از:

نحوه استفاده از پنل صفحه نمایش یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس

در یخچال بدون برفک وستینگ هاوس تمامی دستورات و تنظیمات لازم برای کارکرد یخچال از طریق پنل یا برد الکتریکی انجام می شود. در راهنمای یخچال وستینگ هاوس معنی و عملکرد هر کدام از دکمه ها یا گزینه های روی پنل یخچال به طور واضح بیان شده است. در ضمن شایان ذکر است که یخچال وستینگ هاوس یک دستگاه هوشمند است که خرابی یا ضعف هر یک از قطعات خود را با ارسال کد های ارور بیان می کند. با مراجعه به راهنمای یخچال وستینگ هاوس به راحتی می توانید بیشتر این ایرادات را حل کنید و از بسیاری از هزینه های احتمالی جلوگیری کنید.

دکمه های یخچال وستینگهاوس معنای دکمه های یخچال
on/off روشن خاموش
refrigator تنظیم درجه داخل یخچال
ice type انتخاب نوع یخ قالبی یا تکه ای
alarm آلارم باز ماندن در یخچال
quick freeze انجماد سریع
reset از سرگیری فعالیت ها
child lock قفل کودک
air filter/water چراغ تعویض فیلتر هوا و فیلتر آب
max/min بالا و پایین بردن دمای یخچال
mute سکوت هشدار درب یخچال

راهنمای نحوه تنظیم دمای یخچال وستینگهاوس

در این قسمت با ذکر نکات مهم به راهنمای نحوه تنظیم دمای یخچال وستینگهاوس میپردازیم :

  • در فصل تابستان دمای یخچال وستینگهاوس را روی 3 یا 4 و دمای فریزر وستینگهاوس را روی -18 یا -20 قرار دهید.
  • در فصل زمستان دمای یخچال وستینگهاوس را روی 4 یا 5 و دمای فریزر وستینگهاوس را روی -16 یا -19 قرار دهید.
  • اگر ترموستات یخچال وستینگهاوس به صورت ولومب میباشد بدانید که از 1 الی 5 یا از min الی max برای تنظیم درجه دما استفاده شده است.
  • هر چه درجه را به سمت بالاتر بچرخونید درجه یخچال وستینگهاوس بیشتر می شود.

پیش از رفتن به سفر جهت نگهداری از یخچال وستینگهاوس چه کنیم؟

پیش از رفتن به سفر حتما یخساز یخچال را خاموش و یخ ها را خالی کنید. شیر آب یخچال را نیز ببندید. در صورتی که یخساز یخچال روشن باشد، در صورت قطعی برق منزل، یخ‌ ها ذوب شده و از یخچال آب نشت می‌ کند. همچنین در صورت سفر طولانی مدت بهتر است برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل یخچال خود را از برق بکشید. قبل از رفتن به سفر بهتر است آن دسته از مواد غذایی که زودتر خراب می‌ شوند را استفاده کنید تا در صورت خرابی، مواد غذایی درون یخچال خراب نشوند.

راهنمای نحوه تمیز کردن یخچال فریزر وستینگ هاوس

از دیگر نکات مهم که در راهنمای فارسی یخچال فریزر وستینگهاوس به آن اشاره شده است تمیز و پاکیزه نگه داشتن یخچال است. علاوه بر این که بیرون و ظاهر یخچال خود را پاکیزه نگه می‌ دارید باید تمیز کردن داخل یخچال وستینگهاوس را نیز در برنامه ماهانه خود قرار دهید. محیط یخچال برای نگهداری مواد خوراکی است بنابراین نظافت آن از حساسیت بالایی برخوردار می باشد.

بهترین فرصت برای تمیز کردن یخچال وستینگهاوس زمانی می باشد که مواد موجود در دستگاه کم باشد.

چگونه یخچال فریزر وستینگهاوس را تمیز نماییم؟

اگر میخواهید بدانید که چگونه یخچال فریزر وستینگ هاوس را تمیز نمایید، موارد زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا یخچال وستینگهاوس را از برق بکشید.
  • دستگاه را کمی جلو بیاورید.
  • گرد و خاک ، کرک و مو پشت یخچال را با جاروبرقی تمیز نمایید.
  • مواد موجود در یخچال وستینگهاوس را خالی و سپس قفسه هارا برای شستشو خارج نمایید.
  • بعد از شستشوی قفسه ها ؛ با ابر ، آب و کمی ریکا به شستشوی بیرونی یخچال بپردازید.
  • برای شستشوی یخچال وستینگهاوس ؛ به هیچ وجه از وسایل نوک تیز به مانند چاقو استفاده نکنید.
  • برای شستشوی داخل یخچال از یک پارچه یا اسفنچ استفاده نمایید.

برای شستشوی یخچال وستینگهاوس از صابون استفاده نکنید ، چونکه غذا بوی صابون را به خود جذب میکند.

  • همچنبن با استفاده از ترکیب دوقاشق غذا خوری جوش شیرین ، 1/4 لیوان آب داغ و یک لیوان سرکه سیب میتوانید از شر لکه های داخل یخچال وستینگهاوس خلاص شوید.
  • توجه نمایید که خمیر دندان هم به ؛ از بین بردن لکه ها داخل یخچال وستینگهاوس کمک میکند.
  • همچنین میتوانید با ترکیب نصف آب و سرکه در یک استکان و آغشته به حوله یخچال وستینگهاوس را خشک نمایید.
  • در انتها یخچال فریزر وستینگهاوس خود را کاملا با حوله یا پارچه خشک نمایید.
  • حالا قفسه ها را در جای خود قرار دهید.
  • در نهایت یخچال را در جای خود قرار دهید و بعد از نیم ساعت آن را روشن نمایید.

مواد فاسد یا ته مانده غذا ها را در یخچال وستینگهاوس نگه ندارید.

لاستیک دور درب یخچال میکروب زا میباشد. با ترکیب محلول آب گرم ، ریکا ، سرکه و جوش شیرین به صورت ماهیانه به تمیز کردن آن بپردازید و در انتها با یک کتری آب جوش از بالا فقط روی لاستیک دور درب بریزید.

رفع گرفتگی ناودان فاصلاب یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگ هاوس

یکی از مشکلات متداول یخچال های ساید بای ساید وستینگ هاوس گرفتگی فاضلاب یا همان مخزن درین در یخچال میباشد. در صورت بروز چنین مشکلی نشانه هایی از قبیل جمع شدن آب کف یخچال، یخ بستن آب کف یخچال، تهویه نامطبوع و در نهایت کاهش برودت را مشاهده خواهید کرد. برای رفع مشکل گرفتگی سوراخ داخل یخچال ساید بای ساید وستینگ هاوس خود مراحل زیر را دنبال کنید:

  • قبل از هر کاری یخچال وستینگ هاوس را خاموش کنید.
  • کشوها را از داخل یخچال یا فریزر خارج کنید.
  • مواد غذایی را خارج نمایید.
  • مقداری آب جوش را در ناودان فاضلاب بریزید و با اضافه کردن نمک یخ های ایجاد شده در یخچال را اب کنید.
  • بعد از بین بردن برفک ها کشوها را در جای خود قرار دهید.
  • یخچال ساید بای ساید وستینگ هاوس را به برق متصل کنید.

علت بوی بد در یخچال فریزر وستینگهاوس

برای اینکه یخچال فریزر وستینگهاوس شما بوی خوبی داشته باشد و از شر بوی بد خلاص شوید لازم است نکاتی را رعایت نمایید ، در راهنمای فارسی یخچال وستینگهاوس ابتدا به دلایل بوی بد در یخچال میپردازیم :

  • یخچال نباید بوی بد دهد.
  • عدم نظافت یخچال باعث بوی بد می شود.
  • فاسد شدن و گذشتن تاریخ انقضا مواد غذایی در یخچال وستینگهاوس باعث ایجاد بوی بد میشود.
  • اگر برودت یخچال وستینگهاوس کم شود یا از بین برود در نهایت مواد غذایی فاسد میشود و تولید بوی بد میکند.

برای درک بیشتر بدانید که اگر یک بطری آب را داخل یخچال وستینگهاوس بزارید و بعد از یک هفته به سراغ آن بروید متوجه طعم و بوی تغییر یافته آن میشوید. ( هر مواد غذایی تاریخ انقضایی دارد )

راهنمای رفع بوی بد و خوشبو کردن یخچال وستینگهاوس

حال در این قسمت از مقاله راهنمای فارسی یخچال وستینگهاوس به نکات مهم برای رفع بوی بد دستگاه میپردازیم :

  • در بالا آموزش نحوه تمیز کردن یخچال را مطالعه نمودید ، بعد از خشک کردن با آب و سرکه و چیدن قفسه ها ، درب را به مدت 30 دقیقه کاملا باز بزارید و سپس دستگاه را روشن کنید.
  • استفاده از خوشبو کننده یخچال وستینگهاوس یکی از موارد رفع بوی بد می باشد ولی در نظر داشته باشید که مواد شیمیایی در آن به کار برده شده و برای استفاده داخل یخچال توصیه نمی شود.
  • از گذاشتن مواد غذایی در قسمت دریچه هوای یخچال خودداری نمایید.
  • کیپ شدن دریچه یخچال باعث عدم گردش هوا و در نهایت عدم بردت می شود.
  • میوه و سبزیجات را در کیسه قرار دهید و سپس در یخچال بگذارید.

برای خوشبو کردن یخچال وستینگهاوس خود میتوانید از موارد زیر استفاده نمایید :

  • اگر از بوی قهوه خوشتان میاید میتوانید از یک لیوان قهوه تازه در یخچال برای خشبو کردن یخچال وستینگهاوس استفاده نمایید.
  • گزینه دیگر برای خشبو کردن یخچال وستینگهاوس استفاده از وانیل داخل یخچال میباشد.
  • همچنین میتوانید با آغشته پنبه به عصاره وانیل ، روغن درخت چای ، اسطوخودوس و لیمو و تعبیه در یخچال به مدت تنها یک هفته از بوی خوش آن لذت ببرید.

چه مدت برای نگهداری از مواد غذایی در یخچال وستینگهاوس لازم است؟

در ادامه به بررسی مدت زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال وستینگهاوس برای شما خواهیم پرداخت:

مواد غذایی روز
رب گوجه فرنگی 2 سال
ترشیجات و شورجات 5/1 تا 2 سال
ادویه جات 2 سال
سبزی خام بسته بندی 3-5 روز
عسل 2 تا 3 سال
گوشت ماهی پرچرب 1 تا 2 روز
گوشت ماهی کم چرب 1 تا 2 روز
سوسیس 1 تا 2 روز
گوشت پخته 1 تا 2 روز

چگونه اقدام به راه اندازی و استفاده از یخساز یخچال وستینگهاوس کنیم؟

در صورتی که یخساز یخچال شما غیرفعال است، با نگه داشتن دو دکمه Lock و Mute به صورت همزمان می‌توانید یخساز یخچال وستینگهاوس را فعال نمایید. بهترین و مناسب ترین دما برای یخساز یخچال وستینگهاوس، دمای منفی هجده الی منفی پانزده درجه سانتیگراد می‌باشد.

اگر به هر دلیلی تصمیم به غیرفعال کردن یخساز یخچال خود گرفته اید، بهتر است بدانید که برای خاموش کردن یخساز یخچال ساید وستینگهاوس دو راه حل وجود دارد. راه ساده تر و استاندارد برای غیرفعال کردن یخساز یخچال وستینگهاوس این است که می‌توانید با فشردن دکمه Off مربوط به خنک کننده یخساز این کار را انجام دهید.

راهنمای تعویض فیلتر آب یخچال وستینگهاوس

مراحل تعویض فیلتر یخچال وستینگهاوس به صورت زیر است:

  1.  ابتدا سیستم یخساز یخچال وستینگهاوس را خاموش کنید.
  2.  در برخی مدل های یخچال وستینگهاوس، فیلتر یخچال در جلوی دستگاه و در پایین یخچال قرار دارد.
  3. در این مدل ها برای تعویض فیلتر لازم است تا دکمه ای که کنار فیلتر قرار دارد را فشار دهید تا فیلتر آزاد شود. سپس فیلتر را بیرون بکشید.
  4. در این مرحله، درب پلاستیکی را از بالای فیلتر بردارید.
  5.  اکنون درب را بر روی فیلتر جدید به گونه ای قرار دهید که نماد فلش رو به سمت بالا باشد.
  6.  حالا لازم است تا فیلتر را درون محفظه قرار دهید و به داخل فشار دهید.

آموزش فارسی زمان و نحوه ریست یخچال وستینگهاوس

اگر فیلتر تصفیه آب یخچال وستینگ هاوس شما تازه نصب شده است بسته به مدل یخچالی که دارید چراغ آن سبز ، آبی و یا زرد خواهد بود. پس از حدود شش ماه استفاده از این فیلتر چراغ فیلتر آب به رنگ قرمز در می آید ، در این زمان است که یخچال وستینگ هاوس شما هشدار تعویض فیلتر ساید را به شما می دهد. به طور کلی با دقت تمام و توجه به اصولی که در راهنمای فارسی نحوه استفاده از یخچال وستینگهاوس ذکر شده است فیلتر آب را عوض کنید.

  • پس از تعویض فیلتر آب یخچال وستینگهاوس باید اقدام به ریست فیلتر آب یخچال کنید.
  • برای این کار گزینه option را انتخاب کنید.
  • حال گزینه Reset و سپس گزینه Reset water filter را انتخاب کنید.
  • مشاهده خواهید کرد که چراغ فیلتر تصفیه آب یخچال سبز شده است.
  • از میان گزینه ها می توانید ریست فیلتر هوا را پیدا کرده و آن را نیز ریست کنید.

راهکارهای افزایش طول عمر یخچال فریزر وستینگهاوس

در ادامه مطلب به بررسی اینکه چه راه هایی باعث افزایش طول عمر یخچال وستینگهاوس می شود و نکات افزایش کیفیت یخچال می پردازیم.

  • مواد غذایی را به شیوه ای صحیح بسته بندی کنید و در یخچال بگذارید.
  • نوارهای دور درب یخچال را بعد از مدتی تعویض کنید.
  • ظروف مناسبی را برای چیدمان داخل یخچال انتخاب کنید.
  • درب یخچال را برای مدت طولانی باز نگذارید.
  • یخچال را طی فواصل زمانی منظم تمیز کنید.
  • از قرار دادن یخچال در کنار لوازم گرمازا پرهیز کنید.

نتیجه گیری از مقاله دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال فریزر وستینگهاوس

نحوه استفاده درست از یخچال فریزر وستینگهاوس میتواند به افزایش طول عمر و کیفیت این محصول کمک کند ، در مقاله راهنمای فارسی استفاده از یخچال وستینگهاوس سعی نمودیم به نکات مهم از حفظ و نگهداری این محصول بپردازیم تا شما را کمتر نیازمند استفاده از خدمات نمایندگی وستینگهاوس کند.

چنانچه یخچال وستینگ هاوس شما دچار ایرادات فنی شد که نمی توانید با مراجعه به راهنمای یخچال وستینگهاوس آن را حل کتید و یا در نصب و راه اندازی آن به مشکل برخوردید، آی پی امداد با فنی کاران ماهر و مجرب خود به صورت شبانه روزی و با ارائه خدمات تضمینی در خدمت شماست و شما می توانید با صرف کمترین هزینه و زمان از خدمات با کیفیت این شرکت بهره مند شوید.

3 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • شهره میرعمادی 12 شهریور 1402

    ساید بای ساید وسیتینگهاوس. منزل ما حدود ۴۵ سال دارد و دمای داخل فریزر آن منفی ۱۱ و یخچال آن مثبت ۹ است. آیا مواد غذایی را سالم نگه می دارد یا باید کاری در مورد آن کرد؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 12 شهریور 1402

      درود، دمای فریزر باید -18 و دمای یخچال 6 یا 7 باشد.

      پاسخ دادن
  • مجید اخوان 05 تیر 1401

    سلام یخچال وستینگ هاوس اتصالی کرده وباعث سوختن منزل و تمامی لوازم منزلمان شده و زندگی مان از بین رفته .ایران مشهد

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد