logo logo نمیاندگی تعمیرات یخچال مجیک در تهران با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخچال مجیک

تعمیر یخچال مجیک
تعمیر یخچال مجیک
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخچال مجیک به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر یخچال مجیک MAGIC در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط خدمات نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد در محل عیب یابی و رفع عیب می گردد. آی پی امداد برای رفاه حال شما عزیزان علت ارور، رفع کد خطا، هزینه و آموزش تعمیرات یخچال فریزر مجیک را شرح داده است تا با دانش و آگاهی از خدمات ما بهره مند شوید و چنانچه فنی هستید، بدون پرداخت هزینه ای با مطالعه مقاله های آموزشی از منو سایت به تعمیرات و رفع مشکل بپردازید.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال مجیک تا 75% در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

کاربران گرامی، سوالات خود را در زمینه تعمیر یخچال مجیک در انتهای صفحه (بخش دیدگاه) پرسش نمایید تا کارشناسان آی پی امداد به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشند.

برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال مجیک می توانید فرم درخواست تعمیر را به صورت آنلاین تکمیل کرده و یا با شماره 02158941 تماس حاصل نمایید.

ارور یخچال مجیک
ارور یخچال مجیک

نمایندگی یخچال فریزر مجیک در آی پی امداد، در یک مقاله کامل به بررسی علت های ارور یخچال فریزر مجیک و نحوه عیب یابی کدخطا پرداخته است.

مشاهده مقاله

نمایندگی تعمیرات یخچال مجیک MAGIC

تعمیر یخچال فریزر قدیمی مجیک MAGIC هر چند ممکن است کار بسیار سختی به نظر برسد، اما با آی پی امداد تعمیرگاه مجاز یخچال مجیک کار بسیار آسانی است؛ زیرا تعمیرکاران مجرب آی پی امداد در سراسر نقاط تهران آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز هستند تا با استفاده از قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی به رفع عیب یخچال مجیک بپردازند. تمام خدمات این مجموعه شامل گارانتی 3 الی 12 ماهه می ­باشد که شما در صورت نیاز می ­توانید از آن استفاده کنید.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر مجیک MAGIC به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه خود کمک و در هزینه ها صرفه جویی نمایید.

در این مقاله مشکلات متداول یخچال مجیک شرح داده شده است، اما در نظر داشته باشید که تعمیرات تخصصی نیازمند دانش و تجربه کافی است؛ از این رو در صورت نیاز با نمایندگی یخچال مجیک در تهران تماس بگیرید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر مجیک در تهران

در صورتی که دستگاه شما دچار ایراد شده است و نیاز به تعمیر دارد، می­ توانید با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر مجیک تماس بگیرید تا از خدمات همراه با قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی بهره مند شوید.

تماس با نمایندگی یخچال فریزر مجیک در تهران

نحوه تماس با نمایندگی یخچال فریزر مجیک در تهران به شرح زیر می باشد:

  • ابتدا با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات یخچال مجیک در غرب تهران تماس حاصل نمایید.
  • همچنین می توانید به صورت آنلاین در سایت به ثبت درخواست بپردازید.
  • بعد از تماس، مشخصات شما ثبت می گردد و نام تکنسین با کد اشتراک به همراه شما پیامک می شود.
  • تعمیرکار یخچال مجیک ظرف کمتر از یک ساعت در محل برای عیب یابی و تعمیرات حضور پیدا می کند.
  • چنانچه تعمیرکار یخچال مجیک در محل شما عزیزان حاضر شود، به هیچ عنوان دستگاه از محل خارج نمی شود.
  • کلیه خدمات تعمیرات یخچال مجیک با استفاده از قطعات فابریک و ضمانتنامه 3 الی 12 ماهه انجام می گردد.

چنانچه به تازگی این محصول را خریداری نموده اید، با شماره نمایندگی رسمی تعمیر یخچال مجیک مندرج شده در برگه گارانتی تماس حاصل نمایید تا از نصب رایگان و خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

تعمیر یخچال فریزر قدیمی مجیک در محل

تعمیر یخچال فریزر مجیک در محل یک امتیاز میباشد که باعث رفاه کاربران و همچنین جلب رضایت آنان میشود. در ادامه به مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال های قدیمی و جدید مجیک در محل کار یا منزل شما عزیزان میپردازیم:

  • با استفاده از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال مجیک در محل از پرداخت هزینه های اضافی اعم از انتقال دستگاه به بیرون از منزل صرفه جویی خواهید نمود.
  • شما عزیزان میتوانید از نزدیک ناظر و شاهد عیب یابی تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال مجیک خواهید بود.
  • خطرات ناشی از انتقال یخچال مجیک به بیرون از منزل شما را تهدید نمیکند.

زمانیکه تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال مجیک در غرب تهران شما حضور پیدا میکند، میتوانید نسبت به عیب یابی و نحوه عملکرد تکنسین با حس آرامش دستگاه خود را به او بسپارید و از نزدیک ناظر عیب یابی و رفع مشکل دستگاه خود باشید و بعد از اتمام خدمات ضمانتنامه و فاکتور دریافت نمایید.

راهنمای فارسی یخچال مجیک
راهنمای فارسی یخچال مجیک

نمایندگی یخچال مجیک در آی پی امداد به راهنمای جامع فارسی استفاده از این محصول در مقاله ای جداگانه پرداخته است که با کلیک بر روی آن میتوانید مشاهده نمایید.

مشاهده مقاله

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال مجیک در تهران

لوازم خانگی مجیک دارای محصولات برودتی می باشد که یخچال، یخچال فریزر و ساید بای ساید شامل آن است. ما در آی پی امداد علاوه بر یخچال این برند به تعمیر یخچال فریزر مجیک در شرق تهران و ساید بای ساید آن نیز می پردازیم. در نظر داشته باشید که در آی پی امداد تعمیرکاران دسته بندی شده اند و نسبت به مدل یخچال فریزر مجیک شما، تعمیرکار یخچال در محل حاضر می شود. همچنین به یاد داشته باشید که به دلیل ظرافت در طراحی یخچال فریزر مجیک جهت عیب یابی و تعمیرات حتما باید از قطعات فابریک استفاده نمود.

خدمات نمایندگی تعمیر یخچال فریزر مجیک در شمال تهران به شرح زیر می باشد:

  • شارژگاز یخچال مجیک در محل
  • تعویض لاستیک درب، موتور، فن، ترموستات
  • تعمیر و تعویض برد الکترونیکی
  • سرویس کلیه قطعات

کلیه خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال مجیک در محل با نظارت شما انجام می گردد.

مراحل تعمیر یخچال مجیک در آی پی امداد

به قطع اگر نیازمند استفاده از خدمات پس از فروش یخچال مجیک باشید با این پرسش مواجه خواهید شد که برای تعمیرات یخچال مجیک در آی پی امداد چه مراحلی باید طی شود؟ اگر این پرسش در ذهن شما مطرح می  باشد در ادامه همراه ما باشید تا این موضوع را زیر ذره بین قرار دهیم:

  • ابتدا بعد از این که با دفتر مرکزی خدمات تعمیر یخچال مجیک در آی پی امداد تماس گرفتید درخواست تعمیراتی شما ثبت خواهد شد.
  • تکنسین یا همان تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال مجیک موظف است تا در کمتر از یک ساعت با شما تماس بگیرد و بعد از هماهنگی در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل زندگی شما برساند.
  • پس از رسیدن تعمیرکر به خانه شما مراحل عیب یابی طی خواهد شد و ایرادات موجود در دستگاه برای شما رفع خواهد شد.
  • پس از شرح ایرادات برای شما ر صورت نیاز با رضایت شما فرایند تعمیر دستگاه شما آغاز می گردد.

نمایندگی یخچال مجیک در آی پی امداد چه خدماتی را به مصرف کنندگان ارائه می دهد؟

استفاده از خدمات یک تعمیرگاه مجاز با یک تعمیرگاه غیر مجاز تفاوت های بسیاری دارد که در ادامه با طرح پرسش نمایندگی یخچال مجیک در آی پی امداد چه خدماتی را به مصرف کنندگان ارائه می دهد قصد بررسی این خدمات را بریا شما عزیزان داریم:

  • شما با استفاده از خدمات نمایندگی یخچال مجیک می توانید از هزینه های اضافی ای که تعمیرگاه های غیر مجاز از شما دریافت می کنند جلوگیری نمایید.
  • علاوه بر این بزرگترین مزیت استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال مجیک این است که برای تمامی خدمات تعمیراتی از قطعات فابریک و اورجینال استفاده می گردد.
  • علاوه بر این نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر مجیک در آی پی امداد برای تعمیر همه یخچال های مجیک گارانتی 3 ماهه نیز ارائه می دهد.

خدمات پس از فروش یخچال مجیک به چه صورت است؟

استفاده از خدمات پس از فروش یخچال مجیک بهترین و عقلانی ترین راه برای تعمیر این محصولات است، اما چیزی که در این میان مطرح می باشد، این است که شرایط سیاسی امروزه طوری رقم خورده که هیچکدام از برند های خارجی تمایلی به حضور مستقیم در ایران ندارند؛ پس برای تعمیر یخچال مجیک چه باید کرد؟

امروزه شرکت های داخلی تجاری موجود در کشور اقدام به ارائه خدمات پس از فروش بسیاری از برندها از جمله مجیک می کنند که برای استفاده از این خدمات در راستای عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر مجیک می توانید با شماره روی ضمانتنامه تماس حاصل فرمایید.

اما در صورت عدم رضایت از این خدمات برای تعمیر یخچال مجیک چه باید کرد؟

اگر در شهری که ساکن هستید از خدمات نمایندگی اصلی تعمیرات یخچال مجیک به بهره بودید، میتوانید برای عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرگاه های معتبر و مجاز بهره مند شوید. این مژده را میتوانیم به ساکنین شهر تهران بدهیم که تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با داشتن بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی آماده ارائه خدمات تعمیر یخچال مجیک در منزل شما و به دست متخصصین مجرب و متعهد می باشد.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال مجیک چه ویژگی هایی دارد؟

به طور کلی وسایل برقی مانند یخچال پس از مدتی ممکن است دچار خرابی هایی شوند. از آنجایی که ساختار این وسایل بسیار پیچیده است، امکان برطرف نمودن مشکلات آنها توسط افراد غیرمتخصص وجود ندارد و خرابی های دستگاه را بیشتر خواهد کرد. نمایندگی یخچال مجیک در آی پی امداد دارای تکنسین های متخصصی است که می توانند مشکل دستگاه شما را سریعا برطرف کنند.

تعمیرکار یخچال مجیک در نمایندگی آی پی امداد

  • تعمیرکار متخصص نمایندگی در کوتاه ترین زمان برای تعمیر یخچال فریزر مجیک در محل و منزل شما حاضر شده و به سرعت به رفع عیب آن می پردازد.
  • این تعمیرکاران به صورت دوره ای کلیه آموزش های لازم برای تعمیرات را فرا می گیرند و دانش خود را به روز می نمایند.
  • تعمیرکاران نمایندگی آی پی امداد از دانش و تخصص بالایی در زمینه تعمیرات یخچال فریزر مجیک برخوردار می باشند.
  • تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای تعمیر و یا تعویض قطعات یخچال مجیک شما گارانتی معتبر ارائه می کنند.

در زمان خرابی یخچال مجیک قدیمی چه باید کرد؟

یخچال اصلا وسیله ای نیست که بتوان گفت کارکردی چندساله دارد، بلکه یخچال دستگاهی است که سالیان سال در منازل در کنار ما باقی خواهد ماند، و همین موضوع هم منجر به این شده که مصرف کنندگان بابت تعمیر یخچال مجیک قدیمی سوالات زیادی داشته باشند و این پرسش برای آن ها مطرح باشد که در زمان خرابی یخچال مجیک قدیمی چه باید کرد؟

  • ابتدا به این موضوع توجه کنید که هر خرابی منشاء مختلفی دارد، برای بسیاری از خرابی ها بهتر است موتور را از برق بکشید و در برخی دیگر از خرای ها هم کشیدن یا نکشیدن سیم یخچال از برق تفاوتی نمی کند، اما از آن جایی که تشخیص این دو موقعیت از یکدیگر برای مشرف کننده کمی دشوار است به شما توصیه می کنیم تا مستقیما اقدام به همین کار نمایید و دستگاه را از برق بکشید.
  • هر گز خودتان اقدام به باز کردن دستگاه و بررسی اجزای درونی آن نکنید چون در این مواقع هیچ شرکت و نمایندگی ای خدماتی به شما ارائه نمی دهد.
  • و در آخر به شما توصیه می کنیم از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال مجیک در جنوب تهران در آی پی امداد برای رفع عیب دستگاه خود استفاده کنید چرا که تعمیرکار های غیر مجاز می توانند به دستگاه شما آسیب وارد کنند.

توصیه های تعمیرکار تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد

تعمیرکار نمایندگی یخچال مجیک همواره برای جلوگیری از خرابی دستگاه به مشتریان توصیه هایی در جهت نگه داری و مراقبت از دستگاه ارائه می دهد که در اینجا به بخشی از این توصیه ها می پردازیم:

  1. سعی کنید داخل یخچال فریزر مجیک را هر چند مدت یک بار تمیز کنید.
  2. لوله های پشت یخچال را باید حداقل هر سال یک بار با استفاده از یک قلم مو تمیز کنید؛ زیرا این لوله ها مستقیما با سرمای یخچال در ارتباط هستند.
  3. دقت کنید که مواد غذایی و ظروفی که در یخچال قرار می دهید، یخچال را به طور کامل پر نکند تا گردش هوا به درستی در یخچال انجام پذیرد.
  4. نوار پلاستیکی دور درب یخچال نیز هر چند مدت یک بار باید تمیز شود.
  5. یخچال باید از سه طرف فاصله حداقل دو سانتی از دیوار داشته باشد.
  6. دقت کنید که دستگاه های گرمازا در اطراف یخچال مجیک قرار نگیرند.

با رعایت همین نکات ساده نه تنها نیاز شما به تعمیر یخچال مجیک به حداقل می رسد، بلکه عمر دستگاه شما نیز طولانی تر می شود.

در ادامه به سوالات متداول مشتریان آی پی امداد درباره تعمیرات یخچال مجیک می پردازیم:

  • چرا یخچال مجیک خنک نمی کند؟
  • دلیل منجنمد نشدن مواد غذایی در فریزر مجیک از چیست؟
  • چرا یخچال مجیک برفک می زند؟
  • علت صدا در یخچال مجیک از چیست؟
  • چرا یخچال مجیک روشن نمی شود؟
  • دلیل ارور بر روی صفحه نمایش یخچال مجیک چیست؟

سرویس یخچال مجیک چگونه از خرابی های آن جلوگیری می کند؟

شاید همه ما نام و اهمیت سرویس دوره اییخچال مجیک را شنیده ایم، البته که تفاوتی در برند دستگاه ندارد و سرویس های دروه ای برای هر برندی و هر دستگاهی می تواند مثمر ثمر باشد، اما سوالی که مصرف کنندگان زیاد از تکنسین های آی پی امداد می پرسند این است که سرویس یخچال مجیک چگونه از خرابی دستگاه جلوگیری می کند؟ 

  • شما با انجام سرویس یخچال خود می توانید در طولانی مدت از خدمات تعمیر یخچال فریزر مجیک بی نیاز باشید.
  • سرویس های یخچال شامل تمامی خدمات تمیز کردن، رفع گرفتگی درین، بررسی عملکرد های دستگاه و … می باشد.
  • خبر خوب برای مصرف کنندگان این است که سرویس دستگاه هم توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال مجیک از آی پی امداد ارائه می گردد.
  • شما با پرداخت هزینه ای ناچیز می توانید بابت سرویس از خزینه های زیاد برای تعمیرات یخچال مجیک جلوگیری فرمایید.

سوالات متداول کاربران در نمایندگی تعمیرات یخچال مجیک

سوالات متداول کاربران از تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد در ارتباط با خدمات تعمیر یخچال مجیک به شرح زیر می باشد:

  • آیا مرکز آی پی امداد نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال مجیک در کشور است؟

آی پی امداد مرکز تعمیرات تخصصی انواع یخچال و یخچال فریزر در کشور است که ارائه خدمات تخصصی در زمینه عیب یابی و تعمیر یخچال مجیک را نیز در اولویت کار خود قرار داده است و هیچگونه نمایندگی رسمی از این برند ندارد.

  • آیا امکان دریافت خدمات تعمیر یخچال مجیک در تمامی مناطق تهران وجود دارد؟

نمایندگی رسمی آی پی امداد ارائه دهنده خدمات تعمیر یخچال مجیک باکیفیت بالا و سرعتی رضایت بخش در سراسر مناطق تهران از جمله شمال، شرق، غرب و جنوب می باشد.

  • آیا خدمات تعمیرات یخچال فریزر مجیک در نمایندگی آی پی امداد گارانتی می شوند؟

کلیه خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات آی پی امداد شامل گارانتی 3 الی 12 ماهه می شوند.

  • چه تضمینی وجود دارد که تکنسین های آی پی امداد از قطعات فابریک در تعمیرات و مراحل تعویض قطعات یخچال مجیک استفاده کنند؟

استفاده از قطعات فابریک در خلل مراحل تعمیرات و در صورت صلاح دید تکنسین های آی پی امداد یک اصل مهم است که نه تنها به منظور رضایت مشتریان بلکه با هدف ارائه بهترین نوع از خدمات انجام می گیرد. تعویض قطعات در حضور کاربران انجام خواهد شد.

  • آیا خدمات عیب یابی و تعمیر یخچال مجیک توسط تکنسین های آی پی امداد بر اساس زمانبندی تعیین شده ارائه می گردد؟

پس از ثبت درخواست تعمیرات یخچال فریزر مجیک در نمایندگی آی پی امداد توسط مشتریان و تعیین زمانبندی مشخص در این رابطه، کلیه مراحل بر اساس زمان تعریف شده و دقیقا مطابق با درخواست مشتریان انجام می گیرد.

عیب یابی یخچال مجیک

عیب یابی یخچال مجیک را به صورت کامل شرح داده ایم تا چنانچه مشکلی با دستگاه خود داشتید، بتوانید به راحتی به رفع عیب و تعمیر یخچال فریزر مجیک خود بپردازید. همچنین در نظر داشته باشید که در صورت عدم رفع عیب مشکل می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال مجیک در تهران بهره مند شوید.

چرا کمپرسور یخچال دائما کار می­ کند؟ برای رفع عیب و تعمیر یخچال مجیک در این مواقع چه باید کرد؟

اگر کمپرسور یخچال دائما کار می کند، برای عیب یابی و تعمیر یخچال مجیک موارد زیر را چک نمایید:

  1. دمای اتاق نسبت به روزهای قبل گرم تر شده است.
  2. در این حالت کار کردن کمپرسور به صورت یکسره عادی است.
  3. مقدار زیادی از مواد غذایی به تازگی به یخچال مجیک اضافه شده است.
  4. درب یخچال دائما باز است. سعی کنید به جز موارد ضروری درب یخچال را باز نکنید.
  5. کنترل دما به درستی تنظیم نشده است.
  6. برای تنظیم صحیح دما به دفترچه راهنمای فارسی یخچال مجیک مراجعه کنید.
  7. واشر درب به درستی آب بندی نشده است.
  8. یخچال به تازگی خاموش شده است.
  9. چهار ساعت زمان لازم است تا یخچال و فریزر به طور کامل خنک شود.

در صورتی که موفق به عیب یابی یخچال خود نشدید با نمایندگی تعمیرات یخچال مجیک در تهران تماس بگیرید.

چرا درب دستگاه به درستی بسته نمی شود؟ نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال مجیک در این باره

اگر درب دستگاه به مشکل برخورده است، برای عیب یابی و تعمیرات یخچال قدیمی مجیک موارد زیر را چک نمایید:

یکی از شایع ترین دلایل بسته نشدن درب یخچال این است که واشر دور درب یخچال معیوب شده است. درب یخچال در صورتی که به صورت کامل بسته نشود، باعث هدر رفتن انرژی می شود و عمر یخچال را کوتاه می کند. همچنین سبب فاسد شدن غذا می ­شود. تعویض و یا تعمیر واشر کار چندان سختی نیست.

  1. ابتدا واشر درب یخچال را با دقت بررسی کنید.
  2. مشخص کنید که آیا یخچال مجیک نیاز به تعویض و یا تعمیر واشر دارد یا خیر؟ در صورت مشاهده هرگونه پارگی باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.
  3. واشر جدید را هنگام حذف واشر قدیمی آماده کنید.
  4. یک روش خوب قبل از نصب واشر جدید این است که آن را برای چند لحظه در آب گرم قرار دهید.
  5. دستگاه را از برق بیرون بکشید.
  6. لبه های واشر را بلند کنید تا پیچ هایی را که در زیر آستر پلاستیکی قرار دارد را پیدا کنید و آن ها را باز کنید.
  7. واشر را از قفل درب جدا کنید . هنگامی که همه پیچ ها شل شد، واشر درب را باید به راحتی از پشت محافظ پلاستیکی بتوانید بیرون بکشید.
  8. واشر جدید را برداشته و نصب کنید.
  9. یکی از گوشه های آن را در بالای درب یخچال قرار دهید.
  10. لبه واشر جدید را بر روی نگهدارنده فلزی فشار دهید و آن را پشت نگهدارنده فلزی و در اطراف کل محیط درب یخچال بکشید.
  11. بهترین روش این است که از گوشه های بالا شروع کنید.

اگر درب دستگاه شما به خوبی بسته نمی شود، کافی است برای رفع عیب این مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال مجیک بهره مند شوید.

چرا دمای داخل یخچال خیلی گرم است؟ برای رفع این مشکل می توان از خدمات پس از فروش یخچال مجیک استفاده کرد؟

اگر دمای داخل دستگاه گرم است، برای عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر قدیمی مجیک موارد زیر را چک نمایید:

  • درجه دما را تغییر دهید.
  • درجه را در حالت خنک تر قرار دهید و چند ساعت اجازه دهید تا دمای آن تثبیت شود.
  • درب بیش از حد باز می شود و هر بار که درب باز می شود هوای گرم سبب گرم شدن کابین داخلی یخچال می­ شود. مقدار زیادی از غذای گرم ممکن است اخیرا ذخیره شود.
  • صبر کنید تا یخچال و فریزر فرصتی برای رسیدن به دمای مطلوب را داشته باشد.

اگر دمای دستگاه شما خیلی گرم است، برای رفع عیب این مشکل در ابتدا موارد بالا را رعایت نمایید، در غیر این صورت برای رفع این مشکل می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال مجیک بهره مند شوید.

علت سر و صدای عجیب از یخچال چیست؟ چگونه تعمیرات یخچال مجیک در این مواقع

اگر یخچال صدای آزاردهنده ای دارد، برای عیب یابی و تعمیر یخچال مجیک قدیمی موارد زیر را چک نمایید:

  1. یخچال و فریزر هنگامی که فن موتور کندانسور به دلیل انسداد متوقف شود، سر و صداهای بلند ایجاد می کند.
  2. پره های فن ممکن است شکسته باشد و هر بار که می چرخد، صدای ناهنجاری از آن تولید شود.
  3. فاصله یخچال با دیوار بسیار کم است.
  4. سعی کنید یخچال را حداقل در فاصله ده سانتی از دیوار قرار دهید.

اگر دستگاه شما سر و صدای زیادی دارد، در ابتدا فن دستگاه، تراز بودن پایه ها و کمپرسور را چک نمایید تا چنانچه مشکل جزئی بود بتوانید به تعمیر یخچال مجیک در محل خود بپردازید.

چرا یخچال یخ درست نمی­ کند؟ نظر تعمیرکار یخچال مجیک در این باره

یکی از مواردی که تعمیرکاران نمایندگی یخچال فریزر مجیک با آن مواجه می شوند درست نشدن یخ در یخچال می باشد، چنانچه تا به حال با این مشکل مواجه شده اید در ادامه همراه ما باشید.

  1. قالب یخ ساز را بررسی کنید تا ببینید که آیا مکعب های یخی وجود دارد یا خیر.
  2. اگر مکعب های یخ خیلی کوچکی وجود ندارد، باید به دنبال مشکلاتی در مورد سیستم پر کردن آب باشید.
  3. لوله را در قسمت پشت یخساز بررسی کنید تا از عدم یخ زدگی آنها مطمئن شوید.
  4. لوله های خروجی را از شیر تا لوله یخساز بررسی کنید تا در صورت لزوم جایگزین کنید.
  5. دریچه ورودی آب را برای هرگونه انسداد بررسی کنید.

اگر دستگاه شما یخ نمیسازد، برای عیب یابی و رفع مشکل کافی است از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال مجیک در تهران بهره مند شوید.

علت وجود رطوبت در داخل یخچال فریزر چیست؟ نحوه عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر مجیک در این مواقع

وقتی با متخصصین نمایندگی یخچال مجیک هم صحبت می شویم به این نتیجه میرسیم که یکی از خرابی های رایج دستگاه ایجاد رطوبت درون دستگاه می باشد؛ اگر مشکل رطویت در یخچال را تجربه کرده اید در ادامه با نحوه رفع آن همراه ما باشید.

  1. اگر در دمای یخچال تغییری ایجاد نکرده اید یا غذاهای گرم را در یخچال اضافه نکرده اید، رطوبت هوای اطراف یخچال را چک کنید.
  2. در برخی روزها ممکن است رطوبت محیط بیش از اندازه باشد.
  3. در آن صورت تشکیل رطوبت درون یخچال طبیعی است.
  4. درب یخچال ممکن است برای چند ساعت کمی باز مانده باشد.
  5. راه حل این مسئله این است که همیشه اطمینان حاصل کنید که درب یخچال را پس از استفاده از آن کاملا بسته اید.
  6. اگر واشر درب یخچال (مغناطیسی) فرسوده و یا پاره شده باشد، اغلب علت ایجاد رطوبت در یخچال همین مساله است.
  7. واشر درب را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مشکلی وجود ندارد.
  8. می­ توانید آزمون پول را امتحان کنید. درب را با یک اسکناس در بین یخچال و واشر درب ببندید.
  9. در صورتی که بتوانید به راحتی و بدون مقاومت اسکناس را بیرون بکشید، واشر درب دچار مشکل است.
  10. در این صورت باید نسبت به تعویض و یا تعمیر واشر اقدام کنید.

برای عیب یابی مشکل رطوبت در دستگاه خود از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال مجیک در منزل شما بهره مند شوید.

هزینه تعمیر یخچال مجیک

هزینه های تعمیرات یخچال فریزر مجیک در نمایندگی آی پی امداد بر اساس اصل منصفانه بودن قیمت ها و رعایت حقوق مشتریان تعریف می گردد. توجه به پارامترهای مهمی از جمله شفافیت هزینه ها در این مرکز همواره مورد توجه قرار گرفته است.

آی پی امداد برای رفاه حال شما عزیزان، هزینه تعمیرات یخچال مجیک را تحت پوشش قرار داده است تا چنانچه نیاز به تعمیر یخچال مجیک داشتید، بدون دغدغه نسبت به هزینه تعمیرات یخچال اقدام به رفع عیب آن نمایید. ما در آی پی امداد سعی نموده ایم که با استفاده از اصول و قوانین مشتری مداری به تعمیرات لوازم خانگی مجیک شما عزیزان بپردازیم.

در نظر داشته باشید که هزینه تعمیرات یخچال مجیک به دلایل زیر متغیر میباشد:

  1. استفاده از قطعات اصل و فابریک و با کیفیت برای عیب یابی و تعمیر یخچال مجیک؛ نسبت به قطعات بی کیفیت هزینه خدمات را تحت شعاع قرار میدهد.
  2. اینکه مدل یخچال فریزر یا ساید بای ساید مجیک مدرن یا قدیمی باشد، هزینه تعمیرات را تغییر خواهد داد.
  3. ارائه مدت زمان گارانتی خدمات تعمیر یخچال مجیک هزینه تعمیرات را تغییر خواهد داد.

کاربران گرامی در نظر داشته باشید که با استفاده از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال مجیک در محل خود که از قطعات با کیفیت استفاده میشود و در اتمام خدمات به شما ضمانتنامه و فاکتور رسمی تقدیم میگردد، میتوانید به مانند روز اول از دستگاه خود استفاده نمایید و دیگر دغدغه ای بابت عیب یابی و تعمیر آن نداشته باشید.

قیمت تعمیرات یخچال فریزر مجیک در آی پی امداد

اما در آخر برای رعایت حقوق مشتریان (با اینکه طیف قیمتی تعمیرات بسته به مدل دستگاه بسیار متغیر می باشد) با در نظر گرفتن حداقل و حداکثر اقدام به ارائه هزینه تعمیرات یخچال مجیک در قالب یک جدول کرده ایم:

خرابی یخچال مجیک هزینه تعمیر یخچال مجیک
قیمت تعویض لاستیک دور درب یخچال مجیک 350/000 الی 990/000 تومان
هزینه تعویض موتور (کمپرسور) یخچال مجیک 2/500/000 الی 3/500/000 تومان
قیمت تعمیر تایمر یخچال فریزر مجیک 290/000 الی 390/000 تومان
هزینه تعمیر یخساز یخچال مجیک 300/000 الی 800/000 تومان
قیمت تعویض فن یخچال مجیک 150/000 الی 750/000 تومان
هزینه ترموستات یخچال مجیک 190/000 الی 390/000 تومان
قیمت شارژگاز یخچال مجیک 490/000 ال 850/000 تومان
هزینه رفع نشتی آب از یخچال مجیک 150/000 الی 390/000 تومان

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال مجیک در آی پی امداد چه مزایایی برای مصرف کنندگان دارد؟

  • آی پی امداد نمایندگی تعمیر یخچال فریزر مجیک در غرب تهران است.
  • این مجموعه چندین سال است که تجربه عرضه خدمات تخصصی در عرصه تعمیر و تعویض قطعات یخچال را دارا می­ باشد.
  • تعرفه های تعمیر در آی پی امداد بسیار مناسب و رقابتی می­ باشد.
  • اولویت اصلی تکنسین های این مجموعه تعمیرات لوازم خانگی با کمترین هزینه و ارائه خدمات کارآمد و باکیفیت است.
  • پس از پایان هر تعمیر در صورت تعویض قطعات شما از ضمانت نامه 3 الی 12 ماهه بهره مند خواهید شد.
4.6/5 - (8 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار یخچال مجیک MAGIC در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات یخچال مجیک MAGIC در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی یخچال مجیک MAGIC به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر یخچال مجیک MAGIC، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد