logo logo نمایندگی تعمیرات ماکروفر با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

راهنمای خرید مایکروفر

راهنمای خرید مایکروفر
راهنمای خرید مایکروفر
زمان مطالعه: 9 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله راهنمای خرید مایکروفر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از پرکاربردترین لوازم آشپزخانه های امروزی مایکروفر می باشد که این روزها برندهای مختلف مایکروفرهای متعددی را تولید و روانه بازار کرده اند. اگر قصد خرید مایکروویو برای منزل خود داشته باشید، طبیعتا این پرسش برای شما مطرح خواهد بود که کدام ماکروفر بهتر است یا اینکه مایکروفر چی بخریم؟ در همین راستا در این مقاله از آی پی امداد به معرفی و بررسی بهترین مایکروفر موجود در بازار پرداخته ایم تا بتوانیم با ارائه راهنمای خرید مایکروفر این خرید را برای شما راحت تر و لذت بخش تر کنیم. لازم به ذکر است که به کمک نکات خرید ماکروفر در این مقاله می توانید مشخصات یک مایکروفر خوب را پیدا کرده و اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

کاربران گرامی، دیدگاه ها و تجربه های خود را در زمینه راهنمای خرید ماکروفر در بخش دیدگاه های همین مقاله با کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد و سایر کاربران در میان بگذارید.

ماکروفر چی بخریم؟

امروزه مایکروفرها به یکی از لوازم ضروری در آشپزخانه تبدیل شده اند و بسیاری از افراد برای آشپزی آسان و سریع از این دستگاه استفاده می کنند. به طور کلی زمانی که قصد خرید مایکروفر را دارید، ممکن است انتخاب میان مدل ها و برندهای مختلف ماکروفر برای شما دشوار باشد. از این رو پیش از اقدام به خرید ماکروفر باید انواع مدل های این دستگاه و کارایی هریک از آنها را بدانید که بهترین انتخاب را داشته باشید. به طور کلی ماکروفرها با توجه به محل نصب و اندازه در سه دسته ماکروفر رومیزی، بالا اجاقی و توکار تقسیم بندی می شوند. چنانچه این پرسش برای شما ایجاد شده است که مایکروفر چی بخریم و می خواهید بدانید هریک از مدل های این دستگاه چه ویژگی هایی دارند، در ادامه با آی پی امداد همراه باشید.

راهنمای خرید مایکروفر رومیزی

یکی از کاربردی ترین و پرطرفدارترین مدل های مایکروفرها در بازار، مایکروهای رومیزی می باشند. در صورتی که خرید ماکروفر رومیزی را دارید، ابتدا لازم است اطلاعات مورد نیاز در جهت مزایا و معایب این مدل مایکروفر را کسب کنید که در جدول زیر به آن پرداخته ایم.

مزایای ماکروفر رومیزی معایب ماکروفر رومیزی
نصب راحت و آسان اشغال فضای زیاد در آشپزخانه
امکان جابجایی در هر زمان عدم ایجاد طراحی شیک در آشپزخانه
داشتن تنوع در طرح ها و مدل ها نامناسب برای آشپزخانه های کوچک
هزینه مناسب تر نسبت به سایر مدل ها برخورداری از ظرفیت پایین

در ادامه این بخش به بررسی هریگ از ویژگی های ماکروفر رومیزی در زمینه راهنمای خرید مایکروفر برای شما خواهیم پرداخت:

  •  این مدل مایکروفرها از جمله دستگاه های کوچک و قابل حملی هستند که می توان آنها را بر روی پپیشخوان آشپزخانه قرار داد.
  • ماکروفرهای رومیزی دارای انداره معمول 27 (ارتفاع) در 44 (عرض) در 34 (عمق) سانتی متر هستند و ظرفیت آنها از 20 الی 50 لیتر می باشد.
  • توانی که برای این نوع مایکروفرها در نظر گرفته شده است، بین 400 الی 1200 وات می باشد.
  • قیمت این مایکروفرها نسبت به سایر مدل ها مناسب تر بوده و جابجایی آنها نیز کاملا آسان می باشد.
  • البته از آنجایی که ماکروفرهای رومیزی بر روی پیشخوان آشپزخانه قرار می گیرند، فضای زیادی از آشپزخانه را اشغال کرده و برای آشپزخانه های بزرگ مناسب هستند.

راهنمای خرید مایکروفر رومیزی

راهنمای خرید مایکروفر بالا اجاقی

از دیگر مدل های مایکروفرها که این روزها طرفداران خاص خود را پیدا کرده اند، ماکروفرهای بالا اجاقی هستند. در زمینه راهنمای خرید مایکروویو قصد داریم به بررسی مزایا و معایب استفاده از این دستگاه بپردازیم.

مزایای ماکروفر بالا اجاقی معایب ماکروفر بالا اجاقی
ایجاد طراحی بسیار مدرن برای آشپزخانه عدم امکان جابجایی و جدا کردن دستگاه
مناسب برای آشپزخانه های کوچک لزوم ایجاد مکانی خاص برای نصب ماکروفر
برخورداری از سیستم تهویه قیمت بالاتر نسبت به ماکروفر رومیزی
داشتن چراغ هایی برای روشن کردن محیط نصب و راه اندازی سخت تر

حال که به بررسی مزایا و معایب ماکروفرهای بالا اجاقی پرداختیم، قصد داریم ویژگی های این محصول را برای شما شرح دهیم تا بتوانید اقدام به خرید بهترین مایکروفر نمایید:

  • مایکروفرهای بالا اجاقی همانطور که از اسمشان پیداست، در قسمت بالای اجاق گاز نصب می شوند.
  • این نوع ماکروفرها دارای فن هایی مخصوص هستند که می توانند هرگونه بو و بخار ناشی از پخت و پز غذا را جذ نمایند و عملکری شبیه به هود داشته باشد.
  • همچنین چراغ هایی برای این نوع مایکروفرها تعبیه شده است که می توانند فضای روی اجاق گاز را روشن نمایند.
  • توان این مایکروفرها بین 600 الی 1200 وات بوده و با ظرفیت های 25 الی 70 لیتر در بازار موجود می باشند.
  • ابعاد این مایکروفرها معمولا 40*76*38 سانتی متر بوده و نیاز به ایجاد یک فضای خاص در بالای اجاق گاز برای نصب و راه اندازی خواهند داشت.

راهنمای خرید مایکروفر بالا اجاقی

راهنمای خرید مایکروفر توکار یا کشویی

آخرین نوع مایکروفر که قصد داریم به بررسی مزایا و معایب آن بپردازیم، مدل توکار یا کشویی است که برای خرید مایکروفر مناسب می توانید جدول زیر را مطالعه نمایید.

مزایای ماکروفر توکار معایب ماکروفر توکار
اشغال فضای کمتر در آشپزخانه نیاز به ایجاد فضای خاص برای نصب ماکروفر
ایجاد ظاهری مدرن و شیک نیاز به نصب توسط متخصص حرفه ای
مناسب برای آشپزخانه های کوچک دشوار بودن امر تعویض ماکروفر
استفاده راحت و آسان قیمت گران تر نسبت به سایر مدل ها

در ادامه راهنمای خرید ماکروفر به بررسی و شرح هریک از ویژگی ها و امکانات این مدل مایکروفرها برای شما خواهیم پرداخت:

  • مایکروفرهای توکار از جدیدترین مدل های موجود در بازار می باشند.
  • این مدل ماکروفرها هیچگونه فضایی را روی پیشخوان آشپزخانه اشغال نکرده و نیاز به ایجاد فضایی خاص برای نصب خواهند داشت.
  • در صورت تمایل به استفاده از مایکروفرهای کشویی باید بدانید که مراحل نصب آن سخت تر بوده و امکان جابجایی دستگاه نیز وجود نخواهد داشت.
  • این نوع مایکروفرها در دسته گران ترین انواع مدل های مایکروفر در بازار محسوب می شوند و ابعاد آنها معمولا 46*60*50 سانتی متر می باشد.
راهنمای خرید مایکروفر توکار

نکاتی که هنگام خرید مایکروفر باید به آن ها دقت کنید

در گذشته هنگامی که قصد خرید ماکروفر را داشتید، شرکت های تولید کننده مایکروفر تنها یک مدل پیش روی شما می گذاشتند و مجبور به انتخاب همان یک مدل می شدید. اما امروزه با افزایش تولیدات مایکروفر و ماکروویو  با ویژگی های ظاهری و امکانات متفاوت دستتان برای انتخاب و خرید مایکروفر خوب باز است. در ادامه این مقاله به شما نکاتی را یادآور می شویم که با در نظر گرفتن هریک از آنها می توانید بهترین انتخاب را جهت خرید ماکروفر داشته باشید. برای انتخاب ماکروفری که با سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد، باید به موارد زیر توجه کنید:

  • بودجه مورد نظر برای خرید
  • امکانات به کار رفته در دستگاه
  • قدرتو توان مایکروفر
  • ابعاد و اندازه دستگاه
  • میزان ظرفیت مایکروفر
  • برند تولیدکننده و گارانتی دستگاه

اهمیت در نظر گرفتن بودجه برای خرید مایکروفر

این نکته که چقدر قصد داریم برای خرید مایکروفر خود هزینه کنید در راهنمای خرید مایکروفر اهمیت زیادی دارد. اگر قیمت دستگاه چندان برایتان مهم نیست، این نوید را به شما می دهیم که مایکروفرهای متنوعی در طرح ها، رنگ ها و امکانات متفاوتی از قبیل امکان تهیه کیک و شیرینی، امکان پخت پیتزا، صفحه نمایش لمسی، عملکرد فوق بی صدا، رنگ های متنوع و … برای شما وجود دارد.  اما اگر بودجه محدودی را برای خرید ماکروفر در نظر گرفته اید، دقت کنید که مایکروفر امکانات حداقلی را داشته باشد.

در نظر گرفتن بودجه برای خرید مایکروفر

البته نوع مارک و برند تولید کننده مایکروفرهای مختلف نیز می تواند در تعیین هزینه خرید این دستگاه موثر واقع شود. به طور کلی مایکروفرهای بالا اجاقی و توکار نسبت به مایکروفرهای رومیزی دارای هزینه خرید گران تری هستند. بنابراین اگر به دنبال خرید مایکروویو با هزینه مناسب هستید، می توانید به سراغ برندهای مختلف مایکروفرهای رومیزی بروید.

بررسی امکانات و فناوری ها در راهنمای خرید ماکروفر

یکی دیگر از مهمترین مسائل به هنگام انتخاب و خرید ماکروفر اطلاع پیدا کردن از فناوری های به کار رفته از دستگاه است. ابتدا پیش از بررسی این مورد باید انتظار خود از یک ماکروفر را مشخص کنید. اینکه قصد دارید از این دستگاه برای انجام چه کاری استفاده کنید، از اهمیت زیادی برخوردار است.

  • از حداقلی ترین امکانات موجود در یک مایکروفر این است که باید قادر باشد غذا بپزد، یخ زدایی کند و غذاهای یخچالی را دوباره گرم کند.
  • برخی از مایکروفرها دارای امکانات دیگری نظیر گریل کردن، قابلیت کانوکشن مایکروفر جهت پخت پیتزا، کیک و …، فناوری اینورتر، پخت نوری، پخت خودکار و سایر قابلیت های هوشمند نیز می باشند.
  • شما می توانید ابتدا میزان انتظار خود از یک کایکروفر را مشخص نموده و سپس با توجه به امکانات مدنظر خود اقدام به خرید مایکروفر مناسب نمایید.

راهنمای خرید ماکروفر توکار و رو کابینتی

راهنمای خرید مایکروفر براساس قدرت و توان دستگاه

نکته بعدی در راهنمای خرید ماکروفر که باید به آن دقت کنید، این است که بدانید ماکروفر با چه قدرتی نیاز دارید، چرا که امروزه مایکروفرهای موجود در بازار با توان حرارتی و توان موتور مختلف در رده بندی های متفاوتی قرار می گیرند. به همین دلیل بررسی این مسئله که چه مایکروفر و با چه قدرتی نیاز دارید، یکی از گام های مهم به هنگام خرید مایکروفر محسوب می شود.

  • به طور کلی قدرت و توان ماکروفرهای مختلف با استفاده از واحد وات اندازه می گردد.
  • بیشترین قدرت بعضی ماکروفرها 600 وات بوده و در بعضی دیگر 1400 وات است.
  • مایکروفرهای بزرگ معمولا توانی برابر با 1000 الی 1600 وات بوده و مایکروفرهای متوسط از توان 800 الی 1000 وات برخوردار هستند.
  • اگر برای پخت مواد غذایی در حجم بالا از ماکروفر استفاده می کنید، به ماکروفر پرقدرت تری احتیاج دارید.
  • چنانچه برای یک الی دو نفر از ماکروفر استفاده می کنید، دستگاه کم قدرت تری کار شما را راه می اندازد.

راهنمای خرید مایکروفر براساس قدرت و توان دستگاه

اهمیت ابعاد و اندازه در راهنمای خرید مایکروفر

فضایی که میخواهید مایکروفر را در آن قرار دهید، نیز بسیار حائز اهمیت است. به طور کلی باید به اندازه ماکروفری که قصد خرید آن را دارید، توجه کنید. هم از نظر جایی که در آشپزخانه برای آن در نظر گرفته اید و هم اینکه ماکروفرهای بزرگتر در هر بار پخت مقدار ماده غذایی بیشتری در خود جای می دهند. همچنین بهتر است پیش از آنکه برای خرید ماکروفر اقدام کنید، جای قرار دادن آن را در آشپزخانه مشخص کنید. در جدول زیر به بررسی ابعاد هریک از مدل های مختلف مایکروفر و فضای مورد نیاز در آشپزخانه برای آنها خواهیم پرداخت.

نوع مایکروفر ابعاد (سانتی متر) ظرفیت توان (وات)
رومیزی 27 * 44 * 34 15 تا 70 لیتر 400 الی 1200
بالا اجاقی 40 * 76 * 38 15 تا 70 لیتر 600 الی 1200
توکار 46 * 60 * 55 15 تا 70 لیتر 600 الی 1200

اهمیت ابعاد و اندازه در راهنمای خرید مایکروفر

اهمیت بررسی میزان ظرفیت برای خرید مایکروفر

به طور کلی اینکه بتوانید مایکروفری با نوع پخت و پز و تعداد اعضای خانواده خود خریداری کنید، از اهمیت زیادی برخوردار است. از این رو باید با توجه به اندازه های خود اقدام به خرید مایکروفر با ظرفیت و اندازه مناسب نمایید. به طور کلی ظرفیتی که برای مایکروفرهای مختلف در نظر گرفته شده است، از کمتر از 28 لیتر تا 56 لیتر متفاوت بوده و با ابعاد بیرونی دستگاه رابطع مستقیمی دارد. در جدول زیر ظرفیت داخلی مایکروفرهای مختلف براساس تعداد خانوار و امکانات دستگاه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اندازه خانواده نوع مایکروفر ظرفیت مایکروفر
2 تا 4 نفره پخت و پز ساده / گرم کردن غذا / یخ زدایی 15-20 لیتر
2 تا 4 نفره پخت و پز / یخزدایی / گرم کردن / گریل / برشته کردن 21-30 لیتر
4 تا 6 نفره پخت و پز ساده / گرم کردن غذا / یخ زدایی 25-30 لیتر
4 تا 6 نفره پخت و پز / یخزدایی / گرم کردن / گریل / برشته کردن 32 لیتر به بالا

بررسی میزان ظرفیت برای خرید مایکروفر

بررسی برند تولید کننده و گارانتی در راهنمای خرید مایکروویو

از دیگر موارد مهم در راهنمای خرید مایکروفر می توان به برند تولید کننده دستگاه و همچنین ضمانت نامه و گارانتی محصول مورد نظر اشاره داشت. به طور کلی مایکروفرهایی که امروزه در بازار لوازم خانگی موجود هستند، توسط برندهای خارجی و ایرانی مخنلفی تولید و عرضه می شوند. هریک از این محصولات دارای کیفیت ها، امکانات و ویژگی های متفاوتی هستند که شما می توانید با توجه به نکاتی که ذکر شد، اقدام به بررسی و خرید ماکروفر مدنظر خود نمایید. همچنین داشتن گارانتی محصول مهمترین فاکتوری است که باید به آن توجه داشته باشید تا در صورت بروز هرگونه مشکل در کارکرد دستگاه بتوانید از خدمات پس از فروش آن استفاده نمایید.

راهنمای خرید بهترین مارک ماکروفر و مایکروویو

در این قسمت از مقاله راهنمای خرید مایکروفر به سراغ نظرات کاربران مایکروفر و نظر تخصصی تعمیرکاران ماکروفر رفته ایم تا با هم به پرسش مهم و متداول ماکروفر چی بخریم پاسخ دهیم. برخی از مهم ترین و محبوب ترین برندهای تولید کننده مایکروفر در جهان که مورد علاقه خریداران ایرانی هستند و در بازار فروش لوازم خانگی در دسته محصولات پرفروش قرار دارند، عبارتند از:

  • سامسونگ
  • الجی
  • فلر
  • کنوود
  • هاردستون
  • دوو
  • کرال
  • پاناسونیک
  •  و …

نظر کاربران در راهنمای خرید ماکروفر سامسونگ

نظر کاربران در راهنمای خرید ماکروفر سامسونگ

مزایای مایکروفر سامسونگ از نظر مصرف کنندگان

  • آپشن سرخ کردن سالم (باکمترین میزان روغن)
  • قدرت بالا
  • کارایی قابل قبول
  • امکانات متنوع
  • طراحی بسیار شیک و مدرن
  • عملکرد بی صدا

معایب مایکروفر سامسونگ از نظر مصرف کنندگان

  • ماکروفر سامسونگ در جعبه خود دفترچه راهنما به زبان فارسی ندارد.
  • خدمات پس از فروش مایکروفر سامسونگ در ایران ضعیف است.

نظر کاربران در راهنمای خرید مایکروفر ال جی

نظر کاربران در راهنمای خرید ماکروفر ال جی

مزایای مایکروفر ال جی از نظر مصرف کنندگان

  • طراحی زیبا و شکیل
  • آپشن های متنوع نسبت به دیگر برندها
  • بی صدا
  • برنامه پخت متنوع

معایب مایکروفر ال جی از نظر مصرف کنندگان

  • در برخی مدل ها باز و بسته کردن درب کمی سخت است.
  • خدمات پس از فوش مایکروفر های ال جی در ایران بسار ضعیف است.

نظر کاربران در راهنمای خرید ماکروفر هاردستون

نظر کاربران در راهنمای خرید ماکروفر هاردستون

مزایای مایکروفر هاردستون از نظر مصرف کنندگان

  • کاربری ساده
  • طراحی زیبا
  • قیمت مناسب نسبت به کارایی
  • کیفیت قابل قبول
  • گارانتی عالی
  • تقریبا بی صدا

معایب مایکروفر هاردستون از نظر مصرف کنندگان

  • کیفیت دستگاه پس از مدتی پایین می آید.
  • صدای آلارم پایان پخت ضعیف است.

نظر کاربران در راهنمای خرید ماکروفر فلر

نظر کاربران در راهنمای خرید ماکروفر فلر

مزایای مایکروفر فلر از نظر مصرف کنندگان

  • کارایی مطلوب را ارائه می دهد.
  • قیمت نسبت به عملکرد مناسب است.
  • کم مصرف
  • آپشن های مورد نیاز کاربر در ان تعبیه شده است.
  • طراحی زیبا
  • سرعت بالای عملکرد
  • سهولت استفاده
  • جنس بدنه خوب
  • برندی معتبر در ماکروفرها

معایب مایکروفر فلر از نظر مصرف کنندگان

  • قدرت گریل ضعیف
  • تولید صدا در هنگام کارکرد

نظر کاربران در راهنمای خرید مایکروفر دوو

نظر کاربران در مورد مایکروفر های دوو

مزایای مایکروفر دوو از نظر مصرف کنندگان

  • پس از 14 سال استفاده هنوز تعمیر نشده است و کارایی خوبی دارد.
  • سهولت استفاده
  • طراحی مطلوب
  • عملکرد پخت و پز عالی
  • ارائه انواع پخت مواد غذایی به نحو عالی

معایب مایکروفر دوو از نظر مصرف کنندگان

  • قدرت پایین نسبت به دیگر برندهای هم قیمت
  • خدمات پس از فروش خوب نیست.

نظر کاربران در راهنمای خرید مایکروفر کرال

نظر کاربران در مورد مایکروفر های کرال

مزایای مایکروفر کرال از نظر مصرف کنندگان

  • جابه جایی راحت
  • قیمت مناسب این محصولات
  • طول عمر بالا

معایب مایکروفر کرال از نظر مصرف کنندگان

  • با توجه به اینکه مارک معروفی نیست قیمت بالایی دارد.
  • مصرف بالای انرژی

نظر کاربران در راهنمای خرید ماکروفر پاناسونیک

نظر کاربران در مورد ماکروفر پاناسونیک

مزایای مایکروفر پاناسونیک از نظر مصرف کنندگان

  • کیفیت ساخت مطلوب
  • قیمت مناسب
  • قدرت بالا
  • بدنه باکیفیت

معایب مایکروفر پاناسونیک از نظر مصرف کنندگان

  • قیمت نسبتا بالا
  • نیاز به سرویس های سالانه
  • خدمات پس از فروش ضعیف

نظر کاربران راهنمای خرید مایکروفر کنوود

نظر کاربران راهنمای خرید مایکروفر کنوود

مزایای مایکروفر کنوود از نظر مصرف کنندگان

  • کیفیت خوب
  • کاربری آسان
  • ظاهر شیک و جذاب
  • قیمت ارزنده

معایب مایکروفر کنوود از نظر مصرف کنندگان

  • نیاز به سرویس های سالانه
  • خدمات پس از فروش ضعیف

خلاصه مقاله راهنمای خرید مایکروفر در آی پی امداد

در این مقاله به صورت کامل به بررسی مدل های مختلف مایکروفر توکار، رومیزی و بالا اجاقی پرداختیم و مزایا و معایب هریک را برای شما ذکر کردیم. همچنین به بررسی بهترین مارک مایکروفر در بازار و نکات مهم در بررسی مشخصات یک مایکروفر خوب پرداخته شد. اگر با مطالعه راهنمای خرید مایکروفر به صورت مفصل نتونستید به تمام سوالات خود پاسخ دهید، به شما پیشنهاد می کنیم تا در ادامه برای انجام خرید خود از نظر متخصصین آی پی امداد کمک بگیرید. اگر قصد خرید ماکروفر را دارید، لازم است نکاتی را به یاد داشته باشید:

  • چنانچه فضای آشپزخانه شما کوچک و محدود می باشد، می توانید اقدام به خرید ماکروفرهای بالا اجاقی یا مایکروفرهای توکار نمایید.
  • همچنین اگر آشپزخانه شما دارای فضای بزرگی است، می توانید مدل های مختلف مایکروفرهای رومیزی را خریداری نمایید.
  • اگر نمی خواهید هزینه زیادی را صرف خرید مایکروفر نمایید، می توانید به سراغ مدل های متنوع ماکروفرهای رومیزی بروید که قیمت مناسب تری دارند.
  • در صورتی که قصد جابجایی از منزل خود را دارید، خرید ماکروفر توکار یا بالا اجاقی برای شما مناسب نبوده و باید ماکروفر رومیزی بخرید.
  • چنانچه اقدام به خرید مدل های توکار یا بالا اجاقی مایکروفر نمایید، باید دقت داشته باشید که امکان تعویض آنها وجود نخواهد داشت.
  • چنانچه خانواده پرجمعیتی دارید، لازم است مایکروفری با ظرفیت 32 لیتر به بالا و توان بیشتر و در صورت زوج یا کم چمعیت بودن خانواده می توانید مایکروفری با ظرفیت 15 الی 30 لیتر با توان کمتر خریداری کنید.
4.6/5 - (11 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

12 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • علیرضا محصصی فر 13 اسفند 1402

    سلام عرض ادب میخواستم بپرسم پیشنهاد شما بین دستگاه مایکروفر ال جی ۸۲۶۵ و ۸۰۴۰ کدوم مدل هست؟ ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 13 اسفند 1402

      درود، مایکروفر ال جی ۸۲۶۵ دارای ظرفیت و توان خروجی بالاتری بوده و از برنامه های پخت و قابلیت های بیشتری برخوردار است. با توجه به موارد ذکر شده، اگر به دنبال مایکروفر با ظرفیت بیشتر، توان خروجی بیشتر، قابلیت پخت ترکیبی و برنامه‌ های پخت بیشتر هستید، مایکروفر ال جی ۸۲۶۵ انتخاب مناسب‌ تری برای شما است. اما اگر به دنبال مایکروفر با قیمت مناسب‌ تر هستید، مایکروفر ال جی ۸۰۴۰ می‌ تواند گزینه بهتری باشد.

      پاسخ دادن
  • وحید 20 بهمن 1402

    سلام لطفا مایکروویو مناسب نسبت به کارایی زیر ۲۰ یا ۲۵ تومان و زیر ۱۰ تومان که حجم اش هم خوب باشه بالای ۳۲ لیتر یا ۴۲ لیتر

    پاسخ دادن
  • پروین آصفی 11 دی 1402

    دورد بر شما برا خرید ماکروفر پاناسونیک مدل gs595a دسته دوم راهنمایی میخواستم که هنگام بازدید به کدام قسمت باید توجه زیادی داشته باشم اصلا ارزش خرید داره یا منصرف بشم از خریدش کمال تشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 11 دی 1402

      درود، اگر ماکروفر پاناسونیک از نوع اینورتر باشد، بسیار باکیفیت و اصلی می باشد. هنگام خرید دکمه ها، صفحه تاچ و گرمایش مایکروفر را بررسی کنید و اگر سالم باشند، مشکلی ندارد.

      پاسخ دادن
  • کری 20 مرداد 1402

    سلام می خوام یک مایکرو فر خوب برای منزل بخرم پیشنهاد ال جی ۸۲۶۵ شده نمی دونم خوب است یا خیر می گن کانوکشن چون نداره نمی شه باهاش پخت و پز کرد پیتزا پخت فقط برای گرم کردن و یخ زدایی خوبه لطفا اگر اطلاعاتی دارید راهنمایی بفرمایید در مورد کن هم اگر خوب است بفرمایید با تشکر

    پاسخ دادن
  • صیدآبادی 29 تیر 1402

    با سلام، پیشنهاد خرید مایکروویو تکنو مدل 342 را دادند. من فکر می کنم با توجه یه اینکه این برند ایرانی هست، مناسب برای خرید نباشه. نظر شما چیست؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 29 تیر 1402

      درود، ماکروفرهای برند تکنو اگرچه ایرانی هستند، اما کیفیت مناسبی دارند و در صورت خرابی، قطعات آنها موجود هستند.

      پاسخ دادن
  • زهره اسلامی 28 خرداد 1402

    سلام خسته نباشید. تکنولوژی اینورتر و کانوکشن فقط در ماکروفرهای مدل بالا هست یا نه؟ ممکنه راهنماییم کنید که یه ماکروفر قیمت مناسب با این فناوری ها بخرم.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 28 خرداد 1402

      درود، تکنولوژی اینورتر که به معنای کم مصرف بودن دستگاه است، می تواند شامل انواع مدل های بالا و معمولی ماکروفرهای بازار باشد که به هنگام خرید هر مدل از مایکروویوها می توانید به اینورتر بودن آن و برخورداری از قابلیت کانوکشن دستگاه توجه داشته باشید.

      پاسخ دادن
  • انسیه 18 اردیبهشت 1402

    خیلی مفیدبود. ممنون

    پاسخ دادن
  • محمود جنامی 11 فروردین 1402

    عالی بود دمتون گرم

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد