logo logo نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

راهنمای استفاده از یخچال آرچلیک

راهنمای استفاده از یخچال آرچلیک
راهنمای استفاده از یخچال آرچلیک
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله راهنمای استفاده از یخچال آرچلیک به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آرچلیک یکشرکت تولید لوازم خانگی ترکیه ای است که چندین سال است که اقدام به تولید لوارزم خانگی و صادرات آن به کشورهای دیگر نموده است، این برند به میزان زیادی توانسته است رضایت مشتریان را بدست آورد و این موضوع به دلیل با کیفیت بودن قطعات این یخچال ها میباشد، اگر شما نیز به تازگی اقدام به خرید یک یخچال آرچلیک نموده اید باید بدانید که برای راه اندازی و استفاده از آن نیاز به یک راهنمای فارسی استفاده از یخچال ارچلیک دارید پس در ادامه با ما همراه باشید.

کاربران گرامی؛ در صورتی که به دفترچه راهنمای یخچال آرچلیک دسترسی ندارید کافیست تا در این مقاله با همراهی متخصصین ای پی امداد از دفرچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال آرچلک استفاده کنید.

نحوه راه اندازی و نصب یخچال آرچلیک انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال آرچلیک نحوه تراز نمودن یخچال آرچلیک در راهنمای آن معرفی دکمه و کلیدهای موجود روی یخچال آرچلیک طریقه تنظیم درجه دمای یخچال آرچلیک انتخاب درجه مناسب دما برای یخچال آرچلیک در زمستان و تابستان نحوه نگهداری از یخچال آرچلیک به هنگام سفر نحوه جابه جایی یخچال آرچلیک در هنگام اثاث کشی نحوه تمیز کردن یخچال آرچلیک نحوه تمیز کردن پشت یخچال (کندانسور یا همان لوله های شبکه ای) یخچال آرچلیک نحوه تمیز کردن قسمت فاضلاب و رفع گرفتگی درین یخچال آرچلیک نحوه خوشبو کردن یخچال آرچلیک زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال آرچلیک نحوه استفاده از یخساز یخچال ساید بای ساید آرچلیک نحوه تعویض فیلتر یخچال آرچلیک نحوه ریست کردن فیلتر آب یخچال آرچلیک نحوه تعویض لامپ یخچال آرچلیک طریقه استفاده از صفحه نمایش یا دیسپلی در یخچال آرچلیک راه های افزایش عمر مفید یخچال آرچلیک بررسی راهنمای استفاده از یخچال آرچلیک به طور کلی

نحوه راه اندازی و نصب یخچال فریزر آرچلیک

پس از اینکه شما مکان یخچال خود را انتخاب نمودید و برای تراز کردن آن نیز اقدامات لازم را انجام دادید مرحله بعدی در راهنمای فارسی استفاده از یخچال آرچلیک چگونگی نصب یخچال میباشد که برای درست انجام دادن این مراحل توسط شما در ادامه میتوانید مطابق با مراحل زیر پیش روید:

  • برای راه اندازی و نصب یخچال آرچلیک پس از تراز کردن آن باید اقدام به قرار دادن کشوها و طبقه های آن نمایید.
  • دقت داشته باشید که بر روی دیواره های یخچال شما شیارهایی برای قرار گرفتن طبقات وجود دارند، که شما میتوانید به آرامی و با فشار دست طبقات را بر روی آنها قرار دهید.
  • پس از این مرحله باید اقدام به قرار دادن کشوهای فریزر نمایید.
  • در صورتی که یخچال ما برای تامین آب آبسردکن و یخساز نیاز به اتصال به شیر ورودی دارد در این مرحله میتوانید این کار را انجام داده .
  • و پس از تنظیم درجه یخچال اقدام به وصل کردن آن به برق نمایید.

انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال آرچلیک

یکی از اصلی ترین مراحل رعایت کردن الگوی مناسب استفاده از یخچال ها انتخاب محل مناسب برای آنهاست که در راهنمای فارسی استفاده از یخچال آرچلیک نیز به آن اشاره شده است، به این منظور برای انتخاب محل مناسب برای قرار دادن یخچال آرچلیک میتوانید از راهنمایی های زیر کمک بگیرید:

  • در صورت نداشتن فضای درون کابینتی برای یخچال های خود بهتر است یک سطح صاف و بدون پستی بلندی را برای یخچال خود در نظر بگیرید اگر در قسمتی از سطح شما برآمدگی و یا فرورفتگی وجود داشت بهتر است با اشیاء کمکی آن سطح را صاف نمایید تا از سقوط یخچال خود جلوگیری نمایید.
  • به این نکته دقت کافی را داشته باشید که یخچال آرچلیک شما به دلیل داشتن مایع گاز یخچال بهتر است در فضایی دور از سایر وسایل گرما زا و قابل استعال مانند گاز سماور و … قرار داشته باشد.
  • سعی کنید فواصل استاندارد قرار گیری یخچال از دیوار و کابینت های اطراف آن را به درستی رعایت نمایید این فاصله در دفترچه راهنمای استفاده از یخچال آرچلیک 20 سانتی متر در نظر گرفته شده است.
  • به این نکته توجه داشته باشید که یخچال شما باید در فضایی به دور از تابش مستقیم آفتاب قرار داشته باشد.

نحوه تراز نمودن یخچال آرچلیک در راهنمای فارسی

پس از تحویل گرفتن یخچالتان و اتخاب محل مناسب برای قرار دادن آن کاری که باید انجام بدهید تراز کردن یخچالتان است که با انجام صحیح این کار میتوانید به افزایش بهره وری دستگاه خود نیز اضافه کنید، در ادامه نحوه تراز نمودن یخچال آرچلیک در راهنمای فارسی را برای شما آورده ایم:

  • دقت داشته باشید که دنبال کردن صحیح روش تراز کردن یخچال موجب گردش درست گاز آن شده و با این کار به تنظیم دمای درست یخچال شما کمک میشود به همین دلیل در قسمت های ابتدایی دفترچه فارسی راهنمای استفاده از یخچال آرچلیک به آن اشاره شده است.
  • سعی کنید یک فضای صاف و هم سطح در زیر یخچال را برای تراز نمودن یخچال انتخاب نمایید.
  • به منظور تنظیم ارتفاع یخچال توسط این پایه ها میتوانید آنها را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید.
  • در برخی مدل های ساید بای ساید یخچال آرچلیک مشاهده میکنیم که یخچال هم پایه و هم غلتک دارد که برای تنظیم آنها باید برای بالا بردن پایه ها را به اندازه استاندارد تنظیم کرده و پس از آن زمانی که غلتک ها از زمین بلند شدند آنها را قفل و ثابت نمایید.

معرفی دکمه و کلیدهای موجود روی یخچال آرچلیک

به منظور انجام تنظیمات دما و تغییرات آن شما نیاز دارید که از دکمه ها و کلیدهای یخچال آرچلیک که بر روی درب قسمت فریزر آن قرار دارد استفاده نمایید به این منظور نیز میتوانید از تصاویر دفترچه راهنمای فارسی یخچال آرچلیک خود استفاده نمایید هم چنین میتوانید از موارد زیر برای آشنایی با این دکمه ها استفاده نمایید:

دکمه های یخچال آرچلیک معنای دکمه های یخچال
home وارد شدن به تنظیمات
fridge تغییر دمای یخچال
freezer تغییر دمای فریزر
lock قفل کلیه عملیات ها
Power Freeze انجماد سریع مواد غذایی
Power Cool سرد کردن سریع مواد غذایی در یخچال
Child Lock قفل کودک

نحوه تنظیم دمای یخچال آرچلیک به چه صورت است؟

شما می توانید از کلید Freezer در پنل نمایشگر یخچال آرچلیک برای تنظیم دمای داخلی فریزر استفاده نمایید. با فشار دادن این دکمه امکان تغییر دمای فریزر را خواهید داشت که بهتر است دمای فریزر را روی 18- قرار دهید. کلید Fridge نیز بر روی نمایشگر مدل های مختلف یخچال های آرچلیک تعبیه شده است که این کلید برای تنظیم دمای کابین یخچال کاربرد دارد. از این رو با فشار دادن این دکمه می توانید دمای محفظه یخچال را تغییر دهید که دمای مناسب برای این قسمت یخچال حدود 4+ درجه است.

انتخاب درجه مناسب دما برای یخچال آرچلیک در زمستان و تابستان

همانطور که میدانید انتخاب درجه مناسب دما برای یخچال آرچلیک با توجه به دمای محیط شما و به منظور جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی انجام میشود برای این کار و با توجه به توضیحات راهنمای فارسی استفاده از یخچال آرچلیک میتوانید این تنظیمات را مطابق زیر انجام دهید:

  • برای انتخاب درجه مناسب دما در فصل تابستان برای یخچال آرچلیک میتوانید این دما را بر روی 5 قرار دهید و برای فریزر آن را روی درجه منفی 19 قرار دهید.
  • در فصل زمستان دمای یخچال خود را روی 1 یا 2 گذاشته و دمای فریزر خود را روی منفی 15 قرار دهید.

چگونه پیش از رفتن به سفر از یخچال آرچلیک نگهداری کنیم؟

پیش از هر کاری بر اساس مدت سفر باید مشخص نمایید که قبل از رفتن باید چه اقداماتی را انجام دهید. در شرایطی که سفر شما مدت کوتاهی دارد، تنها کافی است مواد فاسد شدنی را از یخچال خارج نمایید. پس از خارج نمودن مواد فاسد شدنی، باقی مواد موجود در یخچال را در ظرف و به شکل بسته بندی در یخچال قرار دهید. پیش از رفتن به سفر حتما دمای یخچال خود را چک نمایید. توصیه می شود دو شاخه یخچال را مستقیما به برق شهری متصل نکنید و حتما از محافظ برق استفاده نمایید. بهتر است از مواد غذایی بو دار مانند سیر یا پیاز که در طولانی مدت بوی بیشتری ایجاد می کنند در طول مدت سفر در یخچال نگهداری نکنید. در مدتی که در سفر هستید، یخچال را از لوازم گرما زا دور نمایید.

نحوه جابه جایی یخچال آرچلیک در هنگام اثاث کشی

با توجه به سنگین و بزرگ بودن ابعاد یخچال برای جابه جایی و جلوگیری از وارد شدن آسیب به آن بهتر است مراحل زیر را جهت نحوه جا به جایی یخچال تکنوکیت در هنگام اثاث کشی انجام دهید:

  • اولین نکته ای که در راهنمای فارسی استفاده از یخچال آرچلیک در هنگام جا به جایی به آن اشاره شده است این موضوع میباشد که در ابتدا یخچال خود را به طور کامل تخلیه نمایید.
  • پس از ان اقدام به بیرون آوردن طبقه ها و کشوی یخچال خود نمایید.
  • بعد از این مرحله یخچال خود را از برق کشیده و منتظر میمانیم که اگر برفک یا یخ زدگی در یخچال وجود دارد آب شود.
  • بعد از آن به کمک یک طناب اقدام به بستن دور یخچال به منظور باز نشدن درب آن مینمایید.
  • در این مرحله میتوانید به کمک یک پلاستیک حباب دار دور تا دور یخچال خود را بپوشانید تا در هنگام جا به جایی دچار خط و خش نگردد.
  • در هنگام حمل نیز به این نکته توجه داشته باشید که یخچال نباید از حالت عمودی خارج گردد.
  • زیرا ممکن است با افقی کردن یخچال گاز آن از محل خود خارج شده و باعث آسیب رسیدن به یخچال بعد از راه اندازی مجدد گردد.

نحوه تمیز کردن یخچال آرچلیک

شستشوی یخچال یکی از نکات مهمی است که همواره در قسمت های مختلف راهنمای فارسی استفاده از یخچال آرچلیک به آن اشاره شده است، زیرا این مکان دقیقا مکانی است که مواد غذایی که ما میخوریم در آن قرار دارد و به دنبال آلوده بودن ممکن است سبب بیماری ما گردد. برای آگاهی از نحوه تمیز کردن یخچال آرچلیک میتوانید مطابق مراحل زیر اقدام نمایید:

  • در اولین قدم برای بیرون آوردن مواد غذایی از درون یخچال خود اقدام نمایید تا مواد شوینده به داخل آنها وارد نگردد همچنین بر فضایی داخلی یخچال خود تسلط کامل داشته باشید.
  • پس از آن میتوانید یخچال خود را از برق بکشید.
  • برای تمیز کردن طبقات یخچال آرچلیک خود میتوانید آنها را بیرون آورده و یا در همان محل خودشان به کمک یک دستمال نرم و یک مایع پاک کننده سطوح آنها را تمیز نمایید.
  • برای تمیز کردن بدنه یخچالتان نیز بهتر است از یک دستمال نرم به همراه محلول جوش شیرین و آب ولرم استفاد نمایید.
  • در صورت جدا شدن آبسرد کن یخچال آرچلیک خود آن را چندین مرتبه از آب پر و خالی کنید.
  • پس از انجام این مراحل میتوانید یخچال آرچلیک خود را با رعایت نکات ایمنی توضیح داده شده در دفترچه راهنمای یخچال آرچلیک به برق متصل نمایید.

نحوه تمیز کردن پشت یخچال (کندانسور یا همان لوله های شبکه ای) یخچال آرچلیک

اگر به قسمت پشتی یخچال خود دقت کرده باشید متوجه وجود شبکه ای از لوله های مشکی رنگ که در واقع کندانسور یخچال شما هستند میشوید، شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که در صورت تمیز نکردن و ایجاد گرد و خاک در قسمت های پشتی یخچال و این لوله ها نمیتوانند به درستی عمل برودت را در یخچال ایجاد نمایند. برای نحوه تمیز کردن پشت یخچال آرچلیک میتوانید مطابق با مراحل زیر پیش روید:

  • برای از بین بردن گرد و خاک لوله های شبکه ای پشت دستگاه که میتوانید مکان دقیق آن را در دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال آرچلیک ببینید باید یخچال را کمی جلو کشیده و پس از آن به کمک یک دستمال اقدام به تمیز کردن آن نمایید.
  • پس از آن میتوانید به کمک سری باریک جاروبرقی و یا جاروشارژی اقدام به جمع آوری ذرات باقی مانده گرد و خاک در اطراف این لوله ها نمایید.

نحوه تمیز کردن قسمت فاضلاب و رفع گرفتگی درین یخچال آرچلیک

در قسمت داخلی و پشتی همه یخچال ها محفظه ای وجود دارد که برای تخلیه آب از ناشی از عمل دیفراست قرار داده شده است عمل دیفراست به یخ زدایی در یخچال ها گفته میشود که در اثر آن باید محلی برای تخلی این آب وجود داشته باشد، این محفظه درین یا ناودان ودر اصطلاح عامیانه فاضلاب یخچال نام دارد که گاهی به سبب تمیز نکردن دچار گرفتگی میشود عوارض این گرفتگی را گاهی به صورت تجمع آب در کشوهای یخچال مشاهده میکنیم توجه داشته باشید در صورت دو قلو بودن یخچال شما دارای دو درین میباشد، به منظور تمیز کردن قسمت فاضلاب یخچال و رفع گرفتگی یخچال آرچلیک میتوانید مطابق با مراحل زیر اقدام نمایید:

  • برای تمیز کردن این قسمت میتوانید از یک جسم میله مانند که قابلیت انعطاف نیز دارد مثل یک میله بافتنی و یا سیخ های نازک استفاده نمایید و آن را دورن این محفظه قرار دهید تا در صورت گرفتگی سبب باز شدن آن گردد.
  • پس از آن میتوانید یک قیف در سر درین یخچال آرچلیک قرار داده و مقداری آب جوش برای برطرف کردن چسبندگی و ذرات چسبیده به این قطعه بریزید تا مسیر آن برای آب های ناشی از دیفراست باز گردد.

خوشبو کردن یخچال آرچلیک به کمک روش های ساده

سریع‌ ترین راه هایی که می توان جهت خوشبو کردن یخچال آرچلیک و از بین بردن بوی بد یخچال استفاده نمود، شامل موارد زیر است:

  • سریع‌ ترین راه تمیز کردن کامل و دقیق تمام قسمت‌ های آن است.
  • تمام قفسه‌ ها و طبقات یخچال را خارج کنید. آن‌ ها را شسته و خشک نمایید.
  • فضای داخل یخچال را با استفاده از محلول جوش شیرین و آب یا محلول سرکه و آب به‌ طور کامل پاک کنید.
  • قفسه‌ ها و طبقات را در جای خود قرار دهید و یخچال را به برق وصل نمایید.
  • با تمیز کردن صحیح بوی بد یخچال به‌ طور کامل از بین رفته و بوی مطبوعی ایجاد می شود.
  • برای سرعت بخشیدن به این کار می‌ توانید از بوگیرهای یخچال استفاده کنید.

مدت زمان لازم جهت نگهداری مواد غذایی در یخچال آرچلیک

مدت زمان نگهداری دسر در یخچال آرچلیک و دیگر مواد غذایی مطابق با جدول زیر می باشد:

مدت زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال روز
گوشت پخته 1 تا 2 روز
گوشت گوسفندی کباب شده 3 تا 5 روز
گیلاس 2 تا 3 روز
مرکبات 2 هفته
خربزه، هندوانه، طالبی 1 هفته
گل کلم 1 هفته
کاهو 1 هفته
شیر تازه 5 تا 7 روز
شیر با بسته بندی باز شده 2 تا 3 روز
خامه چربی گرفته 10 روز
خامه چرب 1روز
گوشت گوساله 3 تا 5 روز
مرغ و بوقلمون تکه شده 1 تا 2 روز

چه تنظیماتی را برای استفاده از یخساز یخچال ساید آرچلیک انجام دهیم؟

در بسیاری از مدل های یخچال آرچلیک، زمانی که یخچال روشن می گردد، سیستم یخساز دستگاه نیز فعال گردیده و روشن خواهد شد. اما اگر پس از روشن شدن یخچال متوجه شدید که سیستم یخساز دستگاهتان همچنان غیرفعال است، می توانید دکمه های mute و lock را به صورت همزمان نگه دارید یا دکمه on را فشار دهید تا یخساز یخچال فعال گردد. همچنین در صورتی که قصد دارید به دلایل مختلفی اقدام به غیرفعال سازی یا خاموش کردن یخساز دستگاه خود نمایید، می توانید از دکمه off در یخچال خود استفاده نمایید.

شیوه تعویض فیلتر یخچال آرچلیک

برای اینکه اقدام به تعویض فیلتر یخچال آرچلیک خود نمایید، مطابق با مراحل زیر پیش بروید:

  1. ابتدا جریان آب را قطع کنید.
  2. محل قرارگیری فیلتر یخچال در دستگاه را پیدا کنید. می توانید از دفترچه راهنمای یخچال آرچلیک خود کمک بگیرید.
  3. در برخی مدل ها این مکان در زیر سقف یخچال قرار دارد. پوشش محافظ را به سمت پایین باز کنید.
  4. فیلتر را پایین بیاورید و بدون چرخش به سمت بیرون بکشید.
  5. برای نصب فیلتر جدید، مجددا بدون چرخش فیلتر را تنها به داخل فشار دهید. اکنون فیلتر را بالا ببرید و جریان آب را برقرار کنید.
  6. در صورتی که هیچگونه نشتی نمی بینید، پوشش محافظ را ببندید و از آبسردکن استفاده کنید.
  7. در برخی مدل های ساید، فیلتر در پشت طبقه اول در داخل درب یخچال قرار دارد. طبقه را بردارید.
  8. کمی فیلتر را به بیرون هل دهید و سپس برای تعویض آن فیلتر یخچال را به صورت ساعتگرد بچرخانید.
  9. سپس فیلتر جدید را در سری قرار دهید و ساعتگرد بچرخانید.
  10. مجددا فیلتر را به داخل درب بکشید و طبقه را در جای خود قرار دهید.

نحوه ریست کردن فیلتر آب یخچال آرچلیک

قابلیت ریست کردن فیلتر آب یخچال از این جهت به توانایی های یک یخچال اضافه شده که در صورت مشاهده آب بی کیفیت بتوان آن را اصلاح نمود و همیشه به دنبال تعویض فیلتر آب یخچال نباشیم به این منظور در هنگام مشاهده آبی که کدر و بی کیفیت است پیشنهاد راهنمای فارسی استفاده از یخچال آرچلیک ریست کردن فیلتر آب است که در ادامه به چگونگی آن میپردازیم:

  • به این منظور تنها کافی است از منوی دکمه home یخچال خود وارد شده و پس از فشردن دکمه lock
  • اقدام به نگه داشتن دکمه reset برای مدت 3 ثانیه نمایید.

نحوه تعویض لامپ یخچال آرچلیک

تقریبا همه مدل های یخچال آرچلیک مجهز لامپ های ال ای دی در دیواره پشتی خود هستند که گاهی ممکن است در اثر باز و بسته کردن زیاد و یا بالا بودن عمر دستگاه این لامپ ها دچار سوختگی گردند که در این صورت باید برای تعویض آنها اقدام کرد همچنین برای اطلاع از محل دقیق و نوع لامپ دستگاه خود میتوانید به دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال آرچلیک خود مراجعه کرده و تصویر لامپ دستگاهتان را در آنجا ببینید در ادامه به بررسی نحوه تعویض لامپ یخچال آرچلیک برای شما عزیزان میپردازیم:

  • جهت تعویض لامپ یخچال آرچلیک خود بهتر است قسمت جلویی لامپ خود را خالی نمایید تا در صورت برخورد دست شما به آنها اجسام به بیرون سقوط نکنند.
  • در نظر داشته باشید که در هنگام این کار برق دستگاه را قطع نمایید تا از بروز برق گرفتگی جلوگیری نمایید.
  • پس از آن میتوانید اقدام به باز کردن محفظه لامپ نموده و لامپ معیوب را با لامپ سالم جا به جا نمایید.

طریقه استفاده از صفحه نمایش یا دیسپلی در یخچال ساید بای ساید آرچلیک

صفحه نمایش برندهای مختلف با یکدیگر از نظر شکل ظاهری تفاوت های زیادی دارند اما از نظر ماهیت کلی کارکرد همانطور که در راهنمای فارسی استفاده از یخچال آرچلیک نیز به آن اشاره شده است به منظور استفاده های زیر تعبیه شده اند:

  • نحوه کار با پنل یخچال سایدآرچلیک برای دیدن دمای تنظیم شده برای یخچال و فریزر است.
  • همچنین در مدل های جدید تر این یخچال ها دکمه ها به صورت آیکون های بزرگ بر روی آن قرار داده شده اند و دیگر خبری از کلید بر روی درب یخچال نیست.
  • یکی دیگر از موارد استفاده صفحه نمایش یخچال آرچلیک نشان دادن ارورهای ایجاد شده برای یخچال است که باید در جهت برطرف نمودن آن اقدام نمایید.

راه های افزایش عمر مفید یخچال آرچلیک

یخچال های آرچلیک نیز مانند سایر مدل های انواع یخچال ها در صورت استفاده درست و رعایت الگوی صحیح استفاده میتواند به صورت سال های طولانی برای ما کار کنند در ادامه به بررسی راه های افزایش طول عمر یخچال آرچلیک میپردازیم:

  • یکی از نکاتی که سبب افزایش عمر مفید یخچال آرچلیک شده و در دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال آرچلیک چندین مرتبه به آن اشاره شده است محل قرار گیری یخچال و دور بودن آن از سایر وسایل گرم در آشپزخانه میتواند در بهبود کارایی و افزایش طول عمر یخچال آرچلیک تاثیرگذار باشد.
  • به صورت دوره ای اقدام به سرویس قطعات یخچال خود نمایید.
  • در صورت مشاهده هرگونه تغییر در دمای غیر عادی یخچال در اسرع وقت برای برطرف کردن آن اقدام نمایید.

بررسی راهنمای استفاده از یخچال آرچلیک به طور کلی

دفترچه های فارسی استفاده از یخچال آرچلیک به این هدف طراحی و در دسترس مصرف کنندگان قرار میگیرد تا در صورت استفاده از آن به بهبود کارایی و افزایش رضایتمندی از یخچال شما منجر شود همچنین در نظر داشته باشید با استفاده از مقاله بالا میتوانید از همه قسمت های یخچال آرچلیک خود به صورت درست و اصولی استفاده نمایید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

3 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • مصطفی شیرمحمدی 03 اسفند 1402

    سلام من فریزر آرچلیک دارم. ارور error E4 رو نمایش میده ولی داره کارشو میکنه، مشکل چیه و چقدر هزینه داره؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 03 اسفند 1402

      درود، المنت، ترموفیوز یا سنسور دیفراست یخچال خراب شده است که باید بررسی شود. شما می توانید هریک از این قطعات را با اهم متر تست کنید. اگر اهم بی‌ نهایت نشان داده شود، قطعه مورد نظر خراب بوده و می توانید برای تعویض آن از تعمیرکار آی پی امداد کمک بگیرید.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد