logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

دلیل گرم نکردن آب در لباسشویی

دلیل گرم نکردن آب در لباسشویی
دلیل گرم نکردن آب در لباسشویی
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله دلیل گرم نکردن آب در لباسشویی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از مشکلاتی که در برخی از ماشین لباسشویی ها دیده می شود، این است که آب گرم نمی شود و لباس ها تنها با آب سرد شسته می شوند. این مسئله می تواند منجر به تمیز شسته نشدن لباس ها و بروز مشکلات مختلفی در عملکرد لباسشویی شده و باید در سریع ترین زمان برطرف گردد. از این رو در این مقاله، دلیل گرم نکردن آب در لباسشویی به همراه قطعاتی که برای رفع این مشکل باید بررسی شوند و نحوه بررسی آنها را برای شما شرح داده ایم. همچنین کارشناس متخصص آی پی امداد در یک فیلم آموزشی، به زبان ساده دلایل بروز این مشکل را برای شما توضیح داده است. بنابراین اگر شما نیز با مشکل گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی خود مواجه شده و به دنبال رفع آن هستید، می توانید به مطالعه این مقاله بپردازید.

کاربران گرامی هرگونه سوالی درباره علت گرم نکردن آب در ماشین لباسشویی دارید کافی است در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) پرسش نمایید تا تعمیرکاران مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشند.

ویدیو آموزشی علت گرم نشدن آب ماشین لباسشویی

در بخش ابتدایی این مقاله، یک فیلم آموزشی برای شما آماده کرده ایم که می تواند به شما کمک زیادی در زمینه عیب یابی و رفع مشکل گرم نکردن آب لباسشویی نماید. در این ویدیو، تکنسین متخصص آی پی امداد دلایل بروز این مشکل را به همراه راهکارهای رفع آن برای شما توضیح داده است.

ماشین لباسشویی چگونه آب را گرم می کند؟

پیش از اینکه به شما بگوییم چرا آب گرم وارد ماشین لباسشویی نمی شود، قصد داریم روند ایجاد آب گرم در دستگاه را برای شما توضیح دهیم تا علت های بروز این مشکل را بهتر درک کنید. در ابتدای فرآیند شستشوی لباسشویی، آبگیری توسط شیربرقی انجام می شود و بعد از آبگیری، موتور لباسشویی آبکش را به چپ و راست می چرخاند. حالا زمان گرم شدن آب است. اما چگونه آب در لباسشویی گرم می شود؟

  • برد الکترونیکی یا تایمر در زمان مشخص، بعد از آبگیری و چرخش دیگ، المنت را در مدار قرار می دهد.
  • المنت روشن می شود و آب داخل لباسشویی برای شستشو گرم می‌ گردد.
  • ترموستات در مدل های قدیمی و سنسور در مدل های جدیدتر، وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارند.
  • بعد از اینکه آب به دمای مورد نیاز برای شستشو رسید، سنسور یا ترموستات به برد الکترونیکی یا تایمر اطلاع می دهند.
  • سپس برد الکترونیکی یا تایمر، المنت را از مدار قطع می کند و المنت خاموش می شود.
  • توجه داشته باشید که در فرآیند شستشوی لباسشویی، یک بار المنت در مدار قرار می گیرد و آب گرم می شود.

چرا آب گرم وارد ماشین لباسشویی نمی شود؟ عیب یابی + راه‌حل

یکی از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است بسیاری از کاربران لباسشویی های مختلف با آن مواجه شوند، گرم نشدن آب درون دستگاه است. آب گرم برای حل شدن مواد شوینده و لکه‌ ها ضروری است. بدون آب گرم، لباس‌ ها به طور کامل تمیز نمی‌ شوند. همچنین شستشو با آب سرد به خصوص برای لباس های ظریف و حساس می تواند آسیب زا باشد. از این رو لازم است سریعا این مشکل را بررسی و برطرف نمایید. در این بخش به 6 دلیل گرم نشدن آب در لباسشویی و شرح کامل عیب یابی آنها می پردازیم:

  1. معیوب بودن ترموستات یا المنت
  2. خرابی تایمر یا برد الکترونیکی
  3. انتخاب دمای آب نامناسب
  4. خراب شدن هیدروستات
  5. مشکل در شلنگ آب
  6. ایراد در شیر برقی

در ادامه به بررسی علت بروز هریک از

1. ایراد در ترموستات یا المنت لباسشویی

یکی از دلایل گرم نشدن آب در لباسشویی، خراب بودن ترموستات یا المنت می‌باشد. المنت وظیفه اصلی گرم کردن آب در لباسشویی را بر عهده دارد. اگر المنت لباسشویی بسوزد یا اتصالات آن با برد الکترونیکی مشکل داشته باشد، آب گرم نمی شود. ترموستات نیز وظیفه دارد دمای آب را در ماشین لباسشویی تنظیم کند. اگر ترموستات خراب شود، دمای آب را به درستی تشخیص نخواهد داد. در این صورت، المنت ماشین لباسشویی روشن نمی شود و آب گرم وارد دستگاه ننخواهد شد.

  • در ابتدا بررسی نمایید تا اتصال بین المنت و برد الکترونیکی جدا نشده باشد و در آخر خرابی خود المنت چک شود.
  • در مدل های قدیمی ترموستات و در مدل های جدید سنسور المنت، وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارند.
  • اگر ترموستات یا سنسور المنت خراب شود و یا سیم ‌هایی که به آن متصل می باشند، مشکل داشته باشد و یا کلا جدا شده باشد، در فرآیند گرم شدن آب لباسشویی تداخل ایجاد می‌ شود.
  • اگر ترموستات، سنسور یا المنت لباسشویی شما خراب شده باشند، باید آنها را تعویض کنید.

خرابی ترموستات باعث گرم نشدن آب در لباسشویی میشود

2. خرابی برد الکترونیکی یا تایمر ماشین لباسشویی

در مدل های قدیمی تایمر و در مدل های جدید برد الکترونیکی، مغز لباسشویی و فرمان دهنده قطعات می باشد. همانطور که در بالا با فرآیند گرم شدن آب در لباسشویی آشنا شدید، می دانید که روشن یا خاموش کردن المنت به عهده این قطعات می باشد. بنابراین اگر تایمر یا برد الکترونیکی مشکل داشته باشند، آب لباسشویی گرم نمی شود. همچنین امکان دارد اتصالات بین المنت، سنسور و ترموستات به برد الکترونیکی مشکل داشته باشد.

تایمرها ابزاری هستند که زمان شستشو را در لباسشویی مشخص می‌کنند. برای شست‌شو های دستی، لباس های ابریشمی، لباس های پشمی، خشک کن، اتوکشی و دیگر برنامه های شست و شو، تایمر زمان مخصوص به خود را دارا می باشد و گاهاً مشاهده گردیده است که به طور مثال هنگامی که برنامه ی شست و شوی دستی را انتخاب می کنیم، آب به خوبی گرم می شود ولی هنگامی که برنامه شستشو را به لباس‌های پشمی تغییر می دهیم، می بینیم که آب گرم نمی شود. پس اشکال کار در تایمر می باشد.

  • تایمر بر روی برد لباسشویی نصب می باشد. اگر تایمر خراب باشد، باید از روی برد جدا شده و آن را تعمیر کرد.
  • همچنین در اکثر مواقع تایمر یا برد لباسشویی قابل تعمیر است و نیازی به تعویض نیست.
  • از آنجایی که عیب یابی و تعمیر برد یا تایمر در ماشین لباسشویی امری تخصصی است، بهتر است برای انجام این کار از تکنسین های متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

خرابی تایمر باعث گرم نشدن آب لباسشویی میشود

3. انتخاب دمای نامناسب آب در لباسشویی

انتخاب دمای نامناسب به طور مستقیم باعث گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی نمی شود، اما می تواند به طور غیرمستقیم بر عملکرد سیستم گرمایش آب و عدم گرم شدن آن تاثیر بگذارد. اگر دمای آب را بالاتر از حد مجاز (60 درجه سانتی گراد) تنظیم کنید، ممکن است سیستم ایمنی ماشین لباسشویی فعال شده و از گرم شدن آب جلوگیری کند. این کار به منظور جلوگیری از آسیب به لباس ها و اتلاف انرژی صورت می گیرد. در این حالت، ماشین لباسشویی به شما اخطار می دهد و ممکن است برنامه شستشو را متوقف کند. همچنین اگر دمای آب را خیلی پایین تنظیم کنید، ممکن است المنت یا هیتر به طور کامل فعال نشده و آب به اندازه کافی گرم نشود. این امر نیز می تواند منجر به عدم شستشوی کامل لباس ها و باقی ماندن لکه ها و آلودگی ها شود.

  • برای گرم شدن آب، باید برنامه ای را انتخاب کنید که از آب گرم استفاده می کند.
  • دمای مناسب برای شستشو به نوع لباس، جنس پارچه و میزان آلودگی آن بستگی دارد.
  • بهترین دمای آب برای شستن لباس در لباسشویی بین 30 الی 40 درجه می باشد.

4. خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی

یک دلیل گرم نکردن آب در ماشین لباسشویی، اشکالات به وجود آمده در هیدروستات می باشد. هیدروستات قطعه ای است که سطح آب را در ماشین لباسشویی تنظیم می‌ کند. هیدروستات ها تنظیم اولیه دارند و تنظیمات اولیه توسط کارخانه ها انجام می شود. زمانی که آبگیری توسط شیربرقی انجام می شود، سنسور تشخیص میزان آب (هیدروستات) به برد الکترونیکی اطلاع می دهد تا شیربرقی قطع شود. حالا اگر هیدروستات مشکل داشته باشد، آب وارد و سپس تخلیه می شود. در این بخش با مشکل گرم نکردن آب ماشین لباسشویی به دلیل ایراد در آبگیری مواجه خواهید شد.

  • برای تست هیدروستات ماشین لباسشویی، می توانید از یک اهم متر استفاده کنید.
  • اهم متر را به دو سر ترمینال هیدروستات وصل کنید.
  • اگر هیدروستات سالم باشد، اهم متر باید مقاومت مشخصی را نشان دهد.
  • اگر اهم متر هیچ مقاومتی را نشان ندهد، هیدروستات خراب است و باید تعویض شود.

خرابی هیدروستات لباسشویی باعث گرم نشدن آب میشود

5. مشکل در شیلنگ آب لباسشویی

در پشت ماشین لباسشویی، شیلنگ ورودی آب تعبیه شده است. اگر شلنگ آب ورودی به ماشین لباسشویی مسدود شود، آب به درستی وارد مخزن نشده و المنت یا هیتر فعال نمی شود. در نتیجه، آب گرم نمی گردد. انسداد شلنگ می تواند به دلیل رسوبات، جرم، یا اشیاء خارجی مانند سکه یا گیره مو ایجاد شود. همچنین در صورتی که شلنگ آب ورودی یا خروجی پیچ خورده باشد، جریان آب را مسدود می کند و مانع از گرم شدن آب می شود. پیچ خوردگی شلنگ معمولا به دلیل جابجایی دستگاه یا قرارگیری نامناسب آن ایجاد خواهد شد. توجه نمایید که نیازی نیست شیلنگ ورودی را به شیر آب گرم وصل نمایید. شیر ورودی باید به آب سرد وصل شود تا در زمان مشخص آب توسط المنت گرم شود.

  • در نقطه محل اتصال شیلنگ به جایی که آب از لوله خارج می گردد، یک فیلتر توری تعبیه شده است.
  • کاربرد این فیلتر توری سیمی برای این است که سنگ ریزه و آشغال به ماشین لباسشویی وارد نشود.
  • برای تعویض فیلتر توری لازم است که شیر آب را ببندید. سپس شیلنگ را جدا کرده و توری سیمی را از رسوبات و آشغال های برجای مانده تمیز کنید.
  • اگر تمیز نشده بود، باید یکی دیگر خریداری کرده و آن را نصب کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که لوله آب دچار خوردگی و ساییدگی نشده باشد و کاملا صاف باشد.
  • همچنین  اطمینان حاصل کنید که لوله آب دچار خوردگی و ساییدگی نشده باشد و کاملا صاف باشد.

اشکالات در شیلنگ آب گرم از علت های داغ نشدن آب در ماشین لباسشویی

6. خرابی شیر برقی ماشین لباسشویی

تامین آب در لباسشویی بر عهده شیربرقی می باشد. شیر برقی دارای دو بوبین می باشد که مسئولیت به راه انداختن دریچه ورودی برای تامین آب سرد و آب گرم را عهده ‌دار است. اگر شیر برقی خراب شود، ممکن است آب به درستی وارد مخزن نشده و المنت یا هیتر فعال نشود. در نتیجه، آب گرم نخواهد شد.

  • زمانی که لباسشویی روشن است، بررسی نمایید که جریان برق به بوبین شیربرقی هدایت می شود یا خیر.
  • در صورتیکه برق بر روی بوبین جریان داشت ولی آب وارد نشد، بدین معناست که شیر برقی ماشین لباسشویی خراب شده است و باید آن را تعویض کنید.
  • در صورتی که برق جریان نداشت، باید عوامل دیگر را بررسی نمایید.
  • اگر در قسمت ولتاژ شیر برقی به مشکل برخوردید، می توانید بوبین ها راخاموش کنید و با دستگاهی به نام اهم متر تست نمایید.
  • پس از تست و بررسی اگر هریک از بوبین ها خراب شده و کار نمی کند، باید یک شیر برقی دیگر تهیه نمایید.

بررسی شیر برقی ورودی آب برای رفع مشکل داغ نکردن آب در ماشین لباسشویی

برای تعمیر مشکل گرم نکردن آب لباسشویی با کجا تماس بگیریم؟

در این مقاله از آی پی امداد، تمامی عواملی که منجر به بروز مشکل گرم نکردن آب ماشین لباسشویی می شوند را به صورت کامل مورد بررسی قرار داده و روش های عیب یابی و رفع مشکل را نیز برای شما عزیزان ذکر کردیم. در صورتی که پس از مطالعه این مقاله و مشاهده فیلم آموزشی نتوانستید علت بروز مشکل را عیب یابی و آن را حل کنید، بهتر است از طریق شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 با کارشناسان آی پی امداد تماس بگیرید. تکنسین های متخصص و مجرب این مجموعه همواره آماده کمک رسانی در زمینه تعمیرات لباسشویی به شما می باشند.

4.1/5 - (16 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

51 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محمد علی رضایی 03 فروردین 1403

    سلام خسته نباشید. ماشین لباسشویی پاکشوما دارم ولی دمای آبش همش گرمه سرد نداره اصلا از بیست شروع میشه به بالا

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 03 فروردین 1403

      درود، دمای آب بر روی پنل لباسشویی تعبیه شده است و بهتر است آن را روی 35 یا 40 درجه قرار دهید.

      پاسخ دادن
  • شمس 15 اسفند 1402

    سلام ماشین لباسشویی حایر مدل XQG50-600TXB دارم که مدتیه آب را گرم نمی‌کرد المنت را چک کردم که مقدار ۲۴ اُهم نشان میداد و اتصال بدنه هم نداشت بعد ولتاژ ورودی برای المنت را اندازه گرفتم که فقط ۱۶ ولت داشت ، میشه راهنمایی کنید که برق دوسر المنت از کجا میاد و چطور این مشکل را برطرف کنم ؟؟ توان نوشته شده روی لباسشویی ۱۹۵۰ وات هست ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 اسفند 1402

      درود، لازم است ترموستات یا سنسور نیز به همراه المنت تست نمایید تا بتوانید علت بروز مشکل را تشخیص دهید. هریک از این قطعات نیز از قسمت برد فرمان می گیرند.

      پاسخ دادن
  • دلوين احمدي 10 اسفند 1402

    سلام وقت بخير، لباسشويي من آاگ هستش. قبلا هر دمايي كه تنظيم ميكردم، ميشست. الان ٩٥ هم كه ميزارم، آب كاملا سرده. چطور بايد درستش كنم؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 اسفند 1402

      درود، ترموستات یا المنت لباسشویی خراب بوده و قادر به گرم کردن آن نمی باشد که باید قطعه معیوب تعویض شود.

      پاسخ دادن
  • حسن مهری 13 بهمن 1402

    با سلام لباسشویی بکو داریم که آب گرمش تو همه برنامه ها کار می‌کنه جز برنامه جلوگیری. تازه اینجوری شده از چی می‌تونه باشه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 13 بهمن 1402

      درود، اتصالات، المنت، ترموستات و برد الکترونیکی را بررسی کنید.

      پاسخ دادن
  • ملانی 23 مهر 1402

    سلام خسته نباشید ممنون میشم مشکل من رو حل کنید. من در ترکیه هستم امکان اینکه تلفنی مشکلمو بگم یا از امداد استفاده کنم، ندارم. لباسشویی من وستل هست. ارور ۰۵ میده E05 و چراغ دو چهار چشمک میزنه من رفتم تمیز کننده و جرم گیر گرفتم و رو ۹۰ درجه تنظیم کردم بلکه آهک ها و رسوبات بره و آب رو گرم کنه اما تغییری نکرد. اینم میدونم این ارور برای اینه آب لباسشویی گرم نمیکنه. الان نمیدونم چیکار باید بکنم.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 23 مهر 1402

      درود، ممکن است المنت خراب شده باشد. همچنین لازم است ترموستات یا سنسور لباسشویی را نیز بررسی نمایید.

      پاسخ دادن
  • معین 05 مهر 1402

    اب سرد وارد مخزن پودر میشه بعد داخل گرم میشه از کجا باید متوجه بشیم آب گرم نمیشه ؟؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 06 مهر 1402

      درود، اگر پس از خارج کردن لباس ها از لباسشویی گرم نیستند، سنسور یا ترموستات و المنت را بررسی کنید.

      پاسخ دادن
  • محمدرضا نصراله پور 01 مهر 1402

    با سلام آیا ماشین لباسشویی اسنوا مدل swd-1033 سیستم آبگرمکن (گرمایشی آب) دارد؟ آیا اگر فقط آب سرد را وصل کنیم و آب گرم را وصل نکنیم، مشکلی پیش میاد؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 01 مهر 1402

      درود، لباسشویی باید به شیر آب سرد وصل شود؛ زیرا دستگاه دارای سیستم المنت گرمایشی است که در صورت نیاز اقدام به گرم کردن آب خواهد کرد.

      پاسخ دادن
      • عابدین 16 آبان 1402

        سلام وقت بخیر ماشین لباسشویی پاکشوما که کلا سه ماهه خریده شده آب رو گرم نمیکنه و لباس ها بعد از خروج از لباسشویی گرم نیستن مشکل چیه؟

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 17 آبان 1402

          درود، المنت، ترموستات یا سنسور دمای لباسشویی را چک کنید.

          پاسخ دادن
  • عهدیه مردان 03 اسفند 1401

    من ماشین لباس شویی بوش هفت کیلویی سری چهار WAK2020SGC دارم تو زمان یک ساعت و دمای ۴۰درجه اب را گرم نمی کنه و سرد و به یک شلنگ اب سرد وصل است مشکل چیه ؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 03 اسفند 1401

      سلام، گرم نشدن آب در لباسشویی، مربوط به مشکل در المنت، سنسور المنت یا برد الکترونیکی میباشد.

      پاسخ دادن
      • معظمه 08 فروردین 1403

        سلام ماشین لباسشویی مدل بست دارم چندروزه آب گرم نمیکنه بعدخیلی تکان میخوره حرکت میکنه موقع خشک کردن آب سیاه اززیرماشین لباسشویی اومده مشکلش چیه بایدچکارکنم

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 08 فروردین 1403

          درود، المنت، ترموستات یا سنسور را برای گرم نشدن آب دستگاه بررسی کنید. تکان خوردن لباسشویی مربوط به تراز نبودن دستگاه و کمک های زیر آن می باشد. آب سیاه نیز مربوط به بلبرینگ زیر دیگ لباسشویی است.

          پاسخ دادن
  • شاملو 28 بهمن 1401

    سلام ماشین لباس شویی کنوود دارم روی درجات مختلف میزارم زمان شست و شو زیاده اما نمیشه زمان و کمتر کرد. مشکلش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 28 بهمن 1401

      سلام. در سیستم الکترونیکی مشکل از برد بوده و در سیستم مکانیکی لباسشویی باید تایمر عیب یابی و تعمیر شود.

      پاسخ دادن
  • راضیه نقی لو 13 بهمن 1401

    با سلام به تازگی ماشین لباسشویی پاکشوما خریداری کردم تو هر دمایی لباسشویی می اندازم ماشین در می آورم لباس ها سرد سرد هستن هیچ اروری هم در در صفحه نمایش نیست ممنون میشم راهنمایی کنید علت گرم نکردن آب ماشین لباسشویی از چیه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 13 بهمن 1401

      سلام، ترموستات، المنت بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • شیدا 29 دی 1401

    سلام لباسشویی بوش دارم خشک کن کامل داره الان هم اب گرم نمیکنه هم خشک کن خشک نمیکنه دلیل چی میتونه باشه !؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 29 دی 1401

      سلام، سنسور دمای آب، تاخو موتور، پمپ تخلیه و هیدروستات بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • سید حسن علوی فر 02 دی 1401

    سلام لباسشویی آاک ۷ کیلویی دارم متاسفانه آب بیش از اندازه داغ میشه و لباس ها چروک میشن لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 03 دی 1401

      سلام، المنت، ترموستات و برد باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • اصغر 18 دی 1400

    سلام وقت بخیر. لباسشویی ۷ کيلويی پاکشوما نو آکبند خریدم اما آب داغ نمیاره هر دو شلینگ هم روی جای خودشون نصب شده اما شستن و آبکشی همیشه با آب سرد است لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر فراوان از مهندسین محترم آی پی امداد

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 19 دی 1400

      سلام دوست عزیز لباسشویی هایی که آب را گرم نمیکنند بر اثر دو علت رخ می‌دهد برخی از آنها ترموستات دارند و برخی دیگر سنسور دارند باید این دو مورد چک شود تا از سلامت آن مطمعن شوند. اگر سنسور عملکرد مناسبی نداشته باشد طبعا فرمان به هیتر ارسال نمیشود تا المنت گرم گردد. برخی دیگر ترموستات دارند که اگر فرمان ارسال نکند المنت آب را گرم نمی کند.

      پاسخ دادن
  • زاهد 23 اردیبهشت 1400

    سلام خسته نباشید.من وقتی لباسشویی رو روشن میکنم مثلاً روی ۳۰ دقیقه میزارم و درجه و دورش رو تنظیم میکنم بعد از ده دقیقه درجه خاموش میشه اما لباسشویی تا اخر کار خودشو انجام میده.آیا تو همه اینطوره یا مشکل مال لباسشویی منه.لباسشوی ال جی ۷ کیلویی

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 25 اردیبهشت 1400

      سلام، برنامه یکساعته بگذارید

      پاسخ دادن
  • Reza 03 اردیبهشت 1400

    سلام لباسشویی ال جی هفت کیلویی دارم .همیشه لباسها رو با برنامه guick30 می‌شورم با اینکه دو تا شیلنگ وصله گرم و سرد ولی اصن از آب گرم استفاده نمیشه.ممنون میشم جواب بدین.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 04 اردیبهشت 1400

      سلام، برنامه کوییک آبگیریش با آب سرده

      پاسخ دادن
    • حسن بهرآبادی 21 بهمن 1400

      سلام من هم با همین لباسشویی دقیقا همین مشکل رو دارم در برنامه کوویک 30 آب گرم نمیاد اما در برنامه یک ساعته آب گرم میاد البته خونه قبلی اصلا این مشکل نبود بعد عوض کردن خونه این مشکل پیش اومد. با یه نفر متخصص لباسشویی تماس گرفتم گفت اشکال از آبگرمکن هستش و لباسشویی مشکلی نداره ، آبگرمکن های پرفشار این مشکل رو دارند.

      پاسخ دادن
  • حامد 15 اسفند 1399

    باسلام،لباسشویی آبسال مدلWMAD738 فقط بااتصال شیلنگ آب سردکارایی لازم رادارد؟بدون اتصال شیلنگ آب گرم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 اسفند 1399

      سلام، خود لباسشویی توسط المنت آب را گرم میکند.

      پاسخ دادن
      • کریمی 24 اسفند 1399

        سلام من لباسشویی سامسونگ مدلq1255s آک خریدم ک موقع شست‌وشو دمای آن از ۴۰درجه بیشتر نمیشود و لازمه ک دماش بیشتر باشه آیا میشود از اونجایی که پودر میریزیم با کتری آب گرم وارد کنیم تا همزمان با آب سردی که وارد لباسشویی میشه مخلوط بشه ک در نتیجه آب گرم تر بشه ولباس ها تمیز تر بشن؟؟؟ ممنون از شما

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 26 اسفند 1399

          سلام، هیتر المنت بر حسب برنامه انتخابی شما وظیفه گرم کردن آب را بر عهده دارد.

          پاسخ دادن
  • Sara 15 دی 1399

    با سلام و عرض خسته نباشید.قسمت اب گرم لباسشویی بیشتر از ۴۰ بالا نمیره در واقع همیشه روی ۳۰ و ۴۰ هستش و من نمیتونم دمارو بالا ببرم با استفاده از کلید تغییر دما.ممنون میشم که جواب بدید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 دی 1399

      سلام، اگر درجه آب در لباسشویی بیش از حد بالا برود، باعث خرابی لباس های میشود و باید بین 30 تا 40 باشد.

      پاسخ دادن
      • Sara 15 دی 1399

        خب بعضی اوقات نیازه که بالاتر بره و واسه این مشکل راهی دارید؟

        پاسخ دادن
  • حسین 07 دی 1399

    سلام لباسشویی پاکشوما ۸ کیلویی آکبند خریدم ،موقع شستشو با آب گرم میشوره ولی موقع آبکشی با آب سرد آب میکشه،میخواستم بدونم سیستمش اینجوری تعبیه شده یا خرابه،چون من میخوام آبکشیش هم با آب گرم باشه اگه راهنمایی کنین ممنون میشم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 08 دی 1399

      سلام، مشکلی نیست.

      پاسخ دادن
    • Sara 28 شهریور 1402

      سلام من لباسشویی مدیا دارم چند روزه که در زمان شستن لباس ها آبگرمکن روشن نمیشه که لباسشویی با آب داغ بشوره آیا مشکل از لباسشوییه یا آبگرمکن چون برای سرویس ها وآشپز خونه آبگرمکن روشن میشه وآب رو داغ میکنه فقط برای لباسشویی شعله هاش روشن نمیشه

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 28 شهریور 1402

        درود، لباسشویی باید به آب سرد وصل شده و دستگاه با آب سرد آبگیری شود. درون لباسشویی المنت تعبیه شده است که پس از ورودی آب سرد و هنگام شستشوی لباس ها، درجه آب را گرم خواهد کرد.

        پاسخ دادن
  • Mahdi 11 آذر 1399

    سلام من لباسشویی نو اکبند خریدم ال جی ورودی متصل به شیر اب یدونه داره که برای اب سرد میباشد..ولی از همون روز اول گرمکن لباسشویی کار نمیکنه ..سوال اینه که آیا همیشه همینه یا خرابه چکار باید کرد.تشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 12 آذر 1399

      سلام، با ورود آب گرم تسریع در فرایند شستشو ایجاد میشود. در نظر داشته باشید که خود لباسشویی با استفاده از قطعه ای به نام المنت آب را گرم میکند. اگر آب گرم نمیشود دستگاه مشکل دارد و المنت باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
      • مریم 02 اسفند 1400

        سلام لباسشویی7کیلو الجی دارم فقط به شیر أب وصله یعنی اب سرد و گرم نداریم نصاب گفت ک خودماشین اتوماتیک اب رو گرم میکنه ولی موقع شستشو هیچ علامتی مبنی بر دمای اب گرم و سانتیگراد روی صفحه نمایش نمیاد...حتی از برنامه شستشوی یکساعته هم استفاده کزدم باز دمای اب تغییری نکرد ممنون میشم راهنمایی کنید

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 03 اسفند 1400

          سلام، بعد از اتمام شستشو لباس ها تمیز بودند؟ وقتی لباس هارو تحویل گرفتید، متوجه شدید آب گرم نشده؟

          پاسخ دادن
          • سحر 11 فروردین 1401

            سلام منم مشکل مریمخانم داشتم نه لباسا تمیز نمیشن

اینستاگرام آی پی امداد