logo logo تعمیرات یخچال هیمالیا با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخچال هیمالیا

تعمیر یخچال هیمالیا
تعمیر یخچال هیمالیا
زمان مطالعه: 8 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخچال هیمالیا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر یخچال هیمالیا در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط تعمیرکار آموزش دیده آی پی امداد در محل انجام می شود. تعمیر یخچال فریزر هیمالیا نیاز به تخصص دارد و هرگونه اشتباه در حین سرویس می تواند به دستگاه شما آسیب برساند. نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا در آی پی امداد با استفاده از قطعات مرغوب و با گارانتی 3 تا 12 ماهه انجام می شود. همچنین تکنسین های آی پی امداد قسمت عیب یابی یخچال هیمالیا را برای شما آماده کرده اند. بنابراین اگر تعمیرکار هستید، می توانید از این بخش برای تعمیر یخچال خود در منزل استفاده کنید.

کاربران گرامی جهت دریافت خدمات تعمیر یخچال هیمالیا با شماره 02158941 تماس گرفته و یا فرم درخواست تعمیر را تکمیل نمایند. با استفاده از خدمات تعمیر یخچال تا 75 درصد در هزینه های تعمیر صرفه جویی کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد تعمیر یخچال کافیست در انتهای صفحه (قسمت نظرات) بپرسید تا تعمیرکار یخچال هیمالیا به شما عزیزان پاسخ دهد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا در آی پی امداد

تماس با نمایندگی یخچال فریزر هیمالیا

نحوه ارتباط با نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا در تهران به شرح زیر است:

  1. برای شروع می توانید با نزدیکترین شعبه به محل سکونت خود تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت کنید.
  3. در مرحله بعد مشخصات شما ثبت می شود و نام تکنسین و کد اشتراک برای شما ارسال می شود.
  4. تعمیرکار یخچال هیمالیا در کمتر از یک ساعت در منزل شما خواهد بود.
  5. پس از اتمام خدمات، فاکتور رسمی و گارانتی را از تعمیرکار دریافت خواهید کرد.
  6. در نهایت برای سنجش کیفیت کار تکنسین با شما تماس گرفته خواهد شد.

در صورت خرید یخچال هیمالیا با شماره نمایندگی رسمی یخچال هیمالیا درج شده در کارت گارانتی تماس بگیرید تا از خدمات آن بهره مند شوید.

خدمات تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در تهران

چرا باید برای تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا از خدمات آی پی امداد استفاده کرد؟

  • آی پی امداد با شعب مختلف در سراسر تهران ارائه خدمات را برای شما عزیزان تسهیل کرده است.
  • تعمیرکار یخچال هیمالیا با لباس فرم و کارت مخصوص در محل شما حضور خواهد داشت.
  • کلیه خدمات با استفاده از قطعات فابریک و گارانتی انجام می شود.
  • در نظر داشته باشید که برای تعمیرات یخچال هیمالیا دستگاه از محل شما خارج نمی شود.
  • پس از ارائه خدمات، نحوه تعمیر یخچال از شما سوال خواهد شد و هرگونه انتقادی را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

خدمات پس از فروش یخچال هیمالیا به چه صورت است؟

معمولا برندهای ایرانی همواره در تلاش هستند تا بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه دهند. از آنجایی که برند هیمالیا نیز یک برند ایرانی است، باید بگوییم که این برند توانسته خدمات پس از فروش قابل قبولی را در اختیار مصرف کنندگان خود قرار دهد.

برای استفاده از خدمات پس از فروش یخچال هیمالیا می توانید با شماره درج شده در گارانتی کالا تماس حاصل فرمایید.

در صورت نارضایتی از این خدمات، مرکز تعمیرات مجاز آی پی امداد با شعب متعدد در غرب، شرق، شمال، جنوب و مرکز تهران آماده ارائه بهترین خدمات تعمیر یخچال هیمالیا در منزل شما با منصفانه ترین هزینه می باشد.

نمایندگی یخچال فریزر هیمالیا در آی پی امداد بهتر است یا خدمات تعمیرکاران محلی؟

شاید در ابتدا پاسخ این سوال بسیار ساده باشد، اما در واقع افراد زیادی هستند که نمی دانند بهتر است از خدمات تعمیرکاران محلی استفاده کنند یا از خدمات نمایندگی یخچال فریزر هیمالیا در آی پی امداد؟ اگر نمی دانید استفاده از کدام یک از این سرویس ها بهتر و منطقی تر است، اصلا نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا تفاوت این دو را برای شما بررسی کنیم:

  • تعمیرکار اعزامی از آی پی امداد دارای صلاحیت ها و دانش لازم برای تعمیر یخچال هیمالیا است، اما تعمیرکاران محلی فقط از اصول و قوانین یکسان بین یخچال های مختلف آگاه هستند.
  • ضمنا نمایندگی مجاز آی پی امداد برای تعمیر دستگاه شما بر خلاف تعمیرکاران محلی فقط از قطعات اصلی و فابریک استفاده خواهد کرد.

مراحل تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا در آی پی امداد

یکی از مواردی که مصرف کنندگان به آن توجه زیادی می کنند، زمان تعمیر یخچال هیمالیا است. به طوری که اکثر مصرف کنندگان علاقه مند هستند که این خدمات بسیار سریع انجام شود. به همین دلیل در ادامه به بررسی مراحل تعمیر دستگاه در نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا می پردازیم:

  • پس از تماس با مرکز تعمیرات یخچال هیمالیا، درخواست شما ثبت می شود.
  • بعد از نیم ساعت تکنسین مربوطه با شما تماس می گیرد و زمان بازدید از منزل شما را هماهنگ می کند.
  • پس از ورود تعمیرکار یخچال به منزل شما، دستگاه عیب یابی شده و عیوب آن برای شما توضیح داده خواهد شد.
  • پس از بررسی عیوب دستگاه، در صورت رضایت، مراحل تعمیر آغاز می شود.

نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا

نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا در آی پی امداد در تهران

تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا نیاز به تخصص در محل دارد و باید بدانید که هرگونه تعمیرات اشتباه به عمر دستگاه شما پایان می دهد. در اینجا به موارد نارضایتی مشترکین برای استفاده از خدمات تعمیرگاه های غیرمجاز می پردازیم:

پس از استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز نزدیک به منزل، همچنان مشکل یخچال وجود دارد.
برای تعمیر یخچال هیمالیا و رفع مشکل کمبود سرما از تعمیرکار متفاوتی استفاده کردیم، اما همچنان درگیر پرداخت هزینه های اضافی هستیم.
خطایی روی صفحه ظاهر شد و تعمیرکار اقدام به تعویض برد الکترونیکی کرد، اما مشکل دستگاه چیز دیگری بود.
….

بهتر است بدانید که آی پی امداد تنها تعمیرگاه مجاز یخچال هیمالیا می باشد و در ادامه خدمات این مجموعه را به شما معرفی می کنیم.

تعمیر یخچال هیمالیا در محل

خرابی یخچال باعث مشکلات زیادی از جمله ایجاد مواد غذایی فاسد می شود. بنابراین لازم است سریعا یخچال هیمالیا را تعمیر کنید.

  • وقتی یخچالت خراب میشه چیکار میکنی؟
  • آیا دستگاه را به تعمیرگاه می بری؟
  • آیا به تعمیرگاه می روی و از تعمیرکار می خواهی که برای تعمیر یخچال به منزل شما بیاید؟
  • چگونه از اصل بودن قطعات مورد استفاده در تعمیر یخچال هیمالیا مطمئن می شوی؟

آی پی امداد، نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا در تهران برای آرامش شما خدمات تعمیرات در محل را ارائه کرده است. هنگامی که یخچال شما خراب می شود، با یکی از شماره های درج شده در پایین صفحه تماس می گیرید تا به اپراتور متصل شوید. اپراتور سعی خواهد کرد شما را از طریق تلفن راهنمایی کند. در صورت خرابی یخچال، تکنسین به محل شما اعزام می شود و نیازی به جابجایی دستگاه نیست.

برای تعمیرات یخچال هیمالیا باید با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید، اما باید چند نکته را بدانید:

  • اگر با مرکز تعمیرات مجاز تماس بگیرید، نه تنها در هزینه، بلکه در زمان نیز صرفه جویی خواهید کرد.
  • تکنسین مربوطه پس از تماس و ثبت مشخصات در کمتر از یک ساعت در محل حاضر می شود.
  • کلیه خدمات تعمیر یخچال هیمالیا با استفاده از قطعات کارخانه ای و گارانتی رسمی ارائه می شود.
  • خدمات نمایندگی یخچال فریزر هیمالیا با رعایت نکات بهداشتی انجام می شود.

معرفی نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال هیمالیا

در صورت خرید یخچال هیمالیا می توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی نمایندگی رسمی یخچال هیمالیا بهره مند شوید. مشخصات و اطلاعات تماس نمایندگی رسمی بر روی برچسب گارانتی درج شده است. تعمیر یخچال هیمالیا، این برند ایرانی نیاز به تخصص دارد و لازم است بدانید که برای تعمیرات و عیب یابی باید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا استفاده کنید تا با استفاده از قطعات فابریک و گارانتی شاهد خدمات خوب و بهینه باشید.

آی پی امداد با ایجاد شعب مختلف در سراسر تهران آماده ارائه خدمات به شهروندان تهرانی می باشد و هیچ ارتباطی با نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال هیمالیا ندارد.

تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا یا انتخاب تعمیرگاه مجاز تخصصی آی پی امداد؟

کاربران گرامی؛ اگر به تازگی یخچال هیمالیا یا یخچال ساید بای ساید خود را خریداری کرده اید، به یاد داشته باشید که با استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال هیمالیا می توانید نصب و راه اندازی رایگان یخچال را دریافت نمایید. همچنین بازکردن جعبه یخچال بدون حضور تکنسین از نمایندگی رسمی موجب بی اعتباری گارانتی می شود و سایر خدمات پس از فروش رایگان شامل یخچال شما نمی شود. اما در صورت اتمام دوره خدمات پس از فروش می توانید از خدمات تعمیرگاه تخصصی آی پی امداد بهره مند شوید.

در ادامه به خدمات مرکز مجاز آی پی امداد می پردازیم:

  • اگر نگران هزینه های تعمیر هستید، می توانید به قسمت هزینه ها در منوی وبسایت مراجعه کنید.
  • کلیه هزینه های تعمیرات در این مجموعه طبق تعرفه نهادهای مربوطه می باشد.
  • در سایت آی پی امداد راهنمایی استفاده از محصول، آموزش تعمیرات و پاسخ به تمامی سوالات شما را ارائه کرده ایم.

تعمیر یخچال هیمالیا

در زمان خرابی یخچال هیمالیا چه باید کرد؟

اگر در یخچال خود با مشکلی مواجه شدید، لازم است دستگاه را از برق بکشید و سریعا با نمایندگی مجاز تماس بگیرید تا از آسیب بیشتر به یخچال خود جلوگیری کنید. نکته ای که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، این است که هرگز تعمیر یخچال هیمالیا خود را به تعمیرگاه های غیرمجاز نسپارید. برای این کار باید از نمایندگی یخچال هیمالیا کمک بگیرید تا از تعمیرات صحیح و تخصصی یخچال هیمالیا خود اطمینان حاصل کنید. برای اطمینان از تعمیر تخصصی یخچال خود کافی است با نمایندگی مجاز آی پی امداد تماس بگیرید.

  • آی پی امداد شعبه های زیادی دارد که پس از تماس با مشتری در اسرع وقت تعمیرکار را به محل اعزام می کند.
  • اولویت تعمیرکاران این مرکز تعمیر قطعات معیوب یخچال است و تنها در صورت عدم تعمیر، قطعات را تعویض می کنند.
  • پس از ارائه خدمات، گارانتی معتبر شرکتی توسط تعمیرکار متخصص به شما ارائه می شود.

نمایندگی قطعات یخچال هیمالیا کجاست؟

یکی از سوالاتی که مصرف کنندگان معمولاً در هنگام خراب شدن هر یک از قطعات یخچال هیمالیا خود به دنبال یافتن پاسخ آن هستند، این است که قطعات معیوب یخچال خود را از کجا خریداری و تعویض کنند. در این خصوص بهتر است بدانید که امکان تهیه قطعات یخچال های برند هیمالیا توسط نمایندگی مجاز آی پی امداد وجود دارد. این مرکز انواع قطعات فابریک و مرغوب یخچال هیمالیا را در اختیار مصرف کنندگان این محصول قرار خواهد داد.

لازم به ذکر است که تعویض قطعات یخچال نیاز به تخصص دارد و در صورتی که هر یک از لوازم یخچال شما خراب شده است، بهتر است برای تعویض آنها از تکنسین های متخصص آی پی امداد کمک بگیرید. استفاده از قطعات مرغوب برای تعمیرات یخچال هیمالیا می تواند کیفیت اصلی دستگاه شما را حفظ کرده و از خرابی مجدد آن جلوگیری کند.

تعمیرات یخچال هیمالیا توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان می برد؟

بسیاری از کاربران در زمان خراب شدن یخچال، نگران خراب شدن مواد غذایی هستند و به همین دلیل است که می خواهند هر چه زودتر دستگاه خود را تعمیر کنند. به طور کلی زمان تعمیر یخچال هیمالیا بستگی به نوع و میزان آسیب دیدگی دستگاه دارد. مشکلات جزئی را می توان در سریع ترین زمان حل کرد و مشکلات جدی ممکن است بیشتر طول بکشد. اما اگر تکنسین مربوطه تخصص و مهارت بالایی داشته باشد، می تواند به سرعت مشکل یخچال شما را حل کند. تعمیرکاران مجرب آی پی امداد مهارت بالایی دارند و می توانند پس از تشخیص سریع ایراد یخچال شما، یخچال هیمالیا را در محل تعمیر کنند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیمالیا چه ویژگی هایی دارد؟

یخچال هیمالیا در زمان خرابی به تعمیرکار متخصص نیازمند است. تعمیرکاران غیرحرفه ای علاوه بر عدم تعمیر دستگاه می توانند باعث خرابی کامل یخچال شما شوند. از آنجایی که این موضوع بسیار حائز اهمیت است، بهتر است برای این امر از خدمات نمایندگی یخچال هیمالیا استفاده کنید.

  • تعمیرکاران این مجموعه دارای دانش روز و آموزش های لازم در زمینه تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا هستند.
  • تعمیرکاران نمایندگی آی پی امداد با سالها تجربه در زمینه تعمیرات یخچال می توانند مشکل را سریعا برطرف کنند.
  • تعمیرکار نمایندگی در اسرع وقت به منزل شما اعزام می شود.
  • کلیه خدمات تعمیرات ارائه شده توسط تعمیرکار آی پی امداد دارای گارانتی معتبر می باشد.

سوالات کاربران از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا در آی پی امداد

در ادامه به بررسی رایج ترین سوالات مشتریان از نمایندگی مجاز آی پی امداد می پردازیم:

  • آیا آی پی امداد به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال هیمالیا در تهران فعالیت می کند؟

کاربران گرامی توجه داشته باشند، آی پی امداد دارای کد رسمی از نمایندگی هیمالیا جهت تعمیرات یخچال و عیب یابی و تعمیر این محصول با مجوز اتحادیه مربوطه نمی باشد.

  • آیا برای تعمیر یخچال هیمالیا در آی پی امداد گارانتی به مشتریان ارائه می شود؟

کلیه خدمات تعمیر یخچال در آی پی امداد دارای 3 الی 12 ماه گارانتی می باشد و به دلیل استفاده از باکیفیت ترین قطعات، دستگاه شما گارانتی شده و یخچال شما در مدت زمان مشخص شده توسط تعمیرکار آی پی امداد پشتیبانی می شود.

  • چرا باید از خدمات آی پی امداد برای تعمیرات یخچال هیمالیا استفاده کنیم؟

آی پی امداد علاوه بر ارائه خدمات در محل، خدمات آنلاین ویژه ای را ارائه کرده است تا در صورت فنی بودن، به صورت رایگان توسط تعمیرکاران این مجموعه راهنمایی شوید و به راحتی یخچال هیمالیا خود را عیب یابی و تعمیر کنید.

  • یخچال هیمالیا چه زمانی تعمیر می شود؟

آی پی امداد جهت رفاه حال شما عزیزان کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر هیمالیا را بنا به درخواست شما در محل انجام می دهد.

آیا سرویس یخچال هیمالیا از بروز خرابی در دستگاه جلوگیری می کند؟

اگر از خدمات هر نمایندگی استفاده کنید، به شما می گویند که سرویس یخچال بسیار مهم و ضروری است. اما چرا برخی سرویس یخچال هیمالیا را جدی نمی گیرند؟ سرویس یخچال چگونه می تواند از آسیب دیدن قطعات دستگاه شما جلوگیری کند؟ اگر این علامت سوال در ذهن شماست، به ما بپیوندید تا بتوانیم در بررسی این مسئله به یکدیگر کمک کنیم:

  • توجه داشته باشید زمانی که قطعات یخچال در معرض عملکرد نامناسب قرار می گیرند، می توانید با انجام سرویس از تعمیر یخچال هیمالیا خودداری کنید.
  • علاوه بر این، بسیاری از خرابی های دستگاه به دلیل استفاده و نگهداری نادرست مصرف کنندگان است، اما چون بسیاری از مصرف کنندگان با این موارد آشنا نیستند، این کارها را انجام می دهند و دستگاه خود را در معرض خرابی های بیشتری قرار می دهند.

نکات مربوط به سرویس و نگهداری از زبان بهترین تعمیرکار یخچال فریزر هیمالیا

بهترین تعمیرکار یخچال هیمالیا نکات مهمی را در هنگام استفاده از دستگاه ارائه کرده است تا با رعایت نکات زیر کمتر به تعمیرات یخچال خود نیاز داشته باشید.

  • مگنت های یخچال را سالی یک بار تمیز کنید تا سرمای داخل کابین یخچال هیمالیا به بیرون منتقل نشود.
  • از قرار دادن غذای داغ در یخچال خودداری کنید. صبر کنید تا غذا کاملا خنک شود.
  • شما باید حداقل دو بار در سال کندانسور یخچال هیمالیا را تمیز کنید.
  • اگر نیاز به تمیز کردن قسمت پایین یخچال دارید، ابتدا دستگاه را از برق بکشید و سپس آن را جابجا کنید.
  • یخچال را در فاصله هشت سانتی متری از دیوار نصب کنید تا گردش هوا خوب باشد.
  • از قرار دادن اجسام سنگین یا ظروف پر از آب روی بدنه خارجی دستگاه خودداری کنید.
  • در صورت مشاهده هرگونه آسیب در یخچال با مرکز مجاز آی پی امداد تماس بگیرید.

راهنمای عیب یابی یخچال فریزر هیمالیا توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

آی پی امداد عیب یابی یخچال هیمالیا را توضیح داده است تا در صورت فنی بودن، بدون پرداخت هزینه و تنها با مطالعه ادامه مطلب، ایراد دستگاه را رفع کرده و یخچال هیمالیا را در محل خود تعمیر کنید. در غیر این صورت می توانید از خدمات تعمیر یخچال هیمالیا در تهران بهره مند شوید و برای رفع مشکل با شماره های زیر تماس بگیرید.

چرا یخچال هیمالیا خنک نمی کند؟

دلیل خنک نشدن یخچال و نحوه تعمیر یخچال هیمالیا به شرح زیر است:

  • یکی از دلایلی که ممکن است فکر کنید یخچال به درستی خنک نمی شود، معیوب بودن لاستیک درب است.
  • این مشکل باعث می شود که درب یخچال بسته نشود و در نتیجه هوای خنک از داخل یخچال خارج شود.
  • دلایلی مانند خرابی موتور فن کندانسور، مشکل موتور اپراتور فن، معیوب بودن رله یا خازن یا عملکرد نامناسب برد باید توسط تعمیرکار یخچال هیمالیا بررسی شود.

تعمیر مشکل خنک نکردن یخچال هیمالیا

عمر مفید یخچال هیمالیا چقدر است؟

ممکن است در مورد عمر مفید یخچال سوالی داشته باشید که در زیر به آن پرداخته ایم:

  • به طور کلی عمر مفید یخچال 13 تا 15 سال است.
  • اما نمی توان با قطعیت گفت که یخچال هیمالیا پس از 15 سال فعالیت کار نمی کند.
  • بهتر است بدانید که تعویض یخچال پس از پایان عمر مفید آن توصیه می شود.

تعمیر مشکل صدای زیاد یخچال هیمالیا

اگر دستگاه شما صدا می دهد، برای عیب یابی و تعمیر یخچال هیمالیا موارد زیر را بررسی کنید:

  • دلیل سر و صدای یخچال، خرابی پایه های موتور و متعلقات آن است که در صورت امکان تعمیر و در غیر این صورت تعویض شود.
  • تنظیم نبودن یخچال یکی دیگر از عوامل تولید صدای ناخوشایند است.
  • اگر پره های فن شکسته یا خم شوند، صدای بلندی تولید می کنند.
  • اگر اتصالات موتور به مرور زمان شل شده باشد باعث ایجاد صدا در یخچال می شود.
  • تمام بست ها و بست ها باید به دقت بررسی و در صورت لزوم سفت شوند.

برای عیب یابی و تعمیرات دستگاه می توانید با نمایندگی یخچال فریزر هیمالیا در آی پی امداد تماس بگیرید.

چرا بر روی بدنه داخلی یخچال هیمالیا قطرات آب تشکیل شده است یا عرق میکند؟

در صورت بروز این مشکل، موارد زیر را برای تعمیر یخچال هیمالیا بررسی کنید:

  • باید لاستیک را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.
  • غذای آبدار را بدون درب در یخچال نگذارید.
  • مواد غذایی را باید در ظروف در بسته در یخچال نگهداری کنید.

عیب یابی مشکل عرق کردن بدنه یخچال هیمالیا

اگر در منزل نتوانستید این مشکل را برطرف کنید، می توانید از خدمات نمایندگی یخچال هیمالیا برای رفع مشکل خود بهره مند شوید.

چرا کمپرسور یخچال هیمالیا یکسره کار می­ کند؟

در ادامه به بررسی نحوه تعمیر یخچال هیمالیا در این شرایط می پردازیم:

  • شما باید دمای محیط را بررسی کنید.
  • ممکن است به دلیل قرار گرفتن در فصول گرم سال محیط بسیار گرم باشد یا یخچال در کنار منبع گرما قرار داشته باشد.
  • در این صورت باید یخچال هیمالیا را به مکان مناسب تری منتقل کنید.
  • در مدت زمان کوتاهی بارها درب یخچال را باز کرده اید.
  • در این حالت طبیعی است که کمپرسور همیشه کار کند.
  • اواپراتور یخچال یخ زده است.

تعویض کمپرسور یخچال هیمالیا

برای رفع مشکل ابتدا به مطالعه موارد آموزشی و نحوه رفع ایراد فوق توجه نمایید و در صورت رفع نشدن مشکل می توانید از خدمات تعمیر یخچال هیمالیا در تهران بهره مند شوید.

چرا کمپرسور یخچال هیمالیا کار نمی­ کند؟

در این قسمت علت کار نکردن کمپرسور را با کمک کارشناسان تعمیر یخچال هیمالیا بررسی می کنیم:

  • ابتدا باید سوکت ورودی یخچال را چک کنید و در صورت خرابی آن را تعمیر کنید.
  • اگر مشکلی در ولتاژ ورودی کمپرسور وجود دارد، باید تمام کابل های منتهی به کمپرسور را به دقت بررسی کنید.
  • برد کنترل معیوب است، برای تعویض یا تعمیر برد باید با تعمیرات یخچال هیمالیا تماس بگیرید.

چرا لامپ یخچال هیمالیا روشن نمی­ شود؟

اگر چراغ های یخچال روشن نمی شوند، برای تعمیر و رفع مشکل یخچال هیمالیا به موارد زیر توجه کنید:

  • با روشن شدن چراغ داخل یخچال، کاربر دید کاملی از طبقات یخچال خواهد داشت.
  • اگر این چراغ ها روشن نشدند، باید دلیل آن را پیدا کنید و آن را رفع کنید.
  • یکی از دلایل اصلی سوختن لامپ است. در این موارد باید لامپ را تعویض کنید.
  • علاوه بر آن وجود ایراد در سیم کشی قسمت روشنایی یخچال نیز می تواند دلیلی برای این خرابی باشد.

تعویض لامپ یخچال هیمالیا

در صورت عدم موفقیت در تشخیص ایراد یخچال در منزل، با تعمیرگاه مجاز یخچال هیمالیا در آی پی امداد تماس بگیرید تا مشکل شما برطرف شود.

تعمیرات یخ زدایی نکردن یخچال هیمالیا

اگر یخچال شما یخ زدایی نمی کند، برای تعمیر یخچال فریزر هیمالیا موارد زیر را بررسی کنید:

  • در شرایطی که پنل کنترل یخ زدا آسیب دیده باشد، عملیات یخ زدایی به درستی انجام نمی شود.
  • اگر قطعات سیستم یخ زدایی ایراد ندارند، باید کنترل پنل اصلی یخچال را تعویض کنید.
  • وجود هرگونه مشکل در عملکرد تایمر یخ زدا نیز یکی از دلایل این مشکل است و باید تایمر تعویض شود.

اگر نمی توانید یخچال خود را به درستی تشخیص دهید، از نمایندگی یخچال فریزر هیمالیا کمک بگیرید.

تعمیر مشکل برفک و یخ‌ زدگی یخچال هیمالیا

در صورت وجود کپک در یخچال می توانید موارد زیر را بررسی کنید تا مشکل حل شود:

  • یخچال های هیمالیا دارای سیستم یخبندان جدیدی هستند.
  • مشکل یخ زدگی نشانه خرابی سیستم یخ زدایی است. شما باید این را بررسی کنید.
  • همچنین باید ترمودیسک، المنت و برد الکترونیکی را بررسی کنید.

تعمیر مشکل برفک زدن یخچال هیمالیا

علت برق داشتن بدنه یخچال هیمالیا چیست؟

اگر بدنه یخچال برق دارد برای تعمیر و رفع مشکل باید از موارد زیر استفاده کرد:

  • ابتدا باید سیم برق را بررسی کنید. ممکن است پاره شده باشد و یخچال وصل باشد.
  • ممکن است لامپ داخل یخچال یا ترموستات دارای اتصال بوده و بدنه یخچال دارای برق باشد.

چرا مواد غذایی در یخچال هیمالیا یخ می زند؟

برای رفع این مشکل و تعمیر یخچال هیمالیا می توانید به نکات زیر توجه کنید:

  • ابتدا باید تنظیمات دمای یخچال خود را بررسی کنید تا از تنظیم صحیح آن مطمئن شوید.
  • ترمیستور یخچال می تواند این مشکل را ایجاد کند. برای جلوگیری از این مشکل، باید به طور منظم کویل های کندانسور را جرم گیری کنید.
  • برای جلوگیری از این مشکل، از قرار دادن مواد غذایی در جلوی خروجی فن یخچال خودداری کنید.
  • خرابی برد یخچال نیز یکی از مهم ترین مواردی است که در بروز این مشکل موثر است. برای عیب یابی برد حتما با نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا تماس بگیرید.

عیب یابی مشکل بوی بد یخچال فریزر هیمالیا

در صورت وجود مشکل بوی نامطبوع در دستگاه، برای عیب یابی یخچال هیمالیا از نکات زیر استفاده کنید:

  • این مشکل جدی نیست و به راحتی قابل حل است.
  • معمولا وقتی ظرف غذا بدون درب در یخچال باشد و همچنین فضای داخل یخچال کثیف باشد، بوی بد از آن خارج می شود.
  • برای رفع آن باید داخل یخچال را کاملا تمیز کنید.
  • پس از تمیز کردن، می توانید ظرف جوش شیرین را در یخچال قرار دهید تا این مشکل دوباره تکرار نشود.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزل نشدید، با نمایندگی یخچال هیمالیا در تهران تماس بگیرید تا مشکل شما برطرف شود.

از کجا بفهمیم سنسور دمای محفظه فریزر هیمالیا معیوب شده است؟

  • ابتدا باید یخچال را از برق بکشید و اتصالات سنسور را بررسی کنید.
  • اگر آسیب دیده است، باید اتصالات را تعویض کنید.
  • در صورت لزوم، باید خود سنسور را نیز تعویض کنید.

تعویض سنسور یخچال هیمالیا

تعمیرات مشکل جمع شدن آب در کف یخچال هیمالیا

اگر آب زیادی در کف یخچال شما جمع شده است، برای تعمیر یخچال هیمالیا موارد زیر را بررسی کنید:

  • اگر مسیر تخلیه و لوله های یخچال مسدود شده باشد، آب در قسمت پایینی آن جمع می شود.
  • باید این لوله ها و مسیر تخلیه یخچال را به دقت بررسی کرده و آن را رفع انسداد کنید.
  • ممکن است در اتصالات یخچال گرفتگی ایجاد شود و باید فوراً گرفتگی ها را برطرف کنید.
  • در برخی موارد پر شدن یخ ساز و آبسردکن باعث جمع شدن آب در کف یخچال می شود که باید آن را تخلیه کنید.

برای رفع مشکل یخچال خود بهتر است از تعمیرکار متخصص نمایندگی یخچال هیمالیا در تهران کمک بگیرید.

عیب یابی مشکل بسته نشدن درب یخچال همیالیا

اگر درب یخچال هیمالیا به درستی بسته نمی شود برای تعمیر و عیب یابی باید از موارد زیر استفاده کنید:

  • آب بندی نامناسب یخچال
  • همچنین خرابی واشر یا لاستیک دور درب نیز از دیگر دلایل این مشکل است.
  • لولای درب یخچال نیز باید بررسی شود.

اگر درب دستگاه شما مشکل دارد، کافی است برای عیب یابی از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا در آی پی امداد استفاده کنید.

چرا فن یخچال هیمالیا کار نمی کند؟

یکی از رایج ترین مشکلات یخچال کار نکردن فن است. برای تعمیر یخچال هیمالیا می توانید موارد زیر را بررسی کنید:

  • اگر گرد و غبار روی پره های فن وجود دارد، باید آنها را تمیز کنید.
  • وجود یخ زدگی در اطراف فن می تواند این قسمت را غیرفعال کند و باید سریعا این مشکل را برطرف کنید.
  • فن یخچال ممکن است آسیب دیده باشد که در این صورت باید آن را تعویض کنید.

تعمیر مشکل نوسان درجه یخچال فریزر همیالیا

اگر دمای یخچال نوسان داشته است، می توانید برای تعمیر و عیب یابی یخچال هیمالیا موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • یکی از قطعات موثر بر نوسانات دما برد است که باید توسط تعمیرکار حرفه ای بررسی شود.
  • هر گونه قطعی در جریان برق می تواند باعث نوسانات دما شود، بنابراین باید مطمئن شوید که برق به درستی جریان دارد.
  • برای بررسی و حل مشکل نوسانات دمایی خود باید از یک تکنسین کمک بگیرید.

هزینه تعمیر یخچال فریزر هیمالیا

هزینه تعمیر یخچال هیمالیا به موارد زیر بستگی دارد:

  • استفاده از قطعات اصل یا قطعات متفرقه
  • دوره گارانتی خدمات ارائه شده
  • مدل یخچال فریزر هیمالیا
  • نرخ های مصوب اتحادیه برای تعمیر یخچال

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از خدمات آی پی امداد امکان کاهش هزینه های تعمیر یخچال هیمالیا تا 75 درصد وجود دارد.

قیمت خدمات یخچال هیمالیا در آی پی امداد

شاید نتوان هزینه دقیقی برای خدمات تعمیر یخچال هیمالیا ارائه کرد، اما آنچه مشخص است، هریک از خدمات ارائه شده توسط آی پی امداد دارای بازه قیمتی خاصی است که در جدول زیر ارائه شده است.

خدمات تعمیرات یخچال هیمالیا هزینه تعمیر یخچال هیمالیا در محل
هزینه تعویض لاستیک دور درب یخچال هیمالیا 350/000 الی 990/000 تومان
هزینه تعویض موتور یخچال هیمالیا 2/500/000 الی 3/500/000 تومان
هزینه تعمیر تایمر یخچال هیمالیا 290/000 الی 390/000 تومان
هزینه تعمیر یخساز یخچال هیمالیا 300/000 الی 800/000 تومان
هزینه تعویض فن یخچال هیمالیا 150/000 الی 750/000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال هیمالیا 190/000 الی 390/000 تومان
هزینه شارژ گاز یخچال هیمالیا 490/000 الی 850/000 تومان
هزینه رفع نشتی آب از زیر یخچال هیمالیا 150/000 الی 390/000 تومان
هزینه رگلاژ درب یخچال هیمالیا 150/000 الی 300/000 تومان

خلاصه ای از خدمات نمایندگی یخچال هیمالیا

در صورت خرابی یخچال هیمالیا با کجا تماس بگیریم؟
  • برای استفاده از خدمات تعمیرات یخچال خود می توانید با شماره 58941-021 تماس بگیرید.
نمایندگی قطعات یخچال هیمالیا در تهران کجاست؟
  • برای تهیه انواع قطعات فابریک یخچال خود می توانید با نمایندگی مجاز تماس بگیرید.
چگونه از خدمات پس از فروش یخچال هیمالیا استفاده کنیم؟
  • جهت استفاده از خدمات پس از فروش می توانید با شماره کارت گارانتی دستگاه خود تماس بگیرید.
خدمات یخچال هیمالیا در کدام مناطق ارائه می شود؟
  • خدمات تعمیر یخچال در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران به مشتریان ارائه می گردد.
مدت اعتبار گارانتی تعمیرات یخچال هیمالیا چند روز است؟
  • مدت زمان اعتبار گارانتی خدمات نمایندگی 90 الی 365 روزه می باشد.
4.7/5 - (11 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار یخچال هیمالیا Himalia در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات یخچال هیمالیا Himalia در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی یخچال هیمالیا Himalia به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر یخچال هیمالیا Himalia، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

26 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • سعید 21 دی 1402

    سلام خوبی خسته نباشید. چند روز هست که درب فریزر یخچال بسته نمیشود احساس میکنم کشو ها جلو هست وقتی کشو ها بیرون هست بسته میشود الان باید چیکار کنم دلیل چیه با تشکر از لطفتون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 22 دی 1402

      درود، دستگاه یخزدایی انجام نداده و برفک ها مانع از بسته شدن درب می شود. المنت را بررسی کرده و درین یخچال را باز نمایید.

      پاسخ دادن
  • علی 18 بهمن 1401

    چطوری قطره چکان رو خاموش کنیم

    پاسخ دادن
  • زهرا 30 آذر 1401

    راهنمایی کامل تیم عالی و خدمات سریع و با کیفیت

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 30 آذر 1401

      ممنون از توجه شما

      پاسخ دادن
  • وحید باقری 23 آبان 1401

    سلام وقت بخیر خسته نباشید یک هفته اس ک متوجه شدم نواردرب فریزر از زیر لاستیک یخ میزنه و کشوی کوچیک مخصوص یخ های قالبی برفک میزنه و دمای فریزر تا منفی ۳۰درجه میره و دمای یخچال رو هم بالا میبره اما مواد توی یخچال و فریزر سالم و منجمد هستن و چندوقته ک لمس دیجیتال کارنمیکنه نمیتونم دمای فریزر رو تغییر بدم و کم کنم مشکل از کجاست من شهرستان هستم و پرسیدم متاسفانه اینجا نمایندگی هیمالیا نداریم ممنون میشم اگر راهنماییم کنید ک باید چکار کنم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 آبان 1401

      سلام، برد الکترونیکی صفحه نمایش و لاستیک دور درب بررسی شود.

      پاسخ دادن
      • وحید باقری 24 آبان 1401

        ممنونم از پاسخگویی تون

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 25 آبان 1401

          موفق باشید دوست عزیز

          پاسخ دادن
      • محمود 17 فروردین 1402

        سلام. کاور روی اواپراتور توی یخچال فریزرهیمالیا 530 رو چجوری باید بردارم، توی فریزر رو بار کردم و شستم. اما توی خود یخچال در نمیاد کاورش که شستشوش بدم

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 18 فروردین 1402

          سلام. با احتیاط پیچ ها را باز کرده و کاور را باز کنید.

          پاسخ دادن
  • جباری 23 آبان 1401

    سلام من سه سال پیش یخچال هیمالیا خریدم چند وقته یه صداهای بلند و بدی داره و امروز هم علامت آچارش روشن شده علتش چیه؟؟ اگر بندرجاسک استان هرمزگان کسی رو برای تعمیر می‌شناسید لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 آبان 1401

      سلام، ابتدا فن و سپس قطعات دیفراست بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • روح الله 25 مهر 1401

    سلام.یه یخچال ۵۳۰ هیمالیا دارم.یه ماهه دمای فریزر میره رو منفی ۲۷ و مدام موتور کار میکنه سنسور محیطی رو هم عوض کردم دو روز خوب کار میکنه بعد آروم آروم باز دما میره بالا.مشکل از چیه اینجا نمایندگی هیمالیا نداره

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 25 مهر 1401

      سلام، برد الکترونیکی و سنسور محیطی باید بررسی شود

      پاسخ دادن
  • بهیار 03 تیر 1401

    سلام برای خاموش کردن چراغ پلاسما در یخچال هیمالیا و راه اندازی یخ ساز آن چه باید کرد؟ ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 04 تیر 1401

      سلام کلید سوپر و فریزر را ۱۰ ثانیه نگه دارید

      پاسخ دادن
  • محمد نوری 10 اردیبهشت 1400

    یخچال فریزر هیمالیا 530 دارم چند روزه خطای HFt رو نشون میده و مدام ریست میشه. چکار کنم؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 11 اردیبهشت 1400

      سلام برد مشکل داره بدلیل نوسان برق

      پاسخ دادن
  • ندا عباس زاده 29 بهمن 1399

    سلام خسته نباشید یخچال فریز من جای دماش عوض شده فریز شده ۷ یخچال شده ۱۶ وقتی عدداشو عوض میکنم باز هم به همین اعداد ثابت میشه چیکار باید کنم لطفا راهنمایی کنید !؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 30 بهمن 1399

      سلام، سنسور تعویض شود.

      پاسخ دادن
  • علی 21 دی 1399

    سلام فریزر هیمالیا دارم دمای آن از ۱۶منفی میاد تا ۳ منفی دوباره بر میگردد قبلا این طور نبود لطفا اشکال چیست با تشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 22 دی 1399

      سلام، سنسور محیطی بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • یحیایی 25 شهریور 1399

    سلام یه فریزر نوفراست هيماليا دارم دوروز پیش از قسمت بردش صدایی شبیه صدای بلند وتند موتوری که درحال چرخش هست را میداد متأسفانه دما از 18 اومد 0، از 0 میاد تا 6 بعدباز میادپایین، همچنان هم چراغ چشمک میزنه وصدای بوق هم میاد،

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 شهریور 1399

      با سلام، سنسور محیطی را بررسی نمایید.

      پاسخ دادن
      • ندا عباس زاده 29 بهمن 1399

        سنسور محیطی کدومه؟

        پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد