logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخساز یخچال کنوود

تعمیر یخساز یخچال کنوود
تعمیر یخساز یخچال کنوود
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخساز یخچال کنوود به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در صورتی که یخساز کنوود شما دچار مشکلات و ایراداتی در کارکرد خود شده است و نمی تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد، بهتر است هرچه سریع تر اقدام به تعمیر یخساز یخچال کنوود نمایید. به طور کلی خرابی هایی که در بخش یخساز ساید کنوود ایجاد می شوند، در صورت عدم رفع می توانند موجب خرابی سایر بخش های یخچال شوند. از این رو اگر از دانش لازم برخوردار هستید، به کمک مطالبی که در زمینه آموزش تعمیرات یخساز ساید کنوود توسط آی پی امداد آورده شده است، می توانید مشکل دستگاه خود را رفع کنید. در غیر اینصورت باید از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره تعمیر یخساز کنوود می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

نحوه تماس با نمایندگی یخساز ساید بای ساید کنوود در تهران

نحوه تماس با تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد جهت تعمیرات یخساز کنوود در تهران به شرح زیر است:

  1. در هنگام نیاز به تعمیر یخساز یخچال کنوود به جهت کمتر شدن هزینه و صرفه جویی در زمان با نزدیکترین شعبه نمایندگی آی پی امداد تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید به سایت مراجعه کرده و اقدام به ثبت درخواست تعمیرات نمایید.
  3. سپس کد اشتراک به همراه نام تکنسین برای شما پیامک می شود.
  4. تکنسین اعزامی از نمایندگی ظرف کمتر از یک ساعت به محل اعزام می شود.
  5. توجه داشته باشید پس از اتمام تعمیر باید از تعمیرکار اعزامی ضمانت نامه رسمی دریافت نمایید.
  6. همه قطعات مورد استفاده در تعمیرگاه مجاز یخساز کنوود قطعات اصل و فابریک این برند می باشند.

تعمیر یخساز یخچال کنوود در محل

آی پی امداد با سال ها تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی و یخچال اکنون توانسته است جایگاه قابل قبولی را در بین مشتریان کسب کند. از خدمات بالقوه این مرکز می توان به خدمات تعمیر یخساز یخچال کنوود در محل یا منزل شما اشاره کرد. مزیت استفاده از خدمت تعمیرات یخساز کنوود در محل به شرح زیر است:

  • ناظر بودن بر عملکرد تعمیرکار یخچال کنوود از نزدیک
  • عدم خسارت دیدن دستگاه به دلیل عدم نیاز به جابه جایی
  • صرفه جویی در زمان به دلیل اعزام تعمیرکار به منزل

برای راه اندازی یخساز یخچال کنوود چه باید کرد؟

اولین مرحله پیش از استفاده و کار با یخساز کنوود، راه اندازی آن است. برای فعالسازی یخساز یخچال کنوود می توانید از دکمه ای که بر روی یخساز این یخچال ها تعبیه شده است، استفاده نمایید. این دکمه که معمولا به صورت on می باشد، بر روی بدنه یخساز وجود دارد که در صورت فشار دادن آن یخساز فعال خواهد شد. در صورتی که یخساز ساید کنوود شما دارای میله آهنی است، می توانید برای راه اندازی میله را به سمت پایین بکشید.

راه اندازی یخساز یخچال کنوود

روش خاموش کردن یخساز یخچال کنوود

در صورتی که برای تولید یخ به یخساز نیازی ندارید، بهتر است آن را خاموش کنید تا یخ درون آن جمع نشود. برای انجام این کار می توانید از دکمه Ice Off بر روی پنل نمایشگر یخچال کنوود استفاده کنید. با این کار در مصرف آب و انرژی صرفه جویی نموده و از تجمع بیش از اندازه یخ نیز جلوگیری خواهید کرد. جهت فعالسازی مجددا دکمه Ice Off را بفشارید.

نحوه ریست یخساز ساید کنوود به چه صورت است؟

تولیدکنندگان یخ ساز کنوود، معمولا این بخش را به دکمه تنظیم مجدد یا ریست مجهز می کنند که به راحتی قابل شناسایی است. برای دسترسی به این دکمه ابتدا باید سینی یخ را بردارید. پس از انجام این کار باید دکمه ریست یا تنظیم مجدد قرمز رنگ را در پایین خود یخ ساز مشاهده کنید. برای ریست یخساز ساید کنوود این دکمه را فشار داده و به مدت 10 ثانیه نگه دارید.

آموزش تعمیرات یخساز یخچال کنوود با تعمیرکار آی پی امداد

در ادامه این بخش قصد داریم به بررسی متداول ترین مشکلاتی که ممکن است برای یخساز کنوود رخ دهد، بپردازیم. برخی از این مشکلات به راحتی در منزل قابل رفع هستند و مربوط به ایرادات جزئی یخساز می باشند. در صورتی که شما نیز با مشکلاتی در کارکرد یخساز خود مواجه شده اید، به کمک مطالب این بخش قادر خواهید بود یخساز کنوود خود را تعمیر نمایید. در صورتی که مشکل دستگاهتان تخصصی است، از تعمیرات آن پرهیز نمایید و از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

علت کار نکردن یخساز ساید کنوود چیست؟

در صورتی که هنگام استفاده از یخساز یخچال کنوود خود متوجه شدید که کار نمی کند، باید سریعا به کمک موارد زیر اقدام به عیب یابی این بخش نمایید:

  • در صورتی که درب یخچال به صورت کامل بسته نشده باشد، یخساز یخ تولید نخواهد کرد؛ از این رو باید میکوسوئیچ قفل درب را بررسی کنید.
  • ممکن است برد کنترلی یا موتور یخساز دچار مشکل شده باشند که باید به دقت عیب یابی شوند.
  • چنانچه لوله آب یا شیر برقی خراب شده باشند، با عدم کارکرد یخساز مواجه خواهید شد.
  • همچنین بهتر است سنسور و فیلتر آب یخچال را نیز بررسی نمایید.

چرا یخ از یخساز کنوود خارج نمی شود؟

یکی دیگر از انواع مشکلاتی که ممکن است شما نیز با آن مواجه شده باشید، خارج نشدن یخ از یخساز کنوود است که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد:

  • در صورتی که یخ ها به هر دلیلی به یکدیگر جسبیده باشند، یخ از یخساز بیرون نمی آید.
  • ممکن است بازوهای انتقال دهنده یخ ها خراب شده یا گیر کرده باشد که نیاز به بررسی دارد.
  • بیش از اندازه پر بودن محفظه یخساز نیز دلیلی دیگر بر عدم خروج یخ از آن است که باید تخلیه گردد.
  • بروز خرابی در مدول یخساز از دیگر مواردی است که باید به دقت بررسی شود.

علت کم آبگیری کردن یخساز یخچال کنوود چیست؟

کم آبگیری کردن یا آبگیری نکردن یخساز ساید کنوود از جمله مشکلاتی است که میتواند منجر به بروز ایراد در سایر بخش های یخچال شما گردد. از این رو در صورت مواجهه با این مشکل بهتر است جهت عیب یابی یخساز کنوود موارد زیر را بررسی نمایید:

  • در صورتی که قالب یخساز بش از حد پر شده باشد، یخساز به درستی توان آبگیری ندارد و در نتیجه نیاز به تخلیه محفظه می باشد.
  • ممکن است فیلتر آب یخچال مدت زمان طولانی تعویض نشده باشد که باید آن را با یک فیلتر نو جایگزین کنید.
  • در برخی مواقع فشار آب ورودی به دلایل مختلفی کم است که در نهایت آب به درستی درون قالب یخساز جمع نمی گردد.
  • برسری نمایید که شیر ورودی آب خراب نبوده و یا لوله آب مسدود نباشد.

چرا یخ ها در یخساز کنوود به هم می چسبند؟

یکی از مسائلی که اکثر مصرف کنندگان از آن شکایت دارند، به هم چسبیده شدن یخ ها درون یخساز است. برای عیب یابی یخ ساز کنوود در این مواقع به بررسی نکات زیر بپردازید:

  • یکی از عوامل تاثیرگذار در بروز این مشکل دمای فریزر است که در صورت افزایش دما شاهد آب شدن یخ ها و چسبیدن آنها به یکدیگر خواهید بود.
  • روشن بودن طولانی مدت یخساز و عدم استفاده از آن می تواند منجر به چسبیدن یخ ها شود.
  • آبگیری بیش از حد یخساز نیز موجب جمع شدن زیاد آب و در نتیجه چسبیده شدن یخ ها شود که باید بررسی گردد.

چرا یخساز ساید بای ساید کنوود یخ نمی دهد؟

در برخی مواقع مشاهده می شود که یخ ساز کارکرد درستی دارد اما یخ نمی دهد. در صورتی که شما نیز به دنبال یافتن علت این مسئله هستید، برای تعمیر یخساز کنوود به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • خرابی و گیر کردن شیر برقی یخساز یکی از مواردی است که منجر به بروز این مشکل می شود.
  • ممکن است سنسور یخساز معیوب شده باشد و نتواند فرمان تولید یخ توسط یخساز را صادر نماید.
  • بروز ایراد در کارکرد بازوی یخساز از دیگر مواردی است که نیاز به عیب یابی و بررسی دقیق دارد.

محل سنسور یخساز یخچال کنوود کجاست؟

اطلاع پیدا کردن از محل قرارگیری هریک از قطعات اصلی و کاربردی یخساز یخچال کنوود می تواند در زمینه رفع مشکل این بخش کمک زیادی نماید. سنسور یکی از قطعاتی است که فرمان لازم را به یخساز جهت تولید یخ می دهد و در صورت خرابی کارکرد یخ ساز با مشکل روبرو می شود. این سنسور در پنل پشتی یخساز تعبیه شده است و با باز کردن پنل می توانید به آن دسترسی لازم را پیدا کنید.

ترمودیسک یخساز ساید کنوود در کجا قرار دارد؟

یکی دیگر از قطعاتی که در این بخش قصد داریم کارکرد و جایگاه آن را برای شما شرح دهیم، ترمودیسک می باشد. این قطعه که به عنوان کنترل کننده دما نیز شناخته می شود، اجازه افزایش دما به المنت را نمی دهد و هشدارهای لازم را نیز به اواپراتور یخچال ارسال می کند. ترمودیسک یخساز کنوود در کنار اواپراتور یا المنت قرار دارد.

ترمودیسک یخساز ساید کنوود

در کدام قسمت می توان شیر برقی یخساز کنوود را پیدا کرد؟

اصلی ترین قطعه ای است که می توان آن را در تمامی یخچال ها مشاهده کرد، شیر برقی است که به آن شیر ورودی نیز گفته می شود. محل قرارگیری شیر برقی در پنل پشتی یخچال است و آب لازم برای تولید یخ را به بخش یخساز یخچال کنوود می رساند. در صورت بروز مشکل در شیر برقی، آبگیری لازم توسط یخساز انجام نشده و یخ تولید نمی گردد.

شیر برقی یخساز کنوود

چگونه می توان قطعات یخساز یخچال کنوود را تهیه کرد؟

بروز خرابی و ایراد در کارکرد یخساز ساید کنوود معمولا به دلیل مشکلات جزئی یا خرابی و معیوب شدن برخی از قطعات آن است که نیاز به تعویض دارد. آی پی امداد یکی از مراکزی است که تمامی قطعات اصلی و اورجینال یخساز یخچال کنوود را در اختیار شما قرار داد. در صورتی که به دنبال تهیه قطعات باکیفیت برای تعمیر یخساز یخچال کنوود خود هستید، این مجموعه می تواند به شما کمک زیادی نماید.

نتیجه گیری از تعمیر یخساز یخچال کنوود

مقاله ای که آن را مطالعه نمودید، به طور کامل تمامی مشکلات یخسازهای کنوود را مورد بررسی و عیب یابی قرار داد. همچنین در این مقاله برای شما نکاتی بیان شد که می توانید جهت راه اندازی و استفاده از یخساز یخچال کنوود از آنها استفاده کنید. در صورتی که با بررسی موارد بالا نیز مشکل یخساز شما همچنان وجود دارد، بهتر است با کارشناسان نمایندگی مجاز آی پی امداد تماس گرفته و درخواست خود را برای تعمیرات یخچال در این مجموعه ثبت نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد