logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخساز یخچال نف

تعمیر یخساز یخچال نف
تعمیر یخساز نف
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخساز یخچال نف به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای یخچال نف رخ دهد، خرابی و تعمیر یخساز یخچال نف است. به طور کلی بروز هرگونه خرابی در این دستگاه می تواند موجب بروز مشکلات زیادی برای کاربران شود. به طور کلی عوامل مختلفی می تواند در خرابی یخساز نف تاثیرگذار واقع شود که هریک از این دلایل باید به دقت مورد بررسی و عیب یابی قرار بگیرند. در این مقاله قصد داریم به بررسی هریک از مشکلات یخساز ساید نف و همچنین نحوه رفع مشکلات آنها بپردازیم. در صورت عدم توانایی برای رفع مشکل یخساز تعمیرکار متخصص آی پی امداد می تواند به شما کمک نماید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره تعمیر یخساز نف می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و وبسایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

نحوه تماس با نمایندگی یخساز ساید بای ساید نف در تهران

اگر یخساز یخچال ساید نف شما مشکل و نیاز به رفع عیب دارد، برای استفاده از خدمات نمایندگی آی پی امداد مراحل زیر را طی نمایید:

  • ایتدا با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تماس حاصل نمایید یا به ثبت درخواست آنلاین در سایت بپردازید.
  • بعد از تماس مشخصات شما ثبت می گردد و تکنسین جهت عیب یابی یخساز ساید نف با استفاده از قطعات فابریک در محل شما حاضر می شود.
  • در نهایت نسبت به خدمات تعمیر یخساز یخچال نف گارانتی و فاکتور تقدیم میگردد.
  • بعد از استفاده از خدمات تعمیرات یخساز یخچال ساید بای ساید از شما بابت رضایتمندی از نحوه عملکرد تعمیرکار نظرسنجی می شود.

تعمیر یخساز یخچال نف در محل

آی پی امداد خدمات تعمیر یخساز ساید نف را برای افزایش رضایت کاربران در محل مورد نظر آنها ارائه می نماید. از آنجایی که ارائه خدمات تعمیرات یخساز در محل سبب افزایش رضایت کاربران می شود. از این رو مزیت های زیر را می توان نام برد:

  • صرفه جویی در زمان و هزینه تعمیرات یخ ساز
  • ناظر و شاهد بودن بر عملکرد تعمیرکار یخچال در منزل
  • عدم آسیب دیدن به دستگاه به دلیل عدم نیاز به جابه جایی

چگونه اقدام به راه اندازی یخساز یخچال نف نماییم؟

روش فعال سازی و راه اندازی یخساز یخچال نف به شرح زیر است:

  • معمولا یخسازها به گونه ای طراحی شده اند که با روشن شدن یخچال فعال می گردند.
  • اما اگر به هر دلیلی متوجه شدید که یخساز یخچال نف غیرفعال است، در این حالت باید به دنبال کلید روشن کردن یخساز بگردید.
  • معمولا در اکثر یخچال های این برند کلید فعال سازی یخساز به شکل on می‌باشد و یا به صورت یک اهرم فلزی است که باید برای فعال کردن یخساز آن را به قسمت پایین بیاورید.
  • همچنین با مطالعه کردن دفترچه راهنمای محصول می توانید روش فعالسازی یخساز ساید نف را پیدا کنید.

راه اندازی یخ ساز یخچال نف

چگونه اقدام به غیرفعال کردن یخساز یخچال نف نماییم؟

برای اینکه بتوانید اقدام به خاموش کردن یخساز یخچال ساید بای ساید نف خود نمایید، می توانید از دکمه off یخساز استفاده کنی که بر روی یخساز تعبیه شده است. همچنین در برخی از مدل ها اهرمی وجود دارد که در صورت خاموش کردن یخساز باید اهرم را در زاویه 90 درجه قرار دهید.

طریقه ریست کردن یخساز یخچال نف

در ادامه نحوه ریست یخساز ساید بای ساید نف را آورده ایم که با انجام مراحل آن می توانید ریست یخساز یخچال فریزر خود را انجام دهید:

  • در یخچال های نف لازم است ابتدا دکمه reset ice maker را به مدت 3 ثانیه همزمان نگه دارید.
  • با انجام این کار یخساز ریست خواهد شد.

ریست کردن یخساز یخچال نف

راهنمای تعمیرات یخساز یخچال نف توسط تعمیرکار آی پی امداد

برای اینکه بتوانی به درستی اقدام به تعمیر یخساز یخچال نف خود نمایید، ابتدا باید بتوانید آن را به درستی عیب یابی کنید. همچنین باید متوجه شوید که مشکل یخساز از کدام بخش است. در ادامه این بخش مشکلات رایجی که ممکن است برای یخساز نف رخ دهد را با هم بررسی خواهیم کرد و راهکارهایی را برای تعمیر آنها به شما ارائه خواهیم داد.

چرا یخ از یخساز یخچال ساید بای ساید نف خارج نمی شود؟

در صورتی که یخ به درستی از یخ ساز خارج نمی شود، بهتر است جهت عیب یابی یخساز نف خود موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • در برخی مواقع استفاده نکردن از یخساز به مدت طولاتی و پر شدن بیش از حد مخزن یخ می تواند موجب بروز این مشکل شود.
  • بروز هرگونه خرابی در بازوهای انتقال دهنده یخ و یا اجزای داخلی این بخش می تواند از دلایل ایجاد این ایراد در یخساز باشد.
  • اگر یخ های درون یخساز به هر دلیل به هم چسبیده باشند، امکان خروج یخ از یخساز وجود نخواهد داشت.

چرا یخساز یخچال نف یخ نمی دهد؟

اگر یخ ساز یخچال ساید نف شما یخ نمی سازد، باید ابتدا بررسی نمایید که مشکل از خود یخساز نباشد.

  • ابتدا اقدام به بررسی آب ورودی به یخچال خود نمایید؛ زیرا عدم وروند آب به یخساز، مانع از یخ دادن آن می شود.
  • قطعات فنی یخساز شامل موتور تایم، سنسور قالب یخساز و ترمودیسک را نیز عیب یابی کنید.
  • در صورت عدم برخورداری از دانش فنی بهتر است از تکنسین متخصص آی پی امداد برای انجام این کار کمک بگیرید.

چرا یخساز یخچال ساید نف کم یخ تولید می کند؟

در بری مواقع ممکن است کاربران با مشکل کم یخ ساختن یخساز نف خود مواجه شوند که برای بررسی و رفع مشکل مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دقت داشته باشید که در هر بار یخساز توانایی تولید 900 گرم یخ را دارد و پس از پر شدن محفظه یخسازی متوقف خواهد شد.
  • همچنین اگر یخ به صورت کم و یا نامنظم بیرون می آید، احتمالا یخ ها درون محفظه به هم چسبیده اند و توانایی خارج شدن ندارند.
  • بهتر است به صورت دوره ای یخساز را بررسی کرده و درون محفظه را خالی کنید تا جا برای تولید یخ های بیشتر باز شود.

سنسور یخساز ساید بای ساید نف در کجا تعبیه شده است؟

یکی از مهمترین مسائلی که می تواند به بررسی و عیب یابی یخساز یخچال نف کمک زیادی نماید، اطلاع پیدا کردن از محل قرارگیری هریک از قطعات آن است. یکی از قطعات مهم سنسور یخساز است. این سنسور که ممکن است در هریک از مدل های مختلف این یخچال ها در محل خاصی تعبیه شده باشد، معمولا در کنار سایر قطعات این قسمت بوده و از طریق باز کرد پوشش یخچال می توان از محل قرارگیری این قطعه اطلاع پیدا نمود.

ترمودیسک یخساز یخچال نف کجاست؟

در صورتی که با مشکلی در یخساز نف خود مواجه شده اید و قصد بررسی ترمودیسک یخساز را دارید، اما جایگاه آن را نمی دانید، به مطالعه این بخش ادامه دهید. ترمودیسک قطعه ای است که دمای بالای یخچال را تحمل نموده و وظیفه آن جلوگیری از افزایش دمای المنت است . این قطعه مهم در محل قرارگیری المنت و اواپراتور یخچال تعبیه شده است.

ترمودیسک یخساز یخچال نف

شیر برقی یخساز یخچال نف در کدام بخش است؟

شیر برقی یا شیر ورودی آب یخچال نف یکی از قطعاتی است که عملا بدون آن فرآیند یخ سازی یخچال صورت نخواهد گرفت. این شیر به انتهای لوله آب یخچال متصل می گردد و آب مورد نیاز یخساز را به آن منتقل می نماید. هنگامی که یخساز یخچال نف به شیر ورودی برق رسانی می نماید، سیم روی لوله فعال گردیده و در نتیجه آب درون قالب های یخ پر می گردد. این شیر در قسمت پشتی پنل یخچال نف متصل شده است و دسترسی به آن نیز بسیار آسان است.

شیر برقی یخ ساز یخچال نف

از کجا می توان قطعات یخساز نف را تهیه کرد؟

یکی از مهمترین مسائلی که می توانداز خرابی مجدد یخساز یخچال نف و کاهش عمر این بخش از یخچال جلوگیری نماید، استفاده از قطعات اصلی و اورجینال برای تعمیرات یخ ساز نف است. در صورتی که برای انجام این کار از قطعات باکیفیت استفاده شود، یخساز میز کیفیت اولیه خود را حفظ کرده و به خوبی به کارکرد صحیح خود ادامه خواهد داد. آی پی امداد یکی از مراکزی است که می تواند انواع قطعات اصلی یخساز یخچال های نف را برای شما به راحتی تامین نماید.

نتیجه گیری از تعمیر یخساز یخچال نف

در این مقاله به بررسی رایج ترین ایرادات یخ ساز یخچال ساید نف پرداختیم و آموزش هایی را نیز در جهت رفع عیب و تعمیرات یخساز نف برای شما بیان کردیم. به کمک این آموزش ها چنانچه فنی باشید، می توانید اقدام به رفع عیب و تعمیر یخساز یخچال خود نمایید. در غیر اینصورت بهترین کار استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص و مجرب نمایندگی تعمیر یخچال نف در آی پی امداد است. این مجموعه با بهترین تکنسین ها در سریع ترین زمان مشکل یخساز یخچالتان را رفع می کند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد