تعمیر خردکن برقی

بهره مندی از خدمات تعمیر خردکن برقی و دستی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با استفاده از قطعات اورجینال و گارانتی تا 12 ماه در محل یا کارگاه پیشرفته آی پی امداد توسط متخصصین ترین تکنسین ها برای مشتریان امکان پذیر می باشد.

بازه هزینه تعمیرات خردکن برقی: 120/000 الی 390/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر خردکن برقی

یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه برای ریز کردن مواد غذایی مختلف خرد کن است که در مدل های دستی و برقی در بازار موجود می باشد. در برخی مواقع ممکن است خردکن برقی روشن نشود، صدای زیادی داشته باشد، ناگهان خاموش شود و ... که برای رفع هریک از این مشکلات می توانید از خدمات تعمیر خردکن برقی در آی پی امداد استفاده نمایید. این مرکز دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران بوده و خدمات تعمیرات خرد کن برقی و دستی را با قطعات اصل، گارانتی معتبر و فاکتور رسمی به مشتریان ارائه می نماید. جهت برطرف کردن مشکل خردکن خود می توانید با شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید تا از خدمات در محل، کارگاه مجهز آی پی امداد و یا پیک مجموعه بهره مند شوید.

خدمات تعمیر خردکن برقی و دستی در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی معتبر می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس جهت ثبت درخواست تعمیر خردکن برقی در تهران

نحوه تماس با مرکز تعمیرات خردکن برقی در تهران به شرح زیر است:

  1. شما می توانید برای استفاده از خدمات تعمیر خرد کن برقی در آی پی امداد با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید درخواست آنلاین تعمیرات خردکن خود را در سایت آی پی امداد ثبت کنید.
  3. کارشناسان آی پی امداد در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

روش های تعمیر خردکن برقی و دستی در آی پی امداد

  1. در روش اول می توانید به صورت حضوری خردکن خود را به آدرس مرکز آی پی امداد که در بخش تماس با ما ذکر شده است، تحویل دهید.
  2. در روش دوم تعمیرکار متخصص آی پی امداد می تواند به منزل شما مراجعه کرده و تعمیرات خرد کن را انجام دهد.
  3. همچنین برای تسریع در روند ارائه خدمات، می توانید از پیک مجموعه آی پی امداد بخواهید به محل شما مراجعه کند. پیک مربوطه پس از مراجعه به محل، با ارائه رسید کتبی، دستگاه را تحویل گرفته و به کارگاه مجهز مجموعه منتقل می نماید. پس از تعمیر خردکن برقی در کمتر از 72 ساعت کاری، مجددا دستگاه در محل به شما تحویل داده می شود.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات خرد کن برقی در آی پی امداد

مراحل ارائه خدمات تعمیرات خردکن برقی توسط تعمیرکار آی پی امداد در ادامه ذکر شده است:

  1. پس از ثبت مشخصات، کد اشتراک به همراه لینک پنل کاربری سایت آی پی امداد برای شما ارسال می شود.
  2. در پنل کاربری خود می توانید مشخصات تکنسین یا تعمیرگاه، مدت گارانتی، فاکتور، زمان حضور تعمیرکار یا پیک در محل و ... را مشاهده کنید.
  3. همچنین می توانید به صورت آنلاین با واحد پشتیبانی، انتقادات و شکایات مجموعه آی پی امداد در ارتباط باشید.
  4. تعمیرکار خردکن برقی در کمتر از یک ساعت یا طبق زمانبندی انجام شده به محل شما اعزام می شود.
  5. پس از اتمام کار تعمیرات خردکن، تعمیرکار به شما گارانتی 3 الی 12 ماه و فاکتور رسمی آی پی امداد را ارائه می دهد.
  6. از ابتدای مدت زمان گارانتی تا پایان آن، یک کارشناس در پنل کاربری پشتیبان شما خواهد بود.
  7. همچنین شما می توانید برای امتیازدهی به خدمات تعمیرکار مربوطه به پنل کاربری خود مراجعه کنید.
  8. در نهایت واحد هپی کال مجموعه آی پی امداد از شما عزیزان نظرسنجی خواهد کرد و چندین سوال مهم بابت خدمات ارائه شده از شما خواهد پرسید.

شما می توانید با استفاده از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر خرد کن برقی خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر خردکن برقی در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر خردکن برقی و دستی

هزینه تعمیر خرد کن برقی و دستی در آی پی امداد با توجه به تعرفه اتحادیه رسمی تعیین می شود و بسیار منصفانه می باشد. لازم به ذکر است که قیمت تعمیرات خردکن در این مجموعه با توجه به نوع و مدل دستگاه، نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات آن، نوع خرابی خردکن و … متفاوت می باشد. از این رو تکنسین متخصص آی پی امداد پس از عیب یابی و کارشناسی دقیق دستگاه، می تواند هزینه تعمیرات خرد کن برقی شما را مشخص نماید. البته لازم است که این نکته نیز توجه داشته باشید که با استفاده از خدمات تعمیر خردکن خود در آی پی امداد، می توانید هزینه های خود را تا 75 درصد کاهش دهید.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات خردکن برقیهزینه تعمیرات خردکن برقی
موتور500/000 الی 800/000 تومان
میکروسوییچ70/000 الی 140/000 تومان
کوبل100/000 الی 350/000 تومان
پارچ100/000 الی 900/000 تومان
تیغه100/000 الی 500/000 تومان
نمایش بیشتر

آی پی امداد کدامیک از مدل ها و برندهای خرد کن برقی و دستی را تعمیر می کند؟

بطور کلی دو نوع خردکن برقی و دستی وجود دارد که به دلیل استفاده زیاد از این دستگاه ها برای خرد کردن انواع مواد غذایی نظیر میوه جات، حبوبات، گوشت ها و …، با گذشت زمان ایراداتی در عملکرد آنها به وجود آمده و باعث از کار افتادگی آنها خواهد شد. از این رو در صورتی که با اختلالاتی در عملکرد خردکن خود مواجه شده اید، بهتر است هرچه سریع تر اقدام به تعمیرات آن نمایید. انواع مدل های خردکن ها که ممکن است نیاز به تعمیر آنها پیدا کنید، شامل:

  • انواع خردکن دستی چرخشی، نخ دار و فشاری
  • انواع مدل های خردکن برقی تک کاره و چندکاره
  • انواع مدل های دستگاه سبزی خردکن

خردکن های برقی شامل برندهای بسیار متنوعی هستند، اما هرچقدر کیفیت دستگاه خردکن شما بالا باشد، باز هم امکان خرابی و نیاز به تعمیر آن وجود دارد. از این رو آی پی امداد انواع برندهای ایرانی و خارجی خرد کن های بازار را برای شما با بهترین کیفیت تعمیر خواهد کرد:

  • بوش
  • مولینکس
  • فیلیپس
  • فلر
  • کنوود
  • گوسونیک
  • بایترون
  • همیلتون
  • پارس خزر
  • کنوود
  • میگل
  • سایا
  • و …

کدام مشکلات خردکن برقی توسط تعمیرکار آی پی امداد تعمیر می شود؟

خردکن های برقی و دستی با گذشت زمان و استفاده مکرر دچار مشکلاتی در عملکرد خود خواهند شد. بنابراین اگر کارکرد خرد کن شما با ایراداتی مواجه شده و برخی از قطعات داخلی آن از کار افتاده اند، هرچه سریع تر اقدامات لازم را در جهت عیب یابی و تعمیرات خردکن برقی انجام دهید تا از بروز آسیب دیدگی های بیشتر در دستگاه خود پیشگیری نمایید. در همین راستا، تکنسین های متخصص و مجرب آی پی امداد انواع مشکلات خرد کن های برقی را برای شما برطرف خواهند کرد. از جمله ایرادات خردکن ها که در این مجموعه برطرف می شوند، شامل:

  • خردکن برقی روشن نمی شود.
  • تیغه خرد کن کند شده است.
  • خردکن برقی خاموش می شود.
  • خردکن لرزش و صدای زیادی دارد.
  • دکمه های خرد کن برقی کار نمی کند.
  • موتور خرد کن برقی داغ می شود.

خدمات تعمیرکار خردکن در آی پی امداد

آی پی امداد در زمینه رفع ایرادات و تعمیر خرد کن برقی، خدمات مختلفی را به مصرف کنندگان این محصول ارائه می دهد. همچنین تعمیر و تعویض کلیه قطعات الکترونیکی و مکانیکی خردکن ها در این مجموعه با استفاده از قطعات اصل صورت می گیرد.

تعمیر موتور خردکن برقی

موتور خردکن برقی با دریافت جریان برق از پریز، انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند. این انرژی مکانیکی به محور موتور منتقل شده و سپس به تیغه ها منتقل می شود. با گذشت زمان، قطعات متحرک موتور مانند بلبرینگ ها و دنده ها ساییده می شوند و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند. خرابی موتور رایج ترین مشکل در خردکن ها است و می تواند منجر به روشن نشدن دستگاه، چرخش ضعیف تیغه ها یا صدای بلند در حین کارکرد آن شود. توصیه می شود تعمیر موتور خردکن برقی توسط تعمیرکار مجرب انجام شود؛ زیرا این کار نیاز به دانش تخصصی و ابزار مناسب دارد. باز کردن نادرست دستگاه می تواند منجر به آسیب بیشتر به آن شود.

تعمیر موتور خردکن برقی

تعمیر و تعویض تیغه خردکن

تیغه خردکن یکی از مهمترین اجزای آن است که وظیفه خرد کردن و ریز کردن مواد غذایی را بر عهده دارد. با گذشت زمان، تیغه ها می توانند کند شوند، آسیب ببینند یا شکسته شوند که در این صورت عملکرد دستگاه مختل می شود. در این شرایط، ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض تیغه ها باشد. اگر تیغه ها فقط کمی کند شده باشند، می توان با استفاده از سوهان مخصوص آنها را تیز کرد. اما در صورتی که تیغه ها شکسته یا به شدت آسیب دیده باشند، باید با تیغه های جدید جایگزین شوند. تعمیر یا تعویض تیغه خردکن به طور کلی یک کار نسبتا ساده است که می توان آن را انجام داد. اما اگر در انجام این کار توانایی لازم را ندارید، می توانید برای کمک به تعمیرکار متخصص آی پی امداد مراجعه کنید.

تعمیر و تعویض تیغه خردکن

تعمیر درب خردکن برقی و دستی

درب دستگاه خردکن از پراکنده شدن مواد غذایی در حین کار دستگاه جلوگیری کرده و از تماس کاربر با تیغه‌های تیز در حال چرخش محافظت می‌نماید. وارد شدن ضربه، افتادن یا استفاده نادرست می تواند باعث ترک خوردن یا شکستن درب شود. همچنین با گذشت زمان، درب ممکن است فرسوده شده و دیگر به طور کامل بسته نشود. اگر درب به درستی بسته نشود، مواد غذایی می توانند در حین کار دستگاه نشت کنند. همچنین در صورتی که درب به طور کامل قفل نشود، ممکن است موتور روشن نشود یا به طور متناوب خاموش و روشن شود. تعمیر درب خردکن نه تنها برای ایمنی و عملکرد صحیح دستگاه، بلکه برای جلوگیری از آسیب بیشتر به موتور و سایر اجزای دستگاه نیز ضروری است.

تعمیر مخزن خردکن

مخزن خردکن، ظرفی پلاستیکی یا شیشه‌ای است که مواد غذایی را در حین خرد شدن توسط تیغه‌ها نگه می‌دارد. اگر مخزن ترک خورده، شکسته یا نشت می‌کند، باید تعمیر یا تعویض شود. همچنین در برخی مواقع چنانچه مخزن به درستی روی دستگاه قرار نمی‌گیرد یا در حین کار لرزش دارد، ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد. اگرچه برخی از مشکلات جزئی مخزن مانند تعویض واشر خردکن ممکن است توسط خودتان قابل حل باشد، اما توصیه می‌شود برای تعمیرات پیچیده‌تر از یک تکنسین مجرب کمک بگیرید.

تعمیر مخزن خردکن اشپزخانه

تعمیر کلید خردکن

سوئیچ یا کلید خردکن قطعه‌ای است که برای روشن و خاموش کردن دستگاه و همچنین تنظیم سرعت آن استفاده می‌شود. این کلید معمولا روی بدنه خردکن قرار دارد و با فشار دادن یا چرخاندن آن فعال می‌شود. ممکن است کلید به مرور زمان فرسوده یا خراب شود و دیگر کار نکند. همچنین اتصالات بین کلید و موتور خردکن ممکن است شل یا معیوب شده باشد. اگر کلید را فشار دهید یا بچرخانید، اما دستگاه روشن نشود، ممکن است کلید خراب باشد. چنانچه کلید دارای تنظیمات سرعت است، اما دکمه تنظیم سرعت کار نمی‌کند، ممکن است مشکل از کلید باشد. اگر در انجام تعمیرات الکتریکی تجربه ندارید یا اگر مطمئن نیستید که مشکل کلید از کجاست، می توانید از متخصصان آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر چرخ دنده خردکن

چرخ دنده خردکن نیروی موتور را به تیغه‌ها منتقل می‌کند و باعث چرخش آنها می‌شود. خرابی این قطعه می‌تواند منجر به عدم چرخش تیغه‌ها، خرد نشدن مواد غذایی و در نهایت، از کار افتادن کامل خردکن شود. چرخ دنده‌ها قطعات مصرفی هستند و با گذشت زمان و استفاده مکرر، فرسوده می‌شوند و نیاز به تعویض دارند. اولین قدم در تعمیر، تشخیص دقیق مشکل و علت خرابی چرخ دنده است. این کار با بررسی ظاهری چرخ دنده، بررسی علائم و نشانه‌های خرابی و در صورت نیاز، باز کردن دستگاه و تست قطعات انجام می‌شود. اگر چرخ دنده شکسته، ساییده شده یا به هر نحوی آسیب دیده باشد، باید با یک نمونه جدید و سالم جایگزین شود. در برخی موارد، ممکن است فقط نیاز به تمیز کردن و روغن کاری چرخ دنده‌ها برای رفع مشکل باشد. این کار به روان‌تر شدن حرکت چرخ دنده‌ها و افزایش طول عمر آنها کمک می‌کند.

تعویض شیشه خردکن

شیشه خردکن، قطعه شفافی است که روی کاسه خردکن قرار می‌گیرد و به شما امکان می‌دهد تا روند خرد شدن مواد را مشاهده کنید. این قطعه در معرض خطرات مختلفی مانند ضربه، افتادن و ترک خوردن قرار دارد و ممکن است نیاز به تعویض پیدا کند. اگر روی شیشه هرگونه ترک یا شکستگی مشاهده می‌کنید، باید فوراً آن را تعویض کنید تا از آسیب بیشتر و خطرات احتمالی مانند بریدگی جلوگیری کنید. تعویض شیشه خردکن به خصوص اگر شامل جداسازی قطعات داخلی دستگاه باشد، نیاز به مهارت و دانش فنی دارد. بنابراین برای اطمینان از انجام صحیح کار و حفظ ایمنی، بهتر است این کار را به یک تعمیرکار مجاز بسپارید.

تعویض کوبل خردکن

کوبل قطعه‌ای پلاستیکی یا فلزی است که تیغه‌های خردکن را به محور موتور متصل می‌کند. این قطعه نقش انتقال قدرت از موتور به تیغه‌ها را بر عهده دارد و برای عملکرد صحیح خردکن ضروری است. زمانی که خردکن را روشن می‌کنید، موتور به چرخش در می‌آید و این چرخش توسط کوبل به تیغه‌ها منتقل می‌شود. تیغه‌ها با سرعت بالا می‌چرخند و مواد غذایی داخل ظرف خردکن را خرد می‌کنند. در صورتی که خردکن روشن نشود یا تیغه‌ها به طور کامل نچرخند یا به سختی بچرخند، ممکن است کوبل شکسته یا فرسوده شده باشد. اگر در انجام کارهای فنی مشکل دارید یا از باز کردن خردکن خود مطمئن نیستید، بهتر است از تکنسین های متخصص آی پی امداد برای تعویض این قطعه کمک بگیرید.

تعمیر خردکن برقی در محل و منزل

این روزها کمتر کسی وقت می کند تا لوازم خانگی معیوب خود را به صورت حضوری برای تعمیر به تعمیرگاه برده و چندین ساعت معطل شود. از این رو یکی از خدماتی که آی پی امداد به مشتریان خود ارائه می دهد، اعزام تعمیرکار متخصص یا پیک به محل و منزل آنها می باشد.

  • پس از تماس با آی پی امداد، هماهنگی های لازم برای مراجعه تعمیرکار خردکن به محل شما انجام شده و تکنسین مربوطه در سریع ترین زمان برای تعمیرات دستگاه به منزل شما اعزام می شود.
  • همچنین این مجموعه می تواند پیک یا سفیر خود را به همراه باکس ضدضربه به محل شما اعزام نماید تا دستگاه معیوب را از شما تحویل گرفته و برای تعمیر به مرکز منتقل نماید.

تعمیر خردکن برقی در محل و منزل

لازم به ذکر است که در صورت استفاده از خدمات تعمیر خردکن برقی در محل، می توانید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نموده و از بروز هرگونه خرابی و آسیب دیدگی دستگاه خود به هنگام جابجایی آن نیز پیشگیری نمایید.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات خردکن در آی پی امداد

آی پی امداد با داشتن بیش از 30 سال سابقه درخشان در عرصه تعمیرات لوازم خانگی و با ارائه خدمات باکیفیت و مبتنی بر دانش روز، توانسته است در حال حاضر به معتبرترین و بهترین مرکز تعمیرات خردکن برقی در تهران تبدیل شود. از جمله مزایای استفاده از خدمات تعمیر خرد کن برقی در آی پی امداد می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • ارائه خدمات تعمیر خردکن برقی به صورت 24 ساعته
  • استفاده از قطعات فابریک برای تعمیر خرد کن
  • بهره گیری از تعمیرکاران مجرب و دوره دیده
  • ارائه 3 تا 12 ماه گارانتی برای اطمینان از کیفیت خدمات
  • صرفه جویی در هزینه های تعمیرات خردکن برقی
  • ارائه فاکتور جزئیات هزینه ها در پایان کار
  • بهره مندی از پنل کاربری و بررسی فرایند خدمات
  • ارتباط و چت آنلاین با واحد پشتیبانی در پنل کاربری

عیب یابی مشکلات خردکن برقی

اگر خردکن برقی یا دستی شما خراب شده است و قصد تعمیر آن را دارید، می توانید با مطالعه مشکلات خردکن یک عیب یابی دقیق انجام داده و مسیر تعمیرات دستگاه را به درستی انتخاب کنید. برخی از مشکلات و معایب خردکن برقی می‌ توانند بسیار ساده و قابل رفع باشند و برخی دیگر از مشکلات بسیار پیچیده هستند که باید به دست متخصصین مجرب مرکز تعمیرات خردکن برطرف شوند. مشکلات و ایرادات متداول خردکن در زیر ارائه شده است:

روشن نشدن خردکن برقی

  • اولین موردی که باید اقدام به بررسی آن نمایید، وجود برق در پریز و سالم بودن دوشاخه، سیم ها و کابل های دستگاه می باشد.
  • همچنین ممکن است هریک از قطعات داخلی خردکن به درستی مونتاژ نشده و در جای خود قرار نگرفته باشند که باید بررسی شوند.
  • در صورتی که موتور خرد کن شما دچار خرابی یا فرسودگی شده باشد، دستگاه روشن نخواهد شد.
  • همچنین ممکن است سوئیچ یا کوبل های زیر دستگاه خراب شده باشند که موجب کار نکردن خردکن برقی می شود.

نچرخیدن تیغه های خرد کن

  • یکی از دلایل بروز این مشکل عدم قرارگیری صحیح تیغه ها در جای خود می باشد که باید آن را به درستی در محل مناسب قرار دهید.
  • همچنین ممکن است مواد غذایی در اطراف تیغه های خردکن جمع شده و مانع از چرخش تیغه ها شود که باید آنها را کمی از تیغه فاصله دهید.
  • علت دیگر مربوط به خرابی کوپلینگ یا موتور خرد کن است که می توانید منجر به نچرخیدن تیغه ها دستگاه شده و باید تعمیر شود.

خاموش شدن خردکن برقی

  • ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که خردکن به درستی به برق متصل شده است.
  • بررسی کنید که سوئیچ خردکن روشن است و کابل برق به درستی به پریز متصل شده است.
  • این امکان وجود دارد که موتور خردکن با مشکلاتی مواجه شده باشد که باید موتور و سیم پیچی های آن را بررسی کنید.
  • در صورتی که به صورت مداوم از دستگاه استفاده کرده و بیش از اندازه داغ شود، ممکن منجر به خاموش شدن خردکن برقی شود.

خاموش شدن خردکن برقی

خرد نشدن مواد در خردکن

  • ممکن است تیغه‌ ها کند شده باشند که در این شرایط لازم است تیغه ها را با قطعات نو جایگزین نمایید.
  • مورد دیگر این است که تیغه به درستی در محل خود قرار نگرفته است.
  • زمانی که محور روتور بالاتر از حد نرمال بسته شود، تیغه از کف پایه و مخزن فاصله زیادی خواهد داشت. به این ترتیب خرد کردن مواد به درستی انجام نخواهد شد.

خرد نشدن مواد در خردکن

نشت مواد از خردکن برقی

  • ابتدا باید محل نشت آب را پیدا کنید. ممکن است نشت آب از قطعات مختلفی مانند رابط لوله، بلبرینگ، پکینگ و… باشد.
  • پس از شناسایی محل نشت، باید قطعات خراب را تعمیر یا تعویض کنید. در بعضی موارد، ممکن است نیاز به تعویض لوله‌ ها، پکینگ و یا بلبرینگ باشد.
  • بعد از تعویض قطعات خراب، باید تمام تنظیمات را بازبینی کنید و اطمینان حاصل کنید که همه قطعات به درستی و به صورت محکم با هم ترکیب شده‌اند.
  • پس از انجام تعمیرات، باید خردکن برقی را تست کنید تا اطمینان حاصل کنید که نشت آب برطرف شده است.
  • بهتر است در ابتدا با استفاده از آب کمی، تست کنید و در صورت عدم وجود نشت، می‌توانید از مقدار آب بیشتر استفاده کنید.
  • برای جلوگیری از نشت آب در آینده، بهتر است از خردکن برقی به درستی استفاده کنید و قطعات خراب را به محض شناسایی، تعمیر یا تعویض کنید.

نشت مواد از خردکن برقی اشپزخانه

سر و صدای زیاد خردکن برقی

  • یکی از اصلی ترین دلایل بروز سر و صدا به هنگام کار با خردکن، خرابی بلبرینگ های دستگاه است که باید بررسی و در صورت نیاز تعویض شود.
  • اگر تیغه‌ های خردکن برقی خراب یا شکسته شده باشند، باعث ایجاد صدای زیاد می‌ شوند. بنابراین باید آنها را بررسی کرده و در صورت لزوم تیغه‌های جدید نصب کنید.
  • بررسی کنید که سیم‌ های برقی خردکن برقی به درستی نصب شده و مشکلی در آنها وجود نداشته باشد.
  • بعضی اوقات، صدای زیاد در خردکن برقی به دلیل اصطکاک بین قطعات است. در این صورت می‌ توانید با استفاده از گریس قطعات را روان کنید تا صدای زیاد کاهش یابد.

بوی سوختگی خردکن برقی

  • با گذشت زمان، تیغه ها می توانند کند، خم یا شکسته شوند. این مسئله می تواند باعث اصطکاک بیشتر و گرم شدن بیش از حد موتور شود و بوی سوختگی خردکن برقی ایجاد کند.
  • استفاده از خردکن برای مدت طولانی یا برای خرد کردن مواد غذایی سفت می تواند باعث گرم شدن بیش از حد موتور و بوی سوختگی شود.
  • کوپلرها قطعاتی هستند که تیغه ها را به موتور متصل می کنند. آنها می توانند با گذشت زمان فرسوده یا شکسته شوند و باعث ایجاد بوی سوختگی شوند.
  • اگر ولتاژ ورودی به خردکن خیلی بالا باشد، می تواند باعث گرم شدن بیش از حد موتور و بوی سوختگی شود.

کم شدن قدرت خردکن برقی

  • اگر بیش از حد مواد غذایی را داخل کاسه خردکن بریزید، می تواند موتور را تحت فشار قرار دهد و باعث کاهش قدرت شود.
  • در برخی موارد، کم شدن قدرت می تواند ناشی از مشکل در موتور باشد.
  • این مشکل می تواند شامل فرسودگی برس های موتور، آسیب به سیم پیچ ها یا سایر مشکلات الکتریکی باشد.
  • اگر تسمه موتور فرسوده یا شل باشد، می تواند باعث لغزش و کاهش قدرت شود.
  • اگر چیزی در زیر تیغه ها گیر کرده باشد، می تواند از چرخش آنها جلوگیری کند و باعث کاهش قدرت شود.

کم شدن قدرت خردکن برقی

داغ شدن خردکن برقی

  • اگر برای مدت طولانی و بدون وقفه از خردکن استفاده کنید، موتور دستگاه داغ می شود.
  • به همین دلیل باید بعد از هر 20 دقیقه استفاده از دستگاه، به آن 10 دقیقه استراحت دهید تا خنک شود.
  • اگر خردکن را بیش از حد پر کنید، موتور دستگاه برای خرد کردن مواد غذایی باید بیشتر کار کند و در نتیجه داغ شود.
  • خرد کردن مواد غذایی سفت مانند یخ، گوشت و پنیر فشار زیادی به موتور دستگاه وارد می کند و باعث داغ شدن خردکن برقی می شود.
  • در صورتی که موتور خردکن ایراد داشته باشد، ممکن است داغ شود.

سوالات متداول تعمیرات خردکن برقی

در این بخش پرتکرارترین پرسش های مشتریان جهت بهره مندی از خدمات تعمیر خردکن برقی در آی پی امداد را بررسی کرده ایم:

هزینه تعمیر خردکن برقی در آی پی امداد پس از عیب یابی دستگاه توسط تکنسین متخصص و براساس نوع و میزان خرابی آن مشخص خواهد شد.

برای تمامی خدمات تعمیرات خردکن برقی به مشتریان گارانتی معتبر 3 الی 12 ماهه ارائه می گردد.

مشتریان می توانند در محل خود و یا به صورت حضوری در کارگاه آی پی امداد اقدام به تعمیرات خردکن برقی خود نمایند. همچنین می توانند از خدمات پیک مجموعه برای انتقال دستگاه معیوب خود به کارگاه بهره مند شوند.

جهت استفاده از خدمات تعمیر خردکن برقی و دستی در آی پی امداد می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
در بحث‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • ایمان 04 اردیبهشت 1403

    سلام ودرود خردکن بنده سنکور میباشد که قسمت پلاستیکی تیعه خوب سوار نشده واستفاده کردیم واون قسمت پلاستیکی خرده شده و نمی چرخه تیعه خواستم قطعه رو سفارش بدم .

    پاسخ دادن
  • Helal 27 اسفند 1402

    سلام خسته نباشید.بنده خردکن فیلیپس خریدم و در اولین استفاده مواد کتلت رو که از قبل توسط همین خردکن رنده کرده بودم ؛ریختم.تمامی مواد رنده شده و ریز بودند و فقط قصد داشتم با این خردکن میکس شوم کنم.اما خردکن پس از چند دقیقه کار نکرد دیگه .

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 27 اسفند 1402

      درود، ممکن است میکروسوئیچ دستگاه خراب شده باشد که باید تعویض شود.

      پاسخ دادن
  • مرتضی 16 اسفند 1402

    با سلام خرد کن درما jr08 شیائومی خریدم همه چی درسته ولی یهو دیگه شارژ نکرد هیچ تعمیر کاری هم بلد نیست از چیشه کار میکنه کامل فقط شارژ نمیشه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 17 اسفند 1402

      درود، مشکل می تواند مربوط به باتری یا آداپتور دستگاه بوده و در صورت خرابی باید تعویض شود.

      پاسخ دادن
      • مرتضی 28 اسفند 1402

        مهندس جان باطری های جدید براش گرفته شد ادابتورش هم شارژ کن گوشیه که با تعویض اونم هیچ اتفاقی نیفتاد مهندسین شهرستان هم به ای سی شارژ مشکوک بودن که باز نتونستن درستش کنن

        پاسخ دادن
  • هادی فاضلی 11 آذر 1402

    سلام خردکن بلواسکلی خریدم کاملا نو. همون دفعه اول که امتحانش کردم، از قسمت اتصال شافت و گیربکس یه روغن آبی رنگ اومد بیرون. آیا این طبیعیه؟ دستگاه کار میکنه ولی روغن ازش میاد.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 11 آذر 1402

      درود، خیر طبیعی نیست و قسمت گیربکس باید تعمیر شود.

      پاسخ دادن
  • Mary.h 29 آبان 1402

    با سلام پره دنده خردکن برقی من مدل یوفسا شکسته. قطعه یدکش موجوده؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 29 آبان 1402

      درود، تصویر قطعه مورد نظر را به شماره 09333336936 ارسال نمایید تا در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود.

      پاسخ دادن
  • Fatemeh 30 اردیبهشت 1402

    درِ خرد کن برقی پاناسونیک من وقتی موتور رو بهش وصل میکنم، دکمه رو میزنم، نمی‌چرخه ولی گوشت کوب کار میکنه. درش مشکل داره با یکبار استفاده اینجوری شده گفتن باید از نمایندگی درشو بخرم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 31 اردیبهشت 1402

      درود، درب خردکن موجود نیست.

      پاسخ دادن