logo logo تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آی پی امداد یکی از بهترین و مطمئن ترین مراکز تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر در تمامی مناطق تهران اعم از شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز می باشد. این مجموعه به لطف تکنسین های مجرب، تجهیزات پیشرفته و استفاده از قطعات اورجینال در طول سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. همچنین آی پی امداد برای رفاه حال مشتریان خدمات خود را در سه گزینه تعمیر دستگاه در منزل یا محل کار، مراجعه حضوری به کارگاه و استفاده از خدمات پیک ارائه می دهد. در صورت استفاده از هریک از این روش ها می توانید 3 تا 12 ماه گارانتی معتبر و فاکتور پس از اتمام کار دریافت کنید. لازم به ذکر است که این مجموعه خدمات هزینه تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر شما را تا 75 درصد کاهش می دهد.

در صورتی که از تخصص برخوردار هستید و یا مشکل دستگاه شما جزئی است، می توانید بخش عیب یابی این مقاله از آی پی امداد را مطالعه کرده و یا سوالات خود را در بخش پرسش و پاسخ یا دیدگاه های همین مقاله مطرح کنید تا کارشناسان این مجموعه سریعا به شما پاسخ دهند. چنانچه پس از مطالعه این مقاله نیز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، بهترین کار تماس با تکنسین های متخصص آی پی امداد برای رفع ایرادات دستگاه شما می باشد.

نحوه تماس جهت تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر در آی پی امداد

برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر  در آی پی امداد می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا می توانید از طریق شماره تلفن 02158941 یا سایت آی پی امداد درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت کنید.
  2. پس از ثبت درخواست، پیامکی حاوی اطلاعات تکنسین، کد اشتراک و لینک پنل کاربری برای شما ارسال خواهد شد.
  3. شما می توانید اطلاعات مربوط به درخواست، زمان تحویل خدمات، تعمیرکار مربوطه، فاکتور و مدت گارانتی را در هر زمان از پنل کاربری  بررسی کنید.
  4. در مرحله بعد تعمیرکار مربوطه در کمتر از یک ساعت یا طبق زمان مشخص شده با فرم و کارت مخصوص از محل شما حضور پیدا می کند.
  5. تعمیرات اره عمود بر شما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی انجام می شود.
  6. در نهایت فاکتور و ضمانت خدمات ارائه شده را دریافت خواهید کرد.
  7. پس از اتمام کار تعمیرات اره عمود بر، می توانید امتیازات خود را نسبت به تعمیرکار هم به صورت آنلاین و هم تلفنی ثبت کنید.
  8. ضمنا تمامی قطعات تعویض شده دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشند.

برای تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر در آی پی امداد از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

در صورتی که به تازگی با بروز مشکلاتی در کارکرد اره عمود بر خود مواجه شده اید و به دنبال استفاده از خدمات تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر هستید، می توانید از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد استفاده نمایید. این مجموعه خدمات خود را به روش های مختلفی به مشتریان عزیز ارائه می نماید:

  1. یکی از بهترین روش های استفاده از خدمات این مجموعه، تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر در محل می باشد. در این روش پس از ثبت درخواست شما، تکنسین های مجرب طبق هماهنگی های انجام شده، در محل یا منزل شما حضور پیدا کرده و دستگاهتان را تعمیر می کنند.
  2. در روش دیگر امکان مراجعه به تعمیرگاه مجهز آی پی امداد به صورت حضوری و تحویل دستگاه معیوب جهت تعمیر آن وجود دارد. شما با مراجعه به بخش تماس با ما می توانید آدرس نمایندگی آی پی امداد را مطالعه نمایید.
  3. همچنین اگر قصد استفاده از خدمات تعمیر در محل را ندارید، می توانید از خدمات پیک آی پی امداد استفاده کنید. پس از ثبت درخواست شما، پیک مربوطه همراه با باکس ضدضربه مخصوص به محل شما مراجعه کرده و پس از تحویل رسید، دستگاهتان را وکیوم شده به تعمیرگاه منتقل خواهد کرد. پس از اتمام تعمیر نیز مجددا دستگاه توسط پیک به شما تحویل داده خواهد شد.

خدمات تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

یکی از خدمات نمایندگی تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر در آی پی امداد، ارائه خدمات در تمامی مناطق استان تهران شامل شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز می باشد. از این رو در هر نقطه ای از شهر تهران امکان استفاده از این خدمات در سریع ترین زمان ممکن وجود دارد.

تعمیرگاه اره عمود بر بلک اند دکر در شرق تهران

مشتریان عزیز در شرق تهران، می توانند در محله های زیر از خدمات آی پی امداد استفاده نمایند:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر در غرب تهران

در صورتی که در غرب تهران ساکن هستید، می توانید از خدمات آی پی امداد در محل استفاده نمایید:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

تکنسین اره عمود بر بلک اند دکر در شمال تهران

مناطق تحت ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر در شمال تهران شامل نقاط زیر می باشد:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

خدمات اره عمود بر بلک اند دکر در جنوب تهران

چنانچه هریک از نقاط جنوب تهران هستید، آی پی امداد امکان استفاده از خدمات این مجموعه را برای شما فراهم کرده است:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر در مرکز تهران

مشتریان عزیز در مرکز تهران، می توانند در محله های زیر از خدمات آی پی امداد استفاده نمایند:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر در محل و منزل

اکثر افراد تمایلی به تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر در تعمیرگاه یا مراکز تعمیراتی ندارند و مایل هستند تا تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر در محل و مقابل آن ها انجام شود. برخی از افراد نیز به دلیل نگرانی بابت خراب شدن اره عمود بر بلک اند دکر هنگام جا به جایی، مایل هستند تا عیب یابی دستگاه در منزلشان انجام شود.

شرکت آی پی امداد مهمترین هدف خود از تاسیس تعمیرگاه مجاز اره عمود بر بلک اند دکر را رضایتمندی مشتریان قرار داده است. به همین علت خدماتی را تحت عنوان تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر در محل توسط بهترین تکنسین اره عمود بر بلک اند دکر در اختیار مشتریان قرار داده است که می توانید از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر از این خدمات بهره مند شوید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اره عمود بر بلک اند دکر ابزار بسیار مفیدی است که اغلب به درستی استفاده نمی شود و گاهی اوقات خراب می گردد. بنابراین برای تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر خود باید با دفاتر و مراکزی تماس بگیرید که خدمات باکیفیتی به مشتریان خود ارائه می دهند. زمانی که به دنبال نمایندگی تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر هستید، ممکن است با مراکز مختلفی مواجه شوید که اکثر آنها خدمات با کیفیت بالایی ارائه نمی دهند. در صورت مشاهده هرگونه آسیب می توانید اره عمود بر بلک اند دکر خود را به تعمیرگاه مجموعه آی پی امداد ببرید و یا با ثبت درخواست تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر، تعمیرکار به محل یا منزل شما مراجعه کرده و فرآیند تعمیر را شروع کند.

  • تکنسین های آی پی امداد خدمات تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر را در محل مورد نظر مشتری ارائه می دهند.
  • مشتریان می توانند در هر زمان و 24 ساعت شبانه روز با کارشناسان این مرکز تماس گرفته و مشکلات دستگاه خود را گزارش دهند.
  • تعمیرکاران شرکت آی پی امداد برای تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر از قطعات یدکی اورجینال و باکیفیت همین برند استفاده می کنند.
  • شرکت آی پی امداد دارای مهندسین و تکنسین های متخصص جهت ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان می باشد.

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

توصیه می کنیم برای تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر خود از خدمات تعمیرات مراکز معتبر استفاده کنید تا دستگاه آسیبی نبیند و نیاز به هزینه اضافی نداشته باشد. فرقی نمی کند که می خواهید اره عمود بر بلک اند دکر خود را سرویس یا تعمیر کنید. در صورت عدم برخورداری از گارانتی یا اتمام آن، مرکز تعمیرات آی پی امداد تمامی خدمات را پشتیبانی می کند و بهترین، مطمئن ترین و سریع ترین گزینه ها را برای رفع نیازهای شما ارائه می دهد.

  • اعزام نیروی انسانی متخصص و حرفه ای به محل مورد نیاز مشتری جهت تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر
  • آی پی امداد جدیدترین ابزارهای روز دنیا را برای تکنسین ها مجموعه جهت تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر ارائه می کند.
  • ارائه فاکتور جداگانه برای خدمات ارائه شده و لیست قیمت قطعات خریداری شده.
  • دریافت هزینه تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر از مشتری با قیمت قطعی توسط تیم تعمیرات با 75% هزینه کمتر

تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

همواره یکی از سوالاتی که توسط مصرف کنندگان از تعمیرکاران پرسیده می شود، این است که تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر چقدر زمان می برد؟

در صورت ثبت درخواست تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر در محل، تعمیرکار مربوطه در کوتاه ترین زمان به محل شما مراجعه کرده و پس از عیب یابی دستگاه، در همان لحظه تعمیرات آن را انجام می دهد. همچنین در صورتی که به دستگاه را به کارگاه مجهز آی پی امداد منتقل نمایید، دستگاه سریعا تعمیر شده و به شما تحویل داده می شود. در صورتی که نیاز به تعویض قطعات اصلی و مهم دستگاه نظیر موتور، برد الکترونیکی و … باشد، پس از تعویض قطعات و کمتر از 72 ساعت کاری می توانید آن را تخویل بگیرید.

عیب یابی مشکلات اره عمود بر بلک اند دکر

اره عمود بر بلک اند دکر مانند سایر لوازم برقی و ابزارآلات پرکاربرد ممکن است به مرور زمان با مشکلات مختلفی مواجه شود. برخی از انواع این خرابی ها با کمی دانش فنی به راحتی قابل حل بوده و نیازی به تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر نخواهد بود. از این رو آی پی امداد با بهره گیری از تکنسین های متخصص و مجرب خود بخشی به نام عیب یابی مشکلات اره عمود بر بلک اند دکر را ارائه کرده است. با کمک این بخش، کاربران می توانند دستگاه خود را عیب یابی کرده و ایرادات جزئی اره عمود بر بلک اند دکر خود را برطرف کنند.

  1. عیب یابی خوب برش ندادن اره عمود بر بلک اند دکر
  2. تعمیرات مشکل ضعیف کار کردن اره عمود بر بلک اند دکر
  3. تعمیر مشکل روشن نشدن اره عمود بر بلک اند دکر
  4. عیب یابی خارج شدن دود از اره عمود بر بلک اند دکر

عیب یابی خوب برش ندادن اره عمود بر بلک اند دکر

در برخی مواقع ممکن است اره عمود بر بلک اند دکر شما برش مناسبی ایجاد نکند که برای رفع مشکل دستگاه می توانید موارد زیر را بررسی کنید:

  • یکی از دلایل اصلی بروز این مشکل مربوط به آسیب دیدگی تیغه یا کند شدن آن است. باید تیغه را به صورت کامل بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
  • ممکن است تنظیمات دستگاه برای برش مورد نظر مناسب نباشد که باید تنظیماتی با قدرت بالاتر را انتخاب نمایید.
  • چنانچه موتور دستگاه خراب شده باشد، قدرت زیادی نداشته و دستگاه به خوبی برش ایجاد نخواهد کرد. موتور را از لحاظ هرگونه آسیب دیدگی مورد بررسی قرار دهید.
  • اگر قطعه کار به درستی محکم نشده باشد، می تواند در طول فرآیند برش حرکت کند و باعث ایجاد برش نامطلوب شود. قبل از برش، مطمئن شوید که قطعه کار به درستی محکم شده است.

اگر هنچنان نمی توانید عیب یابی دستگاه خود را انجام دهید، می توانید با کارشناسان مرکز تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر در آی پی امداد تماس بگیرید.

تعمیرات مشکل ضعیف کار کردن اره عمود بر بلک اند دکر

چنانچه اره عمود بر بلک اند دکر شما کارکرد ضعیفی دارد، می توانید از موارد زیر برای تعمیرات دستگاه خود کمک بگیرید:

  • تیغه آسیب دیده می تواند باعث کارکرد ضعیف دستگاه شود. اگر تیغه آسیب دیده است، آن را تعویض نمایید.
  • چنانچه سرعتی که برای کارکرد دستگاه خود تنظیم کرده اید، نامناسب باشد، دستگاه کارکرد ضعیفی خواهد داشت که باید تنظیمات مناسبی را اعمال کنید.
  • ممکن است تیغه یا دستگاه اره عمود بر بلک اند دکر شما برای برش مواد مورد نظر شما مناسب نباشد.
  • بروز هرگونه مشکل در کارکرد موتور دستگاه نیز منجر به ضعیف شدن کارکرد آن خواهد شد که باید موتور را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
  • در صورتی که تیغه یا قطعات داخلی دستگاه دچار کثیفی یا گرفتگی شده باشند، کارکرد عمود بر ضعیف خواهد شد. پس از هر بار استفاده دستگاه را تمیز کنید.

چنانجه با بررسی موارد بالا نیز مشکل دستگاهتان برطرف نشده است، می توانید از تعمیرکار اره عمود بر بلک اند دکر در آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر مشکل روشن نشدن اره عمود بر بلک اند دکر

اگر با مشکل روشن نشدن اره عمود بر بلک اند دکر خود مواجه شده اید، برای تعمیر و رفع مشکل دستگاه خود به بررسی نکات زیر بپردازید:

  • مطمئن شوید که اره به درستی به پریز برق وصل شده است و کلید مدار یا جعبه فیوز را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ مشکل الکتریکی وجود ندارد که مانع از دریافت برق اره شود.
  • سیم برق را از نظر آسیب دیدگی یا ساییدگی بررسی کنید و مطمئن شوید که به درستی به اره و پریز برق وصل شده است.
  • اگر کلید معیوب باشد، ممکن است اره روشن نشود. سوئیچ را از نظر آسیب دیدگی یا فرسودگی بررسی کنید و آن را با یک مولتی متر تست کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کند.
  • برخی از مدل های اره عمود بر بلک اند دکر دارای مکانیزم ایمنی هستند که از روشن شدن اره در صورت بروز هرگونه جلوگیری می‌ کند.
  • اگر موتور به درستی کار نکند، ممکن است اره روشن نشود. موتور را با یک مولتی متر تست کنید تا مطمئن شوید که برق دریافت می کند و دچار خرابی نشده است.

در صورتی که قادر به رفع مشکل دستگاه خود نیستید، می توانید از متخصصین تعمیرگاه مجاز اره عمود بر بلک اند دکر در آی پی امداد کمک بگیرید.

عیب یابی خارج شدن دود از اره عمود بر بلک اند دکر

در صورتی که اره عمود بر بلک اند دکر شما در حین کار دود می کند، برای رفع مشکل دستگاه می توانید موارد زیر را بررسی نمایید:

  • تیغه آسیب دیده می تواند باعث اصطکاک و تولید و در نهایت منجر به ایجاد دود شود. اگر تیغه آسیب دیده باشد، باید تعویض شود.
  • اگر اتصالات تیغه خیلی شل یا خیلی سفت باشد، می تواند باعث گرم شدن بیش از حد تیغه و تولید دود شود. اتصالات تیغه باید بررسی گردد.
  • چنانچه سرعت تیغه خیلی زیاد باشد، تیغه گرم شده و در نهایت دود ایجاد می شود. باید سرعت مناسبی را تنظیم نمایید.
  • در صورتی که تیغه به درستی روغن کاری نشود، می تواند باعث اصطکاک و تولید گرما و دود شود. مطمئن شوید که تیغه به درستی با روان کننده مخصوص، روغن کاری شده است.
  • اگر موتور بیش از حد گرم شود، می تواند دود تولید کند. این مسئله می تواند ناشی از عوامل مختلفی نظیر گرفتگی موتور یا تهویه نامناسب دستگاه باشد. اگر موتور بیش از حد گرم می شود، باید توسط یک تکنسین ماهر بررسی و تعمیر شود.

برای رفع هرگونه مشکل در دستگاه خود می توانید از خدمات تکنسین های مجرب نمایندگی تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر  در آی پی امداد بهره مند شوید.

نحوه سرویس اره عمود بر بلک اند دکر

سرویس اره عمود بر بلک اند دکر بسته به مدل خاص و نوع نگهداری مورد نیاز می تواند شامل چندین مرحله باشد. با این حال، برخی از مراحل کلی برای سرویس اره عمود بر بلک اند دکر عبارتند از:

  • قبل از سرویس اره عمود بر بلک اند دکر، مطمئن شوید که آن را خاموش و از منبع برق جدا کرده اید.
  • تیغه را از نظر هرگونه نشانه ای از سایش یا آسیب دیدگی بررسی کنید. اگر تیغه آسیب دیده است، آن را با یک تیغه جدید تعویض کنید.
  • تیغه را با یک برس نرم تمیز کنید تا هرگونه زباله یا خاک اره ای که ممکن است انباشته شده باشد را پاک کنید. همچنین می‌توانید از پاک‌کننده تیغه‌ها برای از بین بردن رسوب‌های سطحی استفاده کنید.
  • اره را طبق توصیه های سازنده روغن کاری کنید. این کار می تواند به کاهش اصطکاک و سایش و همچنین افزایش عمر اره کمک کند.
  • تسمه ها را از نظر سایش یا آسیب دیدگی بررسی کنید. اگر تسمه ها آسیب دیده یا فرسوده شده اند، آنها را با تسمه های جدید تعویض کنید.
  • موتور را از هر گونه علائم سایش یا آسیب دیدگی بررسی کنید. اگر موتور آسیب دیده یا فرسوده شده باشد، ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض توسط تکنسین ماهر داشته باشد.
  • پس از اتمام مراحل تعمیر و نگهداری، اره را تست کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کند.

هزینه تعمیرات اره عمود بر

لطفا توجه داشته باشید که آی پی امداد عضو انجمن تعمیرات تجهیزات است و کلیه هزینه ها توسط انجمن بررسی می شود. تکنسین های آی پی امداد موظفند پس از اتمام تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر فاکتور را در اختیار شما قرار دهند. توصیه های زیر برای اطمینان از هزینه تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر در نمایندگی مجاز آی پی امداد شما ارائه می شود:

  • پیش از حضور تکنسین حدود هزینه برای تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر به شما اطلاع داده می شود و از قیمت واقعی پرداخت هزینه ها مطمئن خواهید بود.
  • تعیین دقیق این هزینه تنها پس از بررسی دستگاه شما توسط تعمیرکار اره عمود بر بلک اند دکر امکان پذیر است.
  • مدل اره عمود بر بلک اند دکر نیز بر روی قیمت قطعات تاثیر گذار است، مدل های جدیدتر قطعات گرانتری دارند.
  • در صورتی که اره عمود بر بلک اند دکر شما در دوره گارانتی آی پی امداد باشد، هزینه تعمیرات کاهش پیدا می کند و در مواردی رایگان می شود.
  • به دلیل تطابق هزینه های آی پی امداد با نرخ مصوب اتحادیه با استفاده از خدمات این مرکز در پرداخت هزینه های شما تا 75% صرفه جویی میگردد.
  • هزینه تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر به دو بخش هزینه تعمیر توسط تکنسین و هزینه تعویض قطعه تقسیم می شود.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات اره عمود بر در آی پی امداد

در صورتی که برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر با نگرانی و تردید همراه هستید، کافیست تا اطلاعاتی را در رابطه با مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر در آی پی امداد کسب کنید. برخی از مزایایی که در صورت استفاده از خدمات مرکز تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر به مشتریان ارائه می شود، عبارت هستند از:

  • کاهش هزینه تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر تا 75 درصد
  • ارائه ضمانت نامه رسمی و معتبر از سوی شرکت آی پی امداد به مدت 3 تا 12 ماه
  • اعزام تعمیرکار اره عمود بر بلک اند دکر به محل مورد نظر مشتری
  • استخدام و به کارگیری نیروهای متخصص و دوره دیده در حوزه تعمیر اره عمود بر بلک اند دکر
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال از برند بلک اند دکر برای تعمیرات اره عمود بر بلک اند دکر
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد