logo logo تعمیر اره عمود بر با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر اره عمود بر

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر اره عمود بر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آی پی امداد یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تعمیر اره عمود بر در تمامی مناطق تهران اعم از شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز می باشد. این مجموعه به دلیل داشتن سابقه درخشان، برخورداری از تکنسین های مجرب، تجهیزات پیشرفته و استفاده از قطعات اورجینال، توانسته است طی سال ها رضایت مشتریان خود را جلب نماید. همچنین آی پی امداد برای آسایش مشتریان خدمات تعمیرات اره عمود بر را به سه طریق تعمیر دستگاه در منزل یا محل کار، مراجعه به تعمیرگاه به صورت حضوری و همچنین استفاده از خدمات پیک مخصوص ارائه می دهد. در صورت استفاده از هریک از این روش ها، شما می توانید گارانتی معتبر 90 الی 365 روز و فاکتور رسمی هزینه ها را در انتهای روند تعمیرات عمود بر دریافت نمایید. لازم به ذکر است که این مجموعه هزینه های تعمیرات اره عمود بر شما را تا 75 درصد کاهش خواهد داد.

نحوه تماس جهت تعمیرات اره عمود بر در آی پی امداد

برای استفاده از خدمات تعمیرات اره عمود بر در آی پی امداد می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا می توانید از طریق شماره های 02158941 یا 02191093903 با کارشناسان نمایندگی تعمیرات اره عمود بر تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید درخواست تعمیر اره عمود بر را در سایت آی پی امداد به صورت آنلاین ثبت نمایید.
  3. کارشناسان آی پی امداد به صورت شبانه روزی و 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز می باشند.

برای تعمیر عمود بر در آی پی امداد از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

در صورتی که به تازگی با بروز مشکلاتی در کارکرد اره عمود بر خود مواجه شده اید و به دنبال تعمیر اره عمود بر هستید، می توانید از خدمات آی پی امداد استفاده نمایید. این مجموعه خدمات خود را به روش های مختلفی به مشتریان عزیز ارائه می نماید:

  1. یکی از بهترین روش های استفاده از خدمات این مجموعه، تعمیر اره عمود بر در محل می باشد. در این روش پس از ثبت درخواست شما، تکنسین های مجرب آی پی امداد طبق هماهنگی های انجام شده، در محل کار یا منزل شما حضور پیدا کرده و دستگاهتان را تعمیر می کنند.
  2. در روش دیگر امکان مراجعه به تعمیرگاه مجهز آی پی امداد به صورت حضوری و تحویل اره عمود بر معیوب جهت تعمیر آن وجود دارد. شما با مراجعه به بخش تماس با ما می توانید آدرس نمایندگی آی پی امداد را مطالعه نمایید.
  3. همچنین اگر قصد استفاده از خدمات تعمیر عمود بر در محل را ندارید و یا نمی توانید دستگاه را به صورت حضوری به تعمیرگاه ببرید، می توانید از خدمات پیک آی پی امداد استفاده کنید. پس از ثبت درخواست شما، پیک مربوطه همراه با باکس ضدضربه مخصوص به محل شما مراجعه کرده و پس از تحویل رسید، دستگاهتان را وکیوم شده به تعمیرگاه منتقل خواهد کرد. پس از اتمام تعمیر اره عمود بر نیز مجددا دستگاه توسط پیک به شما تحویل داده خواهد شد.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات اره عمود بر

  1. پس از ثبت اطلاعات شما، لینک پنل کاربری سایت آی پی امداد برای شما پیامک می شود.
  2. در پنل کاربری خود می توانید تصویر تکنسین و مشخصات تعمیرکار یا تعمیرگاه، کد اشتراک، مدت گارانتی، فاکتور، زمان حضور تکنسین در محل و … را مشاهده کنید.
  3. تعمیرکار اره عمود بر برای عیب یابی و تعمیر دستگاه در کمتر از یک ساعت و یا طبق توافقی که شما انجام داده اید به محل شما می آید.
  4. تعمیر اره عمود بر با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال انجام می شود.
  5. در پایان، تکنسین آی پی امداد فاکتور و گارانتی 3 تا 12 ماهه را در اختیار شما قرار می دهد.
  6. لازم به ذکر است از ابتدای ثبت درخواست خدمات تا پایان روز گارانتی، یک کارشناس به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد.
  7. شما می توانید در پنل کاربری به تعمیرکار خود نسبت به فرآیند اجرای خدمات امتیاز دهید.
  8. در نهایت کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه آی پی امداد رضایت شما را از خدمات تعمیرکار مربوطه و نحوه ارائه خدمات عمود بر بررسی می کند.
  9. همچنین امکان ارتباط آنلاین و 24 ساعته با واحد پیگیری، پشتیبانی و شکایات در پنل کاربری فراهم شده است.

تعمیرکار آی پی امداد چه خدماتی را برای اره عمود بر ارائه می دهد؟

اره عمود بر مانند سایر ابزارآلات دارای پیچیدگی هایی می باشد که به دلیل ساختار داخلی متفاوت این محصول است. از این رو برای تعمیرات اره عمود بر خود باید از مراکز و تعمیرکارانی که به طور خاص در این زمینه فعالیت می کنند، کمک بگیرید. آی پی امداد با دارا بودن تکنسین های متخصص و مجرب و استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات فابریک، همواره آماده ارائه خدمات سرویس و تعمیر اره عمود بر صنعتی و نیمه صنعتی به مشتریان خود می باشد. در ادامه به بررسی خدماتی خواهیم پرداخت که توسط تکنسین های آی پی امداد به متقاصیان خدمات تعمیرات عمود بر ارائه خواهد شد:

  • تعمیر و تعویض انواع قطعات اره عمود بر مانند: تیغه و محافظ آن، زغال، قرقره، کفی، کلیدها، قفل کن کلید، دستگیره، موتور، سیم پیچ و …
  • عیب یابی، سرویس و روغنکاری بخش های مختلف عمود بر نظیر: قرقره هدایت تیغه، سطح برش تیغه و …

آی پی امداد تعمیر کدام برندهای اره عمود بر را انجام می دهد؟

این روزها اره های عمود بر توسط برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه شده اند. هریک از برندهای مختلف اره عمود بر ممکن است با گذشت زمان یا استفاده نامناسب با مشکلاتی مواجه شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. آی پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز اره عمود بر، برندها و مدل های مختلف این دستگاه را تعمیر خواهد کرد. از جمله برندهای اره عمود بر که ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کنند، شامل موارد زیر می باشد:

  • ماکیتا
  • رونیکس
  • توسن
  • بوش
  • ادون
  • آاگ
  • و …

مرکز تعمیرات اره عمود بر در تهران

یکی از انواع خدمات مرکز تعمیرات اره عمود بر در تهران، تعمیر دستگاه در تمامی مناطق شامل شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز می باشد. از این رو در هر نقطه ای از شهر تهران امکان استفاده از خدمات آی پی امداد در سریع ترین زمان ممکن برای مشتریان وجود دارد. مشتریان تهرانی با استفاده از این خدمات دیگر نیازی به صرف زمان برای یافتن تعمیرگاه نزدیک به محل خود در شهر تهران نخواهند داشت و می توانند خدمات مربوط به تعمیرات عمود بر خود را در تمامی مناطق 24 گانه تهران در کوتاه ترین زمان برطرف نمایند.

تعمیر اره عمود بر در محل کار و منزل

مراجعه حضوری و نیز حمل ابزارآلات مانند اره عمود بر آسیب دیده به محل تعمیرگاه برای برخی افراد می تواند کار دشواری باشد. این کار هم هزینه های اضافی حمل و نقل را به دنبال خواهد داشت و هم ممکن است در حین انتقال وسیله به تعمیرگاه، آسیب های دیگری نیز به آن وارد شود. آی پی امداد با ارائه خدمات تعمیر اره عمود بر در محل کار و منزل، این مشکل را حل کرده است. این مجموعه پس از ثبت درخواست مشتریان خود و در کوتاه ترین زمان، تکنسین های متخصص را با تجهیزات لازم برای تعمیرات اره عمود بر به محل آنها اعزام می کند. از جمله مزایای بهره مندی از خدمات تعمیر اره عمود بر در محل می توان موارد زیر را نام برد:

  1. تعمیر اره عمود بر در محل سبب کاهش هزینه های جابه جایی و حمل و نقل دستگاه می شود.
  2. از دیگر مزایای تعمیرات اره عمود بر در محل می توان به ناظر بودن بر عملکرد تعمیرکار اشاره کرد.
  3. همچنین با عدم جابه جایی اره عمود بر دیگر خطری برای آسیب دیدگی بیشتر دستگاه وجود ندارد.
  4. تکنسین مجموعه توصیه های لازم جهت نحوه استفاده از عمود بر و نگهداری از آن را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر اره عمود بر در آی پی امداد

اگر به دنبال یک مرکز تعمیرات اره عمود بر هستید، ما آی پی امداد را به شما معرفی می کنیم. این مجموعه یک نمایندگی فعال و مجاز تعمیر انواع ابزارآلات صنعتی است که از سال 1370 در این عرصه فعالیت کرده و با بکارگیری نیروهای با تجربه و ارائه خدمات ویژه، تلاش در جلب رضایت مشتریان خود دارد. در ادامه به برخی از خدمات ویژه آی پی امداد می پردازیم:

  • در صورت نیاز به تعویض قطعات اره عمود بر، فقط از قطعات اصلی استفاده می شود
  • اعزام تعمیرکار اره عمود بر به محل باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می گردد.
  • تعمیرکاران مجموعه زیر نظر کارشناسان متخصص در این زمینه آموزش دیده اند و بسیار مجرب می باشند.
  • این مرکز در هفت روز هفته آماده خدمت رسانی در زمینه تعمیرات اره عمود بر به مشتریان می باشد.
  • گارانتی معتبر 90 الی 365 روزه + فاکتور رسمی برای شفافیت هزینه به مشتری ارائه می گردد.
  • پنل کاربری حاوی اطلاعات مهم خدمات و جهت ارتباط آنلاین با واحد پشتیبانی به مشتریان اختصاص می یابد.

ویژگی های تعمیرکار اره عمود بر در آی پی امداد

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، لوازم صنعتی دیگر ساختارهای ساده ای ندارند و دارای پیچیدگی های فراوانی هستند. بنابراین دیگر تعمیر این دستگاه ها توسط کاربران کاری دشوار و شاید غیر ممکن است. به طور کلی عیب یابی ابزارآلات بسیار مهم است و باید به افراد باتجربه سپرده شود. در صورتی که ایراد یک وسیله به درستی شناسایی نشود، هم زمان بسیاری تلف شده و هم ممکن است با بررسی های بی هدف سایر قسمت ها، صدمات بیشتر و جبران ناپذیری به قطعات آن وارد شود. تعمیرکاران ماهر مرکز تعمیرات اره عمود بر، تمامی آموزش های لازم در زمینه تعمیرات محصولات صنعتی را دیده اند و به همین دلیل به سرعت ایراد عمود بر شما را عیب یابی کرده و به تعمیر آن می پردازند. از جمله ویژگی های تعمیرکار متخصص آی پی امداد شامل موارد زیر می باشد:

  • از تخصص و تجربه بالایی در زمینه تعمیر انواع اره های عمود بر صنعتی و نیمه صنعتی برخوردار است.
  • با رعایت نکات ایمنی و اصول مشتری مداری به محل مشتریان مراجعه و دستگاه مورد نظر را تعمیر می کند.
  • عیب یابی و تعمیرات دستگاه را در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد داد.
  • پس از پایان کار به مشتری گارانتی معتبر و فاکتور هزینه ها را ارائه خواهد داد.
  • با توجه به مدل و نوع خرابی دستگاه به محل مشتری اعزام می شود.

هزینه تعمیرات اره عمود بر

هزینه تعمیر لوازم ابزارآلات صنعتی یک موضوع مهم برای کاربران می باشد و ممکن است این نگرانی وجود داشته باشد که مبلغ پرداخت شده عادلانه و به صرفه نباشد. قابل ذکر است که هزینه ها و دستمزدهای تعمیر و یا حتی تعویض هر کدام از قطعات اره عمود بر نیز مانند هر وسیله دیگری از سوی اتحادیه های مربوطه و کمیته های قیمت گذاری تعیین و در اختیار مرکز تعمیرات اره عمود بر قرار گرفته است. آی پی امداد همواره سعی می کند بهترین خدمات سرویس و تعمیر عمود بر را در قبال منصفانه ترین قیمت ها و دستمزدها به مشتریان خود ارائه دهد. تکنسین آی پی امداد ابتدا دستگاه عمود بر شما را عیب یابی کرده و با توجه به نوع خرابی، نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات و همچنین نوع قطعات معیوب هزینه های تعمیرات دستگاه را به شما اطلاع خواهد داد.

همچنین لیست قیمت قطعات و دستمزد تعمیرکار آی پی امداد در ابتدا در اختیار شما قرار می گیرد تا برآوردی کلی و تخمینی از هزینه های نهایی داشته باشید و با آگاهی کامل اره عمود بر خود را به این مرکز بسپارید. تکنسین های آی پی امداد ابتدا تلاش می کنند تا قطعه آسیب دیده عمود بر را تعمیر نمایند تا هزینه های کمتری برای مشتری دربر داشته باشد، در قدم دوم اگر قطعه قابل تعمیر نباشد، از قطعات اصل با قیمت مناسب برای جایگزینی استفاده می کنند. شما می توانید به صورت شفاف هزینه تعمیرات اره عمود بر را در فاکتور رسمی آی پی امداد بعد از اتمام خدمات مشاهده کنید.

مشکلاتی که توسط تعمیرگاه اره عمود بر رفع می شوند

اره عمود بر مانند سایر لوازم برقی و ابزارآلات پرکاربرد ممکن است به مرور زمان با مشکلات مختلفی مواجه شود. برخی از انواع این خرابی ها با کمی دانش فنی به راحتی قابل حل بوده و نیازی به تعمیر اره عمود بر نخواهد بود. از این رو آی پی امداد با بهره گیری از تکنسین های متخصص و مجرب خود بخشی به نام عیب یابی مشکلات اره عمود بر را ارائه کرده است. در صورتی که مشکل دستگاه شما با بررسی موارد ارائه شده نیز امکان پذیر نمی باشد، می توانید از خدمات تعمیرکاران متخصص آی پی امداد برای تعمیر عمود بر خود استفاده نمایید. رایج ترین مشکلات دستگاه اره عمود بر شامل موارد زیر است:

  • علت کج برش دادن اره عمود بر
  • عیب یابی کارکرد ضعیف عمود بر
  • دلیل روشن نشدن اره عمود بر
  • تعمیر خارج شدن دود از عمود بر

عیب یابی کج برش دادن اره عمود بر

در برخی مواقع ممکن است اره عمود بر شما برش مناسبی ایجاد نکند که برای عیب یابی و رفع مشکل دستگاه می توانید موارد زیر را بررسی کنید:

  • یکی از دلایل اصلی بروز این مشکل مربوط به آسیب دیدگی تیغه یا کند شدن آن است. باید تیغه را به صورت کامل بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
  • ممکن است تنظیمات دستگاه برای برش مورد نظر مناسب نباشد که باید تنظیماتی با قدرت بالاتر را انتخاب نمایید.
  • چنانچه موتور دستگاه خراب شده باشد، قدرت زیادی نداشته و دستگاه به خوبی برش ایجاد نخواهد کرد. موتور را از لحاظ هرگونه آسیب دیدگی مورد بررسی قرار دهید.
  • اگر قطعه کار به درستی محکم نشده باشد، می تواند در طول فرآیند برش حرکت کند و باعث ایجاد برش نامطلوب شود. قبل از برش، مطمئن شوید که قطعه کار به درستی محکم شده است.

اگر همچنان نمی توانید عیب یابی مشکل کج بریدن اره عمود بر خود را انجام دهید، می توانید با کارشناسان مرکز تعمیر اره عمود بر در آی پی امداد تماس بگیرید.

تعمیرات مشکل ضعیف کار کردن اره عمود بر

چنانچه اره عمود بر شما کارکرد ضعیفی دارد، می توانید از موارد زیر برای تعمیرات دستگاه خود کمک بگیرید:

  • تیغه آسیب دیده می تواند باعث کارکرد ضعیف دستگاه شود. اگر تیغه آسیب دیده است، آن را تعویض نمایید.
  • چنانچه سرعتی که برای کارکرد دستگاه خود تنظیم کرده اید، نامناسب باشد، دستگاه کارکرد ضعیفی خواه د داشت که باید تنظیمات مناسبی را اعمال کنید.
  • ممکن است تیغه یا دستگاه اره عمود بر شما برای برش مواد مورد نظر شما مناسب نباشد.
  • بروز هرگونه مشکل در کارکرد موتور دستگاه نیز منجر به ضعیف شدن کارکرد آن خواهد شد که باید موتور را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
  • در صورتی که تیغه یا قطعات داخلی دستگاه دچار کثیفی یا گرفتگی شده باشند، کارکرد عمود بر ضعیف خواهد شد. پس از هر بار استفاده دستگاه را تمیز کنید.

چنانجه با بررسی موارد بالا نیز مشکل کارکرد صعیف دستگاه شما برطرف نشده است، می توانید از تعمیرکار اره عمود بر در آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر مشکل روشن نشدن اره عمود بر

اگر با مشکل روشن نشدن اره عمود بر خود مواجه شده اید، برای تعمیر و رفع مشکل دستگاه خود به بررسی نکات زیر بپردازید:

  • مطمئن شوید که اره به درستی به پریز برق وصل شده است و کلید مدار یا جعبه فیوز را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ مشکل الکتریکی وجود ندارد که مانع از دریافت برق اره شود.
  • سیم برق را از نظر آسیب دیدگی یا ساییدگی بررسی کنید و مطمئن شوید که به درستی به اره و پریز برق وصل شده است.
  • اگر کلید معیوب باشد، ممکن است اره روشن نشود. سوئیچ را از نظر آسیب دیدگی یا فرسودگی بررسی کنید و آن را با یک مولتی متر تست کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کند.
  • برخی از مدل های اره عمود بر دارای مکانیزم ایمنی هستند که از روشن شدن اره در صورت بروز هرگونه جلوگیری می‌ کند.
  • اگر موتور به درستی کار نکند، ممکن است اره روشن نشود. موتور را با یک مولتی متر تست کنید تا مطمئن شوید که برق دریافت می کند و دچار خرابی نشده است.

در صورتی که قادر به رفع مشکل روشن نشدن دستگاه خود نیستید، می توانید از خدمات متخصصین تعمیرگاه مجاز اره عمود بر بهره مند شوید.

عیب یابی خارج شدن دود از اره عمود بر

در صورتی که اره عمود بر شما در حین کار دود می کند، برای عیب یابی رفع مشکل دستگاه می توانید موارد زیر را بررسی نمایید:

  • تیغه آسیب دیده می تواند باعث اصطکاک و تولید و در نهایت منجر به ایجاد دود شود. اگر تیغه آسیب دیده باشد، باید تعویض شود.
  • اگر اتصالات تیغه خیلی شل یا خیلی سفت باشد، می تواند باعث گرم شدن بیش از حد تیغه و تولید دود شود. اتصالات تیغه باید بررسی گردد.
  • چنانچه سرعت تیغه خیلی زیاد باشد، تیغه گرم شده و در نهایت دود ایجاد می شود. باید سرعت مناسبی را تنظیم نمایید.
  • در صورتی که تیغه به درستی روغن کاری نشود، می تواند باعث اصطکاک و تولید گرما و دود شود. مطمئن شوید که تیغه به درستی با روان کننده مخصوص، روغن کاری شده است.
  • اگر موتور بیش از حد گرم شود، می تواند دود تولید کند. این مسئله می تواند ناشی از عوامل مختلفی نظیر گرفتگی موتور یا تهویه نامناسب دستگاه باشد. اگر موتور بیش از حد گرم می شود، باید توسط یک تکنسین ماهر بررسی و تعمیر شود.

برای رفع مشکل دود کردن دستگاه خود می توانید با تکنسین های مجرب نمایندگی تعمیر اره عمود بر تماس بگیرید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد