logo logo تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات شوفاژ برقی بلک اند دکر در تهران، خدمات خود را در شمال، جنوب، شرق و غرب به سه روش تعمیر در محل، مراجعه به کارگاه و استفاده از پیک به مشتریان عزیز ارائه می دهد. با تماس و یا ثبت درخواست در سایت آی پی امداد می توانید از خدمات تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر بهره مند شوید. پس از ثبت درخواست تعمیر، می توانید مشخصات تکنسین، فاکتور هزینه تعمیر و … را از پیامکی که حاوی لینک می باشد، مشاهده کنید. با استفاده از خدمات مرکز آی پی امداد می توانید 3 تا 12 ماه گارانتی خدمات دریافت کنید و هزینه های تعمیر را تا 75 درصد کاهش دهید. توجه داشته باشید که کلیه خدمات تعمیرات با استفاده از قطعات فابریک و تجهیزات پیشرفته به مشتریان ارائه می شود.

نحوه تماس جهت تعمیرات شوفاژ برقی بلک اند دکر در آی پی امداد

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات شوفاژ برقی بلک اند دکر در تهران به شرح زیر است:

  1. برای استفاده از خدمات تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر در آی پی امداد می توانید درخواست آنلاین را در سایت آی پی امداد ثبت کنید.
  2. همچنین می توانید برای ثبت درخواست تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر خود با شماره 02158941 تماس بگیرید و مشکل دستگاه شوفاژ برقی خود را شرح دهید.
  3. کلیه خدمات تعمیرات شوفاژ برقی بلک اند دکر دارای گارانتی رسمی بین 3 تا 12 ماه می باشد.
  4. در مرحله بعد شماره اشتراک و مشخصات تعمیرکار شوفاژ برقی بلک اند دکر برای شما ارسال می شود.
  5. در نهایت برای خدمات ارائه شده گارانتی دریافت خواهید کرد.
  6. همچنین می توانید در کارگاه مجهز آی پی امداد از خدمات حضوری بهره مند شوید.

برای تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر در آی پی امداد از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

شما می توانید به روش زیر از خدمات شوفاژ برقی بلک اند دکر آی پی امداد بهره مند شوید:

  1. برای تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر در کارگاه آی پی امداد، می توانید به آدرس درج شده در قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.
  2. همچنبن تکنسین های آی پی امداد می توانند در محل کار یا منزل مشکل را تشخیص داده و رفع کنند. این بدان معناست که ما می توانیم شوفاژ برقی بلک اند دکر را در محل شما تعمیر کنیم.
  3. پیک مجموع نیز می تواند به محل شما مراجعه کرده و دستگاه را پس از تحویل گرفتن از شما و ارائه رسید، به کارگاه منتقل کند. در کمتر از 72 ساعت کاری دیگر نیز پیک مورد نظر مجددا دستگاه را به شما تحویل خواهد داد.

نمایندگی تعمیرات شوفاژ برقی بلک اند دکر در تهران

مشتریانی که در مناطق مختلف شهر تهران شامل شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز می باشند، در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته امکان استفاده از خدمات شوفاژ برقی بلک اند دکر در آی پی امداد را دارند. این مجموعه نزدیک ترین کارشناسان به محل مشتریان را برای ارائه خدمات تعمیرات شوفاژ برقی بلک اند دکر اعزام خواهد کرد.

تعمیرات شوفاژ برقی بلک اند دکر در شرق تهران

خدمات تعمیرات شوفاژ برقی بلک اند دکر در آی پی امداد، شامل محله های زیر در شرق تهران میباشد:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر در غرب تهران

چنانچه در غرب تهران ساکن هستید، می توانید برای تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر در هریک از مناطق زیر با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

خدمات شوفاژ برقی بلک اند دکر در شمال تهران

کاربرانی که در مناطق شمال تهران ساکن هستند، می توانند از خدمات شوفاژ برقی بلک اند دکر در آی پی امداد  استفاده نمایند:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرکار شوفاژ برقی بلک اند دکر در جنوب تهران

برای استفاده از خدمات تعمیرکار شوفاژ برقی بلک اند دکر در محله های جنوب تهران می توانید با مجموعه آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

تعمیرگاه شوفاژ برقی بلک اند دکر در مرکز تهران

مناطق تحت پوشش تعمیرگاه شوفاژ برقی بلک اند دکر در مرکز تهران شامل محله های زیر می باشد:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر در محل و منزل

آی پی امداد با ارائه خدمات جدید توانسته جایگاهی منحصر به فرد در بین مشتریان پیدا کند. زیرا این مجموعه تمام تلاش خود را برای رفاه حال کاربران و تسریع در ارائه خدمات انجام می دهد. یکی از مزایای بالقوه استفاده از خدمات تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر در محل می باشد.

  • عدم تلف کردن وقت در شلوغی ترافیک تهران
  • تعمیرات شوفاژ برقی بلک اند دکر در همان روز و در منزل
  • عدم نیاز به جابه جایی دستگاه از پله های آپارتمان برای انتقال به مرکز
  • عدم متحمل شدن ضرر به دستگاه در صورت سقوط یا افتادن
  • شاهد و ناظر عملکرد تعمیرکار شوفاژ برقی بلک اند دکر می باشید.
  • دیگر نیاز به صرف هزینه برای انتقال شوفاژ برقی بلک اند دکر به مرکز نمی باشد.
  • دیگر انتظار برای تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر در محل وجود ندارد؛ زیرا همان روز دستگاه تعمیر می شود.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات شوفاژ برقی بلک اند دکر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

در مقایسه با سایر نمایندگی های تعمیرات شوفاژ برقی بلک اند دکر، مهمترین مزیت استفاده از خدمات آی پی امداد، استفاده از تعمیرکاران حرفه ای و مجرب است. برای این منظور آی پی امداد با برگزاری آموزش ها و پیگیری پیشرفت تکنولوژی و تولید مدل های جدید دستگاه شوفاژ برقی سعی در بروز رسانی اطلاعات تکنسین های خود دارد. از مهمترین ویژگی های تعمیرکار شوفاژ برقی بلک اند دکر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دوره دیده و مجرب
  • آشنا به انواع مدل های شوفاژ برقی بلک اند دکر
  • منظم و آراسته
  • وقت شناس و دقیق
  • انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  • استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت
  • ارائه ریز هزینه ها در فاکتور
  • تحویل برگه گارانتی همراه با مدت زمان گارانتی به شما

نمایندگی شوفاژ برقی بلک اند دکر در آی پی امداد چه خدماتی ارائه می دهد؟

چرا بهتر است در زمان خرابی شوفاژ برقی از خدمات تعمیرات شوفاژ برقی بلک اند دکر در آی پی امداد استفاده کنیم؟ پاسخ این سوال را در زیر بررسی می کنیم:

  • در صورت بروز مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت کامل بر عهده آی پی امداد خواهد بود و هیچ گونه خسارتی دریافت نخواهد شد.
  • خدمات شوفاژ برقی بلک اند دکر آی پی امداد دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.
  • مشتریان می توانند با استفاده از خدمات تعمیرات شوفاژ برقی بلک اند دکر آی پی امداد از خدمات با کیفیت بالا اطمینان حاصل کنند.
  • پس از تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر ابتدا بررسی هایی برای عدم ایراد دستگاه انجام می شود و سپس در اختیار شما قرار می گیرد.
  • استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال برای تعمیرات شوفاژ برقی بلک اند دکر
  • آی پی امداد به عنوان یکی از شرکت های فعال و مجاز در استان تهران خدمات تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر را در تمامی مناطق شمال، شرق، غرب و جنوب تهران با بهترین خدمات را ارائه می دهد.

تعمیرات شوفاژ برقی بلک اند دکر در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

در زمینه بررسی مدت زمان تعمیرات شوفاژ برقی بلک اند دکر می توان گفت، پس از تماس با تکنسین، تعمیرکار در کمتر از یک ساعت یا طبق برنامه شما به محل کار یا منزل شما می رسد. اگر از خدمات تعمیر در محل استفاده می کنید و مشکل جزئی باشد، تکنسین بلافاصله آن را برطرف می کند. همچنین لازم به ذکر است که در صورت نیاز به تعویض قطعه، تکنسین قطعه معیوب را برای شما تعویض می کند. لازم به ذکر است که در هریک از روش های ذکر شده جهت تعمیر، اگر نیاز به تعویض قطعاتی مانند برد، موتور و … باشد، دستگاه به کارگاه مجهز آی پی امداد انتقال داده شده و تا 72 ساعت کاری به شما تحویل داده خواهد شد.

هزینه تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر

صرفه جویی در هزینه یکی از جدیدترین خدماتی است که کاربران آی پی امداد می توانند به آن دسترسی داشته باشند. هزینه تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر به دلایل زیر برای کاربران آی پی امداد مقرون به صرفه است:

  • حذف هزینه های مربوط به جابجایی دستگاه برای تعمیرات شوفاژ برقی بلک اند دکر
  • تعمیر قطعات شوفاژ برقی بلک اند دکر آی پی امداد در اولویت قرار دارد.
  • دسترسی به قطعات اصلی بلک اند دکر با قیمت مناسب
  • تنظیم صورت حساب هزینه ها بر اساس قیمت مصوب اتحادیه
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد