logo logo تعمیر شوفاژ برقی بوتان با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر شوفاژ برقی بوتان

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر شوفاژ برقی بوتان به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیر شوفاژ برقی بوتان در تهران، خدمات خود را در شمال، جنوب، شرق و غرب به سه روش تعمیر در محل، مراجعه به کارگاه و استفاده از پیک به مشتریان عزیز ارائه می دهد. با تماس و یا ثبت درخواست در سایت آی پی امداد می توانید از خدمات تعمیر شوفاژ برقی بوتان بهره مند شوید. پس از ثبت درخواست تعمیر، می توانید مشخصات تکنسین، فاکتور هزینه تعمیر و … را از پیامکی که حاوی لینک می باشد، مشاهده کنید. با استفاده از خدمات مرکز آی پی امداد می توانید 3 تا 12 ماه گارانتی خدمات دریافت کنید و هزینه های تعمیر را تا 75 درصد کاهش دهید. توجه داشته باشید که کلیه خدمات تعمیرات با استفاده از قطعات فابریک و تجهیزات پیشرفته به مشتریان ارائه می شود.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد، علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75%، در هزینه های تعمیر شوفاژ برقی بوتان صرفه جویی کنید. همچنین می توانید در بخش عیب یابی، در صورت داشتن تخصص مشکلات دستگاه خود را رفع کنید.

نحوه تماس جهت تعمیرات شوفاژ برقی بوتان در آی پی امداد

در اینجا نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات شوفاژ برقی بوتان در تهران آورده شده است:

  1. قبل از هر چیزی، می توانید به دو صورت درخواست خود را ثبت کنید: تماس با شماره 02158941 یا مراجعه به سایت آی پی امداد.
  2. پس از ثبت درخواست تعمیر شوفاژ برقی بوتان، پیامکی حاوی لینک پنل کاربری که شامل اطلاعاتی مانند نام و مشخصات تکنسین و فاکتور و … می باشد، برای شما ارسال می شود.
  3. در پنل کاربری خود می توانید به تمام اطلاعات به صورت آنلاین از جمله گارانتی، فاکتورها و … دسترسی داشته باشید.
  4. مدت زمان حضور تعمیرکار آی پی امداد در محل بستگی به ساعت از پیش تعیین شده شما دارد و معمولا در کمتر از یک ساعت صورت می گیرد.
  5. پس از ثبت درخواست، شاهد حضور تعمیرکار در محل و تعمیر دستگاه خود با بهترین کیفیت خواهید بود.
  6. تمامی خدمات تعمیر شوفاژ برقی در آی پی امداد دارای 90 تا 365 روز گارانتی می باشد.
  7. پس از اتمام خدمات، می توانید فاکتور و مدت زمان گارانتی را در داشبورد کاربری خود مشاهده کنید.

از چه روش هایی می توان برای تعمیر شوفاژ برقی بوتان از خدمات آی پی امداد بهره مند شد؟

شما می توانید به روش زیر از خدمات شوفاژ برقی بوتان آی پی امداد بهره مند شوید:

  1. برای تعمیر شوفاژ برقی بوتان در کارگاه آی پی امداد، می توانید به آدرس درج شده در قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.
  2. همچنبن تکنسین های آی پی امداد می توانند در محل کار یا منزل مشکل را تشخیص داده و رفع کنند. این بدان معناست که ما می توانیم شوفاژ برقی بوتان را در محل شما تعمیر کنیم.
  3. پیک مجموع نیز می تواند به محل شما مراجعه کرده و دستگاه را پس از تحویل گرفتن از شما و ارائه رسید، به کارگاه منتقل کند. در کمتر از 72 ساعت کاری دیگر نیز پیک مورد نظر مجددا دستگاه را به شما تحویل خواهد داد.

خدمات تعمیر شوفاژ برقی بوتان در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

با توجه به مناطق تهران و حجم بالای تردد، انجام تعمیرات در کارگاه مستلزم صرف زمان و هزینه زیادی است. آی‌ پی امداد در راستای ارائه خدمات بهتر شعبه‌ های متعددی را در سراسر تهران افتتاح کرده و تعمیرات را در محل مشتری و با بالاترین کیفیت انجام می دهد. مناطق تحت پوشش آی پی امداد شامل شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران می باشد. یک تکنسین در کمتر از تنها یک ساعت در محل شما حاضر می شود تا زمان ثبت درخواست و تعمیر دستگاه شما را در محل شما کاهش دهد:

تعمیرات شوفاژ برقی بوتان در شرق تهران

امکان استفاده از خدمات شوفاژ برقی بوتان آی پی امداد در هریک از مناطق شرق تهران وجود دارد:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

تعمیر شوفاژ برقی بوتان در غرب تهران

اگر در غرب تهران ساکن هستید، می توانید در هریک از مناطق زیر با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

خدمات شوفاژ برقی بوتان در شمال تهران

کاربرانی که در مناطق شمال تهران ساکن هستند، می توانند از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد استفاده نمایند:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرکار شوفاژ برقی بوتان در جنوب تهران

برای استفاده از خدمات شوفاژ برقی بوتان در جنوب تهران می توانید با مجموعه آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

تعمیرگاه شوفاژ برقی بوتان در مرکز تهران

مناطق تحت پوشش آی پی امداد در مرکز تهران جهت تعمیر شوفاژ برقی بوتان شامل موارد زیر می باشد:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر شوفاژ برقی بوتان در محل کار یا منزل

تعمیرات شوفاژ برقی بوتان در منزل می تواند مزایای بسیاری را برای مشتریان به همراه داشته باشد. عدم نیاز به جابجایی شوفاژ برقی و جلوگیری از هرگونه خرابی یا آسیب به دستگاه، مسلماً موضوع بسیار مهمی است که باید به آن اشاره کرد. از مزایای استفاده از خدمات تعمیر شوفاژ برقی بوتان در محل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیر در محل باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما مشتری گرامی می شود.
  • تعمیر و نگهداری شوفاژ برقی بوتان در محل از آسیب فیزیکی به دستگاه جلوگیری می کند.
  • با خدمات شوفاژ برقی بوتان در محل در هزینه خود صرفه جویی کنید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات شوفاژ برقی بوتان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است در هنگام خرابی شوفاژ برقی بوتان با آن مواجه شوید، این است که نمی دانید کدام تعمیرکار شوفاژ برقی بوتان می تواند به شما در تعمیر دستگاه کمک کند. به طور کلی برای تعمیر برخی از لوازم خانگی مانند شوفاژ برقی بوتان با توجه به پیچیدگی سیستم داخلی، باید از تعمیرکاران با تخصص و دانش بالا در این زمینه کمک گرفت. مرکز تعمیرات مجاز آی پی امداد به عنوان ارائه دهنده خدمات تعمیر شوفاژ برقی بوتان به لطف تکنسین های مجرب خود می تواند کمک زیادی به شما کند. تعمیرکاران متخصص آی پی امداد در سریع ترین زمان و با بالاترین کیفیت شوفاژ برقی بوتان را در محل و منزل شما تعمیر می کنند.

  • کلیه خدمات ارائه شده توسط تکنسین های این مجموعه بدون قید و شرط تضمین می شود.
  • اگر نیاز به تعویض قطعات یا تعمیر دستگاه خود دارید، از قطعات اصلی برای شوفاژ برقی بوتان استفاده می شود.
  • تکنسین های آی پی امداد در زمینه عیب یابی و تعمیر شوفاژ برقی بوتان دارای تجربه روز دنیا بوده و تمامی آموزش های لازم را دیده اند.

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات شوفاژ برقی بوتان یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

آیا شوفاژ برقی بوتان شما خراب است؟ آیا در انتخاب بین نمایندگی رسمی تعمیر شوفاژ برقی بوتان و مرکز مجاز آی پی امداد تردید دارید؟ در چنین مواردی تصمیم با شماست. اگر گارانتی شوفاژ برقی بوتان شما به پایان رسیده است، استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات شوفاژ برقی بوتان در آی پی امداد می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

  • تمامی نیروهای این مجموعه برای کاهش هزینه تعمیر شوفاژ برقی بوتان و انجام تعمیرات سریع و حرفه ای به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.
  • تکنسین های گروه آی پی امداد افراد باتجربه ای هستند که تخصص کافی برای تعمیر شوفاژ برقی بوتان را دارند.
  • همچنین جهت رفاه حال شما مشتری گرامی کلیه خدمات شوفاژ برقی در محل و زیر نظر مستقیم شما انجام می شود.

تعمیرات شوفاژ برقی بوتان در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

پس از تماس با تکنسین، تعمیرکار در کمتر از یک ساعت یا طبق برنامه شما به محل کار یا منزل شما می رسد. اگر از خدمات تعمیر در محل استفاده می کنید و مشکل جزئی باشد، تکنسین بلافاصله آن را برطرف می کند. همچنین لازم به ذکر است که در صورت نیاز به تعویض قطعه، تکنسین قطعه معیوب را برای شما تعویض می کند. لازم به ذکر است که در هریک از روش های ذکر شده جهت تعمیر، اگر نیاز به تعویض قطعاتی مانند برد، موتور و … باشد، دستگاه به کارگاه مجهز آی پی امداد انتقال داده شده و تا 72 ساعت کاری به شما تحویل داده خواهد شد.

به طور کلی مدت زمان تعمیرات شوفاژ برقی بوتان به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • تخصص تکنسین شوفاژ برقی بوتان
  • نوع و میزان خرابی شوفاژ برقی بوتان
  • قطعات دستگاه نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشند.

عیب یابی مشکلات شوفاژ برقی بوتان

برای عیب یابی شوفاژ برقی بوتان می توانید نکات ذکر شده زیر را مطالعه نمایید:

  1. نحوه تعمیر عدم روشن شدن شوفاژ برقی بوتان
  2. طریقه عیب یابی عمل نکردن پره‌های شوفاژ برقی بوتان
  3. چگونه مشکل گرم نشدن شوفاژ برقی بوتان را تعمیر کنیم؟
  4. طریقه تعمیر صدای بلند شوفاژ برقی بوتان

تعمیر مشکل عدم روشن شدن شوفاژ برقی بوتان

بخاری برقی را به دلایل مختلفی نمی توان روشن کرد، مانند مشکل سیم کشی، تنظیم کننده حرارت، ترموستات یا ایراد در فضای داخلی شوفاژ برقی. برای حل این مشکلات مراحل زیر را دنبال کنید.

  • اطمینان حاصل کنید که سیم برق به درستی وصل شده است و همه اتصالات متصل هستند.
  • اگر بخاری به دلیل اتصالات روشن نشد، بلافاصله جریان و ولتاژ را بررسی کنید و از وصل بودن اتصالات مطمئن شوید.
  • بررسی کنید که آیا کنترل کننده حرارتی به درستی کار می کند.

در صورتی که با بررسی های فوق مشکل دستگاه شما برطرف نشد می توانید از خدمات شوفاژ برقی آی پی امداد بهره مند شوید.

عیب یابی عمل نکردن پره‌ های شوفاژ برقی بوتان

پره‌ های شوفاژ برقی بوتان معمولا در درون سیستم گرمایی شوفاژ تعبیه می‌شوند و برای توزیع هوای گرم به محیط اطراف با جمع آوری گرما از هوا استفاده کار می کند. برای حل مشکل زمانی که پره‌ های شوفاژ برقی بوتان کار نمی کنند، ابتدا باید به دلایل زیر توجه کنید:

  • بررسی کنید که آیا شوفاژ برقی بوتان از سیم برق تغذیه می شود یا خیر.
  • همچنین بررسی کنید که ترموستات گرمایشی به درستی کار می کند و گرما را به پره ها منتقل می کند.
  • بررسی کنید که سیم های دستگاه به درستی متصل شده باشند و آسیب جدی ندیده باشند.
  • اگر پره ها آسیب دیده باشد، باید تعویض شود.
  • بررسی کنید که تیغه ها به درستی نصب شده باشند.

در این شرایط بهترین کار استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات شوفاژ برقی بوتان در مرکز مجاز آی پی امداد می باشد.

چگونه مشکل گرم نشدن شوفاژ برقی بوتان را تعمیر کنیم؟

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران با آن مواجه هستند، مشکل گرم نشدن دستگاه است. برخی از دلایل این مشکل عبارتند از:

  • بررسی کنید که آیا منبع تغذیه صحیح است یا خیر.
  • اگر شوفاژ برقی به درستی کار نکند، ایجاد جریان حرارتی با سرعت کافی برای آزادسازی گرما امکان پذیر نخواهد بود.
  • بررسی کنید که آیا ترموستات شوفاژ برقی بوتان به درستی کار می کند و آیا گرما را منتقل می کند یا خیر.

در صورت نیاز می توانید از خدمات مجموعه آی پی امداد برای عیب یابی و تعمیر شوفاژ برقی بوتان خود در محل استفاده نمایید.

تعمیرات مشکل صدای بلند شوفاژ برقی بوتان

مراجعه به تکنسین های ماهر آی پی امداد همیشه بهترین راه حل است. در صورتی که می‌خواهید خودتان مشکل را حل کنید، می‌ توانید به روش‌ های زیر رجوع کنید:

  • بررسی کنید که سیم‌ های اتصالات دستگاه به درستی متصل شده باشند.
  • در صورتی که هر کدام از سیم‌ ها کمی جدا شده باشد، فشار داده و کنار هم قرار دهید و با محکم کردن اتصالات برای استحکام بیشتر سیم‌ ها کمک کنید.
  • بررسی کنید که سیم‌ هایی که به شوفاژ متصل شده‌ اند، نیاز به تعویض دارند یا نه.

در صورتی که قادر به رفع مشکل دستگاه خود نیستید، می توانید از متخصصین تعمیرات شوفاژ برقی بوتان در آی پی امداد کمک بگیرید.

هزینه تعمیرات شوفاژ برقی بوتان

یکی از سوالاتی که اغلب افراد در مواجهه با خرابی شوفاژ برقی خود می پرسند، هزینه تعمیر شوفاژ برقی بوتان در آی پی امداد است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:

  • تعیین دقیق این هزینه تنها در صورتی امکان پذیر است که دستگاه توسط مرکز تعمیرات شوفاژ برقی بوتان بررسی شود.
  • علاوه بر این، این قیمت تحت تأثیر قیمت قطعه ای است که در هنگام تعمیر دستگاه شما نیاز به تعویض دارد.
  • کلیه هزینه های تعمیرات شوفاژ برقی بوتان در آی پی امداد طبق تعرفه اتحادیه میباشد.
  • همچنین اگر درخواست مدت زمان بیشتر از 3 ماه گارانتی را داشتید، نسبت به 6 یا 12 ماه گارانتی، نیاز است هزینه بیشتری پرداخت نمایید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات شوفاژ برقی بوتان در آی پی امداد

یکی از دلایل استفاده از خدمات نمایندگی آی پی امداد برای تعمیرات شوفاژ برقی مجاز بودن آن است. توجه کنید که آی پی امداد خدمات پس از فروش دستگاه شوفاژ برقی را ارائه نمی دهد، بلکه نمایندگی مجاز تعمیر انواع برندها و مدل های شوفاژ برقی در تهران می باشد. شما می توانید با خیال راحت از خدمات این مجموعه استفاده کنید و پس از انجام تعمیرات، فاکتور خدمات و برگه گارانتی 3 تا 12 ماه دریافت نمایید.

  • در صورت وجود هرگونه مشکل در مدت زمان ضمانت کاملا برعهده آی پی امداد است.
  • هزینه تعمیرات شوفاژ برقی در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.
  • تمام خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر شوفاژ برقی بوتان توسط تکنسین آی پی امداد ضمانت 3 تا 12 ماه می شود.
  • تعویض قطعات خراب شده و از کار افتاده با قطعات اصل و فابریک
  • پیش از تحویل قطعات و نصب آن ها برروی دستگاه و تحویل دستگاهی کاملا سالم به شما، تست های سلامت از شوفاژ برقی گرفته می شود.
  • آی پی امداد دارای تمامی مجوز های ایترنتی و غیر اینترنتی لازم را دارا می باشد.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد