تعمیر سنگ فرز

خدمات تعمیر سنگ فرز و مینی فرز با استفاده از قطعات فابریک و گارانتی 3 الی 12 ماهه و فاکتور رسمی توسط تعمیرکار مجرب و متخصص آی پی امداد در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران، در محل مشتریان و یا در کارگاه مجهز این مجموعه انجام می شود.

بازه هزینه تعمیرات سنگ فرز: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر سنگ فرز

اگر شغل شما فلزکاری و ساختمان سازی است یا در صنایع مختلف برای برش کاری یا پولیش کاری از سنگ فرز استفاده می کنید و دنبال یک تعمیرگاه یا تعمیرکار متخصص برای تعمیر این محصول هستید، می توانید از خدمات آی پی امداد برای تعمیر سنگ فرز در تمامی مناطق تهران شامل شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز بهره مند شوید. آی پی امداد استفاده از خدمات تعمیرات سنگ فرز را به روش های مختلفی نظیر تعمیر در محل، مراجعه حضوری به کارگاه و استفاده از پیک مجموعه برای کاربران گرامی امکان پذیر کرده است. تعمیرکار متخصص و مجرب این مجموعه با استفاده از قطعات اورجینال و ارائه گارانتی معتبر 3 الی 12 ماهه به تعمیر سنگ فرز و مینی فرز می پردازد. در صورت استفاده از خدمات آی پی امداد، می توانید در پنل کاربری شخصی خود از پشتیبانی آنلاین کارشناسان بهره مند شده و هزینه تعمیرات دستگاه خود را تا 75% کاهش دهید. شما می توانید از طریق سایت آی پی امداد یا تماس با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 درخواست خود را مبنی بر عیب یابی یا تعمیر سنگ فرز یا مینی فرز ثبت نمایید.

انواع خدمات تعمیر سنگ فرز در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس برای ثبت درخواست تعمیر سنگ فرز در تهران

در صورتی که سنگ فرز شما دچار خرابی شده است، لازم است برای رفع مشکل و تعمیر دستگاه خود با یک مرکز مجاز و معتبر تماس حاصل نمایید. کارشناسان آی پی امداد به صورت شبانه روزی و در تمامی روزهای هفته آماده ثبت درخواست و ارائه خدمات سنگ فرز به شما عزیزان می باشند. نحوه تماس با برای تعمیر سنگ فرز در آی پی امداد به شرح زیر است:

  1. ابتدا می توانید برای ارتباط با مرکز تعمیرات سنگ فرز از طریق شماره های 02158941 یا 02191093903 با آی پی امداد تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت آی پی امداد ثبت کنید تا کارشناس مربوطه با شما تماس بگیرد.
  3. برای ثبت درخواست خدمات، میتوانید به صورت شبانه روزی اقدام نمایید.

برای تعمیر سنگ فرز در آی پی امداد از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

  • در صورتی که دستگاه سنگ فرز شما قابل حمل نمی باشد و بزرگ است، می توانید از خدمات تعمیرات سنگ فرز در منزل یا محل کار خود استفاده نمایید. در این روش تعمیرکار متخصص به محل شما مراجعه کرده و خدمات مربوطه را ارائه خواهد داد.
  • شما می توانید در صورت قابل حمل بودن دستگاه سنگ فرز خود، حضورا به آدرس کارگاه آی پی امداد مراجعه نمایید که می توانید آدرس مربوطه را در بخش تماس با ما سایت آی پی امداد مشاهده نمایید.
  • همچنین می توانید از خدمات پیک مرکز آی پی امداد استفاده کرده و سنگ فرز خود را جهت تعمیر به تعمیرگاه مجهز این مجموعه ارسال نمایید. پیک های آی پی امداد هنگام دریافت دستگاه، رسید کتبی تحویل به شما می دهند. پس از پایان تعمیرات سنگ فرز، تست های لازم از دستگاه شما صورت گرفته و مجددا در محل تحویل شما داده خواهد شد.

روش ارائه خدمات تعمیرات سنگ فرز و مینی فرز در آی پی امداد

  1. پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری برای شما ارسال می شود که از طریق آن می توانید به اطلاعاتی مانند مشخصات تعمیرکار یا تعمیرگاه، زمان مراجعه، مدت گارانتی، فاکتور هزینه ها و ... دسترسی داشته باشید.
  2. تعمیرکار سنگ فرز پس از ثبت درخواست و طبق برنامه زمانی مورد نظر شما به محل اعزام می شود.
  3. همچنسن امکان مراجعه حضوری به کارگاه آی پی امداد یا استفاده از خدمات پیک این مجموعه وجود دارد.
  4. تکنسین مربوطه، سنگ فرز شما را با قطعات اصلی و تجهیزات پیشرفته تعمیر می کند و ضمانت نامه 3 الی 12 ماه معتبر به شما ارائه می دهد.
  5. یک کارشناس از ابتدای درخواست خدمات تا پایان روز گارانتی در پنل کاربری، شما را پشتیبانی می کند.
  6. همچنین می توانید وارد پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد شوید و به تعمیرکار مربوطه و خدمات ارائه شده توسط وی امتیاز دهید.
  7. در نهایت واحد پشتیبانی خدمات آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظرات شما را در خصوص نحوه ارائه خدمات سنگ فرز توسط تکنسین مربوطه جویا می شود.
  8. لازم به ذکر است که امکان ارتباط آنلاین با واحدهای پیگیری، پشتیبانی و شکایت در پنل کاربری شما وجود دارد.

در صورت استفاده از خدمات تعمیرکار آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیر سنگ فرز خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر سنگ فرز در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر سنگ فرز و مینی فرز

از آنجایی که ارائه خدمات تعمیر سنگ فرز و مینی فرز امری تخصصی می باشد، بنابراین باید از مرکز مجاز درخواست اعزام تعمیرکار را داشته باشید، اما ممکن است نگران هزینه تعمیرات سنگ فرز در محل باشید. به طور کلی هزینه تعمیر ابزارآلات و لوازم برقی نظیر سنگ فرز به عوامل زیادی مانند نوع خرابی دستگاه، قطعه یا قطعات معیوب، نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات و … بستگی دارد. در برخی موارد ممکن است که نیاز به تعویض قطعه باشد که در این صورت هزینه تعمیر سنگ فرز بیشتر خواهد بود. مرکز تعمیرات سنگ فرز با هزینه‌ مناسب و مطابق با استانداردهای موجود تعمیرات دستگاه را انجام می‌ دهد.

در صورتی که از مراکز معتبر برای تعمیر لوازم برقی خود کمک بگیرید، قطعا از قطعات با کیفیت و قیمت مناسب استفاده می‌ شود. در مراکز غیر رسمی برای افزایش سود حاصل از تعمیر سنگ فرز، از قطعات دسته دوم استفاده می‌ کنند. بنابراین در صورتی که تعمیرات سنگ فرز خود را در آی پی امداد انجام دهید، علاوه بر اینکه هزینه تعمیر براساس نرخ اتحادیه تعمیرات ابزار برقی از شما دریافت می شود، در مواقعی که پس از تعمیر، مجددا سنگ فرز دچار مشکل شود، مرکز به طور کامل مسئولیت تعمیر مجدد دستگاه را بر عهده می‌ گیرد. در آی پی امداد خدمات تعمیرات سنگ فرز در محل نه تنها سبب افزایش قیمت نمی شود، بلکه مقرون به صرفه نیز می باشد. همچنین در پایان کار تعمیرات سنگ فرز فاکتور رسمی برای شفافیت هزینه ها به مشتری تقدیم می گردد.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات سنگ فرزهزینه تعمیرات سنگ فرز
موتور
چرخ دنده
دیسک
زغال
آرمیچر
بالشتک
بدنه و دسته
اسپیندل
کلید
نمایش بیشتر

آی پی امداد تعمیر کدام مدل ها و برندهای سنگ فرز را انجام می دهد؟

چنانچه دستگاه سنگ فرز یا مینی فرز شما از هر برندی با مشکلاتی مواجه شده است، می توانید برای تعمیر سنگ فرز خود از خدمات مرکز مجاز آی پی امداد استفاده نمایید. در این مرکز انواع برندهای سنگ فرز و مینی فرز ایرانی و خارجی در مدل های بزرگ و کوچک (فرز بزرگ، مینی فرز، فرز مینیاتوری) سنگ بری، آهنگری و … شارژی، برقی و بادی با بهترین کیفیت عیب یابی و تعمیر می شود که از جمله پراستفاده ترین برندهای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماکیتا
  • بوش
  • دیوالت
  • آاگ
  • رونیکس
  • کرون
  • توسن
  • و …

خدمات تعمیرکار سنگ فرز  و مینی فرز در آی پی امداد

سنگ فرزها از جمله لوازم پراستفاده صنعتی و ساختمانی به شمار می روند که به دلیل کاربرد بالایی که دارند، ممکن است به دلایل مختلفی دچار خرابی هایی شده و نیاز به تعمیر آنها باشد. تعمیرات سنگ فرز و مینی فرز به دلیل برخورداری از قطعات مختلف می تواند امری بسیار تخصصی و مهم باشد. از این رو لازم است برای تعمیر سنگ فرز خود حتما از مراکز معتبر و مجاز کمک بگیرید. تعمیرکاران آی پی امداد قادر به ارائه انواع خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیرات انواع دستگاه سنگ فرز و مینی فرز با استفاده از قطعات اصلی و تجهیزات پیشرفته به شما عزیزان می باشند. بنابراین در صورت خرابی سنگ فرز خود می توانید از خدمات این مجموعه با بالاترین سطح کیفیت بهره مند شوید. از جمله مشکلات قابل رفع سنگ فرز در این مجموعه شامل:

  • روشن نشدن سنگ فرز
  • سر و صدای زیاد سنگ فرز
  • داغ شدن سنگ فرز
  • دود کردن ینگ فرز
  • جرقه زدن سنگ فرز
  •  عدم چرخش صفحه برش دستگاه
  • و …

از جمله خدمات دستگاه سنگ فرز که توسط تکنسین آی پی امداد به مشتریان ارائه می شود، شامل موارد زیر است:

  • تعمیر و تعویض قطعات الکترونیکی سنگ فرز مانند: کابل برق، کلید راه انداز، آرمیچر، بالشتک، زغال، شاسی قفل کن و چپگرد راستگرد و …
  • تعمیر و تعویض قطعات مکانیکی سنگ فرز شامل: پوسته، دنده سر شفت، دنده اصلی، بلبرینگ، رولبرینگ، پوسته گیربکس آلومینیومی و …
  • سرویس کامل و دوره ای شامل گیریس کاری و عیب یابی قطعات مختلف سنگ فرز

مرکز تعمیرات سنگ فرز در تهران

در صورتی که از دستگاه سنگ فرز استفاده می‌ کنید و بعد از مدتی دچار مشکل شده است، می توانید برای استفاده از خدمات تعمیرات سنگ فرز خود در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران با آی پی امداد تماس بگیرید. مرکز تعمیرات سنگ فرز در تهران دارای شعب مختلفی در مناطق 24 گانه استان است و پس از ثبت درخواست شما می تواند در سریع ترین زمان تکنسین متخصص را به محل شما اعزام نماید.  از جمله مناطق تحت پوشش تعمیر سنگ فرز در آی پی امداد شامل شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران می باشد که در هر نقطه ای از مناطق 24گانه، خدمات مربوطه با بهترین کیفیت به شما ارائه خواهد شد.

خدمات سنگ فرز در محل

برای تعمیر لوازم صنعتی و ابزارآلاتی که قابل حمل هستند، دستگاه به صورت حضوری به تعمیرگاه برده می‌ شود. در مواردی که امکان انتقال سنگ فرز به مرکز وجود نداشته باشد، متخصصان آی پی امداد می‌ توانند با حضور در محل کار و منزل مشتریان، تعمیرات سنگ فرز را با کیفیت مناسب انجام دهند. تنها کاری که مشتریان برای استفاده از خدمات دستگاه سنگ فرز در محل باید انجام دهند، این است که در هنگام خرابی دستگاه خود با شماره 02158941 تماس بگیرند و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت آی پی امداد ثبت کنند. در صورتی که برای تعمیرات سنگ فرز با مرکز مجاز آی پی امداد تماس بگیرید، متخصصان مجرب در اسرع وقت برای تعمیر حضوری به محل شما مراجعه خواهند کرد.

تعمیر سنگ فرز در محل دارای مزایای زیر است:

  • در زمان و هزینه شما صرفه جویی خواهد شد.
  • به دلیل تعمیر سنگ فرز در محل، خطر آسیب دیدگی دستگاه شما را تهدید نمی کند.
  • تمامی مراحل تعمیرات سنگ فرز زیر نظر شما در محل انجام می شود.

چرا بهتر است از خدمات تعمیرات سنگ فرز در آی پی امداد استفاده کنیم؟

اگر دستگاه سنگ فرز یا مینی فرز شما دچار خرابی شده است، بهتر است برای رفع مشکل آن از خدمات مرکز های مجاز و معتبر بهره مند شوید. آی پی امداد با بیش از 30 سال سابقه در عرصه تعمیرات ابزارآلات و لوازم برقی و با بهره گیری از سابقه و تجربیات درخشان خود طی سال ها توانست است به یکی از بهترین مراکز تعمیرات ابزارهای صنعتی و برقی نظیر سنگ فرز تبدیل شود. در ادامه به بررسی مزایای استفاده از خدمات تعمیرات سنگ فرز یا مینی فرز در آی پی امداد خواهیم پرداخت:

  • با اعزام تعمیرکاران خود به محل مورد نظر مشتری، خدمات سرویس و تعمیر سنگ فرز را ارائه می دهد.
  • هزینه ها کاملا مقرون به صرفه بوده و با کاهش 75 درصدی همراه خواهد بود.
  • تکنسین های آی پی امداد دارای تخصص و مهارت بالایی بوده و می توانند به سرعت مشکل سنگ فرز شما را تشخیص داده و آن را برطرف کنند.
  • خدمات سنگ فرز و مینی فرز با گارانتی معتبر 90 الی 365 روز به مشتریان ارائه می شود.
  • برای تعمیرات دستگاه سنگ فرز تنها از قطعات اورجینال و درجه یک استفاده می شود.
  • از ابتدا تا پایان خدمات یک کارشناس در پنل کاربری از شما پشتیبانی می کند.
  • ارتباط آنلاین و 24 ساعته با واحد پشتیبانی از طریق پنل کاربری برای شما امکان پذیر است.

عیب یابی مشکلات سنگ فرز

سنگ فرز یکی از ابزارآلاتی است که ممکن است با گذشت زمان با مشکلات مختلفی مواجه شده و کارکرد مناسبی برای کاربران به همراه نداشته باشد. در این شرایط افراد معمولا به دنبال روش هایی برای عیب یابی سنگ فرز یا رفع مشکل دستگاه خود هستند. چنانچه با ایرادات مختلفی در  سنگ فرز یا مینی فرز خود مواجه شده اید، بهتر است از تکنسین های متخصص آی پی امداد کمک بگیرید. در این بخش به عیب یابی رایج ترین مشکلات سنگ فرز برای شما خواهیم پرداخت.

روشن نشدن سنگ فرز

  • چنانچه کابل و دو شاخه انتقال انرژی الکتریکی سنگ فرز دچار مشکل شده باشد، دستگاه روشن نخواهد شد.
  • دیگر دلیل روشن نشدن سنگ فرز مربوط به خرابی کلید دستگاه است که باید بررسی و در صورت نیاز تعویض شود.
  • بروز نقص فنی در استاتور سنگ فرز و سیستم سافت استارت  آن نیز می تواند از دلایل روشن نشدن آن باشد.
  • از دیگر عوامل موثر در روشن نشدن دستگاه سنگ فرز، شل شدن یا تمام شدن زغال است که باید بررسی شود.

صدای زیاد سنگ فرز

  • یاتاقان های دستگاه ممکن است در طول زمان فرسوده شوند که می تواند باعث ایجاد صدای بلند در حین کار شود.
  • اگر چرخ‌ دنده‌ های سنگ فرز آسیب ببینند یا فرسوده شوند، می‌ توانند هنگام استفاده صدای بلندی شبیه به تق تق ایجاد کنند.
  • در صورتی که هریک از قسمت‌ های دستگاه شل باشد، مانند تیغه یا دیسک، می‌ تواند باعث ایجاد صدا در حین کار شود.
  • تیغه یا دیسک نامتعادل می تواند باعث لرزش بیش از حد دستگاه شده و صدای بلندی ایجاد کند.
  • استفاده از تیغه یا دیسک بی کیفیت می تواند باعث شود که سنگ فرز در حین کار صدای بلندی تولید کند.

داغ شدن سنگ فرز

  • در صورتی که از سنگ فرز خود برای مدت طولانی استفاده کنید، می تواند باعث داغ شدن بیش از حد موتور شود.
  • یاتاقان های موتور برای عملکرد صحیح به روغن کاری نیاز دارند. اگر به درستی روغن کاری نشده باشند، می توانند گرمای بیشتری نسبت به حالت عادی در حین کار تولید کنند.
  • خرابی موتور نیز از دیگر مواردی است که می تواند باعث داغ شدن سنگ فرز شود.
  • دستگاه های سنگ فرز دارای سیستم تهویه ای هستند که برای خنک نگه داشتن قطعات داخلی طراحی شده اند. اگر سیستم تهویه گرفتگی داشته باشد، می تواند باعث گرم شدن دستگاه شود.

دود کردن سنگ فرز

  • در صورتی که سنگ فرز برای مدت طولانی بدون وقفه استفاده شود، می تواند باعث داغ شدن بیش از حد و دود کردن آن شود.
  • ممکن است چرخ دنده ها به مرور زمان آسیب دیده یا فرسوده شده و باعث اختلال در عملکرد و تولید گرما و در نهایت دود کردن شود.
  • اگر ایرادی در سیستم الکتریکی دستگاه وجود داشته باشد، مانند اتصال کوتاه می تواند باعث دود کردن آن شود.
  • اگر سیستم تهویه دستگاه مسدود بوده یا گرفتگی داشته باشد، موجب گرم شدن دستگاه و دود کردن آن خواهد شد.

جرقه زدن سنگ فرز در حین کار

  • با گذشت زمان برس های کربنی ممکن است فرسوده شده و باعث جرقه زدن و تماس آنها با بدنه موتور شود.
  • اگر سنگ فرز بیش از حد گرم شود، می تواند باعث انبساط آرمیچر یا سیم پیچ استاتور شده و شکافی بین برس ها و کموتاتور ایجاد کند. این شکاف می تواند باعث جرقه زدن برس ها و در نتیجه آسیب دیدگی دستگاه شود.
  • کموتاتور بخشی از موتور است که نیرو را به دیسک چرخان منتقل می کند. اگر این بخش آسیب دیده یا فرسوده شده باشد، می تواند باعث جرقه زدن سنگ فرز شود.
  • دیسک سنگ زنی بی کیفیت یا آسیب دیده نیز می تواند باعث ایجاد جرقه شود. اگر دیسک به درستی متعادل نباشد، می تواند باعث لرزش بیش از حد دستگاه شود و ایجاد جرقه شود.

عدم چرخش صفحه برش سنگ فرز

  • برس های کربنی وظیفه رسانایی الکتریسیته به موتور را بر عهده دارند. اگر این برس ها فرسوده یا آسیب دیده باشند، می توانند باعث توقف چرخش صفحه برش شوند.
  • اگر موتور سوخته یا آسیب دیده باشد، نمی تواند قدرت کافی برای چرخش صفحه برش را تامین کند.
  • در صورتی که سوئیچ به درستی کار نمی کند، می تواند از چرخش سنگ فرز جلوگیری کند یا باعث شود که در اواسط چرخش از کار بیفتد.
  • اگر تیغه یا دیسک گیر کرده باشد، می تواند از چرخش صفحه برش جلوگیری کند.
  • چنانچه گیربکس آسیب دیده باشد، منجر به عدم چرخش صفحه برش دستگاه شده و باید بررسی شود.

اگر نمی توانید علت بروز هریک از مشکلات دستگاه خود را تشخیص دهید یا اگر مشکل جدی تری وجود دارد، توصیه می شود از خدمات تعمیرات سنگ فرز در آی پی امداد بهره مند شوید.

در صورت خرابی قطعات سنگ فرز چه مشکلاتی رخ می دهد؟

در دستگاه سنگ فرز قطعات مختلفی به کار رفته است که هریک از آنها دارای وظایف مخصوصی در جهت کارکرد صحیح دستگاه می باشند. چنانچه هریک از این قطعات با گذشت زمان، فرسودگی یا استفاده نادرست دچار خرابی شوند، کارکرد سنگ فرز با مشکلات متعددی مواجه شده و نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد. تعمیرکاران آی پی امداد می توانند تعمیر و تعویض هریک قطعات سنگ فرز را با بهترین کیفیت انجام دهند. در ادامه به بررسی هریک از انواع قطعات دستگاه سنگ فرز و مینی فرز، دلیل خرابی و مشکلاتی که با حرابی آنها رخ خواهد داد، می پردازیم:

صفحه سنگ فرز

صفحاتی که برای دستگاه سنگ فرز تعبیه شده اند، ممکن است به دلایلی مختلفی نظیر استفاده مکرر یا نامناسب دچار خرابی شده و موجب ایجاد برش های نامنظم و پایین آمدن دقت کار گردد. در صورتی که صفحه سنگ فرز خراب شده یا آسیب دیده باشد، موجب معیوب شدن سایر قطعات دستگاه خواهد شد. از این رو در این شرایط لازم است از تکنسین های متخصص آی پی امداد بخواهید تا صفحه سنگ فرز شما را با قطعه جدید جایگزین نمایند. لازم به ذکر است که استفاده از صفحه فرز بی کیفیت می تواند در طولانی مدت موجب آسیب دیدگی بیشتر دستگاه شما شود.

چرخ دنده سنگ فرز

از دیگر قطعات مهم در دستگاه سنگ فرز، چرخ دنده آن است که در صورت بروز خرابی یا شکستگی هریک از دندانه های آن، صدای بلندی به هنگام کار با دستگاه ایجاد خواهد شد. از این رو لازم است برای برطرف کردن مشکل، اقدام به تعویض چرخ دنده سنگ فرز نمایید. لازم به ذکر است که تعویض چرخ دنده سنگ فرز بزرگ و کوچک با قطعه جدید امری تخصصی است و نیاز به تجربه دارد. برای انجام این کار لازم است هریک از قطعات داخلی دستگاه باز شده و سپس چرخ دنده جدید در محل خود قرار بگیرد. از این رو بهتر است از دستکاری آن صرف نظر کرده و این کار را به تکنسین های آی پی امداد بسپارید.

موتور سنگ فرز

یکی از اصلی ترین و مهمترین قطعات تعبیه شده در دستگاه سنگ فرز موتور آن است که از اجزای مختلفی نظیر آرمیچر، بلبرینگ، زغال، پروانه، دنده و … تشکیل شده است. در صورتی که هریک از بخش های موتور دستگاه معیوب شوند، موتور سنگ فرز شما داغ خواهد کرد. در این شرایط لازم است هریک از قطعات موتور به دقت مورد عیب یابی قرار گرفته و در صورت نیاز، تعمیر یا تعویض شوند. بنابراین اگر با مشکل داغ شدن موتور سنگ فرز خود مواجه شده و به دنبال تعمیر آن هستید، می توانید از تعمیرکار مجرب آی پی امداد درخواست کمک نمایید.

زغال سنگ فرز

زغال سنگ فرز یکی از قطعاتی است که وظیفه آن انتقال جریان برق میان قطعات مختلف موتور می باشد. این زغال ها پس از استفاده طولانی مدت از سنگ فرز و با گذشت زمان تمام شده و باید تعویض شوند. اگر زغال سنگ فرز تمام شده باشد، با مشکل گرمای بیش از حد دستگاه و همچنین کم شدن سرعت کار با آن مواجه می شوید. در این شرایط لازم است زغال ها را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که ضخامت آنها از 0.3 سانتی متر کمتر است، از تعمیرکار متخصص آی پی امداد بخواهید اقدام به تعویض آن نماید.

آرمیچر سنگ فرز

آرمیچر قطعه ای است که در بخش اصلی و مرکزی سنگ فرز تعبیه شده است و دارای سیم پیچی های زیادی می باشد. این بخش از قطعات مختلفی نظیر هسته، تیغه کموتاتور، شفت و سیم پیچی تشکیل شده است. هنگامی که به آرمیچر فشار زیادی وارد شود، سیم پیچی آن داغ و عایق آنها ذوب شده و با ایراداتی مواجه خواهد شد. از این رو در این شرایط تعویض آرمیچر یک امر ضروری است و باید حتما توسط یک فرد متخصص انجام شود. تعمیرکاران مرکز تعمیرات سنگ فرز در آی پی امداد می توانند این قطعه در دستگاه سنگ فرز شما را به راحتی تعویض نمایند.

سوالات متداول تعمیرات سنگ فرز

در ادامه به بررسی پرتکرارترین پرسش های کاربران جهت استفاده از خدمات تعمیر سنگ فرز در آی پی امداد خواهیم پرداخت:

برای کلیه خدمات تعمیر سنگ فرز در آی پی امداد به مشتریان گارانتی 3 تا 12 ماه ارائه می شود که می توانید در پنل کاربری خود آن را مشاهده کنید.

در صورتی که ساکن هریک از نقاط مختلف شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران هستید، می توانید از خدمات تعمیرات سنگ فرز در آی پی امداد بهره مند شوید.

کلیه خدمات تعمیرات سنگ فرز در آی پی امداد با استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت انجام می شود.

برای استفاده از خدمات تعمیرات سنگ فرز در آی پی امداد می توانید با شماره 02158941 تماس حاصل نمایید.

4 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محمد حسین شریفی 08 بهمن 1402

    با درود و خسته نباشید. با چه دیمری میتونم دور موتور سنگ فرز آهنگری ۸۵۰۰ دور را به۴۴۰۹ دور برسونم؟ یکبار یک دیمر که در دیجی کالا مشخصاتش تنظیم کننده دور موتور بود این کارو کردم دور موتور کم شد اما حدودا یک دقیقه بعد دیمر سوخت

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 08 بهمن 1402

      درود، باید از یک دیمر استفاده کنید که دارای رنج تنظیم دور موتور از ۸۵۰۰ دور تا ۴۴۰۹ دور باشد.

      پاسخ دادن
      • محمد حسین شریفی 14 اسفند 1402

        ممکنه چنین دیمری که فرمودید را به من معرفی کنید و جهت تحیه و خرید آن مرا راهنمایی کنید؟

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 14 اسفند 1402

          درود، به دلیل اینکه موتور دستگاه سنگ فرز شما از نوع AC است، بنابراین به یک دیمر تریستور نیاز دارید. می توانید از دیمر 2000 وات مدل 6000، دیمر 3000 وات مدل 8000 یا دیمر 4000 وات مدل 10000 استفاده نمایید.

          پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد