logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی

تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی
تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تلویزیون یکی از لوازم خانگی های گران قیمت و بسیار حساسی است که از تنوع بالایی برخوردار است و توسط شرکت های متعددی در داخل و خارج ایران تولید می شوند. نوع امکانات و کیفیت از جمله مواردی است که در قیمت این دستگاه تاثیرگذار است. اما نکته حائز اهمیت در این مطلب این است که عده ای از فروشندگان برای دریافت پول بیشتر از مشتریان و گرفتن سود بیشتر، تلویزیون های بی کیفیتی را به جای تلویزیون های باکیفیت و اصلی جایگزین کرده و با قیمت بالایی به مردم می فروشند. به همین علت ما در این مبحث به تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی می پردازیم. دانستن این موضوع که چگونه می توان به تشخیص تلویزیون اصلی پرداخت به شما کمک می کند تا بتوانید از ضرر های جبران ناپذیری که ممکن است رخ دهید جلوگیری کنید و تلویزیون اصل و برندی را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

کاربران گرامی؛ در صورت وجود هرگونه پرسش نحوه تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی خود می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

چگونه می شود تلویزیون سونی اصل را خریداری کرد؟

یکی از روش های موثر و کارآمد براش تشخیص تلویزیون اصلی سونی از تقلبی این است که از طریق شماره سریال یا شماره نامبر اقدام کنید. استعلام شماره سریال تلویزیون سونی یک روش مطمئن برای خرید تلویزیون سونی اصل این است که شماره نامبر را در سایت گوگل سرچ کنید تا از طریق آن بتوانید به اورجینال بودن تلویزیون سونی مطمئن شوید. شماره سریال تلویزیون سونی، ال جی، سامسونگ، بوش و … معمولاً در پشت تلویزیون درج می شود و از طریق آن می توانید به تشخیص اصل یا فیک بودن انواع تلویزیون بپردازید.

چگونه می شود تلویزیون سونی اصل را خریداری کرد

چگونه می توان به تشخیص اصل یا تقلبی بودن تلویزیون بوش پرداخت؟

بوش یکی از تلویزیون های پیشرفته و با امکانات منحصر به فرد است که عده زیادی از مشتریان از کیفیت بالای آن رضایت کافی دارند. به همین دلیل است که شرکت های زیادی اقدام به تولید تلویزیون تقلبی بوش می کنند. تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی بوش کمک می کند تا بتوانید تلویزیون را با قیمت مناسبی و با بهترین کیفیت خریداری کنید. اسکن بارکد یکی از روش های مطمئن برای تشخیص اورجینال بودن تلویزیون است.

روی همه دستگاه ها و لوازم خانگی هایی که تولید می شود، بارکدی وجود دارد که از طریق آن می توان به شناخت تلویزیون اصل پرداخت. برای این کار باید نرم افزار دقیق بارکدخوان را در تلفن همراه خود نصب کنید و سپس با کمک آن به اسکن بارکد درج شده رو تلویزیون بوش بپردازید. معمولاً  اسکن بارکد به شما کمک می کند تا از اطلاعاتی چون نام کشور تولید کننده و نام آن برند مطلع شوید.

از چه راهی می شود به تشخیص اصل یا تقلبی بودن تلویزیون ال جی پرداخت؟

ال جی یکی از برندهای معروف و باسابقه است که به تولید انواع تلویزیون لوکس و مدرن می پردازد. کیفیت بالای لوازم خانگی ال جی باعث شده است که اکثر افراد مایل به خرید تلویزیون اصل ال جی کنند. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که کلاه برداران و سودجویان زیادی هستند که تلویزیون های کیفیت پایین را به جای تلویزیون ال جی و با قیمت بالایی به فروش می رسانند. برای تشخیص تلویزیون ال جی اصل باید بتوانید نام کامل تلویزیون را در گوگل سرچ کنید.

تشخیص اصل یا تقلبی بودن تلویزیون ال جی پرداخت

استعلام شماره سریال تلویزیون ال جی و نام کامل آن در گوگل باعث می شود که شما می توانید به تشخیص اصل بودن تلویزیون ال جی بپردازید. نام تلویزیون را در گوگل سرچ کنید. اگر اطلاعات تلویزیون در صفحه بالا بیاید، یعنی تلویزیون اصل بوده و می توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید. در صفحه باز شده علاوه بر اطلاعات تلویزیون، عکس کار و بخش های مختلف آن نمایش داده می شود که از طریق مقایسه آن می توان به تشخیص اصل یا تقلبی بودن تلویزیون ال جی پرداخت.

چه راه حلی برای تشخیص تلویزیون سامسونگ اصل از تقلبی وجود دارد؟

آیا به دنبال راه حلی برای تشخیص تلویزیون سامسونگ اصل از تقلبی هستید؟ تلویزیون های زیادی هستند که توسط شرکت های معمولی تولید شده و به جای تلویزیون سامسونگ به فروش می رسند. به همین علت باید از روش های مختلفی برای شناخت تلویزیون سامسونگ اصلی استفاده کرد. علاوه بر روش های گفته شده در سطوح بالا، شما می توانید از طریق استعلام شماره سریال تلویزیون سامسونگ و مقایسه تصویر تلویزیون اصلی سامسونگ و تلویزیون موجود در فروشگاه، اقدام به خرید و اطلاع از راهنمای فارسی تلویزیون سامسونگ اصلی کنید.

چه راه حلی برای تشخیص تلویزیون سامسونگ اصل از تقلبی وجود دارد

ابتدا نام تلویزیون سامسونگ مورد نظر خود را در گوگل سرچ کنید. پس از بالا آمدن تصاویر تلویزیون، بخش های مختلف آن از جمله کنترل تلویزیون، دکمه تلویزیون سامسونگ، مدل نوشته روی تلویزیون و بخش های مختلف آن بپردازید. در صورت وجود هرگونه تفاوت با مدل اصلی مطمئن شوید که تلویزیون مورد نظر تقلبی است.

چه روش هایی برای تشخیص تلویزیون جی پلاس اصل از تقلبی وجود دارد؟

جی پلاس یکی از برندهای معتبری است که تولید لوازم خانگی خود را با بهترین کیفیت و امکانات انجام می دهد. برخی از سودجویان با تولید تلویزیون های بی کیفیت، اقدام به فروش آن به جای تلویزیون جی پلاس می کنند. یکی از راه های تشخیص تلویزیون جی پلاس اصل از تقلبی این است که  کنترل تلویزیون را با کنترل تلویزیون اصلی مقایسه کنید. در اغلب موارد برندهای معتبر در دنیا، نام برند خود را روی کنترل خود درج می کنند. شما می توانید با مقایسه  کنترل تلویزیون اصلی و بررسی نام برند درج شده روی کنترل به تشخیص اصل یا فیک بودن تلویزیون جی پلاس بپردازید.

Detect genuine GPlus TV from counterfeit

آیا راه حلی برای جلوگیری از خرید تلویزیون تقلبی به جای تلویزیون اصلی وجود دارد؟

در این مطلب به بررسی روش های تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی پرداختیم، بررسی کنترل، استعلام شماره سریال، بررسی تصویر، اسکن بارکد و … از جمله های موثر برای  جلوگیری از خرید تلویزیون تقلبی است. علاوه بر روش های بالا، شما می توانید با خرید تلویزیون از فروشگاه های لوازم خانگی معتبر از خرید تلویزیون ال جی تقلبی به جای تلویزیون اصلی جلوگیری کنید.

همچنین اگر از تلویزیون برندهایی چون جی پلاس، سامسونگ، سونی، بوش، هایسنس و … استفاده می کنید و با خراب شدن و به قاطی شدن رنگ تلویزیون قدیمی و جدید مواجه هستید، توصیه می کنیم برای تعمیر به شرکت معتبر آی پی امداد مراجعه کنید. آی پی امداد یکی از تعمیرگاه های معتبر در استان تهران است که اقدام به تعمیر تلویزیون با کیفیت بالایی می کند. شما می توانید با خیالی مطمئن تعمیر تلویزیون خود را از هر برندی که باشد به شرکت آی پی امداد بسپارید.

3.8/5 - (6 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

4 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • امیر 21 تیر 1401

    سلام وقت بخیر و خسته نباشید قصد خرید یک تلویزیون Q80A سامسونگ رو داریم فروشنده از برچسب حاوی سریال نامبر بارکد و اسم کامل مدل عکس داده در سرچ نام مدل مطابق برچسب سایت سامسونگ مجارستان باز میشه و مطابقت داره با برچسب در بارکد اما ساخت کره جنوبی میزنه ، میتونه به علت این باشه که مونتاژ فقط در مجارستان هست ؟ و من نحوه استفاده از سریال نامبر رو متوجه نشدم ، خود s/n رو باید عینا در گوگل بزنیم ؟ چون هیچ نتیجه ای پیدا نشد در گوگل با سرچ مستقیم ، یا باید از نرم افزاری استفاده کنیم ؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 21 تیر 1401

      سلام، بارکدو اسکن کنید.

      پاسخ دادن
      • امیر 23 تیر 1401

        با تشکر از شما بارکد رو اسکن کردم و زد محصول کره جنوبی ، تو این برچسب نوشته ساخته شده در مجارستان تقلبی هست یا به علت مونتاژ شدن در مجارستان هست ؟

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 23 تیر 1401

          احتمالا در مجارستان مونتاژ شده

          پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد