logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بهترین کولر گازی‌ های 2021

بهترین کولر گازی‌ های 2021
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بهترین کولر گازی‌ های 2021 به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

بهترین کولر گازی‌ های 2021 کدام اند؟ آیا با مدل های جدیدترین کولرگازی های بازار آشنایی دارید؟ امروزه در بیشتر اداره ها و خانه‌ها برای تهویه هوا و تنظیم دمای آن از کولر گاز استفاده می‌شود. کولر گازی‌های نسل جدید نسبت به مدل‌های قبلی انرژی کمتر و بهینه‌تری استفاده می‌کنند. از طرفی دیگر این دستگاه‌ها که در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند، کارایی زیاد و قیمت مناسبی دارند. باکیفیت ترین کولر گازی‌های بازار در 2021 قابلیت‌های زیادی دارند که همین امر موجب شده تا مصرف کنندگان را به سمت خود جذب کنند. در ادامه با آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود سوال درباره بهترین کولر گازی‌ های بازار میتوانید در قسمت دیدگاه های همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان آی پی امداد و همچنین سایر کاربران در میان بگذارید.

آشنایی با انواع کولر گازی

کولر گازی‌ها در مدل و اندازه‌های متفاوتی تولید می‌شوند که بهتر است بنابر متراژ و نیاز استاندارد نصب گردند. به طور کلی کولر گازی‌ها شامل اسپیلت، پرتابل و ایستاده می‌شوند. استفاده از هر نوع کولر گازی به نوع آب و هوا نیز بستگی دارد. توجه داشته باشید اگر از یک کولر گازی استاندارد و متناسب با محیط خود استفاده نکنید؛ زیرا احتمال آنکه مصرف انرژی بیشتر از حد استاندارد شود افزایش می‌یابد.

بررسی امکانات کولر گازی ال جی

بی شک ال جی یکی از برترین تولید کنندگان لوازم خانگی در جهان است. این شرکت سال‌هاست که کولرگازی‌های با کیفیت در اندازه‌های مختلف تولید میکند. شرکت ال جی سعی داشته بهترین کولر گازی‌ های 2021 خود از تمام قابلیت‌ها و امکانات استفاده کند. در این کولر گازی‌ها با آنکه امکانات و قابلیت‌های بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی خود دارند اما مصرفی انرژی آنها کمتر می‌باشد.

کولر گازی ال جی

بررسی قابلیت های کولر گازی سامسونگ

سامسونگ نیز جزء برترین برندهای جهان، به دلیل استفاده از فناوری روز و کیفیت بالا می‌باشد. در بهترین کولر گازی‌ های 2021 سامسونگ از فناوری Wind-Free استفاده شده است. در فناوری بدون باد windfree کولرگازی سامسونگ خنک به صورت مستقیم پرتاب نمی‌شود. به همین علت مصرف کنندگان این نوع محصول رضایت بالایی داشته‌اند. در کولر گازی‌های نسل جدید سامسونگ همانند ال جی از تمام فناوری‌های روز استفاده شده تا کاربر به راحتی بتواند از کولر گازی استفاده نماید.

کولر گازی سامسونگ

کولر گازی اینورتر چیست؟

تقریبا بهترین کولر گازی‌ های 2021 از سیستم اینورتر استفاده می‌کنند. این نوع کولر گازی‌ها به کولرهای کم مصرف نیز معروف هستند. در کولر گازی ایورتر برخلاف مدل‌های قدیمی کمپرسور با یک قدرت ثابت کار نمی‌کند. در سیستم اینورتر اجزایی تعبیه شده‌اند که کاربر با انتخاب دمای مورد نظر خود، محیط به صورت خودکار در آن دمای مشخص شده باقی می‌ماند. پس از آنکه دمای محیط به حد تنظیم شده رسید کمپرسور خاموش نمی‌شود، بلکه قدرت آن متغیر می‌شود.

کولر گازی اینورتر

شناخت کولر گازی اینورتر دوگانه

کولر گازی اینورتر دوگانه جدیدتر از اینورتر معمولی است، این کولر گازی‌ها طول عمر بیشتر و مصرف انرژی کمتری نسبت به مدل‌های قبلی دارند. همچنین لازم به ذکر است که این کولر گازی‌ها قدرت خنک کردن بیشتری نسبت به سایر کولر گازی ها دارند. علاوه بر همه این کولر گازی دارای موتور تقویت شده است که در هنگام کار کردن با تغییر قدرت موتور، از خاموش و روشن شدن مداوم کمپرسور جلوگیری می‌کند.

کولر گازی اینورتر دوگانه

قابلیت تصفیه هوا با کولر گازی

بهترین کولر گازی‌ های 2021 دارای قابلیت تصفیه هوا هستند. در اکثر کولر گازی‌های نسل جدید 2021 فیلترهای تعبیه شده‌اند که آلودگی‌های هوا را به خود جذب می‌کنند. این کار باعث می‌شود در زمانی که دستگاه در حال چرخش هوا برای خنک کردن اتاق است به صورت همزمان آلودگی‌های هوا را نیز جمع آوری کند.

تصفیه هوا بهترین کولر گازی‌ های 2021

برق مصرفی بهترین کولر گازی‌های 2021

به طور کلی می توان گفت که باکیفیت ترین کولر گازی‌های 2021 مصرف انرژی بسیار کمتری نسبت به کولر گازی‌های مدل قبلی دارند. از طرفی دیگر این کولر گازی‌ها به دلیل استفاده از سیستم اینورتر، طول عمر بالاتری نیز دارند.

نتیجه گیری از بهترین برندهای کولر گازی‌ 2021

در واقع شرکت‌ها و برندهای زیادی در زمینه تولید کولر گازی‌های هوشمند فعالیت دارند. کولر گازی‌ها با برند متفاوت قابلیت‌های گوناگونی دارند و بعضی از آنها امکانات  منحصر به فردی به آن اضافه گردیده است. به همین دلیل به طور حتم نمی‌توان یکی از آنها به عنوان بهترین کولر گازی معرفی کرد. در صورت بروز خرابی در کولرگازی خود می توانید برای تعمیر اسپیلت مورد نظرتان از شرکت آی پی امداد کمک بگیرید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • سید محمدرضا اجتهد 28 بهمن 1401

    عرض سلام و احترام، برای خرید کولر گازی 24000 اینورتردار و دارای کمپرسور روتاری بین چند برند جی پلاس و هایسنس و ایوولی کدوم از نظر کیفیت و دوام بیشتر و ... پیشنهاد میدین و یا برندی هست که از اینا بهتر باشه و با کمی تفاوت در همین رده قیمت باشه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 28 بهمن 1401

      سلام. از میان این برندها هایسنس از لحاظ کیفیت و خدمات پس از فروش بهتر است.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد