logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت کولرگازی سامسونگ

بررسی کیفیت کولرگازی سامسونگ
بررسی کیفیت کولرگازی سامسونگ
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت کولرگازی سامسونگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در این مقاله قصد داریم یکی از لوازم تولید شده توسط شرکت سامسونگ را بررسی کنیم و به بررسی کیفیت کولرگازی سامسونگ بپردازیم. قطعاً همه ما برای خرید لوازم خانگی مختلف، مخصوصاً خرید کولرهای گازی متفاوت برند های خاصی را می پسندیم. یکی از برندهایی که امروزه شهرت قابل توجهی در ایران دارد برند سامسونگ می باشد. این برند با توجه به عرضه و تولید محصولات با کیفیت طرفداران زیادی جذب کرده است که ما می خواهیم امکانات کولرگازی سامسونگ، بهترین مدل های کولر گازی سامسونگ و سایر مواردی که در زمان خرید این محصول نیاز است را مورد بررسی قرار دهیم. با آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی چنانچه تجربه یا نظر به خصوصی در مورد کولرگازی های سامسونگ دارید، می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با تعمیرکار لوازم خانگی آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

تشخیص کولر گازی سامسونگ اصل از تقلبی

یکی از مهم ترین مسائلی که شما باید قبل از خرید لوازم خانگی و یا بررسی کیفیت کولرگازی سامسونگ بدانید نحوه تشخیص کولر گازی سامسونگ اصل و تقلبی می باشد که ما در ادامه نکاتی در جهت تشخیص آن خدمت شما ارائه خواهیم داد:

  • اولین روش تشخیص کولر گازی اصل سامسونگ سرچ کردن مدل آن در گوگل می باشد، شما می توانید شماره سریالی را که روی بدنه محصول قرار دارد در گوگل جستجو کنید.
  • اگر آن مدل را در اینترنت پیدا کردید می توانبد اطمینان پیدا کنید که کولر گازی سامسونگ شما اصل و با کیفیت می باشد، اما اگر چنین مدلی در اینترنت پیدا نشد کالای شما فیک و تقلبی است.
  • راه دیگری که برای تشخیص اصل بودن کولر گازی سامسونگ وجود دارد شناخت کشور مونتاژ کننده آن می ‌باشد.
  • به یاد داشته باشید که تمامی محصولات سامسونگی که در ایران وجود دارد یا در کشور کره مونتاژ شده و یا در کشور تایوان، بنابراین اگر شما روی بدنه محصول خود شاهد بودید که نام کشور دیگری به عنوان مونتاژ کننده درج شده است می توانید به تقلبی بودن کولر گازی سامسونگ خود پی ببرید.

تشخیص کولر گازی سامسونگ اصل از تقلبی

کولر گازی سامسونگ چه امکاناتی دارد؟

در جریان بررسی کیفیت کولر گازی سامسونگ قصد داریم امکانات کولر گازی سامسونگ را نیز خدمت شما ارائه دهیم تا شما به خوبی با کالایی که قصد خرید آن را دارید آشنا شوید.کولر گازی سامسونگ از نظر طراحی به صورت مثلثی طراحی شده است که دارای سرمایش بسیار بالایی می باشد همچنین این وسیله دارای ۱۰ سال ضمانت برای کمپرسور دیجیتال خود است که این یکی از مزایای برند سامسونگ می باشد. همچنین این کالا دارای عمری مناسب و طولانی بوده و باید این نکته را نیز متذکر شد که کولر گازی های برند سامسونگ شیک و منحصر به فرد می باشد و از نظر شکل ظاهری و عملکرد در درجه عالی قرار دارد که این باعث جذب هرچه بیشتر افراد به خرید این برند می گردد.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده کولر گازی سامسونگ

سامسونگ از برندهای قدیمی می باشد که اقدام به عرضه و ارسال برندهای خود به کشورهای مختلف کرده است و لوازم مختلفی از این برند در ایران نیز عرضه شده است. به همین دلایل ما قصد داریم در آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده کولر گازی سامسونگ را برای شناخت بیشتر شما عزیزان شرح دهیم.

  •  کارخانه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ در شهر تائتو کره جنوبی تاسیس شد و در ابتدا این شرکت به عنوان صادر کننده غذا شروع به کار کرد اما در دهه های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ سامسونگ پا به عرصه کسب و کارهای دیگری از جمله تولید منسوجات گذاشت.
  •  به طور رسمی ورود سامسونگ به لوازم الکترونیکی مربوط به سال ۱۹۶۹ می باشد و این شرکت در این سال اقدام به تولید لوازم الکترونیکی مانند تلویزیون و پس از آن ظرفشویی ، یخچال و مایکروویو کرد.
  •  در کشور کره جنوبی نزدیک به هشت شهر متعلق به شرکت سامسونگ است که دفاتر این شرکت در هر کدام از این شهرها واقع شده. این شهرها دارای امکانات زیادی از جمله بیمارستان ها، پارک ها، شهر بازی های مختلف می باشد. همچنین بد نیست بدانید که این شرکت برای کارمندان خود خانه های گران قیمت و مراکز آموزشی مجهز برای فرزندانشان فراهم دیده تا این کارمندان تنها فکرشان تولید کالاهای باکیفیت باشد زیرا شعار شرکت سامسونگ توجه به منابع انسانی ، کمک اقتصادی به جامعه و خرد ورزی می باشد.
  • این شرکت پنج اصل ضروری نیز دارا می باشد از جمله: کیفیت ، خلاقیت، رقابت، فرهنگ و وحدت که همه کارمندان موظف به رعایت این اصول هستند.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده کولر گازی سامسونگ

 کولر گازی سامسونگ ساخت کجاست؟

قطعاً در هنگام بررسی کیفیت کولرگازی سامسونگ برای شما این سوال پیش می آید که کولر گازی سامسونگ ساخت کدام کشور است؟ باید خاطر نشان کرد که تمامی قطعات کولر گازی سامسونگ ساخت کره جنوبی می باشد. البته بعضی از مدل های آن نیز در کشور چین تولید می‌ شود که آن ها بدون گارانتی بوده و ضمانت نامه ندارند. بنابراین سامسونگ اصل تنها متعلق به کره جنوبی است.

 خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ چطور است؟

همانطور که مطلع هستید به دلایل شرایط داخلی کشور حضور مستقیم کارکنان سامسونگ در داخل امکان پذیر نمی باشد به همین دلایل این شرکت خدمات پس از فروش کولرگازی سامسونگ خود را به شرکت ‌های داخلی اعطا کرده است. شما در جهت استفاده از خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ کافیست تا به شماره مندرج در ضمانت نامه آن مراجعه کرده و تماس حاصل فرمایید.

خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ

هر یک از شما عزیزان به هر دلیلی از خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ رضایت نداشتید کافیست با تعمیرگاه‌ مجاز آی پی امداد تماس بگیرید تا متخصصین و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن برای تعمیر کولرگازی سامسونگ شما در منزلتان حاضر شوند.

 کولر گازی سامسونگ با محصولات کدام برند ها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؟

هنگام بررسی کیفیت کولرگازی سامسونگ قطعاً شما به رقیبان این محصول نیز برخواهید خورد. که از جمله رقیبان خارجی کولر گازی سامسونگ می توان به کولر گازی ال جی، گری، اجنرال اشاره کرد و از برندهای داخلی کولر گازی که می ‌توانند رقیبان سامسونگ در داخل ایران باشند ایران رادیاتور می باشد.

به شما توصیه می کنیم قبل از انجام خرید خود نگاهی هم به بررسی مزایا و معایب کولر گازی ال جی بیاندازید.

 چرا کولرگازی سامسونگ بخریم؟

برای اینکه تصمیم گیری را برای شما راحت تر کنیم اقدام به بررسی کیفیت کولرگازی سامسونگ کردیم تا شما به خوبی بدانید چرا کولرگازی سامسونگ بخریم. اما باید این نکته را نیز متذکر شویم که شرکت سامسونگ همواره در تکاپو می باشد تا سطح آسایش و زندگی مشتریان خود را بهبود ورزد به همین دلیل تمامی کولرهای گازی سامسونگ در بازار عرضه شده اند دارای طراحی بسیار مبتکرانه با کیفیت و طول عمر بالا می باشند که شما را برای خرید آن قانع می سازد.

معرفی بهترین کولر گازی های سامسونگ

از آنجایی که شرکت سامسونگ کولر گازی های متعددی را تولید و روانه بازار کرده است ما در ادامه قصد داریم چند مدل از معروف ترین و بهترین کولر گازی های سامسونگ را خدمت شما ارائه دهیم.

 بررسی کیفیت کولرگازی سامسونگ مدل AR10MSFHE

این کولر گازی در مقایسه با کولر گازی های مشابه از نظر مقدار مصرف انرژی بسیار مناسب تر بوده و دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • تایمر ۲۴ ساعته
  • سیستم Auto Restart
  • فیلتر Full HD جهت جلوگیری از انتشار ذرات آلرژی زا و گرد و غبار
  • کنترل گردش هوا در چهار جهت

 بررسی کیفیت کولرگازی سامسونگ مدل AR10MSFHE

بررسی کیفیت کولرگازی سامسونگ مدل  AF50MS

  • دارای قدرت خنک‌ کنندگی 48 هزار BTU
  • با کمپرسور از نوع روتاری
  • حالت خواب عمیق
  • سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی

بررسی کیفیت کولرگازی سامسونگ مدل  AF50MS

لیست قیمت روز کولرگازی های سامسونگ موجود در بازار در بهار 1400

خریداران کولرگازی سامسونگ معمولا پس از انتخاب یک مدل خوب و باکیفیت به دنبال آخرین قیمت محصول مورد نظر خود در بازار می باشند؛ به همین دلیل ما در این بخش از مقاله بررسی کیفیت کولرگازی سامسونگ از آی پی امداد به ارائه لیست قیمت روز کولرگازی های سامسونگ پرداخته ایم:

مدل کولرگازی قیمت روز
کولر گازی سامسونگ مدل AR25MQFH حدود قیمت روز این مدل کولرگازی 16,000,000 تومان است.
کولر گازی سامسونگ مدل AR25KSSS این مدل کولرگازی در بهار 1400 با قیمت 36,500,000 تومان موجود است.
کولرگازی سامسونگ مدل AR13JCFSCWK این مدل کولرگازی با قیمت 9,900,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
کولر گازی سامسونگ مدل AR25MSFHE نرخ جدید این مدل کولرگازی برابر با 22,900,000 تومان می باشد.
کولر گازی سامسونگ مدل AR30KCFU قیمت روز این کولرگازی در بازار 29,550,000 تومان است.
کولر گازی سامسونگ مدل AR13MQFH قیمت جدید این مدل کولرگازی در بازار 16,500,000 تومان است.
کولر گازی سامسونگ مدل AR25KPFS قیمت روز این کولرگازی 26,000,000 تومان می باشد.
کولر گازی سامسونگ مدل AR13KSSS این مدل کولرگازی دارای قیمت روز 19,500,000 تومان است.
کولر گازی سامسونگ مدل AR19KCFU قیمت روز این مدل کولرگازی در بازار 17,000,000 تومان است.
کولر گازی سامسونگ مدل AR19KSSS قیمت جدید این کولرگازی از برند سامسونگ 20,200,000 تومان می باشد.
کولر گازی سامسونگ مدل AR19KPSD قیمت جدید این کولرگازی در بازار برابر با 9,317,000 تومان است.
کولر گازی سامسونگ مدل AR19KPFS قیمت این کولرگازی در بهار 1400 برابر با 22,000,000 تومان است.
کولر گازی سامسونگ مدل AR19MSFHE قیمت جدید این کولرگازی در بازار 23,000,000 تومان است.
کولر گازی سامسونگ مدل AR30MRFU این مدل کولرگازی سامسونگ با قیمت روز 27,500,000 تومان در بازار موجود می باشد.
کولر گازی سامسونگ مدل AR13KPFS نرخ روز این مدل کولرگازی برابر با 10,000,000 تومان می باشد.
کولرگازی سامسونگ مدل AR13KCFU قیمت روز این مدل کولرگازی در بازار 9,920,000 تومان می باشد.
کولرگازی سامسونگ مدل AR13KPSD قیمت روز این مدل از کولرگازی سامسونگ در بازار 11,000,000 تومان می باشد.

مزایا و معایب کولر گازی سامسونگ از نظر مصرف کنندگان این محصول

در جهت تصمیم گیری و انتخاب بهتر شما از آن ما در نظر داریم تا برخی از مزایا و معایب کولر گازی های سامسونگ را از نظر مصرف کنندگان بیان کنید تا شما خرید آگاهانه تری داشته باشید.

 مزایای کولر گازی سامسونگ از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • تهویه مطبوع مرکزی
  • صرفه جویی در هزینه
  • بهبود کیفیت هوای داخل خانه
  • طول عمر مناسب
  • بی صدا بودن

 معایب کولر گازی سامسونگ از نظر مصرف کنندگان این محصول

اصلی ترین نقطه ضعف این محصول از نظر مصرف کنندگان عدم شرایط استفاده از خدمات پس از فروش خود شرکت سامسونگ در ایران می باشد.

بررسی کیفیت کولرگازی سامسونگ از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

بد نیست در انتهای صحبتمان به بررسی کیفیت کولرگازی سامسونگ از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد بپردازیم.

متخصصین آی پی امداد مدعی هستند که در بهترین بودن کولر گازی سامسونگ در کل دنیا شکی نیست و شما می توانید با خیالی راحت از این برند خرید کنید، چرا که این محصول دارای طول عمر بالا و کیفیت عالی است و اصولا کمتر نیاز به تعمیر پیدا می کند، اما در صورت خرابی و نیاز به عیب یابی دستگاه ممکن است به دلیل خدمات پس از فروش ضعیف این برند در کشور دچار مشکلاتی شوید، که در این زمان بهتر است با متخصصین ما در آی پی امداد تماس حاصل فرمایید.

توجه داشته که باشید که نگهداری و سرویس کولرگازی امری تخصصی است که نیاز به دانش فنی بالایی دارد؛ به شما توصیه می کنیم تا برای عیب یابی و سرویس کولرگازی خود از خدمات سرویس و تعمیر کولرگازی در محل آی پی امداد استفاده کنید.

3.2/5 - (5 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

اگر برای خرید کولرگازی سامسونگ به مانند بسیاری دیگر از افراد دو به شک هستید، در این مقاله سعی شده تا با کمک متخصصین آی پی امداد به بررسی مزایا و معایب این محصول بپردازیم.

یکی از بهترین راه ها برای کسب اطمینان قبل از انجام خرید کولرگازی سامسونگ استفاده از نظر کسانی است که یا در گذشته تجربه انجام این خرید را داشته اند و یا به صورت روزمره با قطعات و کیفیت این محصولات مواجه هستند، در همین راستا در این مقاله از آی پی امداد با یکدیگر به بررسی نظر مصرف کنندگان و تعمیرکاران متخصص در مورد کولرگازی سامسونگ میپردازیم.

برای این که مقایسه مناسبی از محصولات موجود در بازار داشته باشید و بتوانید از میان برند های موجود و هم رده، بهترین برند را انتخاب کنید در این مقاله با بررسی کیفیت کولرگازی سامسونگ با ما همراه باشید.

تمام محصولات موجود در بازار دارای مزایا و معایب به خصوصی هستند، به شما توصیه می کنیم تا قبل از انجام خرید خود نگاهی به بررسی مزایا و معایب کولرگازی سامسونگ در آی پی امداد بیاندازید.

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد