logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت لباسشویی هیتاچی

بررسی کیفیت لباسشویی هیتاچی
بررسی کیفیت لباسشویی هیتاچی
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت لباسشویی هیتاچی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ماشین لباسشویی های هیتاچی یکی از بهترین ماشین لباسشوی های موجود در بازار هستند که در رده بهترین محصولات موجود در جهان قرار می گیرند، اگر قصد خرید ماشین لباسشویی های هیتاچی را دارید اما اطلاعات شما در مورد این محصول کافی نیست و نمی دانید که ماشین لباسشویی هیتاچی خوبه یا نه در این مقاله با بررسی کیفیت لباسشویی هیتاچی از آی پی امداد همراه باشید تا با استفاده از نظر تعمیرکاران متخصص و مصرف کنندگان این محصول با تمام زوایای ماشین لباسشویی های هیتاچی آشنا شوید.

ما در این مقاله قبل از هر چیز به بررسی این موضوع پرداختیم که ماشین لباسشویی های هیتاچی چه امکاناتی دارند و چرا باید ماشین لباسشویی هیتاچی بخریم؟، در ادامه با ارائه بهترین مدل ها و لیست قیمت ماشین لباسشویی های هیتاچی تلاش کردیم تا خریدی لذت بخش را برای شما رقم بزنیم، در این مقاله با ما همراه باشید.

کاربران گرامی چنانچه تجربه استفاده یا خرید ماشین لباسشویی هیتچی را دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نر خود در مورد این محصولات در بخش دیدگاه ها در انتهای این مقاله به گفتمان با متخصصین سایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ماشین لباسشویی های هیتاچی چه امکاناتی دارند؟

اولین سوالی که باید در بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های هیتاچی به آن پاسخ داده شود این است که اصلا ماشین لباسشویی های هیتاچی چه امکاناتی دارند؟، چرا که امروزه برند های متفاوت بسیاری در بازار موجود هستند و همه ما به دنبال خرید بهترین گزینه هستیم و تا زمانی که ندانیم این محصول امکانات مورد نیاز ما را دارد یا نه نمی توانیم بگوییم که ماشین لباسشویی هیتاچی خوبه یا نه.

برند هیتاچی یکی از بروز ترین و برجسته ترین برند های ژاپنی است و طبیعتا داشتن امکانات زیاد و به روز در ماشین لباسشویی هیتاچی دور از ذهن نیست، ما در ادامه به معرفی ابتدایی ترین امکانات وجود در این ماشین های لباسشویی می پردازیم.

  • برخورداری از برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی هیتاچی که استفاده از این محصول را برای مشتریان راحت تر خواهد کرد.
  • استفاده از ورودی های آب سرد و گرم برای عدم آسیب رساندن به الیاف لباس.
  • بهینه سازی مصرف انرژی از این محصولاتی محصولاتی سازگار با طبیعت و محیط زیست ساخته.
  • طراحی زیبای این محصولات که می تواند هر سلیقه ای را راضی نگه دارد.
  • استفاده از امکاناتی مانند صفحه نمایشگر، قفل کودک و تایمر که از این محصولات محصولاتی پیشرفته ساخته.
  • استفاده از موتور اینورتر در ماشین لباسشویی های هیتاچی باعث شده تا این محصولات صد و لرزش کمتری را ایجاد کنند.

ماشین لباسشویی های هیتاچی چه امکاناتی دارند

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی های هیتاچی

اگر خرید لباسشویی هیتاچی اولین مواجه شما با این برند است به شما توصیه می کنیم تا قبل از این که ماشین لباسشویی های این برند را زیر ذره بین قرار دهید به سوالاتی مانند برند هیتاچی برای کدام کشور است یا برند هیتاچی خوبه پاسخ دهید تا از اعتبار و سوابق این برند با خبر شوید، ما برای این که این برند را به شما معرفی کنیم در این بخش به آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی های هیتاچی خواهیم پرداخت.

  • برند هیتاچی در سال 1910 در ژاپن تاسیس شد، هدف از تاسیس این برند در ابتدا بازرگانی با محصولات دیگر برند ها بود، اما پس از تولید اولین محصول این برند که یک موتور القایی بود جرقه تولیدات بیشتر و گسترده در این کارخانه خورد.
  • امروز برند هیتاچی برندی چند ملیتی است و محصولاتش در بسیاری از کشور ها از جمله آلمان تولید می شود که همین موضوع موجب شده تا این برند در سراسر دنیا طرفداران زیادی داشته باشد.
  • هیتاچی به معنای آفتاب در حال طلوع است و با اهداف میهن پرستانه بسیاری تاسیس شد، موسس این برند که آقای نامیهی اودیرا بوده همواره هدف خدمت به ژاپن را در سر داشته و با تولید محصولات با کیفیت توانست تا کمک زیادی به صنعت این کشور بکند.

موتور ماشین لباسشویی هیتاچی ساخت کجاست؟

در بخش قبل متوجه این موضوع شدید که برند هیتاچی در کشور های بسیاری به تولید محصولات خود می پردازد و همین باعث شکل گیری این سوال شد که موتور ماشین لباسشویی هیتاچی ساخت کجاست؟، چرا که موتور ماشین لباسشویی را می توان قلب تپنده این محصول دانست که در کارکرد آن تاثیر به سزایی دارد.

موتور ماشین لباسشویی هیتاچی ساخت کجاست

برند هیتاچی جزو تولید کننده های بزرگ صنعتی است که علاوه بر تامین قطعات مورد نیاز خود قطعات را به صورت جداگانه به باقی کشور ها هم می فروشد، پس مشخص است که همچین برند در ماشین لباسشویی های خود از موتور ژاپنی که توسط متخصصین همین برند ساخته شده استفاده می کند.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های هیتاچی چطور است؟

اصلی ترین موضوعی که می تواند خیال یک خریدار را در هنگام خرید یک محصول راحت کند ضمانت و خدمات پس از فروش آن محصول است، اما متاسفانه در پاسخ به این سوال که خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های هیتاچی چطور است باید بگوییم که هیچ نمایندگی رسمی ای از هیتاچی در ایران وجود ندارد و این به آن معناسی که خدمات پس از فروشی برای این محصول ارائه نمی شود.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های هیتاچی

پس مطمئن ترین نمایندگی هیتاچی کجا است؟ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با داشتن شعب متعدد در غرب، شرق، شمال، جنوب و مرکز تهران آماده تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی شما در محل است.

ماشین لباسشویی های هیتاچی با محصولات چه برند هایی در در داخل و خارج از کشور در حال رقابت هستند؟

این که ماشین لباسشویی های هیتاچی با محصولات چه برند های در داخل و خارج از کشور در حال رقابت هستند شاید در نگاه اول پرسش بی اهمیتی باشد اما اهمیت این سوال از این جهت است که می تواند سریع ترین و ساده ترین راه بررسی کیفیت لباسشویی هیتاچی باشد، یعنی ما با تشبیه این محصولات به محصولات مطرح تر که احتمالا از آن ها استفاده کرده اید خیلی ساده به شما می گوییم که این محصولات کیفیتشان در چه حد است.

  • زمانی که با داخل ایران نگاهی می کنیم می بینیم که برند هیتاچی از همه محصولات ایرانی به اصطلاح سر تر است، اما اگر بخواهیم نزدیک ترین ماشین لباسشویی ایرانی را به این محصولات معرفی کنیم باید از برند اسنوا نام ببریم که باکیفیت ترین ماشین لباسشویی های ایرانی را تولید می کند.
  • اما در بازار جهانی برند هیتاچی رقابت گرم و تنگاتنگی را با برند های دیگر دارد، شاید اصلی ترین رقبای این محصول را بتوانیم پاناسونیک، آاگ، ال جی و سامسونگ بدانیم.

چرا ماشین لباسشویی هیتاچی بخریم؟

در بخش قبل با آشنایی با رقبای ماشین لباسشویی هیتاچی به این موضوع پی بردیم که این برند رقبای زیادی دارد و نام های زیادی هستند که در حد و اندازه های این برند و حتی بهتر از آن باشند، پرسشی که طبیعتا در این هنگام پیش می آید این است که با وجود این همه ماشین لباسشویی از برند های مختلف چرا ماشین لباسشویی هیتاچی بخریم؟، در ادامه با بررسی نقاط قوت ماشین لباسشویی های هیتاچی به بررسی و پاسخ این سوال میپردازیم.

طول عمر بالای ماشین لباسشویی های هیتاچی

زمانی که پای صحبت و نظر کاربران لباسشویی های هیتاچی مینشینیم به این نکته می رسیم که این محصولات هر کدام تا سالیان زیادی در کنار شما خواهند ماند و شما را از هر محصول دیگری برای شست و شوی البسه بی نیاز می کنند.

طراحی مناسب ماشین لباسشویی های هیتاچی

شاید فکر کنید که اصلی ترین موضوع برای خرید یک محصول کارایی آن است اما اینطور نیست و طراحی هم اهمیت زیادی دارد، برند هیتاچی با طراحی خوب ماشین لباسشویی های خود توانسته هر سلیقه ای را راضی نگه دارد و به آشپزخانه شما نمای زیبایی دهد.

معرفی بهترین مدل های ماشین لباسشویی هیتاچی

شاید جذاب ترین و مطمئن ترین خرید را بتوانیم خرید از پرچمداران یک محصول بدانیم، چرا که بهترین های یک برند تمام ویژگی های مثبت را در خود جای داده اند و می توانند تمام نیاز های شما را بر طرف کنند، اما بررسی هر کدام از برندها به صورت چداگانه و انتخاب برخی از آن ها به عنوان بهترین مدل کاری دشوار است، به همین سبب در این بخش به معرفی بهترین ماشین لباسشویی های هیتاچی می پردازیم.

بررسی کیفیت لباسشویی هیتاچی مدل BDW90WV

این ماشین لباسشویی هیتاچی با طراحی زیبا و مجموعه ای کامل از امکانات و صد البته قیمتی بالا یکی از مطرح ترین مدل های هیتاچی است، در ادامه نگاهی به ویژگی های این محصول خواهیم انداخت.

  • دارای مخزن 9 کیلوگرمی
  • دارای خشک کن
  • دارای توان موتور 1400 دور در دقیقه
  • دارای 16 برنامه شست و شو
  • دارای امکان استفاده از چند برنامه شست و شو به صورت همزمان
  • دارای صفحه نمایش ال ای دی
  • دارای ورودی آب سرد و گرم
  • دارای قفل کودک

بررسی کیفیت لباسشویی هیتاچی مدل BDW90WV

بررسی کیفیت لباسشویی هیتاچی مدل BD-W85TAE

این ماشین لباسشویی هم با شباهت بسیار زیاد به نمونه قبلی طرفداران زیادی را در ایران دارد، در ادامه با بررسی ویژگی های این محصول با شما همراه خواهیم بود.

  • دارای توان 1200 دور در دقیقه
  • دارای مخزن 8/5 کیلوگرمی
  • دارای 15 برنامه شست و شو
  • دارای صفحه نمایش ال ای دی
  • دارای ورودی های آب سرد و گرم
  • دارای سیستم ضد باکتری
  • دارای قفل کودک

لباسشویی هیتاچی مدل BD-W85TAE

لیست قیمت روز لباسشویی های هیتاچی موجود در بازار در بهار 1400

مدل ماشین لباسشویی قیمت روز
ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W90 ظرفیت 9 کیلوگرم قیمت جدید این لباسشویی در بهار 1400 برابر با 28,750,000 تومان است.
ماشین لباسشویی درب از جلو هیتاچی سفید. مدل BD-W90XWV 3CG-X WH قیمت روز این مدل در بازار 29,480,000 تومان است.
ماشین لباسشویی سفید هیتاچی ظرفیت 9 کیلوگرم مدل (BD-90XWH(WH این مدل لباسشویی هیتاچی با قیمت روز 33,550,000 تومان در بازار موجود می باشد.
ماشین لباسشویی طلایی هیتاچی ظرفیت 9 کیلوگرم مدل (BD-90XWH(CHN نرخ روز این مدل لباسشویی 33,550,000 تومان می باشد.
ماشین لباسشویی هیتاچی 9 کیلویی BDW90WV قیمت جدید این لباسشویی از برند هیتاچی 26,980,000 تومان می باشد.
ماشین لباسشویی درب از جلو هیتاچی مشکی. مدل BD-W90XWV 3CG-X BK قیمت روز این مدل لباسشویی در بازار 26,600,000 تومان است.
ماشین‌ لباسشویی هیتاچی مدل BDW 90XWV این مدل لباسشویی با قیمت 26,880,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
ماشین لباسشویی 24 کیلوی هیتاچی مدل SF-P240XWV قیمت روز این لباسشویی 24,200,000 تومان است.
ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W85TAE این مدل ماشین لباسشویی دارای قیمت جدید 27,000,000 تومان می باشد.

مزایا و معایب ماشین لباسشویی های هیتاچی از نظر مصرف کنندگان این محصول

اگر کسی از اطرافین ما یک محصول را خریده باشد ما قبل از هر بررسی کیفیتی نظر او را در مورد آن محصول خواهیم پرسید، چرا که مصرف کننده با تمام مزایا و معایب آن در طول مدت استفاده آشنا است، اما اگر کسی از اطرافیان شما تا به حال این محصول را خریداری نکرده می توانید با بررسی مزایا و معایب ماشین لباسشویی های هیتاچی از نظر مصرف کنندگان این محصول در مقاله ما از تجربه این افراد بهره مند شوید.

مزایای ماشین لباسشویی های هیتاچی از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • طراحی بسیار زیبای این محصولات
  • عمر مفید طولانی این محصولات
  • صدا و لرزش کم ماشین لباسشویی های هیتاچی
  • قوی بودن برد الکترونیکی ماشین لباسشویی
  • برنامه های کاربردی شست و شوی این محصولات

معایب ماشین لباسشویی های هیتاچی از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • نداشتن خدمات پس از فروش
  • قیمت زیاد این محصولات
  • تنوع کم این محصولات در ایران
  • زیاد بودن نمونه های تقلبی این محصولات در ایران

بررسی ماشین لباسشویی هیتاچی از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

استفاده از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد در هنگام خرید ماشین لباسشویی های هیتاچی یکی از گام هایی است که خرید شما را بسیار مطمئن می کند، برای همین به شما توصیه می کنیم تا بخش بررسی کیفیت لباسشویی هیتاچی از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد را با دقت مطالعه کنید.

  • زمانی که به مزایا و معایب این محصولات نگاهی میاندازیم می بینیم که این محصولات مزایایی زیادی دارند و معایب آن ها مربوط به خود آن ها نیست و بیشتر شبیه به دام هایی هستند که نباد در آن ها افتاد؛ یعنی اگر بتوانید یک ماشین لباسشویی اورجینال هیتاچی خریداری کنید و مشکلی هم با قیمت آن نداشته باشید خریدتان قطعا مطمئن و مناسب محسوب می شود و تا سالیان طولانی خیالتان از بابت این محصول راحت است.
  • همچنین این ماشین های لباسشویی به خاطر کیفیت بالای قطعات خود خیلی کم با خرابی و بروز مشکل مواجه می شوند که همین مسئله نداشتن خدمات پس از فروش را بی اهمیت می سازد.
  • توجه داشته باشید که تعمیرات ماشین لباسشویی امری بسیار تخصصی است و اگر بدون داشتن دانش فنی خودتان اقدام به تعمیر لباسشویی هیتاچی کنید ممکن است که مشکل دستگاه شما حاد تر شود.

کاربران گرامی، چنانچه پرسشی در ذهن شما مطرح است که در مقاله بررسی کیفیت لباسشویی هیتاچی از آی پی امداد به آن پاسخی داده نشده می توانید با به اشتراک گذاشتن پرسش خود در بخش نظرات در انتهای همین مقاله به صورت آنلای به گفتمان با متخصصین آی پی امداد بپردازید.

3 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • منصور 04 آذر 1400

    درود بر شما سپاس از اطلاعات ارزشمندتون فقط یک ایراد تایپی داشتید در جمله ی : برند هیتاچی یکی از بروز ترین و برجسته ترین برند های آلمانی است و طبیعتا داشتن امکانات زیاد و به روز در ماشین لباسشویی هیتاچی دور از ذهن نیست احتمالا آلمانی رو با ژاپنی اشتباه کردید. سپاس از شما

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 05 آذر 1400

      ممنون از توجه شما

      پاسخ دادن
  • سعید 08 مرداد 1400

    ممننونیم ازتون

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد