logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت اجاق گاز لوفرا

بررسی کیفیت اجاق گاز لوفرا
بررسی کیفیت اجاق گاز لوفرا
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز لوفرا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

اجاق گاز لوفرا را می توان یکی از محصولاتی دانست که بهترین گزینه برای خرید می باشد، البته باید ابتدا اقدام به بررسی کیفیت اجاق گاز لوفرا نمایید. اگر به دنبال خرید اجاق گاز لوفرا هستید اما هنوز نمی دانید که اجاق گازهای لوفرا چه امکاناتی دارند یا این که اجاق گاز لوفرا ساخت کجاست، به شما توصیه می کنیم تا قبل از اقدام به خرید خود به صورت دقیق به جمع آوری اطلاعات در مورد این اجاق گاز بپردازید. ما در مقاله این مقاله در سایت آی پی امداد با بررسی همه جانبه این محصولات به دنبال پاسخی برای این سوال هستیم که با وجود برندهای متعدد در بازار فروش لوازم خانگی چرا اجاق گاز لوفرا بخریم؟ آیا اجاق گاز لوفرا خوبه؟ چنانچه شما نیز به دنبال یافتن پاسخ این پرسش هستید، با ما همراه باشید.

کاربران گرامی چنانچه تجربه به خصوصی از استفاده و خرید اجاق گازهای لوفرا دارید، در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله با به اشتراک گذاشتن نظر خود می توانید به گفتمان با متخصصین آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

اجاق گازهای لوفرا چه امکاناتی دارند؟

اگر قصد خرید اجاق گاز داشته باشید، عاقلانه است که قبل از خرید تمام برندهای موجود در بازار یا لااقل تمام برندهایی که مد نظر شما هستند را از لحاظ کیفیت بررسی کنید. در این بخش از مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز لوفرا با پاسخ دادن به این سوال که اجاق گاز لوفرا چه امکاناتی دارد، قصد داریم تا با هم بررسی کنیم و ببینیم که اجاق گاز لوفرا ارزش خرید دارد یا نه؟

اجاق گازهای لوفرا چه امکاناتی دارند

برند لوفرا که در ایران مونتاژ می شود، دارای گواهینامه های بین المللی بسیاری است که ثابت کننده کیفیت این محصول می باشند. در کنار همه این ها اجاق گازهای لوفرا استاندارد ایرانی هم دارند که همین موضوع به اعتبار این محصول میافزاید. در ادامه به بررسی معمول ترین امکانات اجاق گاز لوفرا می پردازیم.

استفاده از ترموکوپل و فندک خودکار برای افزایش ایمنی اجاق گاز لوفرا

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که شعله اجاق گاز بر اثر سر ریز مواد غذایی یا وزش باد خاموش شود. در این هنگام اگر انتشار گاز تداوم داشته باشد، می تواند موجب فاجعه شود. ترموکوپل قطعه ای است که جلوی انتشار گاز در این مواقع را می گیرد.

استفاده از ترموکوپل و فندک خودکار برای افزایش ایمنی اجاق گاز لوفرا

استفاده مناسب از تکنولوژی در اجاق گازهای لوفرا

امروزه در عصر تکنولوژی و فناوری مصرف کنندگان علاقه به خرید محصولاتی دارند که به بهترین امکانات مجهز هستند و رد پای فناوری را می توان در آن ها پیدا کرد. اجاق گازهای لوفرا هم در همین راستا به امکاناتی نظیر فن انتقال دهنده حرارت، صفحه نمایش لمسی، دماسنج و … مجهز هستند.

استفاده مناسب از تکنولوژی در اجاق گازهای لوفرا

طراحی زیبای اجاق گازهای لوفرا

دفتر اصلی برند لوفرا در ایتالیا است و زمانی هم که صحبت از محصول ایتالیایی می شود همه ما طراحی های زیبا و چشم نواز را به خاطر میاوریم.

طراحی زیبای اجاق گازهای لوفرا

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای لوفرا

اگر قصد خرید از این برند دارید، به شما توصیه می کنیم تا قبل از بررسی کیفیت اجاق گاز لوفرا به آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای لوفرا بپردازید.

  • برند لوفرا در سال 1956 در ایتالیا تاسیس شد و با هدف تولید لوازم آشپزخانه پا به بازار گذاشت.
  • اجاق گاز لوفرا یکی از برجسته ترین تولیدات برند لوفرا است که با قرار دادن طراحی مناسب و امکانات زیاد در خود توانسته تا مشتریان زیادی را کسب کند.
  • اصلی ترین چیزی که برند لوفرا روی آن متمرکز است، طراحی و کیفیت محصول است.

اجاق گاز لوفرا ساخت کجاست؟

برند لوفرا برندی با اصالت در ایتالیا است، در پاسخ به این سوال که اجاق گاز لوفرا ساخت کجاست؟ نمی توانیم مدعی شویم که این محصولات ایتالیایی هستند، چرا که این برند در ایران کارخانه مجزا دارد و صرفا به مونتاژ قطعات ایتالیایی می پردازد. در اصل این اجاث گاز متشکل از قطعات ایتالیایی است، اما این محصول در ایران و توسط تکنسین های ایرانی مونتاژ می شود. در مورد کیفیت اجاق گازهای لوفرا هم باید بگوییم که این محصولات با داشتن قطعات بسیار باکیفیت در رده بهترین اجاق گازهای موجود در ایران قرار می گیرند و طرفداران بسیار زیادی دارند.

 خدمات پس از فروش اجاق گازهای لوفرا چطور است؟

اجاق گاز جزء محصولاتی است که طول عمر بسیار زیادی دارد و همین امر موجب شده تا خریدار در هنگام خرید وسواس بیشتری به خرج دهد تا از خرید اجاق گاز دیگری در آینده بی نیاز شود. پس اگر قصد خرید اجاق گاز لوفرا را دارید، بد نیست تا این موضوع که خدمات پس از فروش اجاق گاز لوفرا چطور است را مورد بررسی قرار دهید.

  • برند لوفرا مانند خیلی از برندهایی که در ایران نمایندگی دارند یا در ایران فعالیت می کنند، دارای خدمات پس از فروش قابل قبولی است.
  • برند لوفرا با داشتن نمایندگی های رسمی در سراسر کشور توانسته اند تا به سطح قابل قبولی از رضایت مشتری دست یابند.
  • اما اگر اجاق گاز لوفرای شما شامل خدمات پس از فروش نمی شود یا به هر دلیلی از خدمات پس از فروش برند لوفرا راضی نیستید، می توانید تعمیرات اجاق گاز خود را به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بسپارید.
  • تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم منزل و داشتن شعب متعدد در شرق، غرب، جنوب و شمال تهران آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای لوفرا

اجاق گازهای لوفرا با محصولات کدام برند ها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت هستند؟

سریع ترین راه بررسی کیفیت اجاق گاز لوفرا را می توان تشبیه به محصولاتی دانست که قبلا سابقه استفاده از آن ها را داشته اید، چرا که با این کار می توانید حدود کیفیت اجاق گاز لوفرا را به خوبی متوجه شوید.

  • برند لوفرا در ایران با اجاق گازهای برند ایلیا استیل و پیلوت رقابت نزدیک و تنگاتنگی دارد؛ یعنی زمانی که به آمار و ارقام نگاه می کنیم، می بینیم که فروش اجاق گازهای این محصولات بسیار به یکدیگر نزدیک هستند.
  • اما زمانی که به بازار بزرگتری نگاه می کنیم و برند لوفرا را در کنار اجاق گازهای مطرح جهانی قرار می دهیم، متوجه می شویم که این اجاق گازها در قاره اروپا محبوبیت قابل قبولی دارند و فروشی در حد اجاق گازهای گوفر و زانوسی دارند.
  • برای اینکه بتوانید مقایسه مناسبی میان محصولات داشته باشید، به شما توصیه می کنیم تا نگاهی هم به بررسی کیفیت اجاق گاز زانوسی بیاندازید.

چرا اجاق گاز لوفرا بخریم؟

حتما این سوال برای شما مطرح شده که با وجود برندهای مطرح تر و با کیفیت تر در بازار چرا اجاق گاز لوفرا بخریم؟ مگر اجاق گاز لوفرا چه مزیتی نسبت به رقبای خود دارد؟ در این بخش قصد داریم تا با نگاه به نقاط قوت اجاق گازهای لوفرا ببینیم که آیا این محصولات ارزش خرید دارند؟

  • اجاق گازهای لوفرا مجموعه ای کامل از کارایی و طراحی هستند، به طوری که شما می توانید یک اجاق گاز همه فن حریف را با ظاهری جذاب در آشپزخانه خود جای دهید.
  • علاوه بر این اجاق گازهای لوفرا دارای خدمات پس از فروش مورد قبولی هستند که همین مسئله موجب می شود تا خیال شما از خرابی های در هنگام استفاده محصول راحت باشد.
  • نکته دیگری که بر جذابیت خرید اجاق گاز لوفرا میافزاید این است که شما همه این ویژگی های مثبت را می توانید با قیمت بسیار مناسب دارا شوید.

معرفی بهترین اجاق گازهای لوفرا

برند لوفرا سال هاست که در حال تولید اجاق گازهای مختلفی است، که خیلی از آن ها به علت تولید در سال های گذشته امروزه روی بورس نیستند، اگر قصد خرید یک اجاق گاز لوفرا دارید کا تا سالیان سال شمارا نسبت به خرید اجاق گاز جدید بی نیاز سازد می توانید بخش معرفی بهترین اجاق گازهای لوفرا با دقت مطالعه فرمایید.

بررسی کیفیت اجاق گاز مبله لوفرا مدل MS66GG/CL

این اجاق گاز با بدنه تمام استیل جذاب خود توانسته تا نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند، این اجاق گاز علاوه بر زیبایی ظاهری فضای بزرگی هم دارد. در ادامه بیشتر با ویژگی هی این محصول آشنا می شویم.

  • دارای 5 شعله
  • مجهز به پایه های مقاوم و دارای قابلیت تنظیم ارتفاع
  • دارای فر 60 لیتری
  • دارای شبکه های چدنی
  • نشت گاز از اجاق گاز اتفاق نمی افتد.
  • دارای گریل و دو موتور جوجه گردان
  • مجهز به تایمر دیجیتالی
  • دارای شیشه ریلی روی درب فر
  • امکان استفاده از هر دو فر بالا و پایین

بررسی کیفیت اجاق گاز لوفرا مدل BLACK DOLCEVITAL

این اجاق گاز بزرگ و بسیار جذاب که فقط در رنگ مشکی تولید می شود در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد، در ادامه بیشتر در مورد این محصول مطالعه می کنیم.

  • دارای 5 شعله متشکل از سه شعله گازی، یک شعله دوآل و یک شعله پلوپز
  • دارای گنجایش فر 96 لیتر
  • مجهز به شبکه چدنی
  • دارای دو موتور جوجه گردان
  • دارای ترموکوپل و فندک خودکار

بررسی کیفیت اجاق گاز لوفرا مدل BLACK DOLCEVITAL

بررسی کیفیت اجاق گاز لوفرا مدل CBBD96GVGE/CI519L

این اجاق گاز محبوب از برند لوفر را در ایران به کثرت می توان دید، این اجاق گاز با طراحی ساده اما کیفیت بالا طرفداران زیادی در کشور ما دارد.

  • دارای 5 شعله گازی
  • دارای گنجایش فر 90 لیتری
  • مجهز به دو موتور جوجه گردان
  • دارای ترموکوپل و فندک خودکار
  • دارای سیستم آسان پاکشونده

اجاق گاز لوفرا مدل CBBD96GVGE/CI519L

لیست قیمت روز اجاق گازهای لوفرا موجود در بازار در بهار 1400

در صورتی که قصد خرید اجاق گاز لوفرا برای آشپزخانه خود را دارید، این بخش که به معرفی قیمت روز اجاق گاز لوفرا در بازار می پردازد، می تواند کمک زیادی به شما در زمینه انتخاب و خرید این محصول نماید.

مدل اجاق گاز قیمت روز
اجاق گاز صفحه ای لوفرا مدل HLS6G0/GC قیمت جدید این اجاق گاز لوفرا 9,770,000 تومان است.
اجاق گاز لوفرا مدل CSD96GVGE/Ci-503 قیمت روز این اجاق گاز 40,500,000 تومان است.
اجاق گاز هفت شعله لوفرا مدل P126GG+MF/CI-633 قیمت روز این اجاق گاز لوفرا 129,000,000 تومان در بازار است.
اجاق گاز لوفرا کلاسیک مدل 509 این مدل اجاق گاز با قیمت روز 72,000,000 تومان در بازار موجود است.
اجاق گاز لوفرا مدل CSG96G2VG/Ci-497 نرخ روز این مدل اجاق گاز برابر با 39,500,000 تومان در بازار می باشد.
اجاق گاز لوفرا کلاسیک استیل مدل 510 این اجاق گاز با قیمت 69,000,000 تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز لوفرا دو فر استیل مدل 550 قیمت جدید این مدل اجاق گاز در بازار 53,900,000 تومان است.
اجاق گاز لوفرا کلاسیک مشکی مدل RBID96GVGTE/CI نرخ روز این مدل از اجاق گاز لوفرا 77,000,000 تومان می باشد.
اجاق گاز صفحه ای لوفرا مدل HLS6G0/GC این مدل اجاق گاز با نرخ روز 9,770,000 تومان به فروش می رسد.
اجاق گاز لوفرا مدل RBPG96G2VGT/Ci-533 حدود قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 69,000,000 تومان است.
اجاق گاز مبله فردار لوفرا مدل PBPG96G2VGT/Ci554 نرخ روز این مدل اجاق گاز 37,000,000 تومان می باشد.
اجاق گاز مبله فردار لوفرا مدل CBBD96GVGE/Ci519 قیمت جدید این مدل اجاق گاز حدودا 40,000,000 تومان می باشد.

مزایا و معایب اجاق گازهای لوفرا از نظر مصرف کنندگان این محصول

شاید اگر یکی از اطرافیان شما تجربه استفاده از اجاق گازهای لوفرا را داشته باشد، شما به نظرات همان شخص برای خرید این محصول بسنده کنید، چرا که با این روش می توانید همه زوایای یک محصول را در طول مدت استفاده به راحتی هرچه تمام تر دریابید. از جمله مزایا و معایب اجاق گاز لوفرا از دیدگاه مصرف کنندگان این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای اجاق گازهای لوفرا از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • خدمات پس از فروش مناسب این اجاق گازها در ایران
  • طراحی بسیار زیبای این اجاق گازهای که هر خریداری را راضی نگه می دارد.
  • استحکام بالای بدنه این محصولات
  • امکان پخت کیک در فر گاز وجود دارد.
  • فر جادار این اجاق گازها که در آن ها می توان هر غذایی را پخت.

معایب اجاق گازهای لوفرا از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • محصولات روز این اجاق گازها قیمت بالایی دارند.
  • وزن و حجم زیادی این اجاق گازها موجب سختی در جا به جایی آن ها شده است.
  • هزینه بالای تعمیرات

بررسی کیفیت اجاق گازهای لوفرا از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

نظر متخصصین به عنوان کسانی که با زیر و بم محصولات آشنا هستند، می تواند کمک زیادی به خریداران در هنگام خرید اجاق گاز لوفرا کند. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم تا بخش بررسی کیفیت اجاق گازهای لوفرا از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد را با دقت مطالعه کنید.

  • اخرین مدل های اجاق گازهای لوفرا قیمت بالایی دارند، اما رضایت تقریبا صد درصدی مصرف کنندگان این محصول مهر محکمی به کیفیت بالای این محصولات است، خرید اجاق گاز لوفرا به شدت از سوی تعمیرکاران متخصص آی پی امداد توصیه می شود.
  • این اجاق گازها در اصل جزو اجاق گازهای لاکچری به شمار می روند که هم از نظر قیمت و هم از نظر طراحی در رده بالایی به سر می برند.
  • پس اگر به دنبال محصولات لوکس هستید، اجاق گازهای لوفرا برای شما بهترین گزینه هستند.
3.5/5 - (10 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد