logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور ماکروفر سامسونگ

ارور ماکروفر سامسونگ
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور ماکروفر سامسونگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

شکی نیست که مایکروفر یکی از بهترین و پرکاربردترین وسایل برقی در آشپزخانه است ولی با این حال، گاهی اوقات ممکن است دچار مشکل شود و ارور ماکروفر سامسونگ را شاهد باشید. در این مقاله به بررسی انواع کد خطای ماکروفر سامسونگ و بررسی علت بروز این خطاها و نحوه رفع کد اخطار مایکروفر سامسونگ خواهیم پرداخت. با آی پی امداد همراه باشید.

خلاصه ای از علت ارور ماکروفر سامسونگ

کاربران گرامی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از علت ارور ماکروفر سامسونگ را مطرح کرده ایم.

علت ارور E1 ماکروفر سامسونگ
  • نوسانات برق و توان ورودی زیر 50 هرتز
دلیل ارور E5 ماکروفر سامسونگ
  • گیر کردن دکمه پنل
ارور E11 ماکروفر سامسونگ
  • خرابی سنسور رطوبت مایکروویو
علل کد خطا E83 مایکروفر سامسونگ
  • خطای میکروسوئیچ درب ماکروفر
کد خطا E41 و E42 مایکروفر سامسونگ
  • مشکل در کلید الکترونیکی و مدار داخلی
علت کد خطا E32 ماکروفر سامسونگ
  • خرابی سنسور وزن
دلیل ارور E24 ماکروفر سامسونگ
  • مشکل در برد الکترونیکی
ارور SE ماکروویو سامسونگ
  • گیرکردن دکمه مایکروویو
کد خطا C20 – C22 ماکروویو سامسونگ
  • مشکلات سنسور حرارتی
علل ارور C-70 – C72 ماکروویو سامسونگ
  • مشکل در سنسور رطوبت سنج
کد های خطا C-F0 تا C-F2 ماکروفر سامسونگ
  • مشکلات سیم کشی مایکروفر
ارور C-d0 تا C-d2 مایکروفر سامسونگ
  • مشکل در درب دستگاه

ارور E1 ماکروفر سامسونگ

این خطا ناشی از نوسانات برق و توان ورودی زیر 50 هرتز است. خطای E1 روی صفحه مایکروویو ظاهر می شود. برای حل این خطای مایکروویو سامسونگ، ابتدا دستگاه را از برق بکشید و بررسی کنید که آیا فرکانس کمتر از 50 هرتز است یا خیر. این ممکن است نوسانات برق یا خرابی تجهیزات را نشان دهد که باید توسط متخصص بررسی شود.

کد خطای E5 ماکروفر سامسونگ

اگر یکی از دکمه های کنترل پنل بیش از یک دقیقه در داخل دستگاه گیر کند، صفحه ارور E5 یا SE روی صفحه ظاهر می شود که باید در اسرع وقت برطرف شود، در غیر این صورت به سایر قسمت های دستگاه آسیب می رساند. دستگاه حتی باعث آتش سوزی می شود. برای رفع این ارور مایکروویو سامسونگ بهتر است دستگاه را تمیز کرده و پنل آن را بررسی کنید و در صورت گیرکردن دکمه آن را بردارید تا این ارور برطرف شود.

کد خطای E5 ماکروفر سامسونگ

ارور E11 ماکروفر سامسونگ

این خطا ناشی از خرابی سنسور رطوبت مایکروویو است که نشان می دهد مایکروفر نیاز به تعمیر دارد و این قطعه باید توسط تعمیرکار ماکروفر تعمیر یا تعویض شود. آن را تعویض کنید و اگر در تعمیر ماکروفر تخصص ندارید بهتر است این کار را به نمایندگی تعمیرات ماکروفر بسپارید.

کد اخطار E83 مایکروفر سامسونگ

خطای میکروسوئیچ درب ماکروفر سامسونگ باعث ایجاد کد خطای E83 می شود. البته گاهی ممکن است سوئیچ سالم باشد و خرابی پنل باعث ایجاد مشکل شده باشد. در واقع این کد نمایشگر یک مشکل درب دستگاه است که باید با بررسی میکروسوئیچ ها و پنل دستگاه برطرف شود.

کد اخطار E83 مایکروفر سامسونگ

ارور E41 و E42 مایکروفر سامسونگ

خطای E41 نشان دهنده مشکل در کلید الکترونیکی است که باید با مهارت و تجربه مناسب بررسی شود. خطای E42 نیز به دلیل مشکل در مدار داخلی مایکروفر ایجاد می شود. این خطا معمولا با جدا کردن مایکروفر و وصل مجدد آن برطرف می شود اما اگر این کار را انجام دادید و مشکل حل نشد با تعمیرکار تماس بگیرید.

ارور E41 و E42 مایکروفر سامسونگ

کد خطای E32 ماکروفر سامسونگ

خطا ناشی از خرابی سنسور وزن موتور مایکروفر است و برای رفع این ارور باید سنسور وزن مایکروفر سامسونگ تعمیر یا تعویض شود.

ارور E24 ماکروفر سامسونگ

حساس ترین قسمت دستگاه، برد الکترونیکی اصلی آن است که شامل مایکروفر سامسونگ می باشد. اگر کد خطا E24 را در صفحه نمایش مایکروویو سامسونگ خود مشاهده کردید، آن را به مرکز خدمات ببرید تا پنل اصلی را بررسی کنید. این بردها معمولاً قابل تعمیر نیستند و تعمیرکاران برای افزایش طول عمر تجهیزات و عدم نیاز به تعمیر آن ها را تعویض می کنند.

ارور E24 ماکروفر سامسونگ

هشدار SE ماکروویو سامسونگ

اگر کد خطای مایکروویو سامسونگ SE را مشاهده کردید، فورا مایکروویو سامسونگ را از برق بکشید و دکمه های پنل را دستکاری نکنید. این خطا که به عنوان خطای 5E نیز شناخته می شود، ناشی از گیرکردن دکمه مایکروویو برای حداقل یک دقیقه است. توجه به این خطا بسیار مهم است، زیرا با فشار دادن دکمه ها، مایکروفر روشن می شود و به سایر قسمت ها آسیب می رساند و حتی باعث آتش سوزی می شود. پس حتما قبل از این اتفاق از یک متخصص تعمیر مایکروویو کمک بگیرید.

کد خطای C20 – C22 ماکروویو سامسونگ

هر سه این خطاها مربوط به مشکلات سنسور حرارتی مایکروویو سامسونگ است. خطاهای C20، C21 و C22 نشان دهنده سطوح مختلف مشکلات این سنسور است و معمولاً با تعویض سنسور برطرف می شود.

ارور C-70 – C72 ماکروویو سامسونگ

مانند ارور E11، ارور مایکروویو سامسونگ C-70 تا C72 نشان دهنده مشکل در سنسور رطوبت سنج است. توجه داشته باشید که کدهای خطا به یک معنا هستند، بنابراین یکی از آنها در مایکروویوهای مختلف سامسونگ ظاهر می شود. هنگامی که این خطاها رخ می دهد، عملکرد معمولاً با تعویض سنسور مایکروویو اصلاح می شود، زیرا تعمیر آن غیرممکن است.

کد اخطار C-F0 تا C-F2 ماکروفر سامسونگ

هر سه این خطاها نشان دهنده مشکلات سیم کشی مایکروویو سامسونگ است. هر کدام از این موارد نشان دهنده مشکل در قسمت خاصی از سیم کشی است که معمولا توسط تعمیرکار حرفه ای تشخیص و رفع می شود.

کد اخطار C-F0 تا C-F2 ماکروفر سامسونگ

ارور C-d0 تا C-d2 مایکروفر سامسونگ

مشابه ارور E11، ارور مایکروفر سامسونگ C-d0 تا C-d2 نشان دهنده مشکل در درب دستگاه است. بله، تفاوت این کدها با کدهای E11 در این است که این کدها نشان دهنده ایراد در درب و قفل مایکروویو آن است. زمانی که خطای E11 نشان دهنده مشکلات میکروسوئیچ یا پنل باشد.

4 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • مهدی پور 09 فروردین 1403

    سلام مایکروویوم سامسونگه داشت کار میکرد رو یه دکمش یهو ایستاد و دیگه رو اون دکمه هاش کار نمیکنه فقط رو دکمه ترکیبی یا combi کار میکنه همه چیش روشن میشه ولی فقط رو همین combi استارت میخوره رو دکمه گریلم که میاد خطای HeAe میزنه. سوخته به نظرتون ؟؟ باید چی کارش کنم ؟؟ این کد خطا برای چیه ؟؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 09 فروردین 1403

      درود، سیستم گرمایش گریل دچار مشکل شده است که باید المنت و ترموستات گریل بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • احمد 27 آبان 1402

    سلام برد مایکروفر سامی4 سامسونگ دارید برد خودش شکسته قابل تعمیر هست ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 27 آبان 1402

      درود، برای تعمیر برد ماکروفر خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد