ویدیو ساخت دستگاه پوست کن تخمه

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

فرض کنید که میخواهید حجم زیادی مغز تخمه را از پوست جدا کنید. قطعا جدا کردن پوست تخمه از مغز آن با دست کار بسیار سخت و زمان بری است.  در این هنگام است که به وجود یک دستگاه پوست کن تخمه نیاز است. از دستگاه های بزرگ صنعتی نمیتوان در خانه استفاده کرد و نمونه های خانگی نیز قیمت نسبتا بالایی دارند. شما در این ویدئو با ساخت دستگاه پوست کن تخمه آشنا خواهید شد.

وسایل و ابزار مورد نیاز برای ساخت دستگاه پوست کن تخمه

برای ساخت یک دستگاهی که پوسته تخمه را بدون دخالت دست جدا کند به وسایلی نیاز دارید که به راحتی تهیه شوند. برای ساخت دستگاه پوست کن تخمه از وسایل بازیافتی نیز می‌توانید استفاده نمایید. تمام این وسایل عبارتند از:

  • دو عدد موتور الکتریکی (آرمیچر)
  • میله چوبی
  • چسب حرارتی
  • تخته چوب
  • فن سی پی یو
  • کاتر
  • مقوا محکم یا کارتن
  • آداپتور

نحوه ساخت دستگاه پوست کن تخمه

اگر قصد دارید دستگاه پوست کن تخمه ای بسازید که فاضای زیادی اشغال نکند، ارزان و کارایی بالایی داشته باشد. حتما این ویدئو را تا انتها ببینید و تمام مراحل را قدم به قدم همانند آن انجام دهید. البته انجام تمامی مراحل به راحتی که در ویدئو میبینید نیست، ممکن است که در هنگام ساخت و یا در پایان کار ایراداتی وجود داشته باشد. به همین دلیل برای آنکه مشکلی به وجود نیاید تمام مراحل را با دقت انجام دهید. در هنگام ساخت دستگاه پوست حتما دقت داشته باشید که فن با فاصله استانداردی قرار گرفته باشد تا پوست و مغز تخمه کاملا صحیح و بدون نقص جدا گردند.

نحوه استفاده از دستگاه پوست کن تخمه

استفاده از این دستگاه خانگی بسیار راحت و ساده میباشد. برای آنکه مقدار زیادی تخمه را پوست بکنید، کافی است که مقدار مورد نیازی از تخمه را در داخل مخزن آن ریخته و دستگاه را روشن کنید. بعد از آن  تمامی مراحل بدون دخالت دست و در  زمانی کوتاه مقدار زیادی مغز تخمه آماده خواهید داشت.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد