نحوه ریختن لباس در لباسشویی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

شاید نحوه ریختن لباس در ماشین لباسشویی امری ساده و پیش پا افتاده بنطر برسد اما حقیقت ماجرا این است که بسیاری از افراد با انجام اشتباهات کوچک در زمان ریختن لباس در لباسشویی با مشکلات مختلفی مواجه می شوند که حل کردن هر کدام از این ها می تواند کمک بسیار چشمگیری باشد، اگر شما هم با قواعد ریختن لباس در ماشین لباسشویی آشنا نیستید در ادامه با ما همراه باشید تا سوالات رایج در این باره را به کمک یک دیگر در وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی این مشکل را حل کنیم بررسی کنیم.

فیلم آموزشی میزان مناسب ریختن لباس در ماشین لباسشویی

یکی از سوالات پر تعدادی که مصرف کنندگان از تعمیرکاران لوازم خانگی و متخصصین می پرسند این است که میزان استاندارد ریختن لباس در ماشین لباسشویی چقدر است؟ اگر این موضوع برای شما هم ایجاد علامت سوال کرده است در ادامه با ما همراه باشید.

  • اگر دقت کرده باشید روی درب دیگ لباسشویی یک خط و برآمدگی وجود دارد، مقدار استاندارد ریختن لباس در ماشین لباسشویی به اندازه آن خط می باشد.
  • راه دیگری هم برای تشخیص میزان مناسب و استاندارد لباس در لباسشویی وجود دارد، دست خود را درون دیگ کنید از انتهای لباس ها تا سقف دیگه یک وجب باید فاصله باشد.

ویدیو نحوه ریختن لباس در ماشین لباسشویی

شاید ریختن لباس در لباسشویی هم امری سادی باشد و هر کسی از آن مطلع باد، اما صرفا به این جهت که ممکن است یک سهل انگاری کوچک دستگاه شما را خراب کند قصد داریم تا در این بخش به بررسی ویدیو نحوه ریختن لباس در لباسشویی بپردازیم:

  • توجه داشته باشید که هر لباسی را با هر لباسی نباید درون لباسشویی ریخت، برای مثال بهتر است که لباس های سنگین جدا از لباس های عادی ای باشد که مردم در طول روی می پوشند.
  • دومین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که برخی لباس ها به مانند کاپشن های پشم شیشه ای بعد از اب خوردن چندین برابر سنگین تر می شوند، پس اگر قصد شستشو این لباس ها را دارید به شما توصیه می کنیم تا یک پنجم لباسشویی خود را از البسه پر کنید.
1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • احمد 03 اردیبهشت 1401

    اون کوتون نیست کتانه ‍♂️ لباس کوتون نداریم اونطوری نوشته میشه کتان خونده میشه خود الجی هم کتان میگه با احترام،

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد