توسط مصطفی مطرح شده

یخچال جنرال استیل بخریم یا هیمالیا؟

با سلام و عرض تشکر از سایت آی پی امداد.من میخواستم یخچال خارجی بخرم حالا با وجود قیمت ها رو آوردم به برند های ایرانی. برند هیمالیا و جنرال استیل را خیلی یهم پیشنهاد دادن.میشه لطفا راهنمایی کنید که یخچال جنرال استیل بخرم یا هیمالیا؟

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 29 تیر 1399

    درود کاربر گرامی. هر دو برند جنرال استیل و هیمالیا ایرانی هستند و موتور ساخت چین دارند. هر دو شرکت یخچال های خود را گارانتی میکنند و در صورت بروز مشکل شامل خدمات پس از فروش میشوند. یخچال جنرال استیل به لحاظ قیمت مقرون به صرفه تر از هیمالیا است اما تنوع یخچال های دوقلو و ساید بای ساید هیمالیا به مراتب بیشتر است. نظر تعمیرکار در رابطه با یخچال های جنرال استیل و هیمالیا: هر دو این برند ها موتور های خوبی دارند و اعلام خرابی کمی از هر دو آن ها وجود دارد.هر دو برند جنرال استیل و هیمالیا همچنان تولید میشوند و قطعات آن ها در بازار موجود است. لازم به ذکر است که کاربران بسیاری از خدمات پس از فروش هیمالیا رضایت کافی نداشته اند. توجه:به علت تشابه اسمی مردم معمولا 3 برند جنرال الکتریک،جنرال استیل و الکترو استیل را با هم اشتباه میگیرند! از همه کاربران خواهشمندیم که تجربیات خود را در زمینه خرید یخچال جنرال استیل و هیمالیا زیر همین پست با ما به اشتراک بگذارند.

  • مهرابادی 31 مرداد 1400

    سلام من جنرال استیل خریدم راضی نیستم

    آی پی امداد 13 آذر 1400

    کاربران گرامی وارد صفحه بررسی انواع یخچال فریزر های ایرانی برندهای مختلف شوید و نظر دیگر کاربرانو در ارتباط با برندهای مختلف ایرانی مشاهده نمایید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد