توسط N. Ebrahimi مطرح شده

مرغ کمتر از یک ماه در فریزر سامسونگ خراب شد

سلام و تشکر از سایت خوب آی پی امداد، من یخچال فریزر سامسونگ مدلRL750SP6Rدارم دمای فریزر هم منفی ۱۹هستش کمتر از ۱ماه که مرغ گذاشتم داخل فریزر ولی خراب شده لکه های سفید افتاده روش، دلیلش چیه دماش رو باید کمتر یا زیادتر کنم؟ لطفا بفرمایید چرا مرغ کمتر از یک ماه در فریزر سامسونگ خراب شد ؟

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 16 تیر 1399

    درود کاربر گرامی، برای مشکل اینکه مرغ کمتر از یک ماه در فریزر سامسونگ خراب میشود، ابتدا رادیات کنار کمپرسور را تمیز نمایید سپس به بررسی برد الکترونیکی، ترمودیسک و در نهایت گاز یخچال بپردازید. در نظر داشته باشید که این مشکل به دلیل سرمای کم میباشد.

  • آی پی امداد 03 آبان 1400

    سلام وقت بخیر، علت خراب شدن مواد غذایی در یخچال فریزر در کمتر از یک ماه مربوط به گرفتگی رادیات یخچال می باشد که احتمالا با رفع این گرفتگی مشکل دستگاه شما حل خواهد شد، در صورتی که سان تهران هستید و با بروز این خرابی مواجه شده اید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در تهران استفاده کنید و در صورتی که ساکن کرج هستید و با بروز خرابی در این دستگاه مواجه هستید از خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج استفاده نمایید.

    آی پی امداد 13 آذر 1400

    کاربران گرامی اگر میخواهید بدانید که زمان نگهداری مرغ، سبزی، میوه، لبنیات و دیگر مواد غذایی در یخچال چقدر است کلیک نمایید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد