توسط جباری مطرح شده

مارک خوب ساید بای ساید ایرانی

سلام وقتتون بخیر، میشه راهنمایی کنید بین ساید بای ساید های ایرانی کدوم مارک کیفیتش بهتره و کمتر نیاز به تعميرات پبدا میکنه و طول عمر بیشتری داره؟ ممنون میشم بفرمایید مارک خوب ساید بای ساید ایرانی از نظر شما کدامه؟

6 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 08 مرداد 1400

    درود کاربر گرامی، مارک خوب ساید بای ساید ایرانی، میشه به امرسان، هیمالیا و یا اسنوا اشاره کرد. اما در نظر داشته باشید که در بین برندهای ایرانی بارها کاربران برای تعمیرات سوال پرسیدند که مشکلات متعددی دارند. اما اول امرسان، بعد هیمالیا و بعد اسنوا سوالات کمتری برای تعمیرات داشتند و خدمات پس از فروش معقول تری دارند که نارضایتی در بین این سه برند نسبت به بقیه برندها کمتر بوده.

  • آی پی امداد 08 مرداد 1400

    بسیاری از تعمیرکاران هم اسنوا و دوو رو معرفی میکنند. اسنوا و دوو در اصفهان تولید و با گارانتی انتخاب سرویس به بازار عرضه میشود.

    آی پی امداد 08 مرداد 1400

    آی پی امداد به شما پیشنهاد میکنه، به مطالعه دیدگاه های صفحه راهنمای استفاده از یخچال برندهای امرسان، هیمالیا، دوو و اسنوا در سایت آی پی امداد بپردازید تا متوجه شوید که کاربران معمولا چه مشکلاتی دارند و این مدل ها چه ضعف هایی داشتند که برای راهنمای تعمیرات بیشتر پرسش کردند.

    آی پی امداد 08 مرداد 1400

    سلام، کیفیت ساید بای ساید های ایرانی عموما تابع کیفیت قطعات ای محصولات هستش، چیزی که تجربه نشون داده اینه که برند های الکترواستیل و امرسان بخاطر قطعات با کیفیتی که دارن همواره طول عمر بیشتری داشتن و مصرف کننده های خودشون رو راضی نگه داشتن، بهتون توصیه می کنیم اگر قصد خرید ساید بای ساید ایرانی رو دارید حتما سراغ این دوتا برند برید.

    آی پی امداد 08 مرداد 1400

    در دیدگاه پرسش راهنمای انتخاب بهترین ساید بای ساید ایرانی به جواب های متعددی از طرف تکنسین های این مجموعه میپردازیم تا انتخاب به عهده خود شما باشد. اگر دیگر کاربران و یا خود شما که این سوال را پرسیدید تجربه ای در این زمینه دارید حتما به اشتراک بگذارید تا دیگران هم استفاده نمایند.

    آی پی امداد 08 مرداد 1400

    یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261S یکی از بهترین مارک یخچال ساید بای ساید ایرانی است. که نمودار مصرف انرژی A+، قفل کودک، وجود نمایشگر، آب سردکن، یخساز اتوماتیک (آب شهری)، فیلتر تصفیه آب، سیستم سرمایش هوشمند (Smart Cooling)، اخطار باز ماندن درب و… از جمله نقاط قوت و امکانات آن می‌باشد. کمپرسور Inverter Digital در این مدل ساید بای ساید اسنوا با موتور اینورتر، جریان متناوب با فرکانس دلخواه به موتور را می‌رساند که سرعت دلخواه موتور را می‌توان کنترل نمود.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد