توسط ابوالفضل حق شناس مطرح شده

لرزش پنل داخلی و خارجی کولرگازی هایسنس

سلام وقتتون بخیر، بنده پنل داخلی و خارجی کولر گازی هایسنس من هردو لرزش دارن و در اثر همین لرزش صدای مزاحم ایجاد میکنن. همچنین لرزش پنل داخلی جوریه که وقتی دست روش میذاری، کاملا لررش و تکون خوردن رو حس میکنی. این مشکل از همون اول که نصب کردن برام بوده و نصاب گفته شاسی پنل اینجوریه و کاریش نمیشه کرد. کلا ۹ ماهه نصب کردم ولی با اینکه همیشه لرزش داره اما صدای ناشی از لرزش فقط در بعضی سرعت های فن هست و موقع صدا دادن وقتی یذره روی پنل داخلی رو با دست نگه میدارم، صدا کاملا قطع میشه.

همچنین در مورد صدای ناشی از لرزش پنل خارجی هم وقتی روی قاب جلویی فن رو کمی فشار میدم، صدا قطع میشه. خواستم بدونم راهی هست که خودم بتونم این صدا رو درست کنم؟ و اینکه این لرزش ممکنه به کولر گازی آسیب برسونه؟ راستی پنل داخلی بعضی وقتا که سرعت فن در کمترین حالت هست، رطوبت روی لوله ها یخ میزنه، البته به صورت برفک نیست و مثل آب یخ زدس. حالا بنظرتون این مشکلی نداره؟ برای طبقه دومم کولر گازی هیتاچی خیلی قدیمی دارم که اینورتر نیست ولی صدای کمپرسور اون واقعا کمه و پنل داخلی هم هیچ لرزشی نداره. البته که نصاب اون یکی دیگه بوده و کمپرسور اون روی زمین قرار داره ولی کمپرسور این هایسنس به دیوار وصل شده. چه کنم؟

1 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 01 تیر 1402

    درود کاربر گرامی، لرزش پنل داخلی کولر گازی شما می تواند مربوط به تراز نبودن و یا پایه های پنل باشد که به درستی در جای خود محکم و فیت نشده اند. همچنین در صورت شل بودن پنل دستگاه امکان اضافه کردن لایه های لاستیکی یا فوم به یونیت و پنل وجود دارد که از لرزش دستگاه جلوگیری می کند. همچنین در بسیاری از مواقع لرزش و صدای پنل کولرگازی مربوط به بلوور فن داخل آن می باشد که در صورت خرابی باید تعویض شود. لرزش پنل خارجی کولر گازی نیز به دلیل شل شدن پیچ و اتصالات و یا تنظیم نبودن آن است که باید بررسی و رفع شود. یخ زدگی لوله های کولر گازی نیز می تواند مربوط به گاز دستگاه باشد که باید بررسی شود. در صورت نیاز به استفاده از خدمات تعمیر کولر گازی هایسنس خود می توانید با نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد تماس بگیرید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد