توسط علی سلمانپور مطرح شده

فشار کم اسپرسوساز مباشی

سلام وقت بخیر. چند روزی که اسپرسوساز مباشی 2020 نو گرفتم ولی فشارش کمه. مشکلش چیه؟

7 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 16 خرداد 1402

    درود کاربر گرامی، علت فشار کم دستگاه اسپرسو ساز مباشی شما می تواند به دلیل دمای ناماسب آب یا بروز مشکل در پمپ دستگاه باشد. اگر دمای آب به حد نصاب گرم نشده باشد، فشار مناسبی نیز برای ایجاد قهوه اسپرسو تشکیل نخواهد شد. این مسئله می تواند مربوط به بروز ایراد در پمپ دستگاه باشد که باید بررسی شود. جهت عیب یابی و تعمیرات اسپرسوساز مباشی خود می توانید از تعمیرکاران متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

  • عباس 10 تیر 1402

    سلام وقت بخیر، دستگاه مباشی 2051 به تازگی گرفتم. اولین استفاده که کردم، عقربه فشارسنج کار نمیکنه. آیا قلق خاصی داره یا کلا خراب شده؟ با ریزترین آسیاب هم عصاره گیری کردم و همینطور از نازل بخار و آب جوش هم زیاد استفاده کردم ولی کار نمیکنه.

      آی پی امداد 10 تیر 1402

      درود، در دستگاه قهوه ساز زمانی که دسته گروپ را در جای خود قرار می دهید، فشارسنج عمل می کند.

    babak 08 اسفند 1402

    با سلام گیج فشار اسپرسوساز نیمه صنعتی مباشی 2038 هنگام عضاره گیری قهوه 2 شات تا 16 بار نشان می دهد. آیا این میزان فشار عادی است؟ برای تنظیم این فشار چکار باید کرد؟ ممنونم

      آی پی امداد 08 اسفند 1402

      درود، فشار ایده‌آل برای اسپرسوسازهای خانگی و نیمه صنعتی بین 9 تا 15 بار است. دلیل بالا بودن فشار نیز معمولا استفاده از آسیاب قهوه خیلی ریز یا ریختن قهوه بیش از حد در پرتافیلتر می باشد که بهتر است آسیاب قهوه را درشت تر کرده و مقدار قهوه را نیز کم کنید.

    جمال محمدی 30 فروردین 1403

    سلام وقت بخیر دستگاه اسپرسو ساز تکنو 818 دارم چند روزی هست که فشار آب خیلی کم شده و پمپش کار میده ولی آب کمی میده بیرون بدون پرتافیلتر هم فشارش رو امتحان کردم ولی تغییری نداشت من همیشه از اب جوشیده سرد شده توی دستگاه استفاده میکنم که رسوب کمتری داشته باشه

      آی پی امداد 30 فروردین 1403

      درود، با گذشت زمان رسوبات قهوه و آب در داخل دستگاه بخصوص در قسمت‌ هایی مانند نازل و بویلر رسوب ایجاد می کنند که این رسوبات جریان آب را مسدود کرده و فشار را کاهش می دهند. در این شرایط بویلر دستگاه شما باید به صورت کامل باز شده و رسوب زدایی شود.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد