توسط نادیا مطرح شده

رسوب در دستگاه اسپرسوساز مباشی

با سلام و تشکر از سایت خوب آی پی امداد، اسپرسوساز مباشی دارم که داخل دستگاه اسپرسوساز من رسوب گرفته و ازش آب خارج نمیشه. چطوری میتونم تو خونه درستش کنم  و اینکه بخوام هفتگی استفاده کنم چطوری باید اینکارو بکنم که دوباره خروجیش مسدود نشه؟

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 08 آذر 1399

    درود کاربر گرامی، برای رسوب زدایی اسپرسوساز مباشی باید، ابتدا مخزن باز شود و سپس جرم گیری شود و اورینگ های مخزن تعویض شود، همچنین پمپ آن نیز باید باز شود و اورینگ ها چک شود. توجه نمایید که این کار تخصصی است. نکته: اگر از آب معدنی استفاده نمایید و بعد از هر بار استفاده آب مخزن را تخلیه نمایید کمتر جرم میگیرد.

  • فرشاد قاسمیان 13 خرداد 1402

    سلام. یه دستگاه مدل مباشی ecm2020 دارم. با مواد مخصوص رسوب زدایی کردم. ولی الان وقتی دتسگاه رو روشن میکنم حین گرم شدن دستگاه از هدگروپ دستگاه آب و بخار باهم میاد بیرون. هم قبل از عصاره گیری و هم بعد از عصاره گیری آب از هد گروپ میاد بیرون. واشر هد گروپ هم سالمه و آب و بخار دقیقا از وسط هد گروپ میاد بیرون. دلیلش چی میتونه باشه؟؟؟؟؟

      آی پی امداد 13 خرداد 1402

      درود، تا زمانی که دستگاه به صورت کامل گرم نشده باشد، امکان قهوه گرفتن از اسپرسوساز وجود دارد. اجازه دهید دستگاه کاملا گرم و چراغ سبز شده و سپس قهوه بگیرید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد