این سوال توسط آمنه ادیبی پرسیده شده است

علت چشمک زدن قفل لباسشویی سامسونگ

سلام، روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی سامسونگ من در پایان شستشو علامت قفل اومده و چشمک میزنه. هیچ دکمه دیگه ای هم کار نمی کنه. کسی میدونه علت چشمک زدن این علامت چیه و باید چیکار کنم؟

2 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 08 خرداد 1403

    درود کاربر گرامی، بسیاری از مدل های لباسشویی های سامسونگ دارای قفل کودک هستند که با فشار دادن و نگه داشتن دکمه خاصی فعال می شود. هنگامی که قفل کودک فعال است، علامت قفل روی نمایشگر چشمک زده و دکمه های دیگر نیز غیرفعال می شوند. در این حالت برای غیرفعال کردن قفل کودک می توانید دکمه Cl یا Child Lock و یا دکمه های ترکیبی Spin/Rinse و Temp را به مدت سه الی شش ثانیه نگه دارید. همچنین در برخی واقع، روشن شدن علامت قفل روی نمایشگر لباسشویی های سامسونگ به معنای این است که هنوز برنامه شستشو به پایان نرسیده است که در این شرایط باید برای توقف چشمک زدن چراغ قفل دستگاه خود منتظر بمانید. پس از اتمام فرآیند شستشو در لباسشویی، علامت قفل به صورت خودکار خاموش شده و می توانید درب را باز کرده و لباس ها را خارج کنید. در صورتی که علت نمایش علامت قفل خارج از این دو حالت ذکر شده باشد، احتمالا سیستم برد الکترونیکی دستگاه دچار مشکل شده است که در نتیجه نیاز به بررسی و تعمیر خواهد داشت. شما می توانید از تکنسین های متخصص آی پی امداد در این شرایط برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ خود کمک بگیرید.

  • آی پی امداد 08 خرداد 1403

    کاربران گرامی در صورتی که به دنبال اطلاع پیدا کردن از نحوه فعال و غیرفعال کردن قفل کودک لباسشویی سامسونگ خود هستید، می توانید به مطالعه این مقاله از آی پی امداد بپردازید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست