logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ریست کردن فیلتر یخچال سامسونگ

ریست کردن فیلتر یخچال سامسونگ
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ریست کردن فیلتر یخچال سامسونگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از اقدامات مهمی که باید پس از تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال سامسونگ انجام شود، ریست فیلتر یا تنظیم مجدد آن می باشد. این کار باعث می شود که یخچال بتواند فیلتر جدید را مورد استفاده قرار داده و کیفیت آب یخچال را افزایش دهد. به طور کلی نحوه ریست کردن فیلتر یخچال سامسونگ درمدل های مختلف این دستگاه ممکن است کمی متفاوت باشد. از این رو در این مقاله از آی پی امداد به بررسی نحوه بازنشانی فیلتر در انواع مدل های ساید بای ساید، یخچال فریزر و … نموده ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

خلاصه ای از نکات ریست فیلتر یخچال سامسونگ

در جدول زیر به صورت خلاصه مهمترین نکات در زمینه چگونگی ریست فیلتر تصفیه آب یخچال سامسونگ را برای شما ذکر کرده ایم.

اهمیت ریست فیلتر یخچال سامسونگ
  • با انجام این کار یخچال می تواند فیلتر جدید را بازیابی کرده و از آن استفاده کند.
  • این کار از تجمع باکتری ها و آلودگی آب پیشگیری کرده و به حفظ کیفیت آن کمک می کند.
زمان مناسب ریست کردن فیلتر یخچال
  • پس از تعویض فیلتر باید اقدام به ریست فیلتر یخچال خود نمایید.
روش های ریست فیلتر آب یخچال سامسونگ
  • در مدل فرنچ دور Ice Type و Child Lock برای 3 الی 5 ثانیه
  • مدل ساید بای ساید Ice Type و Reset Filter برای 3 تا 5 ثانیه
  • یخچال فریزر پایین Ice Type و Child Lock هزمان سه الی 5 ثانیه
  • یخچال فریزر بالا Ice Type و Reset Filter در 3 تا 5 ثانیه
  • مدل چهار درب Ice/Water و Child Lock برای 3 الی 5 ثانیه
  • مدل فامیلی هاب از بخش Apps به قسمت Water Filter و انتخاب Reset و در نهایت گزینه Proceed

چرا باید فیلتر یخچال سامسونگ را ریست کنیم؟

ریست فیلتر یخچال سامسونگ برای اطمینان از تشخیص صحیح تعویض فیلتر یخچال توسط سیستم داخلی دستگاه مهم است. فیلتر موجود در یخچال سامسونگ شما وظیفه حذف ناخالصی ها و آلودگی ها را از آب و یخ بر عهده دارد. با گذشت زمان، فیلتر ممکن است مسدود شود و کارایی خود را از دست بدهد که می تواند منجر به کیفیت پایین آب و یخ گردد.

هنگامی که فیلتر را تعویض می کنید، لازم است که فیلتر را مجدد تنظیم کنید تا یخچال بتواند فیلتر جدید را مورد استفاده قرار دهد. علاوه بر این، ریست فیلتر می‌ تواند به جلوگیری از تجمع باکتری‌ های مضر و ناخالصی‌ ها کمک کند که در صورت عدم کنترل می‌ تواند خطراتی برای سلامتی شما ایجاد نماید.

اهمیت ریست فیلتر یخچال سامسونگ اهمیت ریست فیلتر یخچال سامسونگ

زمان ریست کردن فیلتر یخچال ساید سامسونگ

به طور کلی پس از تعویض باید فیلتر یخچال سامسونگ را ریست کنید. فیلتر یخچال سامسونگ شما باید هر شش ماه یا زودتر تعویض شود، اگر جریان آب به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند یا آب و یخ طعم یا بوی غیرعادی داشته باشند، فیلتر باید تعویض شود.

  • هنگامی که فیلتر تعویض می شود، لازم است فیلتر را ریست کنید تا سیستم یخچال بتواند طول عمر فیلتر جدید را به طور دقیق بررسی کند.
  • انجام این کار تضمین می کند که بهترین کیفیت آب و یخ را دریافت خواهید کرد و همچنین از هشدارهای نادرست برای تعویض خیلی زود یا خیلی دیر فیلتر نیز جلوگیری می کند.
  • همواره بهتر است آخرین زمان تعویض فیلتر را در نظر داشته باشید تا بتوانید در زمان مناسب آن را تعویض کنید.
  • همچنین می توانید نشانگر فیلتر روی کنترل پنل یخچال سامسونگ خود را بررسی کنید که زمان تعویض فیلتر را به شما اطلاع خواهد داد.

روش های ریست فیلتر تصفیه آب یخچال سامسونگ

مراحل ریست کردن فیلتر تصفیه آب یخچال سامسونگ ممکن است با توجه به مدل کمی متفاوت باشد. در اینجا مراحل کلی برای تنظیم مجدد فیلتر برای مدل های مختلف یخچال سامسونگ را ذکر کرده ایم:

  • مدل درب فرانسوی سامسونگ: می توانید دکمه های “Ice Type” و “Child Lock” را به طور همزمان برای 3-5 ثانیه فشار دهید.
  • ساید بای ساید سامسونگ: دکمه های «Ice Type» و «Reset Filter» را به طور همزمان برای 3 تا 5 ثانیه نگه دارید.
  • مدل چهاردرب سامسونگ: می توانید دکمه «Ice/Water» و «Child Lock» را به طور همزمان به مدت 3 تا 5 ثانیه فشار داده و نگه دارید.
  • یخچال پایین فریزر سامسونگ: به طور همزمان دکمه های “Ice Type” و “Child Lock” را برای 3-5 ثانیه نگه داشته و سپس رها کنید.
  • یخچال فریزر بالا سامسونگ: دکمه های «Ice Type» و «Reset Filter» را به طور همزمان به مدت 3 تا 5 ثانیه فشار داده و نگه دارید.
  • مدل Family Hub سامسونگ: از مسیر Apps به تنظیمات و بخش Water Filter رفته و روی Reset و سپس روی Proceed ضربه بزنید.

روش های ریست فیلتر آب یخچال سامسونگ

چنانچه هیچ یک از این روش ها عمل نکرد، می توانید از دکمه “Ice Maker” یا “Alarm” استفاده کرده و هریک از این دکمه ها را به مدت سه ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا چراغ فیلتر دوباره تنظیم شود. مراحل دقیق ممکن است بسته به مدل یخچال سامسونگ شما متفاوت باشد که برای اطلاع پیدا کردن از آنها می توانید به سراغ دفترچه راهنمای یخچال سامسونگ خود بروید.

نتیجه گیری از ریست فیلتر یخچال سامسونگ

ریست یا تنظیم مجدد فیلتر آب یخچال سامسونگ برای حفظ کیفیت و ایمنی آبی که می نوشید، مهم است. این فیلتر برای حذف ناخالصی ها و آلاینده ها از آب طراحی شده است و باید به طور دوره ای تعویض یا تنظیم مجدد شود تا اطمینان حاصل شود که به طور موثر کار می کند.

اگر فیلتر را پس از تعویض مجددا تنظیم نکنید، ممکن است چراغ فیلتر در یخچال شما همچنان چشمک بزند یا روشن بماند. ریست فیلتر یخچال پس از تعویض فیلتر به شما کمک می کند تا از زمان نیاز به تعویض مجدد فیلتر مطلع شوید. به طور کلی، ریست فیلتر آب یخچال سامسونگ یک مرحله ساده اما مهم برای حفظ کیفیت آب آشامیدنی شما و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه و عدم نیاز به تعمیرات یخچال است.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد