توسط آنا پارسی مطرح شده

علت نشت مایع جلادهنده ظرفشویی کنوود

سلام و تشکر از سایت خوب آی پی امداد، ماشین ظرفشویی کنوود دارم که چند وقت احساس می کردم مایع جلادهنده زود به زود تموم می شه تا اینکه متوجه شدم مایع جلادهنده از زیر مخزن نشتی داره و شره می کنه زمانی که دستگاه خاموشه. علت نشت مایع جلادهنده ظرفشویی کنوود چیه؟ مربوط به جنس مایع هستش یا خرابی واشر؟

6 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 30 تیر 1399

    درود کاربر گرامی، زیر مخزن جلادهنده واشر و یک شیر است که باید به بررسی آنها بپردازید. برای رفع مشکل ظرفشویی کنوود میتوانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

  • امینیان 07 فروردین 1401

    منم همین مشکل نشتی جلال دهنده دارم از تربت جام هستم کجا باید تماس بگیریم

    کوهی 16 اردیبهشت 1402

    سلام خسته نباشید. ببخشید ماشین ظرفشویی من کنوود هست. الان چند ماهه که جلادهنده میریزم و در آخر که شستشو تموم میشه و خشک میشه، درش رو میبندم و وقتی باز میکنم، از زیر مخزن پودرش جلادهنده آبی سرازیر شده. باید چکار کنم؟ اینطوری هم جلادهنده هدر میره و هم دستگاه آسیب میزنه. لطفا راهنمایی کامل کنید. ممنون

      آی پی امداد 16 اردیبهشت 1402

      درود، باید جلادهنده را تا مینیمم بریزید. در صورت بروز مجدد مشکل، درب ظرفشویی را از داخل باز کرده و مخزن جلادهنده را به صورت کامل تمیز نمایید تا هرگونه رسوب برطرف شود.

    کوهی 17 اردیبهشت 1402

    ببخشید ماشین من تا به حال باز نشده درش. الان چندین سال دارمش خداروشکر باز نشده تعمیر بشه. فرمودید در ماشین ظرفشویی و باز کنم خودم پیچاش و باز کنم و تمیز کنم مشکلی نداره؟ چون ضمانت نامشم خیلی وقت تموم شده. یا باید کسی و بیارم انجام بده؟

      آی پی امداد 17 اردیبهشت 1402

      درود، اگر دانش فنی ندارید، بهتر است این کار را به تکنسین متخصص بسپارید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد