توسط تهرانی مطرح شده

علت بوق زدن لباسشویی بوش

زمانی که لباسشویی بوش رو روشن می کنم و برنامه شستشو رو انتخاب می کنم، دستگاه شروع به بوق زدن میکنه و برای قطع شدن صدا مجبور میشم لباسشویی رو خاموش کنم، میخواستم بدونم علت بوق زدن لباسشویی بوش مربوط به چیه و باید چیکار کنم؟

7 پاسخ به این سوال داده شده
  • تحریریه آی پی امداد 04 تیر 1401

    درود کاربر گرامی، علت علت بوق زدن لباسشویی بوش می تواند مربوط به دلایل مختلفی باشد که باید به هنگام بوق زدن دستگاه خود به ارور نمایش داده شده بر روی پنل لباسشویی نیز توجه داشته باشید. در بسیاری از مواقع علت بوق زدن این دستگاه به دلیل عدم بسته بودن صحیح درب است که در باید از بسته بودن کامل درب لباسشویی خود اطمینان حاصل کنید. در صورتی که قادر به رفع مشکل دستگاه خود نیستید، از تکنسین های متخصص نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در آی پی امداد کمک بگیرید.

  • خالقی 15 شهریور 1401

    سلام لباسشویی بوش در باز نمیشه ولی دستگیرش تکون میخوره لقه باید چکار کنم لباس تو ماشینه و بوق باز شدن درب هم به صدا در اومده

      آی پی امداد 16 شهریور 1401

      سلام، دستگیره شکسته یا میکروسوییچ درب سوخته. باید توسط تکنیسین باز شه که درب آسیب نبینه

    زهرا 28 اردیبهشت 1402

    سلام خسته نباشید لباسشویی بوش من وقتی لباس رو میریزم چند دیقه اول ارور میده وزن و در و همه چی هم اوکی هست لوله هاش هم چک کردم چیزی گیر نکرده

      آی پی امداد 29 اردیبهشت 1402

      درود، لطفا نوع ارور لباسشویی را ذکر کنید.

    Negar 22 آبان 1402

    سلام لباس شویی من هنگام کار کردن قسمت spülen plus ارور میدهد و بعد از چند دقیقه بعد خاموش میشود .مدل ماشین ما سری ۸ logixx است .دلیلش چیست؟

      آی پی امداد 23 آبان 1402

      درود، مشکل از عدم کارکرد صحیح موتور بوده یا ذغال موتور تمام شده است. همچنین ممکن است تسمه افتاده یا برد فرمان دچار ایراد شده باشد.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد