این سوال توسط مهدی نیرومند پرسیده شده است

علت ارور E2 ماشین ظرفشویی مجیک

با سلام و تشکر از گروه آی پی امداد، ماشین ظرفشویی مجیک را دسته دو خریدم، روشن که میکنم بعد از چند دقیقه ارور e2 میزنه آب گیری هم میشه، ممنون میشم بفرمایید علت ارور E2 ماشین ظرفشویی مجیک چیست؟

4 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 27 مرداد 1399

    درود کاربر گرامی، علت ارور E2 در ماشین ظرفشویی مجیک مربوط به عدم آبرسانی درست در شستشوی ظروف میباشد، برای رفع این مشکل به بررسی پمپ آب بپردازید. برای استفاده از خدمات ظرفشویی مجیک میتوانید با آی پی امداد در ارتباط باشید.

  • فاخری 18 تیر 1401

    با سلام من یه ماشین ظرفشویی 6 نفره مجیک ساخت کره دست دوم اخیرا خریداری کردم .. فروشنده گفت سه ماه به خاطر اسباب کشی ماشین خاموش بوده و اگه راه اندازی بشه چند روزی ارور میده ولی الان چند روز گذشته و مشکل ارور درست نشده در ضمن گفتند که اگه فشار آب کم باشه ارور میده .. در حال حاضر همش بعد از دو دقیقه کار کردن پیغام e2 میده... مدل دستگاه climm DWA-06025 ساخت کره می باشد ...درضمن مجتمع ما 8 واحدی هست و قبلنا فشار آب خیلی پایین بود ولی الان پمپ در مجتمع داریم و فشار آب مناسب می باشد .. لطفا توضیح بدهید که علت این خطا از چیست .. درضمن من هنوز متوجه نشدم قسمت قرار دادن قرص یا پودر و ژل کجای دستگاه می باشد .. باتشکر

      آی پی امداد 18 تیر 1401

      شیر برقی دستگاه یا موتور دستگاه ایراد دارد قرص رو کف دستگاه بذارید

    فاخری 20 تیر 1401

    سپاس فراوان از پاسخگویی تان همیشه موفق باشیدو سرافراز و پاینده..درودبرشما

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست